تعمیرگاه تخصصی نصب، سرویس و تعمیر مینی چیلر در تهران و کرج

تعمیر مینی چیلر

فهرست مطالب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مینی چیلر شما دچار مشکل شده و بدنبال یک تعمیرگاه معتبر و قابل اطمینان جهت عیب یابی و تعمیر مینی چیلر هستید؟!

ما در مرکز تخصصی تعمیرات مینی چیلر تهران سرویسکار، به عنوان تعمیرگاه تخصصی نصب، سرویس و تعمیر مینی چیلر در تهران و کرج به همراه بهترین تعمیرکاران چیلر و سال ها تجربه در زمینه تعمیر چیلر همواره بصورت شبانه روز و در هرنقطه از تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم .

همچنین لازم به ذکر است ما علاوه بر تعمیرات چیلر، در امور تعمیر پکیج دیواری و تعمیرات کولر گازی  و سرویس کولر گازی نیز بصورت تخصصی فعالیت می کنیم.[/vc_column_text][vc_empty_space][us_btn text=”تماس با ما” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.tehran-servicekar.com%2F%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%2F||target:%20_blank|” align=”center”][vc_empty_space][vc_empty_space][vc_column_text]

چرا تعمیر مینی چیلر خود را به تهران سرویسکار بسپارم؟!

[/vc_column_text][us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#53c7f4″][vc_column_text]

تعمیرکار مینی چیلر

کلیه امور سرویس، عیب یابی و تعمیر دستگاه های تهویه مطبوع مثل مینی چیلرها، نیازمند مهارت، تخصص و تجربه می باشد.

بنابراین تماس با یک مرکز تعمیرات معتبر و سپردن تعمیر مینی چیلر به یک تعمیرکار متخصص، اولین گام مثبت شما در جهت تعمیر مینی چیلر می باشد.

مرکز تعمیرات چیلر تهران سرویسکار، بهترین تعمیرکاران مینی چیلر را از طریق برگذاری آزمون جامع در زمینه مهارت های فنی و تعمیرات انواع چیلر برگزیدیم و با تشکیل تیم قوی متشکل از بهترین تعمیرکاران چیلر، همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

همچنین تعمیرکاران ما با شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات چیلر بصورت متناوب و فراگیری محصولات و فناوری های جدید اطلاعات خود را بروز کرده و همینطور با کشف نقاط قوت و ضعف انواع چیلر، تسلط خود در عیب یابی انواع چیلر بهبود می بخشند.

کار تخصصی را به متخصصان بسپارید!

از نتیجه ایده آل لذت ببرید!

 

هزینه تعمیر مینی چیلر

نتیجه اعتماد به مراکز و افراد متفرقه جهت انجام تعمیر مینی چیلر می تواند آسیب و هزینه های سنگینی بدنبال داشته باشد.

دستگاه چیلر مانند دیگر لوازم مکانیکی متشکل از یکسری اجزا و قطعات می باشد که در جهت رسیدن به هدفی مشترک با یکدیگر در تعامل هستند.

با توجه به تعریف فوق عدم توانایی تعمیرکار در عیب یابی صحیح دستگاه، می تواند بر سایر قسمت ها تاثیر بگذارد و موجب افت عملکرد کل سیستم شود و در نتیجه این اعمال شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر مجدد چیلر می شوید.

به تخصص و دانش فنی تعمیرکاران ما اعتماد کنید و جهت انجام تعمیرات مینی چیلر خود با ما تماس بگیرید.

همچنین در اینجا لازم به ذکر است هزینه تعمیر مینی چیلر، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار تهران سرویسکار، با توجه به فاکتورهایی نظیر نوع و شدت خرابی، مدت زمان لازم جهت تعمیر، احتمال نیاز به تعویض قطعات و …محاسبه شده و اعلام می گردد، شما نیز با توجه به شرایط در صورت تمایل می توانید به تعمیرکار ما اجازه تعمیر دستگاه را بدهید.

سرعت ارائه خدمات

ما بدلیل داشتن شعب مختلف در سطح تهران و کرج در نزدیک ترین مکان به شما قرار داریم و پس از ثبت درخواست قادر خواهیم بود در کمتر از ۱ ساعت نزد شما جهت سرویس، عیب یابی و تعمیر مینی چیلر حاضر شویم.

همچنین تکنسین های ما بدلیل مهارت و تجربه بالا در مدت زمان کوتاهی دستگاه شما را عیب یابی کرده و در صورت تایید شما اقدام به تعمیر مینی چیلر خواهند کرد.

 

همیشه بدنبال بهترین تعمیرکار در شهر باشید زیرا…

تماس با تعمیرگاه معتبر سبب حصول رضایت از نتیجه کار و جلوگیری از هزینه های اضافی جهت تعمیر مجدد دستگاه می شود.

 

ضمانت نامه تعمیر مینی چیلر

ما برای اثبات سطح استاندارد و حسن نیت خود در ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان عزیز، در قبال انجام تعمیرات مینی چیلر به شما ضمانت نامه تعمیر مینی چیلر ارائه می دهیم و در صورت بروز هرگونه مشکل پس از خروج تعمیرکار، ما موظف به بررسی مجدد و تعمیر دستگاه شما خواهیم بود.

مهم ترین هدف ما رضایت و خشنودی مشتریان است!

 

مشاوره و پشتیبانی رایگان

تمامی مشاورین بخش تعمیرات چیلر در تهران سرویسکار دارای گواهینامه مهارت های فنی بوه و به اشکالات و سیستم مینی چیلر بطور کامل آگاه می باشند.

در مرحله اول پس از تماس با تهران سرویسکار، مشکل دستگاه را با مشاور چیلر مطرح کرده و ممکن است با بکار بستن راهنمایی های وی موفق به رفع اشکال دستگاه شوید.

بررسی ها نشان داده حدود ۵۰% از مشکلات مشتریان بصورت تلفنی و رایگان رفع شده است.[/vc_column_text][us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#53c7f4″][vc_column_text]

مزایای مینی چیلر

از مزایای استفاده از مینی چیلر ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف برق پایین
  • استهلاک کمتر
  • ضریب اطمینان بالا
  • قابلیت تامین تناژ پایین
  • عدم نیاز به فضای زیاد جهت نصب بدلیل وزن پایین و اندازه مناسب
  • هزینه پایین تعمیر و نگهداری دستگاه
  •  استقلال دما و صدای اتاق ها از یکدیگر
  • طول عمر بالا بدلیل تعداد کم قطعات متحرک
  • امکان استفاده در مناطق حاره ای و خشک
  • عدم نیاز به برج خنک کننده در مینی چیلر
  • امکان نصب چیلر در فضای باز مثل تراس یا پشت بام
  • مجزا بودن هزینه تهویه مطبوع در واحدهای مختلف
  • دوفصل بودن سیستم مینی چیلر
  • عدم یخ زدگی بدلیل استفاده از اواپراتور صفحه ای از جنس استنلس استیل
  • لرزش و صدای کمتر و عدم وجود صدای حرکت باد بدلیل حذف کانال در مینی چیلر

 

پشتیبانی از انواع برندهای مینی چیلر در ایران!

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

مقایسه مینی چیلر و داکت اسپیلت

[/vc_column_text][us_single_image image=”8498″ align=”center”][vc_column_text]بزرگ ترین مزیت مینی چیلر نسبت به داکت اسپلیت این است که چندین فن کویل (بصورت مجزا برای هر سالن و اتاق) به یک مینی چیلر متصل است و هوای خروجی از هرکدام را می توان مستقل از سایر فن کویل ها کنترل نمود.

ولی در داکت اسپلیت یک هواساز مرکزی در سقف کاذب تعبیه می شود و از طریق کانال هوای سرد یا گرم را به سالن ها و اتاق ها منتقل می کند و ایراد کار دقیقا همینجاست که سیستم تهویه تمام قسمت ها به یک داکت اسپلیت متصل بوده و زمان روشن/خاموش و دمای یکسانی دارند.

طبق بررسی ها و برآوردهای انجام شده هزینه اولیه نصب و اجرای مینی چیلر حدود ۴۰% بیشتر از داکت اسپلیت می باشد ولی در زمینه هزینه های بهره برداری شامل هزینه تعمیرات دوره ای، شارزگاز مبرد و هزینه برق مصرفی نیز تفاوت چنداین وجود ندارد.

 

سایر خدمات چیلر در تهران سرویسکار

[/vc_column_text][us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#53c7f4″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_btn text=”تعمیر چیلر جذبی” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.tehran-servicekar.com%2F%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%AC%D8%B0%D8%A8%DB%8C%2F||target:%20_blank|” align=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][us_btn text=”تعمیر چیلر تراکمی” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.tehran-servicekar.com%2F%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%85%DB%8C%2F||target:%20_blank|” align=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی