تعمیرگاه مجاز نصب، سرویس و تعمیر چیلر جذبی در تهران و کرج

تعمیر چیلر جذبی

فهرست مطالب

ما در مرکز تخصصی تعمیر چیلر جذبی تهران سرویسکار، سال هاست در این زمینه فعالیت داشته و همواره مورد اعتماد مشتریان  بوده ایم.

شاید بتوان گفت راز این موفقیت و جلب رضایت مشتریان، صداقت و مسئولیت پذیری در قبال انجام تعمیرات چیلر می باشد، که خود شامل فاکتورهای مختلفی است.

همچنین لازم به ذکر است ما علاوه بر خدمات چیلر، در امور و تعمیرات کولر گازی و سرویس کولر گازی نیز متخصص بوده و شما عزیزان می توانید با اطمینان تعمیرات پکیج خود را به تهران سرویسکار بسپارید.

ما از تسلط کافی برای عیب یابی و تعمیر چیلر جذبی برخورداری

وجوه تمایز ما در انجام تعمیر چیلر جذبی

اعزام بهترین تعمیرکاران چیلر جذبی

تعمیر چیلرهای جذبی بدلیل حساسیت بالا و سیستم پیچیده ای که دارند، باید حتما توسط تعمیرکار متخصص و ماهر صورت گیرد.

سپردن امور تعمیر و سرویس چیلر جذبی به افراد نابلد موجب افت کارایی و گاها آسیب رسانی به بخش های دیگر دستگاه می شود، از این روی مهم ترین گام شما در جهت تعمیر چیلر، تماس با مرکز معتبر تعمیرات چیلر جذبی می باشد.

ما در مرکز تعمیرات تهران سرویسکار به همراه تیم تکنسین های حرفه ای چیلر جذبی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هرنقطه از تهران و کرج در هر ساعت از شبانه روز می باشیم.

پایین بودن قیمت تعمیر چیلر جذبی

شاید نتیجه اعتماد به افراد متفرقه و غیر حرفه ای و سپردن امور تعمیر چیلر جذبی به آنها، متحمل شدن هزینه های گزاف برای تعویض بی مورد قطعات چیلر و یا تعمیر مجدد دستگاه باشد.

بطور کلی می توان گفت دلیل اصلی این اتفاقات عدم تسلط بر سیستم و مکانیزم دستگاه چیلر جذبی و کم تجربگی در بررسی و عیب یابی صحیح چیلر می باشد.

هدف ما تلاش بر تعمیر قطعات و نه تعویض آن می باشد تا در عین رفع خطای دستگاه، هزینه های تعمیر چیلر را کاهش دهیم، علاوه بر این با اعزام تعمیرکار چیلر به محل مورد نظر شما از هزینه های اضافی حمل و نقل و آسیب های احتمالی بر اثر جابجایی دستگاه جلوگیری می کنیم.

بنابراین به هیچ عنوان به هر شخصی تحت عنوان تعمیرکار چیلر جذبی اعتماد نکرده و از هزینه های اضافی بعدی جلوگیری کنید.

سرعت در ارائه خدمات تعمیر چیلر جذبی

ما بدلیل داشتن شعب مختلف در سطح تهران و کرج، قادر خواهیم بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای انجام تعمیرات در محل حاضر شویم.

پس از ثبت درخواست تعمیرکار چیلر، در کمتر از ۱ ساعت نزد شما خواهیم بود.

ارائه ضمانت نامه تعمیر چیلر جذبی

به منظور اثبات کیفیت در ارائه خدمات چیلر، پس از انجام تعمیرات، بشما ضمانت نامه تعمیر چیلر تعلق خواهد گرفت و در صورت بروز هرگونه مشکل ما موظف به بررسی و تعمیر مجدد دستگاه شما بطور رایگان خواهیم بود.

مشاوره و پشتیبانی رایگان

تیم مشاورین تعمیر چیلر جذبی در تهران سرویسکار، همگی دارای گواهینامه مهارت های فنی بوده، و با اطمینان می گوییم بیش از نیمی از مشکلات مراجعین بصورت تلفنی و بکارگیری راهنمایی های مشاوران بدون نیاز به بررسی حضوری و صرف هزینه، رفع شده است.

جهت انجام مشاوره با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۹۵۲۹۳۵۱

استفاده از قطعات معتبر  و با کیفیت

در صورت نیاز به تعویض قطعات چیلر جذبی، تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال شرکتی و با کیفیت استفاده می کنند و ضمنا ضمانت نامه قطعه مورد نظر نیز بشما عزیزان تعلق می گیرد.

البته در اینجا ذکر این نکته ضروری است که ما همواره در تلاش به تعمیر قطعات چیلر هستیم، و تعویض قطعات مگر در شرایطی که امکان تعمیر وجود نداشته و تنها راه تعویض قطعه باشد انجام می گیرد.

نگران خرابی چیلرتان نباشید!!!

تعمیرکاران ما دارای علم به روز و تجربه درخشان در تعمیرات چیلر جذبی می باشند

اهمیت توجه به تعمیر چیلر جذبی

چیلرهای جذبی نیز مانند دیگر دستگاه های مکانیکی شامل مجموعه ای متصل به هم بوده که در جهت اهدافی خاص طراحی شده و در کنار هم کار می کنند.

توجه به تعمیر و نگهداری صحیح چیلر جذبی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، چراکه در صورت کم توجهی به این مهم، ممکن است خرابی بر سایر بخش های دستگاه تاثیر بگذارد و آسیب های گسترده و بدنبال آن هزینه های وحشتناکی را به همراه داشته باشد.

با تعمیر به موقع چیلر جذبی، تحمل پذیری دستگاه را در برابر اشکالات احتمالی بالا ببرید

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی