بهترین مارک یخچال فریزر

بهترین مارک یخچال | بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران| بهترین برند یخچال ایرانی خارجی

فهرست مطالب

زمانی که قصد خرید یخچال دارید، بدلیل وجود مارک های مختلف یخچال های ایرانی و خارجی در بازار دچار سر درگمی خواهید شد و سوالاتی نظیر:

  • بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی کدام است؟!
  • بهترین مارک یخچال فریزر خارجی کدام است؟!
  • یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟
  • بهترین مارک یخچال فریزر ساید بای ساید؟!
  • یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی چیست؟
  • بهترین مارک یخچال فریزر دو قلو
  • بهترین مارک های یخچال در بازار ایران و…

ذهن شما را درگیر خواهد کرد.

از طرفی انتخاب یک یخچال فریزر مناسب و کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چراکه خرید یخچال یک سرمایه گذاری بلند مدت بوده و نمی توان هرروز آن را تعویض نمود. باید در خرید یخچال وسواس به خرج دهید و از یک برند معتبر یخچال خود را خریداری کنید تا هرروز نیاز به تعمیر و سرویس پیدا نکنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدل های مختلف یخچال، پیشنهاد می کنیم وارد لینک زیر شوید.

[wporg title=”راهنمای خرید یخچال” link=”https://www.tehran-servicekar.com/راهنمای-خرید-یخچال/”]جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدل های مختلف یخچال، پیشنهاد می کنیم وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

بهترین مارک یخچال فریزر

در این مقاله میتوانید بهترین مارک یخچال فریزر را متناسب با بودجه خود و ایرانی یا خارجی بودن پیدا کنید و نکاتی را که برای خرید یخچال فریزر لازم است بدانید را در مقاله راهنمای خرید یخچال برای شما توضیح داده ایم.

باتوجه شیوع ویروس کرونا در سطح جهان یکی از دغدغه های مردم و دولت ها جلوگیری از بیرون رفتن های بی مورد است . یکی از مهمترین اقداماتی که میتوانید در این راستا انجام دهید این است که اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید ابتدا با نکاتی که در راهنمای خرید و نکات خرید یخچال فریزر بیان کردیم اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس برای خرید از منزل خارج شوید. با نکاتی که توضیح دادیم میتوانید بهترین خرید را در کمترین زمان انجام دهید و کمتر در خطر ویروس کویید ۱۹ قرار بگیرید.

بنابراین در هنگام خرید یخچال باید نسب به مدل ها و برندهای مختلف یخچال فریرز آگاهی کامل داشته باشید تا با توجه شرایط و بودجه مدنظر بهترین یخچال را بخرید.

در این مقاله تلاش کرده ایم برحسب به تجربه و نظرات و دیدگاه های مردم بهترین برند یخچال ایرانی و بهترین یخچال خارجی را به شما معرفی کنیم. ماده مدل از بهترین انواع یخچال فریزر را با تمام مشخصات و مزایا و معایب به طور مختصر توضیح داده ایم تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای خرید یخچال فریزر اقدام کنید.

ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر تهران سرویسکار، طبق بررسی آمار نظرات مشتریان نسبت به مارک های مختلف یخچال فریزر و همچنین تجارب تکنسین ها و تعمیرکاران تهران سرویسکار تصمیم به تولید مقاله ای در زمینه فریزر نمودیم تا شما عزیزان با آگاهی بیشتر نسبت به خرید یخچال اقدام نمایید.

بهترین مارک یخچال فریزر

[us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#314682″]

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی

اگر قصد خرید یخچال با کیفیت دارید پیشنهاد میکنیم حتما به صفحه نکات خرید یخچال مراجعه کنید تا با آگاهی بیشتر برای خرید گاوصندوق اقدام کنید. بهترین مارک یخچال فریزر خارجی با توجه به بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید میتواند برای هر شخص متفاوت باشد . اما ما در این مقاله تلاش کرده ایم مشخصات هر کدام از برند های معتبر خارجی و ایرانی را برای شما توضیح دهیم تا علاوه بر قیمت ، ویژگی های منحصر به فرد هر برند را به عنوان فاکتوری برای خرید یخچال فریزر در نظر بگیرید و بتوانید با بهترین یخچال فریزر سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید.

با تحقیقاتی که تیم تهران سرویس کار برای پیدا کردن بهترین مارک یخچال خارجی نی نی سایت انجام داده است متوجه شدیم که به ترتیب یخچال فریزر سامسونگ و ال جی درمیان پرطرفدار ترین برند های یخچال و فریزر خارجی در ایران شناخته شدند.

بعد از این دو برند به ترتیب یخچال فریزر های بوش ، دوو ، بکو ، هایسنس و مدیا در میان بهترین یخچال خارجی پرطرفدار هستند و جز بهترین مارک یخچال فریزر سال ۲۰۱۹ میباشند.

[wporg title=”نکات خرید یخچال” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%DA%86%D9%87-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F/”]جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدل های مختلف یخچال، پیشنهاد می کنم وارد لینک زیر شوید.[/wporg]
یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730

یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730

بر اساس بهترین مارک یخچال خارجی نی نی سایت سامسونگ از جمله برند های بسیار معتبر در بازار جهانی میباشد که توانسته جایگاه خوبی در میان یخچال فریزر های خارجی داشته باشد.

یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730 جز مشهور ترین مدل های این برند می باشد که مهمترین ویژگی آن درجه مصرف انرژی A++می باشد که آن را از سایر محصولات متمایز کرده است.

در ساخت یخچال فریزر سامسونگ از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده شده که این موضوع جز مزایای یخچال فریزر محسوب می شود.

یخچال فریزر سامسونگ مجهز به سیستم انجماد سریع بوده و مدت زمان کمی برای یخ زدن مواد غذایی نیاز دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به انتخاب رطوبت خودکار اشاره کرد که به این تعطیلی ب میوه و سبزیجات با کیفیت بهتری برای مدت زمان طولانی نگهداری می‌شوند.

بر روی درب این یخچال فریزر یک صفحه نمایشگر تعبیه شده که شما می توانید از طریق آن تنظیمات مربوط به دستگاه را ببینید و آن را تغییر دهید.

در قسمت داخلی یخچال فریزر سامسونگ سیستم روشنایی ال ای دی کار گذاشته شده است که طول عمر بالایی داشته و باعث ایجاد گرمای کمتری می گردد.

طبقات شیشه ای تعبیه شده در یخچال سامسونگ بسیار مقاوم بوده و این امر جزو مزایای آن محسوب می شود.

از ویژگی هایی که بسیاری از مشتریان ما از این محصول رضایت داشتند صدای که همه آن و پایین بودن مصرف انرژی می باشد.

از معایب یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730 به عنوان بهترین یخچال فریزر خارجی در ایران می توان به نداشتن آبسردکن اشاره کرد همچنین بخش فریزر این محصول فاقد کشو می باشد. در قسمت بالا میتوانید عکس بهترین یخچال جهان را مشاهده کنید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0033SS

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0033SS

طبق بررسی بهترین مارک یخچال خارجی نی نی سایت دوو از برندهای معتبر کره ای میباشد که در عرصه تولید یخچال فریزر نیز توانسته در میان سایر برندها منحصر به فرد بوده و امکانات زیادی را به مشتریان خود ارائه دهد.

خیلی از صاحب نظران بر این اعتقادند که بهترین یخچال دوو میباشد زیرا امکانات زیادی داشته و مصرف انرزی کمی دارد.

در ساخت یخچال فریزر ساید بای ساید دوو از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده شده و همین امر باعث صرفه‌جویی مصرف انرژی زیادی میشود.

کمپرسور های اینورتر دیجیتال کیفیت بالایی نسبت به کمپرسور های معمولی دارند و همین امر باعث طول عمر یخچال فریزر ساید بای ساید دوو شده است.

بر روی بدنه این دستگاه یک صفحه نمایشگر ال ای دی تعبیه شده که شما می توانید از طریق آن تنظیمات مربوط به دستگاه را مشاهده کرده و آن را تغییر دهید.

درجه مصرف انرژی یخچال فریزر دوو  A+ می باشد که همین امر نیز می تواند بسیار در صرفه جویی انرژی به شما کمک کند.

این بهترین مارک یخچال ساید بای ساید دوو دارای یخساز اتوماتیک بوده و در آن محفظه های مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

این یخچال فریزر به عنوان بهترین یخچال فریزر خارجی در ایران معرفی شده است و طرفداران زیادی در سطح جهان دارد.

یخچال فریزر سامسونگ مدل ROSSO2

یخچال فریزر سامسونگ مدل ROSSO2

درجه مصرف انرژی یخچال فریزر سامسونگ A++ می باشد که همین امر باعث تمایز آن از سایر برندها شده است.

این محصول ساخت کشور کره می باشد و مجهز به فیلتر بوگیر است.در ساخت یخچال فریزر سامسونگ از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده شده و همین امر نیز باعث صرفه جویی مصرف انرژی گردیده است.

به طور کلی با بررسی بهترین مارک یخچال خارجی نی نی سایت می‌توان گفت یخچال فریزر سامسونگ مدل ROSSO2 جزو محصولات کم مصرف می باشد. در ساخت یخچال فریزر سامسونگ سیستم خنک کننده دوگانه تعبیه شده و شما می‌توانید رطوبت و دمای دستگاه را به سلیقه خود تنظیم کنید.

این دستگاه دارای فیلتر بوگیر میباشد و شما می توانید برای مدت طولانی مواد غذایی را در آن نگهداری کنید و کیفیت محصولات حفظ خواهد شد.

در بخش داخلی یخچال فریزر سامسونگ از سیستم روشنایی ال ای دی استفاده شده که مصرف انرژی کمی داشته و گرمای کمی تولید میکند.

این دستگاه دارای قسمت بار می باشد و شما می توانید بدون باز کردن درب یخچال آب و نوشیدنی مورد نظرتان را بردارید.

این یخچال فریزر در سال ۲۰۱۹ جز بهترین مارک یخچال فریزر سال ۲۰۱۹ معرفی شد و همچنین در سال ۲۰۲۰ نیز به عنوان بهترین مارک یخچال فریزر سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و موجب رضایت بیشترین کاربران گردید و در حال حاضر بهترین یخچال فریزر خارجی در ایران میباشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

دوو جزو برندهای معتبر کره ای میباشد که مهمترین ویژگی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915 گرید مصرف انرژی A+ می باشد که همین امر سبب کاهش مصرف انرژی هزینه‌های مربوط به برق می گردد.

به گفته تعدادی از مجلات خارجی در بین مارک های خارجی، بهترین مارک یخچال ساید بای ساید دوو میباشد و این برند توانسته بسیاری از نیاز های مردم را برطرف کند.

در یخچال فریزر دوو سنسور کنترل دما تعبیه شده و به این ترتیب این سیستم قادر به تشخیص دما در محیط داخلی یخچال فریزر قسمت بیرون می باشد.

سنسور کنترل دما اطلاعات مربوط به دمای محیط داخل و بیرون یخچال فریزر را به قطعه کمپرسور منتقل می کند و به این ترتیب سرمایش مورد نیاز فراهم می گردد.

در این محصول سیستم هوشمند الکترونیک کنترل دما تعبیه شده و به این ترتیب مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه برای مدت زمان طولانی با کیفیت نگهداری می شوند.

بهترین مارک یخچال خارجی

برای خرید یخچال باکیفیت باید به دنبال بهترین مارک یخچال خارجی باشید تا بتوانید برای مدت بیشتری از این یخچال استفاده کنید و دیرتر خراب شود. بهترین مارک یخچال خارجی با تجربه کاربران یخچال سامسونگ، ال جی، بوش، ال جی، پاناسونیک، حایر، کیچن اید میباشد. این یخچال های خارجی از باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند و به همین دلیل قابلیت های بیشتری دارند.

در مقایسه با برند های ایران بهترین مارک یخچال خارجی قیمت بالایی دارند و در مقابل آپشن های بیشتری نیز در این یخچال ها وجود دارد. درست است که قیمت بهترین مارک یخچال خارجی بالاتر از برند های ایرانی است اما اگر شما این هزینه بیشتر را بپردازید میتوانید برای مدت بیشتری از این یخچال ها با خیال راحت استفاده کنید.

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران

اگر میخواهید بدانید بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران چه ویژگی هایی دارد باید بگوییم کهه این یخچال ها باید مصرف انرژی کمی داشته باشد، گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد، در اندازه مورد نظر مشتری باشد و در کنار قابلیت هایی که دارد قیمت مناسبی داشته باشد.

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران باید فیلتر محافظت از بو داشته باشد، امکان تنظیم حالت تعطیلات و قابلیت برفک زدایی و تنظیم رطوبت داشته باشد. در این حالت این یخچال میتواند برای مدت بیشتری کارایی خوبی داشته باشد. به طور کلی بهترین برند یخچال از نظر تعمیرکاران در میان برند های آسیایی سامسونگ، دوو، ال جی، ناسیونال میباشد.

بهترین برند یخچال از نظر تعمیرکاران در میان برند های آمریکایی بهترین مارک یخچال آمریکایی جنرال الکتریک، وستینگهاوس، وست پوینت و آدمیرال میباشد.

بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران در میان برند های اروپایی زیمنس، بوش، کنوود، هایسنس و بکو میباشد. همچنین در مورد بهترین یخچال از نظر تعمیرکاران در میان برند های ایرانی امرسان، هیمالیا، ارج، پاکشوما، اسنوا، الکترواستیل میباشد که قیمت مناسب تری نسبت به یخچال های خارجی دارند و خوشبختانه با کیفیت بالایی نیز ساخته شده اند.

محبوب ترین برندهای یخچال و فریزر در ایران

به طور کلی در بازار ایران می‌توان به برندهای مختلفی برای یخچال و فریزر پیدا کرد هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.
پرطرفدار ترین برند های یخچال و فریزر ایرانی برندهای امرسان و اسنوا می باشند که با قیمت مناسب در بازار ایران به فروش می‌رسند و در رده بندی یخچالهای ایرانی جایگاه بالایی دارند و  توانستند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

با توجه به شرایط ارزی به نوسانات قیمت ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که از پر طرفدار ترین برندهای یخچال و فریزر ایرانی که امرسان و اسنوا هستند به صورت حضوری دیدن کرده و با آگاهی بیشتر برای خرید آن اقدام کنند. زیرا این برد ها قیمت پایین تری داشته و نسبت به برندهای ایرانی کیفیت بالایی دارند.

[wporg title=”تعمیر لوازم خانگی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d9%88-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/”]برای تعمیر لوازم خانگی با بالاترین کیفیت وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی بر حسب سلیقه افراد متفاوت می باشد. ما در این مقاله تلاش کردیم بر اساس تجربیات چندین ساله خود و با در نظر گرفتن دیدگاه های مردم بهترین مارک یخچال ایرانی را به شما معرفی کنیم.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسانات ارزی تمایل بیشتر مردم به خرید یخچال فریزر ایرانی میباشد زیرا قیمت کمتری داشته و تعدادی از برندهای معتبر کیفیت بالاتری نسبت به برندهای خارجی دارند.

هنوز هم عده‌ای از مردم تصور می‌کنند که یخچال فریزر ایرانی کیفیت پایینی داشته و طول عمر کمی دارد اما در این مقاله میخواهیم بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی را برحسب نظرات و دیدگاه های مردم و با توجه به تجربه تعمیرات یخچال فریزر در تهران سرویس کار به شما ارائه دهیم.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی می‌گردید و میخواهید بهترین ها را در رده بندی یخچالهای ایرانی بیابید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما در این مقاله ۱۱ مورد از بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی را به همراه ویژگی ها و مزایا و معایب برای شما معرفی کرده ایم.

یخچال فریزر دوقلوی امرسان

یخچال فریزر دوقلوی امرسان

بر اساس بررسی بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت یخچال فریزر دوقلو از رایج ترین انواع یخچال فریزر در بازار ایران می باشد و در رده بندی یخچالهای ایرانی مقام برتر را از آن خود کرده است. یخچال فریزر فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال خواهد کرد و برای خانواده های پرجمعیت گزینه مناسبی است.

یخچال فریزر دوقلو جزو کالاهای گران قیمت و شیک محسوب می شود. مهمترین ویژگی یخچال فریزر دوقلوی امرسان صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد و گرید مصرف انرژی آن A است که همین مورد آن را با بهترین یخچال دوقلو خارجی قابل مقایسه میکند.

این یخچال فریزر در رده یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی در حدود ۱۳۴ کیلوگرم و از ندارد و بزرگترین ایرادی که مشتریان ما از این یخچال فریزر گرفتند نداشتن سیستم ضد برفک می باشد.

یخچال فریزر دوقلوی امرسان جزو محبوب ترین یخچال فریزر های ایرانی می باشد که مصرف انرژی پایینی داشته و بسیار جادار است.

در ساخت یخچال فریزر دوقلوی امرسان از پایه های چرخ دار استفاده شده و همین امر باعث جابجایی آسانه این محصول گردیده است.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP

از دیگر برندهای معروف یخچال فریزر در بازار ایران بر اساس بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت می‌توان به مارک امرسان اشاره کرد. این برند در در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کند.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D-M/TP از انواع یخچال فریزر بالا و پایین می باشد که گرید مصرف انرژی آن A است.

این اخطار برای ساختمان هایی که سقف کوتاهی دارند انتخاب چندان مناسبی نیست زیرا ارتفاع یخچال فریزر امرسان در حدود ۱۹۲ سانتی متر می باشد.

اما در صورتی که ارتفاع سقف ساختمان شما بیشتر از از این مقدار است می توانید از این مدل یخچال فریزر ایرانی خریداری کنید.

در طراحی یخچال فریزر امرسان قسمتی به عنوان جا لبنیاتی در نظر گرفته شده که باعث محبوبیت آن گردیده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا از جمله کالاهای کم مصرف ایرانی محسوب می شود که گرید مصرف انرژی آن A+است و جز بهترین مارک یخچال ساید بای ساید در رده بندی یخچالهای ایرانی محمسوب میشود.

از ویژگی های مثبت این یخچال فریزر ایرانی می توان به دارا بودن فیلتر ۳ لایه ضد بو اشاره کرد. در طراحی و ساخت بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا از یک صفحه نمایشگر لمسی یا تاچ استفاده شده است.

این ایده طراحی سبب شده که بدون آن که درب یخچال را باز کنید می توانید از محتویات درون آن مطلع شوید و به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید کرد.

در ساخت یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا محفظه ای برای قرار گرفتن مرغ و گوشت در نظر گرفته شده است. این محصول دارای سنسور داخلی می باشد که می تواند از دمای داخلی و خارجی یخچال فریزر مطلع شود.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

این یخچال فریزر مدل دیگری از برند امرسان میباشد که جز محصولات کارآمد ایرانی به شمار می رود. در طراحی ساخت یخچال فریزر امرسان مدل  BFN22D-M/TP چهار طبقه داخلی در نظر گرفته شده و در قسمت دربه این محصول ۲۴ طبقه مجزا ساخته شده است.

در قسمت داخلی یخچال فریزر امرسان برای قرارگیری لبنیات جای مخصوص تعبیه شده است.

این یخچال فریزر ایرانی در رده یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی مجهز به آب سرد کن بوده و شما می توانید از طریق کنترل پنل تنظیمات یخچال فریزر را مشاهده و تغییر دهید.

گرید مصرف انرژی این یخچال فریزر ایرانی A پوده و بسیار در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

این محصول در رقابت تنگاتنگی با یخچال فریزر های خارجی قرار دارد ولی قیمت آن نسبت به محصولات خارجی بسیار پایین تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

یخچال فریزر پارس جزو برند های قدیمی و بهترین برند یخچال ایرانی می باشد که در چند دهه گذشته توانست جایگاه خوبی در بازار ایران داشته باشد.

در طراحی این یخچال فریزر ایرانی صفحه نمایشگر ای تعبیه شده است که شما می توانید از طریق آن تنظیمات مربوط به دمای یخچال را ببینید.

در این یخچال فریزر سیستم تعبیه شده که در صورت باز ماندن درب یخچال اری ظاهر می‌شود و به شما این موضوع را اطلاع می‌دهد به این ترتیب در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می شود.

در قسمت پشت یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 فاصله دهنده های قرار گرفته که باعث می شود از افزایش دما و داغ شدن قسمت پشت یخچال جلوگیری کند.

در این یخچال فریزر ایرانی فیلتر ضد بو تعبیه شده و شما می توانید برای مدت زمان زیادی محصولات غذایی را در آن نگهداری کنید.

یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-J905T

یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-J905T

برند جی پلاس از محصولات ایرانی می باشد که شاید چندان مشهور نباشد اما نکات مثبتی دارد که می تواند آن را تبدیل به بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی کند.

مهمترین ویژگی یخچال فریزر جی پلاس  مدل GSS-J905T گرید مصرف انرژی A+می باشد که همین امر باعث صرفه جویی بسیار زیاد مصرف انرژی می گردد.

این یخچال فریزر جز بهترین مارک یخچال ساید بای ساید بوده و در ابعاد کوچک ساخته شده است. به همین دلیل برای آشپزخانه های کوچک و خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است.

در طراحی ساخت این یخچال فریزر ارزان و خوب ایرانی طبقه های مجزا برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده و شما می توانید مواد غذایی خود را به تفکیک در در یخچال قرار دهید.

این محصول مجهز به سیستم چندگانه هوای تازه بوده و به این ترتیب هوای داخل یخچال فریزر بهتر تهویه میشود.

یخچال فریزر اسنوا مدل s3-0271TI

یخچال فریزر اسنوا مدل s3-0271TI

این یخچال فریزر اسنوا جز یخچال فریزر های بالا و پایین محسوب می شود که مهمترین ویژگی آن درجه مصرف انرژی A+می‌باشد که باعث کاهش مصرف انرژی می‌گردد و همین ویژگی آن را جز بهترین برند یخچال قرار داده است.

در ساخت بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا مدل s3-0271TI کمپرسور کم مصرف تعبیه شده و همین امر باعث کاهش مصرف انرژی به میزان ۲۰٪شده است.

این یخچال فریزر ایرانی مجهز به قفل کودک بوده و دارای آبسردکن می باشد اما مهمترین عیب آن نداشتن فیلتر تصفیه آب است. قسمت یخچال دارای ۳ طبقه و قسمت فریزر دارای دو طبقه می باشد.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

برند هیمالیا نیز جزو پرفروش‌ترین برندهای ایرانی می باشد که کیفیت بالایی داشته و هم رتبه بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل میباشد.

مهمترین ویژگی یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا درجه مصرف انرژی B می باشد که نسبت به سایر مدل های معرفی شده مصرف انرژی بیشتری دارد. ارتفاع این یخچال فریزر ۱۹۳ سانتی متر می باشد و برای ساختمان هایی که سقف کوتاهی دارند گزینه چندان مناسبی نیست. کارایی خوب این یخچال فریز آن را در رده بندی بهترین یخچال دوقلو خارجی هم تراز میکند.

این یخچال فریزر ۱۶۵ کیلوگرم وزن دارد و در قسمت یخچال آن ۵ طبقه و دو کشو تعبیه شده است. قسمت فریزر این محصول هفت طبقه بوده و همچنین دارای ۷ کشو می باشد.

در طراحی یخچال فریزر هیمالیا سیستم هشدار باز ماندن درب تعبیه شده و همچنین این محصول دارای قفل کودک می باشد.

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا

 از بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما می پرسند این است که : یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟ یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟ پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی کدام است ؟بهترین فریزر تک ایرانی برای چه برندی است ؟ حدود قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب چقدر است ؟بهترین یخچال فریزر سال ۲۰۱۹ چیست ؟ برای پاسخ به این سوالات ما  مجموع نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا را در چند سطر برای شما توضیح خواهیم داد و میتوانید از طریق نظرات یخچال هیمالیا دوقلو با دید باز تری برای خرید این محصول اقدام کنید.

تعدادی از مشتریان معتقد بودند که اگر مقدار بیشتری برای خرید یخچال فریزر هزینه می‌کردند و یخچال فریزر خارجی می‌خریدند دیرتر خراب می‌شد و طول عمر بیشتری داشت.

درصد کمی از دیدگاه ها نشان می داد که بعد از گذشته حداقل ۵ ماه برد دستگاه مشکل پیدا کرده و نیاز به تعمیر داشته است.

حدود ۳۰ نظرات نشان می‌داد که خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا در بعضی از شهرها ضعیف عمل کرده و نتوانسته رضایت ۱۰۰% کاربران را جلب کند.

تقریباً بیش از ۶۰ درصد مردم از خرید یخچال فریزر هیمالیا رضایت کامل داشته و معتقد بودند این برند در در چند سال اخیر پیشرفته زیادی داشته است و کیفیت محصولات آن بسیار رشد کرده است.

یکی دیگر از سوالاتی که بیشتر مردم از ما میپرسند این است که یخچال هیمالیا یا الکترواستیل بگیرند. پاسخ این سوال بستگی به بودجه شما دارد ولی در کل در مقایسه بین یخچال هیمالیا یا الکترواستیل پیشنهاد ما به شما این است که از مدل های بیشتر یخچال الکترواستیل بیشتر دیدن کنید. زیرا تنوع مدل های یخچال الکترواستیل بیشتر بوده و از نظر درجه مصرف انرژی تنوع بسیاری دارند.

یخچال فریزر هیمالیا مدل HRFN60501

یخچال فریزر هیمالیا مدل HRFN60501

این یخچال فریزر ایرانی از انواع بالا و پایین بوده و درجه مصرف انرژی آن A می باشد. در این یخچال فریزر ایرانی سیستم هشدار باز ماندن درب به تعبیه شده و در ساخت آن از تکنولوژی vita fresh استفاده شده که باعث می‌شود مواد غذایی برای مدت طولانی تازه بمانند و بوی بد در یخچال باقی نماند.

داخل یخچال فریزر هیمالیا مدل HRFN60501 از سیستم روشنایی ال ای دی استفاده شده است.

فریزر این محصول بدون برفک بوده و مجهز به یخساز اتوماتیک می باشد. مهمترین عیب یخچال فریزر هیمالیا بر اساس دیدگاه مشتریان صدای بلند فن موتور آن بوده است.

یخچال فریزر دوقلو یخساران

یخچال فریزر دوقلو یخساران

برند یخ سازان از جمله برند های قدیمی ایرانی می باشد که یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل مروارید از جمله مارک های پرفروش در بازار ایران است.

در طراحی یخچال فریزر دوقلو یخساز آن کمپرسور کم مصرف تعبیه شده است که سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

این محصول مجهز به صفحه نمایشگر لمسی بوده و شما می توانید از این طریق تنظیمات یخچال و فریزر را مشاهده و تنظیم نمایید.

این محصول مجهز به سیستم انجماد سریع می باشد و به محض قرار گرفتن مواد غذایی در فریزر زمان کمی برای منجمد شدن لازم است.

یکی از معایب اصلی یخچال فریزر یخساز آن بر اساس نظرات مشتریان ما کم بودن فاصله بطری های نوشیدنی با بخش بالایی می باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27

درجه مصرف انرژی بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل A بوده و جز محصولات کم مصرف محسوب می شود. این محصول ۸۸ کیلو گرم وزن دارد و مجهز به سیستم انجماد سریع میباشد.

در ساخت این بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل از سیستم نفر برای پیشگیری از ایجاد برفک استفاده شده است.

قسمت یخچال این محصول چهار طبقه بوده و دارای دو کشور نیز می باشد و قسمت فریزر آن ۵ کشو دارد و دارای ۵ طبقه نیز می باشد.

مهمترین ویژگی یخچال فریزر الکترواستیل دارا بودن لاستیک ضد باکتری در قسمت درب آن می باشد که باعث افزایش طول عمر آن گردیده است.

ارتفاع یخچال فریزر الکترواستیل ۲۰۷۷ میلیمتر بوده و برای ساختمان هایی که ارتفاع کمی دارند چندان مناسب نیست.

ارتفاع زیاد از جمله معایب این یخچال فریزر ایرانی میباشد و سبب نارضایتی تعدادی از مشتریان آن شده است.

بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت

یکی از مواردی که کاربران ما بسیار سرچ میکنند بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت میباشد زیرا به دنبال یافتن نظرات کاربران برای خرید بهترین یخچال هستند. بر این اساس و پس از بررسی های فراوان بهترین مارک یخچال ایرانی نی نی سایت به ترتیب امرسان، اسنوا، دیپوینت، الکترواستیل، هیمالیا، الکتروسان میباشد. این یخچال ها کیفیت مناسبی دارند توانسته اند رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کنند.

بهترین مارک یخچال فریزر آمریکایی

بهترین مارک یخچال آمریکایی

یخچال فریزر های آمریکایی دارای کیفیت، کارایی و دوام بالایی می باشند ولی از طرفی نسبت به سایرین گران تر می باشد. قیمت بالاتر یخچال فریزر های آمریکایی گاهی بی دلیل نیست.

در اینجا اصطلاح هر گرانی بی دلیل نیست نیز صدق میکند. گاهی دلیل قیمت بالاتر یک مارک به خاطر اعتبار آن برند میباشد اما گاهی علاوه بر اعتبار برند کیفیت متریال و طراحی منحصر به فرد دلیل قیمت بالاتر یخچال فریزر خارجی میباشد.

پس بهتر است برای خرید بهترین و با دوام ترین بهترین مارک یخچال آمریکایی که سالیان سال برای شما کار کند باید علاوه بر اعتبار مارک یخچال و فریزر به کیفیت قطعات و رضایت دیگر مشتریان دقت کنید.

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی بهترین مارک های یخچال فریزر ایرانی و خارجی ویژگی های منحصر به فرد مارک های مطرح کشور و بهترین مارک یخچال آمریکایی را توضیح دهیم تا با آگاهی بیشتر برای خرید اقدام کنید.

یخچال فریزر جنرال الکتریک (GE)

یکی از بهترین مارک های یخچال فریزر، یخچال جنرال الکتریک تولید کشور آمریکا بوده که روز به روز بر کیفیت و کارایی تکنولوژی یخچال های خود می افزاید.

تکنولوژی به کار رفته در طراحی و تولید یخچال های جنرال الکتریک از بروز ترین سیستم ها برای نگهداری مواد غذایی بوده و از ویژگی های بارز یخچال های جنرال الکتریک دوام زیاد دستگاه می باشد.

ویژگ ی های یخچال فریزر جنرال الکتریک:
  • دارای قابلیت تولید آب داغ علاوه بر یخ ساز و آب سرد کن
  • دارای قابلیت تنظیم دما در ۵ سطح مختلف
  • بهترین میزان بهره وری از انرژی
  • کارایی و عمر طولانی قطعات
  • استحکام بالای بدنه
  • طول عمر بالا
  • دارا بودن سنسور تشخیص ارور
  • دارا بودن سنسور تشخیص در باز
  • پخش سرما در تمام محیط داخلی یخچال
  • دارای نمایشگر LED
  • دارای سیستم یخ ساز اتومات

در مقابل ویژگی های خوب این برند، قیمت یخچال های جنرال الکتریک در ایران قدری گران می باشد ولی قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده آن باعث شده تا قیمت بالای آن قابل توجیه و مورد توجه مشتریان باشد.

خیلی کم پیش می آید که یخچال های جنرال الکتریک دچار مشکل شوند ولی در صورت بروز اختلال در عملکرد دستگاه با تهران سرویسکار تماس بگیرید.

ما بهترین تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام خواهیم کرد. پس از آن که بهترین یخچال را خریداری کردید میتوانید برای نصب یخچال خودتان اقدام کنید. ما در صفحه راهنمای نصب یخچال تمام نکات را برای شما توضیح داده ایم. همچنین همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات نصب یخچال و نصب کولرگازی و انواع لوازم خانگی به شما عزیزان می باشند.

[wporg title=”راهنمای نصب یخچال” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84/”]برای مشاهده نکات مهم نصب یخچال وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

سایر برندهای مطرح بهترین مارک یخچال آمریکایی:

  • آدمیرال
  • فریجیدر
  • وست پوینت
  • وست فراست
  • وستینگهاوس
  • ویرپول
  • کنمور
  • ماژیک شف

بهترین مارک یخچال برای جهیزیه

در زمان خرید جهیزیه همه به دنبال خرید بهترین و باکیفیت ترین اجناس هستند تا بتواند برای مدت های طولانی کار کند. بهترین مارک یخچال برای جهیزیه در میان برند های معروف یخچال امرسان، سامسونگ، ال جی، بکو، دیپوینت، هیمالیا، پاکشوما، دوو و بوش میباشد. این برند ها طبق تجربه کاربران و مشتریان در طی سال ها به عنوان بهترین مارک یخچال برای جهیزیه شناخته شده اند.

دقت داشته باشید که باتوجه به شرایط اقتصادی امروز بهتر است در زمان خرید جهیزیه بهترین برند را انتخاب کنید تا مجبور نشوید هر چند سال یکبار یخچال فریزر خود را تغییر دهید و هزینه اضافی کنید.

بهترین مارک یخچال دوقلو

خرید یخچال دوقلو به دلیل حجم وسیعی که در اختیار مشتریان قرار میدهد گاهی میتواند مقرون به صرفه و مناسب باشد. از میان برند های ایرانی و خارجی بهترین مارک یخچال دوقلو را میتوان به اسنوا، هیمالیا اختصاص داد زیرا کیفیت بسیار خوبی دارند و از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند که کارایی آن ها را چندین برابر میکند.

در میان برندهای خارجی نیز بهترین مارک یخچال دوقلو به برند های سامسونگ و ال جی اختصاص داده میشود که توانسته اند رضایت صد درصد مشتریان خود را جلب کنند. بهترین یخچال دوقلو خارجی دوو نیز میباشد که کیفیت بالایی داشته و قابل رقابت با سامسونگ و الجی نیز میباشد.

شیک ترین یخچال فریزر

در مورد یخچال ها و فریزرها، زیبایی و شیک ترین ظاهر معمولاً به سلیقه های شخصی بستگی دارد اما میتوانید به برخی از مارک ها و مدل هایی که به طراحی زیبا و مدرن معروف هستند در مورد شیک ترین یخچال فریزر توجه کنید.

به طور کلی براساس نظرات کاربران برند های لاکچری یخچال مدل های زیر میباشد:

  • یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2
  • یخچال و فریزر سامسونگ مدل G26
  • یخچال و فریزر سامسونگ مدل HM34
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036SS
  • یخچال و فریزر دوقلو مجیک شف مدل MCRDI565
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034SS
  • ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034SS
  • ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE
  • یخچال و فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020SS/D4LF-0020SS
  • ساید بای ساید اکسنت مدل AC-SBS

البته برند های دیگری نیز به عنوان پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی معرفی شده اند که با ظاهری زیبا جز شیک ترین یخچال فریزر محسوب میشوند.

پیشرفته ترین یخچال ایرانی

در ایران صنعت یخچال سازی روز به روز در حال پیشرفت است و قابلیت های بسیاری هر روز به یخچال های ایرانی افزوده میشود. در میان برند های مختلف پیشرفته ترین یخچال ایرانی را میتوان به برند های هیمالیا، اسنوا و دیپوینت اختصاص داد. این برندها تمام تلاش خود را کرده اند که آپشن های زیادی به محصولات خود اضافه کنند و مصرف انرژی را در این کالا ها کاهش دهند.

پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

وقتی صحبت از پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی میشود اولین برندی که در ذهن ها شکل میگیرد امرسان میباشد. این یخچال باتوجه به آن که در مدل های متنوع و رنج قیمتی مختلف در بازار موجود است به عنوان پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی شناخته شده است. این یخچال ها در قیمت های مختلف به فروش میرسند به همین دلیل برای هر کاربردی میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

بعد از برند امرسان پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی برند پاکشوما میباشد که قیمت مدل P۱۹۰S از این برند در حدود 30 میلیون تومان برآورد شده است.

نحوه انتخاب بهترین مارک یخچال و فریزر

با تحقیقاتی که تیم تهران سرویس کار برای یافتن بهترین مارک یخچال فریزر خارجی و ایرانی انجام داده است متوجه شده ایم که به طور کلی در میان برندهای خارجی بهترین یخچال فریزر مارک سامسونگ و مارک ال جی و مارک بوش می باشد.

در میان برندهای ایرانی بهترین یخچال فریزر مارک امرسان و هیمالیا از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و توانسته اند رضایت مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند.

برای انتخاب بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی نکاتی را باید در نظر داشته باشید که در قسمت زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

ظرفیت یخچال فریزر : واحد سنجش ظرفیت یخچال فوت یا لیتر می باشد که شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید ، فوت مورد نیاز یخچال تان را انتخاب کنید.

رده مصرف انرژی یخچال : با توجه به تجربه ما از گفتگو با مشتریان متوجه شدیم که هر چه یخچال و فریزر مصرف انرژی کمتری داشته باشد رضایت مشتریان از آن برند بیشتر است.

مناسب ترین رده مصرف انرژی یخچال و فریزر درجه مصرف بالای A می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف برق و هزینه های مربوط به آن می شود. هرچه از این درجه مصرف به سمت پایین تر برویم مصرف انرژی برق افزایش می‌یابد.

طبقات و کشوهای یخچال فریزر :خانم های خانه دار بیشتر به دنبال یخچال و فریزرهای هستند که طبقات بیشتری داشته باشد تا بتوانند مواد غذایی خود را به تفکیک در آن قرار دهند.

نکته ای که باید در هنگام انتخاب بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی یا خارجی در نظر بگیرید این است که کیفیت جنس طبقات بالا بوده و نشکن باشند تا شما بتوانید برای مدت طولانی ترین از آن استفاده کنید.

قابلیت یخ ساز و آبسردکن یخچال و فریزر : در دنیای امروز بهترین یخچال فریزرها دارای این قابلیت می باشند و مهم ترین نکته ای که آب سرد کن یخچال برای شما به ارمغان می آورد ویژگی تصفیه آب است.

با وجود آلودگی ها و املاح موجود در آب تهران و شهرهای ایران استفاده از یخچال و فریزر که دارای آبسردکن و فیلتر تصفیه آب باشد بسیار توصیه می شود.

قیمت یخچال فریزر ایرانی

به طور کلی آنچه در تعیین قیمت یخچال فریزر ایرانی دخیل است مارک این محصول و درجه مصرف انرژی آن می باشد.

اگر شما بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی را انتخاب کرده باشید قیمت آن نسبت به برندهای متفرقه بیشتر خواهد بود.

برای مثال یخچال فریزر سیلوان جزو یخچال فریزر های ایرانی ارزان قیمت می باشد در حالی که یخچال فریزر الکترواستیل با توجه به کیفیت و اعتبار برند قیمت بیشتری نسبت به سیلوان دارد.

پیشنهاد ما به تمام مشتریانمان که قصد خرید یخچال فریزر جدید دارند این است که ۳تا از بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم را جزو گزینه های انتخابی خود قرار دهند و با توجه به بودجه و کارایی مورد نظرشان یکی را انتخاب کنند.

تمام یخچال فریزر های ایرانی که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم کیفیت بالایی داشته ودر مقایسه با یخچال فریزر های خارجی قیمت پایین تری دارند.

خرید انواع یخچال و فریزر

برای خرید انواع یخچال و فریزر حتماً به نمایندگی های اصلی برندهای خارجی و یا ایرانی مراجعه کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات خریداری شده مطمئن باشید.

خوشبختانه در کشور ایران نمایندگی های معتبر انواع یخچال و فریزر در تمام شهرها دایر هستند و شما می توانید با مراجعه به آن ها بهترین و مطمئن ترین خرید یخچال فریزر را تجربه کنید.

شناخت انواع یخچال فریزر

در دنیای امروز که تکنولوژی در حال پیشرفته است روز به روز یخچال فریزر های متنوع و جدیدتر به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را داشته و سبب تمایز آن ها از مدل‌های دیگر شده است.

انواع یخچال فریزر در بازار ایران عبارتند از یخچال های بالا و پایین ، یخچال فریزر دوقلو ، یخچال فریزر های ساید بای ساید و یخچالهای دارای درب فرانسوی.

نحوه محاسبه ابعاد یخچال و فریزر بر اساس فوت مکعب می باشد و معمولاً از اندازه ۵ فوت شروع شده و تا ۴۰ فوت متغیر می‌باشند.

یخچال و فریزر بالا و پایین

در مدل یخچال و فریزر بالا و پایین همانطور که از اسمش مشخص است یخچال در قسمت بالا قرار داشته و قسمت پایین برای فریزر تعبیه شده است.

البته در بعضی از برند ها برعکس بوده و فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین می باشد.تفاوت دیگری که برندها در یخچال و فریزر بالا و پایین با یکدیگر دارند در ابعاد یخچال نسبت به فریزر می باشد که یخچال بزرگتر است..

از مهمترین مزیت های یخچال و فریزر بالا و پایین می‌توان به این مورد اشاره کرد که دسترسی به مواد غذایی در یخچال که در قسمت بالا قرار دارد آسان تر بوده و به دلیل هم سطح بودن با چشم انسان راحت‌تر می‌توانید به کالاهای کوچک در یخچال دسترسی داشته باشید.

اگر مبتلا به کمردرد هستید و یا قصد دارد این یخچال را برای افراد سالخورده و مسن تهیه کنید پیشنهاد می کنیم در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید.

یکی از عیب های این یخچال فریزر این است که برای دسترسی به اقلام داخل فریزر نیاز به خم شدن زیاد در طول روز خواهید داشت و این مشکل ساز خواهد بود.

یخچال و فریزر دوقلو

یخچال و فریزر دوقلو مانند یخچال های ساید بای ساید می باشند که خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی اقدام به تولید این نوع یخچال فریزر ها کرده اند.

به این ترتیب شما می توانید با پرداخت هزینه های کمتری صاحب یک یخچال و فریزر دوقلو از برندهای هیمالیا و الکترواستیل که ایرانی هستند شوید.

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید این نوع یخچال فریزر در نظر داشته باشید این است که آشپزخانه شما برای نصب یخچال و فریزر دوقلو فضای کافی داشته باشد و کابینت های آشپزخانه به شما این امکان را بدهد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید

امروز یخچال و فریزر های ساید بای ساید در میان مردم ایران بسیار محبوب شده است که مزیت آن نسبت به یخچال فریزرهای دو قلو این است که اندازه یخچال نسبت به فریده کمی بیشتر می باشد.

این نوع یخچال فریزر ها دارای یخساز اتومات بوده و شما می توانید از آب تصفیه شده آبسردکن آن استفاده کنید.

بزرگترین و مهمترین عیب یخچال فریزر ساید بای ساید سنگین بودن و سخت جابجا شدن آنهاست که در هنگام اسباب کشی می تواند مشکل ساز باشد.

یخچال و فریزر درب فرانسوی

یخچال و فریزر درب فرانسوی قیمت بالاتری نسبت به سایر یخچال‌فریزر ها دارد. نحوه طراحی این دیجی کالا به این صورت می باشد که دو در در قسمت بالای یخچال و فریزر وجود داشته و در قسمت پایین آن یک یا دو کشو موجود است.

بهترین مارک یخچال فریزر آسیایی

بهترین مارک یخچال فریزر آسیایی

در این قسمت میخواهیم بهترین یخچال دنیا را با معرفی بهترین مارک یخچال فریزر آسیایی به شما ارائه دهیم. شما میتوانید از طریق آشنایی با بهترین مارک یخچال فریزر آسیایی مطمئن ترین خرید را داشته باشید. خرید بهترین مارک یخچال فریزر آسیایی به شما این امکان را میدهد تا نگران خرابی های یخچال فریزر خود نباشید و از کارایی بالای آن بهره مند شوید.

یخچال فریزر سامسونگ (Samsung)

یکی از قدرت مند ترین برندهای لوازم خانگی برند سامسونگ می باشد که بدلیل ارائه خدمات با کیفیت دارای محبوبیت زیادی در بازار ایران می باشد.

یخچال های سامسونگ نیز جز بهترین مارک های یخچال فریزر می باشد که روز به روز شاهد بهبود کارایی و عملکرد آن می باشیم.

ویژگی های یخچال فریرز سامسونگ:
  • دارای بالاترین سطح بهره وری انرژی
  • امکان اتصال به اینترنت (ٌWi-Fi)
  • انهطاف پذیری طبقات برای قرار دادن مواد غذایی و نوشیدنی
  • امکان دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف
  • امکان کنترل و تنظیم دمای یخچال از راه دور
  • کیفیت ارائه خدمات پس از فروش حتی بعد از پایان گارانتی محصول
  • قیمت مناسب نسبت به سایر مارک های خارجی یخچال فریزر در ایران
  • دارای سیستم کنترل دما دیجیتال
  • تنظیم دمای مختلف در نواحی متفاوت یخچال
  • دارای فضای سریع
  • دارای نور LED
  • یخ سازی سریع
  • قابلیت اتصال به وای فای در مدل های جدید

در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شده و به خوبی کار نمیکند میتوانید به صفحه تعمیر لباسشویی مراجعه کنید. همچنین همکاران ما آماده خدمت رسانی تعمیر انواع لوازم خانگی به شما عزیزان هستند.

[wporg title=”تعمیر لباسشویی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/”]برای اطلاعات بیشتر تعمیر لباسشویی وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

یخچال فریرز ال جی (LG)

یخچال فریرز ال جی (LG)

یخچال های ال جی نیز مانند سامسونگ جزء قوی ترین برندهای یخچال فریزر بین برندهای آسیایی بوده و بدلیل کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مطلوب طرفداران زیادی در بازار ایران دارد.

ویژگی های یخچال فریزر ال جی:
  • طول عمر بالای یخچال
  • بهره وری انرژی در بالاترین سطح ممکن
  • تعبیه قفسه ها و طبقات مختلف برای نگهداری گروه های مختلف موارد غذایی و نوشیدنی
  • ویژگی درب های دولایه (Door In Door)، امکان دسترسی به خوراکی های پر مصرف بدون نیاز به باز کردن درب کل یخچال و هدر رفتن سرما و کاهش رطوبت محیط یخچال
  • کمپرسور خطی اینورتر که موجب افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۲۳% بیشتر، کاهش خروجی صدا، حفظ بهتر رطوبت، دما و تازگی مواد غذایی می گردد.
  • سیستم یخ ساز منحصر بفرد ال جی که موجب استفاده بیشتر از فضای داخلی یخچال می گردد.
  • مجهز بودن به اواپراتور و سنسور های دیجیتال که میزان دما و رطوبت لازم برای حفظ مواد غذایی را کنترل می کند.
  • گارانتی ۱۰ ساله موتور یخچال ال جی
  • در مدل های جدید یخچال فریزر ال جی دارای سیستم Door in Door
  • دارا بودن کمپرسور خطی
  • دارا بودن سیستم جریان و تصفیه هوا
  • دارا بودن سیستم یخ ساز و آب ریز
  • فناوری بدون برفک
  • دارای نور LED
بهترین مارک یخچال فریزر اروپایی

بهترین مارک یخچال فریزر اروپایی

برندهای اروپایی یخچال فریرز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، و دارای مشتریان زیادی در بازار ایران می باشند. در صورتی که درباره گاز یخچال اطالاعات کافی نداشتید میتوانید به صفحه انواع گاز یخچال مراجعه کنید و بهترین نوع گاز یخچال خود را انتخاب کنید.

چهار برند برتر یخچال فریرز های اروپایی عبارت اند از:

  • بوش
  • ایندزیت
  • بلومبرگ
  • کنوود

[us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#314682″]

بهترین مارک یخچال ایرانی

بهترین مارک یخچال ایرانی

یخچال های ایرانی در مقایسه با برندهای خارجی یخچال از کیفیت و کارایی خوبی هم به لحاظ ظاهری، فیزیک، ابعاد و هم از نظر داخلی و موتور نیز می باشند.

البته از نظر کیفیت لوازم و تجهیزات داخلی نظیر موتور و دینام یخچال، برندهای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

از ویژگی ها و مزایای یخچال های ایرانی می توان به طول عمر بالا و قیمت مناسب خرید و نگهداری یخچال اشاره کرد.

برخی از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی:

  • امرسان
  • اسنوا
  • الکترواستیل
  • برفاب

[us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#314682″]

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید (Side By Side)

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید (Side By Side)

قبل از اینکه به معرفی بهترین مارک یخچال ساید بای ساید بپردازیم، لازم به ذکر است اگر شما از کاربران یخچال های ساید بای ساید هستید، در صورت خرابی یخچال با ما تماس بگیرید.

ما بهترین تعمیرکار یخچال را جهت تعمیر ساید بای ساید شما اعزام خواهیم کرد.

[wporg title=”تعمیر ساید بای ساید” link=”https://www.tehran-servicekar.com/تعمیر-ساید-بای-ساید/”]برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

یخچال فریزر ساید بای ساید الکترولوکس

یخچال فریزر ساید بای ساید الکترولوکس

الکترولوکس یک برند سوئدی می باشد و بهترین تولید کننده یخچال های ساید بای ساید می باشد، از ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید الکترولوکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گنجایش و فضای کافی برای مواد غذایی و انواع نوشیدنی
  • جابجایی آسان طبقات یخچال
  • ظاهر شیک و حرفه ای

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

همانطور که پیش تر گفته شد بین برند های آسیایی یخچال فریزر، یخچال های سامسونگ جز بهترین یخچال دنیا می باشد.

اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید دارید، یخچال های سامسونگ انتخاب مناسبی می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ:

دسترسی به بخش های مختلف یخچال از طریق نمایشگر LED

مصرف بهینه انرژی

امکان سرد کردن مواد غذایی در مدت کوتاه از طریق دکمه Quick Cool

قابلیت بخش برنامه های تلوزیون با نصب ال سی دی بر روی درب جلوی یخچال

نمایندگی خدمات پس از فروش در ایران

یخچال فریرز ساید بای ساید کنمور

همانطور که پیش تر گفته شد کنکور از برندهای خوب آمریکایی در میان بهترین مارک یخچال ساید بای ساید می باشد و جز بهترین مارک یخچال آمریکایی محسوب میشود.

ویژگ های یخچال فریزر ساید بای ساید کنمور:

  • دارای گنجایش بالا و مناسب برای خانواده های پر جمعیت
  • دارای فریزر با ظرفیت بالا
  • مجهز به قفل کودک

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی

یخچال فریرز های ساید بای ساید ال جی نیز جزء بهترین یخچال دنیا است ولی نسبت به سایر مدل ها دارای بهینگی مصرف انرژی پایین تری می باشد.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی:

  • دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف و جلوگیری از اتلاف انرژی با قابلیت Door In Door
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش

یخچال فریزر ایرانی اسنوا 

بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا در چهار مدل تک درب، ساید بای ساید فریزر بالا و فریز پایین ارائه شده است که هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خودش را دارد. که در ادامه مقاله به تشریح و بحث مفصل در مورد هر کدام از آن ها می پردازیم.

یخچال فریزر ایرانی اسنوا تک درب

این یخچال به عنوان بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا دارای هشدار باز بودن درب، سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی ، صفحه نمایش ال سی دی می باشد، همچنین در مورد این یخچال به دیگر ویژگی های مفید میتوان اشاره کرد:

اتراز مصرف انرژی آن +A میباشد و دارای آبسردکن و فیلتر ضد بو و زنگ هشدار باز بودن درب و  سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی است، نوع کمپرسور آن کمپرسور پربازده است  و نوع لامپ یخچال ال ای دی است همچنین نوع صفحه نمایش محصول ال سی دی بوده و در نهایت دارای گارانتی ضمانت ۲۴ ماه می باشد.

سوالات متداول

بهترین مارک یخچال فریزر چیست؟

در این مقاله بهترین برند یخچال فریزر ایرانی و خارجی در محدوده قیمتی های مختلف بررسی و معرفی شده اند که توانسته اند رضایت صاحبان خود را جلب کنند.

کیفیت یخچال فریزر ایرانی بهتر است یا خارجی؟

باتوجه به این که یخچال فریزر های خارجی کیفیت بالاتر و قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند، یخچال فریزر های ایرانی نیز با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر قابل مقایسه با نمونه های خارجی بوده و برند های معرفی شده در این مقاله در سطح کیفی بالایی هستند.

[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/Buying-refrigerator-1.jpg”]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی