راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولرگازی

راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد، ال جی و غیره | آموزش ریموت کنترل کولر گازی

فهرست مطالب

برای کنترل کولرگازی از راه دور، از دستگاهی بنام ریموت کنترل کولرگازی استفاده می شود. با استفاده از ریموت کنترل می توان قسمت های مختلف کولرگازی را کنترل کرده و به آنها فرمان داد. هر کدام از برندهای کولرگازی ریموت کنترل متفاوت و مخصوص به خود را دارند ولی اصولا نحوه عملکرد آنها شبیه به هم می باشد. در این مقاله قصد داریم  راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولرگازی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

قبل از هرچیز باید بگوییم ما در مرکز تعمیرات تهران سرویسکار، در امور تعمیرات کولر گازی در تهران، تعمیر پکیج و تعمیر یخچال نیز فعالیت داشته و به همراه تیم متخصص و حرفه ای تعمیرکاران خود و سال ها تجربه در زمینه کلیه خدمات شارژ گاز یخچال، نصب و جابجایی کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیر کولر گازی، آموزش شارژ گاز کولرگازی، سرویس پکیج و…در هر نقطه از تهران و بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشیم.

آموزش استفاده از ریموت کنترل کولرگازی

در ابتدای این مقاله تلاش کردیم برای آن که شما بتوانید جامع ترین راهنما کنترل کولر گازی را بیابید جدولی از معنا دکمه های رایج در کنترل کولر های گازی ارائه دهیم و در ادامه شما را با راهنما تک تک کولر های گازی به صورت مجزا آشنا میکنیم. اگر تا پایان این مقاله سوالی در ذهن شما باقی مانده بود که به آن پاسخ داده نشده بود میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما عزیزان را بدهند.

۱. دکمه روشن / خاموش: (START/STOP)
۲. دکمه انتخاب حالت کاری دستگاه: (Operation Mode یا Selection mode)
۳. دکمه تنظیم درجه حرارت اتاق (Room Temperature Setting یا Temp):
۴. دکمه انتخاب سرعت فن (Indoor Fan Speed Selector):
۵. دکمه (JetCool یا Turbo):
6. دکمه (Swing):
۷. دکمه روشن / خاموش ساعت زمان سنج (On / Off Timer):
۸. دکمه تنظیم زمان سنج (Time Setting):
۹. دکمه تنظیم / توقف ساعت زمان سنج (Timer Set / Cancel):
۱۰. دکمه خاموش شدن خودکار (Sleep Mode Auto):
۱۱. دکمه جریان هوا (Air Circulation Button):
۱۲. دکمه کنترل درجه حرارت اتاق (Room Temperature Checking):
۱۳. دکمه فیلتر پلاسما (Plasma):
۱۴. دکمه کنترل جهت وزش افق: (Horizontal Air Flow Direction Control)
۱۵. دکمه تنظیم مجدد (Reset):
16. Air Direction (جهت هوا)
17. Special Settings (تنظیمات خاص) : بعضی از کنترل‌ها ممکن است دارای دکمه‌های خاص برای تنظیمات اضافی میباشند، مانند sleep، قفل کودک و غیره.

دکمه روشن/خاموش ریموت کنترل کولرگازی یک دکمه ۲ منظوره می باشد و درصورت روشن بودن کولرگازی با فشردن این دکمه دستگاه خاموش می شود و اگر دستگاه خاموش باشد با فشردن این دکمه دستگاه در حالت آخرین تنظیماتی که خاموش شده روشن می شود.

[wporg title=”تعمیر کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/”]برای تعمیر کولرگازی خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​
راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد

راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد

یکی از درخواست هایی که کابران برای راهنما ریموت کولر گازی از ما داشتن قرار دادن راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد در این صفحه بود. ریموت کنترل ها گاهی دارای جزئیاتی هستند که کسی از نوع کارایی آن ها آگاه نیست ولی به طور کلی عموما همه آن ها عملکرد یکسانی دارد. در این بخش قصد داریم راهنمای کنترل کولر گازی جنرال طرح لبخند، راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد 24000، راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد جدید و جامع ترین آموزش کار با کنترل کولر گازی جنرال گلد را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بدون هیچ ابهامی از تمام قابلیت های این کولر گازی بهره ببرید.

برای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی جنرال گلد شما می‌توانید با استفاده از این مقاله به راحتی از جزئیات آگاه شوید.

دکمه اصلی و ابتدایی این ریموت دکمه خاموش و روشن دستگاه است.

  1. دکمه MODE چهار حالت کولر گازی را انتخاب می‌کند و می‌تواند با هر بار فشردن عملکرد کولر را تنظیم کند.
  2. دکمه FAN باعث می‌شود کولر گازی به صورت فن کار کند و بیش تر این حالت در فصل بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. با استفاده از دکمه COOL کولر به حالت سرمایشی کار می‌کند.
  4. دکمه HEAT حالتی را به وجود می‌آورد که کولر در فصل زمستان روی حالت گرمایشی کار کند.
  5. دکمه AUTO با تعیین دما از طرف شما موجب می‌شود دمای کولر گازی روی همان درجه ثابت بماند.
  6. برای تعیین درجه حرارت و دمای اتاق از دکمه TEMP استفاده می‌شود.
  7. دکمه TURBO و یا JET COOL برای وقتی است که می‌خواهید در سریع ترین حالت ممکن اتاق سرد شود.
  8. دکمه SWING موجب می‌شود که پره ها با حالتی قرار بگیرند که باد به صورت افقی یا عمودی بوزد.
  9. دکمه ON/OFF/TIMER زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مشخص می‌کنند.
  10. دکمه Sleep Mode Auto دستگاه را به حالت خودکار خاموش می‌کند. دکمه فیلتر پلاسما که با استفاده از آن می‌توانید فیلتر پلاسما را خاموش و روشن کرد.
  11. دکمه کنترل درجه حرارت اتاق که عملکرد آن از نامش پیداست.
  12. دکمه DRY باعث می‌شود که رطوبت هوا توسط کولر گازی گرفته شود.
  13. دکمه Indoor Fan Speed Selector یک دیگر از پرکاربرد ترین ها در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد میباشد که با فشردن آن میتوانید سرعت فن را تنظیم کرده و در صورت تمایل دمای دلخواه برای محل خود را کم و یا زیاد کنید. این دکمه دارای 4 حالت کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک میباشد.
  14. دکمه Timer Set / Cancel دیگر دکمه پرکاربرد در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال طرح لبخند میباشد که میتوانید از طریق آن زمان سنج کولر گازی را تنظیم کنید و یا آن را طوری تنظیم کنید که اتومات روشن و خاموش شدن کولر گازی متوقف گردد.
  15. دکمه Air Circulation Button در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد 24000 نشان دهنده برای ایجاد وضعیت تهویه در کولر گازی میباشد که برای به جریان انداختن هوا در محیط به کار میرود و میتواند دما را به گونه ای تنظیم کند که هوا نه گرم و نه سرد باشد.
  16. گزینه Room Temperature Checking به معنی تنظیم درجه حرارت اتاق میباشد که میتوانید دمای دلخواه را اعمال کنید.
  17. گزینه Horizontal Air Flow Direction Control در راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی جنرال گلد به معنای تنظیم جهت افقی باد کولر گازی میباشد که میتوان آن را در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد جدید ارائه داد زیرا در مدل های جدیدتری این کولر گازی یافت میشود.
  18. دکمه clean کولر گازی جنرال برای حذف باکتری ها و رطوبت از محیط میباشد که هوای تمیز و ویژه ای را برای افراد به ارمغان میاورد. دکمه clean کولر گازی جنرال در مدل های جدیدتر وجود دارد.
  19. دکمه dust در کولر گازی جنرال مکس برای حذف گرد و غبار به کار می رود. این حالت برای تصفیه هوا از ذرات گرد و غبار، آلاینده ها و ذرات معلق در هوا استفاده میشود. این عملکرد ممکن است با کنترل پرتاب هوای خروجی کولر گازی و سرعت فن ترکیب شده باشد تا حداکثر اثربخشی در حذف ذرات را داشته باشد.

آموزش ریموت کنترل کولر گازی جنرال

در این بخش تصمیم گرفتیم برای آن که شما بتوانید به جامع ترین راهنمای استفاده از کنترل کولر گازی جنرال گلد دسترسی پیدا کنید آموزش کنترل کولر گازی جنرال گلد 2400 و آموزش ریموت کنترل کولر گازی جنرال مدل های دیگر را برای شما ارائه داده ایم.

در کنترل کولر گازی جنرال گلد دکمه های shortcut ,clean ,health ,ifeel وجود دارد که هرکدام بیانگر موضوع خاصی در کولر گازی میباشند. اگر سوالی در مورد آموزش کار با کنترل کولر گازی جنرال گلد دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا در سریع ترین زمان کارشناسان ما پاسخ صحیح را برای شما ارسال کنند.

دکمه health در کولر گازی جنرال گلد

با فشردن این دکمه یون های منفی از مولکول های اکسیژن گرفته میشود و یونیزه میشوند و هوای تازه و تمیز به محیط پمپ میشود. این گزینه میتواند باکتری های لازم را از هوا حذف کند و برا یفضایی که کودک در آن تنفس میکند گزینه مناسبی است. ر دمای کمتر از 4 درجه این گزینه به صورت خودکار غیرفعال میشود.

دکمه ifeel در کولر گازی جنرال گلد یا feeling

این گزینه سنسور تشخیص دمای محیط اطراف را فعال میکند که میتوان دمای محیط اطراف را نیز کنترل نمود.

دکمه clean در کولر گازی جنرال گلد

این دکمه میتواند رطوبت را از پنل داخلی حذف کند و با حذف باکتری ها محیط را خشک خواهد کرد. این قابلیت پس از 25 الی 30 دقیقه کار کردن به صورت خودکار از فعالیت باز میایستد.

دکمه shortcut در کولر گازی جنرال گلد

این دکمه یا my mode میتواند تمامی مود های انتخاب شده را ذخیره کند تا سریع تر بتوانید به این تنظیمات دسترسی پیدا کنید کهه برای استفاده از این قابلیت باید آن را 3 ثانیه نگه دارید.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/”]برای سرویس کولرگازی خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

کنترل کولر گازی جنرال قدیمی

در کنترل کولر گازی جنرال قدیمی ممکن است یک سری از قابلیت هایی که در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال مدل های جدیدتر مشاهده میکنید را نبینید که این مورد به دلیل اضافه شدن قابلیت های بیشتر به مدل های امروزی این کولر گازی میباشد. برای مثال در راهنمای کنترل کولر گازی جنرال قدیمی ممکن است دکمه هایی که مربوط به حذف باکتری ها است را نبینید زیرا در آن زمان هدف صرفا خنک کردن محیط بود نه حذف یون های منفی و ارائه هوای تمیز به افراد.

به این ترتیب شماا میتوانید راهنمای کنترل کولر گازی جنرال قدیمی را نیز از میان گزینه های بالا بیابید زیرا تمام مواردی که در کنترل کولر های گازی جنرال وجود دارد را در این بخش توضیح داده ایم.

اگر میخواهید کولر گازی جنرال خود را به صورت تخصصی تعمیر کنید و از کارشناسان خبره در این حوزه کمک بگیرید و از هزینه های تعمیرات این کولر گازی ها اطلاع یابید میتوانید به صفحه سرویس کولر گازی جنرال مراجعه کنید.

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری (gree)

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی گری (gree)

در این بخش از مقاله تصمیم گرفتیم راهنمای انواع کنترل کولر گازی گری را در مدل های مختلف به شما ارائه دهیم. کنترل کولر گری در مدل های قدیمی و جدید ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند که در این قسمت تلاش کردیم جامع ترین راهنمای کنترل کولر گازی گری را به شما ارائه دهیم.

  • دکمه AUTO که همیشه کولر دمای اتاق را در حالتی که شما تعریف کرده اید نگه دارد.
  • دکمه ON/OFF روشن و خاموش.
  • دکمه MODE که با شردن آن می‌توانید کولر را در پنج حالت مختلف قرار دهید.
  • دکمه COOL کولر گازی را در حالت سرمایش قرار می‌دهد.
  • دکمه DRY رطوبت اتاق را می‌گیرد.
  • دکمه HEAT کولر را در حالت گرمایش نگه می‌دارد.
  • دکمه FAN هوا را جا به جا می‌کند. در حالت فن کندانسور خاموش می‌شود. دکمه های + و – نیز برای کم و زیاد کردن دما استفاده می‌شوند.
  • معنی clock در کولر گازی برای تنظیم ساعت در این کولر گازی استفاده می‌شود.
  • دکمه temp در کولر گازی گری دمای داخل و خارج اتاق را نشان می‌دهد. شما میتوانید با فشردن دکمه temp در کولر گازی گری و فشردن دکمهخ های + و – دما را کاهش و یا افزایش دهید.
  • دکمه sleep در کولر گازی گری میتواند زمان خاموشی دستگاه را کنترل کند. این دکمه میتواند دمای محیط را در دمای دلخواه شما ثابت نگه دارد تا دما خیلی کم و یا زیاد نشود. دکمه sleep در کولر گازی گری دمای محیط را یکنواخت و متعادل حفظ میکند.

شما میتوانیدبا استفاده از نکات گفته شده راهنمای کنترل کولر گری q4 matic را به طور کامل دریافت کنید زیرا در کنترل این کولر گازی از همین دکمه ها استفاده شده است.

در صورتی که ایرادی در کارکرد کولر گازی ایجاد شود ارورهایی را در صفحه نمایش آن مشاهده خواهید کرد. یکی از ارور های رایج در کولر گازی گری ارور e1 میباشد. اگر میخواهید با این ارور و روش های رفع تمامی ارور های این کولر گازی آشنا شوید میتوانید مقاله ارور e1 کولر گری را مطالعه کنید.

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ال جی اینورتر

راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی و جدید اینورتر

با توجه به این که اکثر کولر های گازی ریموت کنترل های مشابهی دارند در این مقاله به تشریح عملکرد ریموت کنترل های کولر گازی ال جی اینورتر می‌پردازیم. کولر های گازی ال جی یکی از رایج ترین کولر های گازی مورد استفاده در ایران است که در این قسمت میخواهیم جامع ترین راهنمای کنترل کولر گازی ال جی قدیمی را به شما ارائه دهیم. اگر سوالی برای راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ال جی اینورتر دارید میتوانید در بخش نظرات مطرح کنید تا در سریع ترین زمان پاسخ دهیم.

اگر برای تعمیر کولر های گازی ال جی به دنبال تکنسین های متخصص هستید میتوانید در صفحه عیب یابی کولر گازی اینورتر ال جی اطلاعات لازم را در مورد هزینه و شرایط اعزام تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر تان اطلاع یابید.

دکمه ON/OFF کولر گازی ال جیبرای روشن و خاموش کولر گازی استفاده میشود.
دکمه MODE کولر گازی ال جیبرای قرار دادن کولر گازی در پنج حالت مختلف میباشد.
دکمه AUTO کولر گازی ال جیمیتواند برای مدت طولانی دمای اتاق را در دمایی که شما تعریف نموده اید نگه دارد.
دکمه COOL کولر گازی ال جیکولر گازی را در وضعیت سرمایش برای خنک کردن محیط قرار میدهد.
دکمه DRY کولر گازی ال جیمیتواند تمامی رطوبت موجود در هوای محیط را بگیرد.
دکمه HEAT کولر گازی ال جیوضعیت گرمایش کولر گازی را فعال میکند.
دکمه FAN کولر گازی ال جیبرای جابجایی هوای محیط استفاده میشود که با فشدن آن به همراه دکمه های + و – دمای محیط را میتوان کمک و زیاد کرد.
دکمه CLOCK کولر گازی ال جیساعت را در کولر گازی ال جی فعال میکند.
دکمه TEMP کولر گازی ال جینمایش دمای محیط بیرونی و داخلی.
دکمه FAN SPEED کولر گازی ال جیبرای کم و زیاد کردن سرعت فن کولر گازی استفاده میشود.
دکمه TURBO یا JET کولر گازی ال جیبرای خنک کردن سریع هوای محیط استفاده میشود
دکمه SWING کولر گازی ال جیمیتواند وضعیت پرهه های کولر گازی ال جی را برای جهت مناسب تغییر دهد.

معنی air direction در کولر گازی

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در مورد راهنمای استفاده ریموت کنترل کولرگازی مطرح میشود معنی air direction در کولر گازی میباشد. دکمه Air Direction را می‌توانید در ریموت کنترل کولر های گازی تراست و سایر برند های مطرح پیدا کنید.

معنی air direction در کولر گازی تعیین جهت چرخش هوای محیط میباشد که باتوجه به معنی کلمه air direction در کولر گازی، دستگاه میتواند در جهات مختلف هوای خنک را به محیط انتقال دهد.

وظیفه دکمه air direction این است که میتوانید تعیین کنید هوا در یک نقطه متمرکز باشد و یا در جهات مختلف در فضا در حال گردش باشد و شما میتوانید جهت حرکت این هوای تازه را نیز تعیین کنید که در بخش air flow معنی در کولر گازی نحوه تنظیم به شما گفته میشود.

air direction به فارسی نیز به معنی جهت هوا میباشد که با فعال کردن این گزینه میتوانید تعیین کنید هوا در یک نقطه متمرکز نباشد.

معنی air flow در کولر گازی

در پاسخ به این که معنی air flow در کولر گازی چیست و air flow در کولر گازی چه کاری انجام میدهد باید گفت این دکمه میتواند دمپر های داخلی کولر گازی را جابجا کند و جریان باد را برای جهات مختلف افقی و عموی و نقطه ای تنظیم کند.

زمانی که دمپر های داخلی کولر با دکمه air flow در کولر گازی جابجا میشوند هوایی که تولید میشود را در جهات مختلف به محیط انتقال میدهد و همین امر سبب خنک شدن متعادل فضا میشود. اگر سوالی در مورد معنی کلمه air flow در کولر گازی دارید میتوانید در بخش نظرا از کارشناسان ما بپرسید.

معنی دکمه fungusproof در کولر گازی

یکی از رایج ترین سوالاتی که امروزه پرسیده میشود این است که دکمه fungusproof در کولر گازی چیست و دکمه fungusproof در کولر گازی چه کاربردی دارد. معنی fungusproof در کولر گازی به فارسی ضد قارچ میباشد که باتوجه به معنی کلمه fungusproof، این دکمه در کولر گازی برای خشک کردن رطوبت اپراتور کولر گازی و ایجاد هوایی بدون باکتری و قارچ مورد استفاده قرار میگیرد. fungusproof در کولر گازی برای ایجاد هوای مطبوع و سالم استفاده میشود که باتوجه به معنی fungusproof به فارسی این هوا مناسب کودکان و افراد حساس میباشد که عاری از هرگونه قارچ و باکتری است.

دکمه feeling در کولر گازی

یکی از دکمه های معروف در کولر های گازی دکمه feeling در کولر گازی میباشد که این دکمه یا دکمه ifeel در کولر گازی یا دکمه I feel در کولر گازی به معنی فعال سازی سنسور دمای هوا میباشد. در واقع این سنسور میتوان دمای هوای محیط را دریافت کند و به برد کولر گازی ارسال نماید تا دمای محیط را به دمای تعیین شده برساند.

دکمه mode در کولر گازی

دکمه mode در کولر گازی برای تعیین 5 حالت در کولر گازی مورد استفاده قرار میگیرد. این 5 حالت شامل حالت های  auto، cool، dry، fan و heat میباشد که میتوانید تعیین کنید خنک کننده، سیستم گرمایش، فن، رطوبت زدا و یا حالت اتوماتیک فعال شود.

در راهنمای کنترل کولر گازی حالت AUTO به این معنا میباشد که دمای محیط را میتواند در دمای تعیین شده ثابت نگه دارد و دیگر نیازی به کم و زیاد کردن دمای کولر گازی نخواهد بود.

دکمه strong در کولر گازی چیست

برای پاسخ به سوال دکمه strong در کولر گازی چیست میتوان گفت در راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولرگازی این دکمه با جت کول یا توربو معرفی شده است که برای خنک کردن سریع محیط مورد استفاده قرار میگیرد. معنی کلمه strong در کولر گازی سرد کردن با حداکثر توان میباشد که این معنی strong در کولر گازی های مختلف یکسان میباشد.

اگر به دنبال خرید بهترین کولر گازی هستید که دارای تمام قابلیت های پیشرفته برای تولید هوا سالم و تمیز باشد میتوانید به صفحه انواع کولر گازی مراجعه کنید اطلاعات لازم را در مورد انواع کولر گازی کسب نمایید.

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی هیتاچی

ریموت کنترل های کولر گازی هیتاچی ظاهری بسیار زیبا دارند و متراژی که کنترل کولر را روشن و فعال می‌کند ۷ متر است.

در هنگام استفاده از کنترل چراغ چشمک زنی روی یونیت شروع به چشمک زدن می‌کند که نشان می‌دهد که سیگنال ها را از ریموت دریافت می‌کند.

روی این ریموت دکمه ای به نام خنک کننده فوق سرد وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان دمای همه جای اتاق را خیلی سرد نمود.

دکمه گرامیشی آن نیز برای گرم کردن اتاق استفاده می‌شود. دکمه DEHVIMIFIFYNIG در صورتی استفاده می‌شود که رطوبت هوا در اتاق بالا باشد و این دکمه باعث می‌شود که کولر رطوبت موجود در هوا را کم کند و هم زمان از دکمه خنک کننده هم می‌توان استفاده نمود.

  1. دکمه Swing Parallel جریان هوا را در حالت عمودی قرار می‌دهد.
  2. دکمه FAN Speed که با فشردن آن عملکرد کولر از حالت اتوماتیک به HI تغییر خواهد کرد و عملکرد برعکس هم دارد.
  3. دکمه Auto Swing که جریان هوا را افقی می‌کند.
  4. برای تنظیم درجه حرارت دکمه دما را فعال کنید و برای تنظیم تایمر کولر گازی هیتاچی از دکمه SLEEP استفاده کنید.

[wporg title=”نصب کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/”]برای نصب کولرگازی خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

راهنمای ریموت کنترل کولر وست پوینت

راهنمای ریموت کنترل کولر وست پوینت

از آن جا که کولر گازی وست پوینت در ایران بسیار مورد توجه قرار دارد و در بسیاری از منازل استفاده می‌شود لازم است در مورد این ریموت کنترل همه کاره بیش تر بدانید. دستگاه های کولر گازی وست پوینت معمولاً با ریموت کنترل میشوند که دارای دکمه های مختلفی برای کنترل عملکرد کولر گازی است. این دکمه‌ها شامل امکاناتی مثل روشن/خاموش کردن، تغییر حالت عملکرد (مثل خنک کننده یا گرم کننده)، تنظیم دما، تغییر سرعت فن، تایمر، کنترل جهت هوا و دکمه‌های تنظیمات ویژه می‌باشد که در قسمت های بالاتر معنای تمامی این دکمه ها در کنترل کولر گازی های مختلف توضیح داده شده است.

  • دکمه TINERON روشن شدن خودکار کولر گازی را تنظیم می‌کند.
  • دکمه XFAN این دکمه دو حالت COOL و DRY را به وجود می‌آورد که برای سلامت کویل ها و رفع رطوبت از آن ها است.
  • دکمه TEMP میتواند دمای داخل و خارج فضا را نشان دهد.
  • دکمه TURBO در سریع ترین حالت ممکن میتواند فضای اتاق را سرد کند.
  • دکمه SLEEP که خاموش شدن کولر گازی را تنظیم می‌کند.
راهنمای ریموت کنترل کولر گازی مدیا

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی مدیا

در بیشتر مدل ها، ریموت کنترل کولر گازی مدیا شامل دکمه‌ هایی مانند سایر دکمه های ذکر شده در قسمت بالا میباشد تنها ممکن است دکمه هایی داشته باشد که معنا هرکدام را در قسمت زیر توضیح داده ایم.

دکمه FAN SPEED سرعت فن را تنظیم می‌کند.

دکمه TURBO یا JET هوا را به سرعت خنک می‌کنند.

دکمه SWING جهت پره ها را در کولر تنظیم می‌کند.

دکمه AIR FLOW جریان باد را در جهت های مختلف تغییر می‌دهد.

دکمه TIMER خاموش و روشن شدن کولر را در زمان معین تعیین می‌کند.

دکمه HOLD قفل کودک که باعث می‌شود دکمه های دیگر کار نکنند.

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ

دکمه AUTO CLEAN MODE POWERتهویه هوا به صورت خودکار
دکمه AIR SWINGبالا و پایین هدایت کردن باد کولر
دکمه FANحجم جریان هوای خروجی را تنظیم می‌کند.
دکمه SETدکمه تکمیل تایمر و زمان است.
دکمه CANCELلغو تایمر در کولر گازی
دکمه SMART SAVERدکمه SMART SAVER
دکمه Quiet Turboبی صدا کار می‌کند.
دکمه GOOD SLEEPمتعادل نگه داشتن دما در حالت خواب
دکمه ON TIMERتایمر را فعال می‌کند.
دکمه OFF TIMERتایمر را خاموش می‌کند.

[wporg title=”شارژ گاز کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/”]برای شارژ گاز کولرگازی خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس

راهنمای ریموت کنترل کولر گازی جنرال مکس

دکمه SETدکمه های SLEEP و TIMER را تنظیم می‌کند.
دکمه TIMER- MODEزمان کار کردن کولر گازی را مشخص می‌کند.
دکمه CLEANبه صورت خودکار پنل کولر را تمیز می‌کند.
دکمه HEALTHخود به خود دمای مطلوب ایجاد می‌کند.
دکمه SCREENخاموش و روشن کردن LED.
دکمه SWINGباد را به صورت افقی تنظیم می‌کند.
دکمه SWING2باد را به صورت عمودی تنظیم می‌کند.
دکمه FUNGUSPROOFاپراتور را خنک می‌کند.
دکمه FEELINGتغییرات دما با توجه به سنسور STRONG یا همان TURBO را نشان می‌دهد.
دکمه SPEEDسرعت انتشار باد را زیاد می‌کند.
راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی میتسوبیشی

راهنمای کنترل کولر گازی میتسوبیشی

  • دکمه ECONO COOL برای تنظیم باد به صورت افقی یا عمودی
  • دکمه WIDE VANE گردش هوا به صورت افقی
  • دکمه START/STOP فعال کردن تایمری که از قبل تنظیم شده است.
  • دکمه POWERFULL COOL گرما یا سرما را به سرعت به کار خواهد انداخت.
  • دکمه TOO WARM/ TOO COOL دکمه تنظیم میزان دما.
  • دکمه VANE هدایت عمودی باد
  • دکمه RESET می‌تواننید مجددا تنظیمات کولر را انجام دهید.
  • دکمه CLOCK ساعت کولر تنظیم می‌شود که در یک حفره قرار دارد و با یک وسیله نوک تیز تنظیم می‌شود.
راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور

راهنمای استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ایران رادیاتور

  1. دکمه LOCK قفل صفحه کلید روی یونیت
  2. دکمه + و – افزایش و کاهش دما
  3. دکمه TIMEROFF و ON برنامه ریزی هوشمند جهت خاموش و روشن شدن
  4. دکمه LIGHT برای روشن و خاموش شدن مانیتور روی پنل
  5. دکمه AIR FLOW دمپر های داخلی را چپ و راست می‌کند.
  6. دکمه AUTO CLEAN تمیز کردن اتوماتیک هوا
  7. دکمه SMART دمای اتاق به صورت هوشمند تنظیم می‌شود.
  8. دکمه RESET بازگشت به تنظیمات اولیه

از راهنمای دکمه های گفته شده میتوانید برای راهنمای نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی پاناسونیک – آموزش استفاده از ریموت کنترل کولر گازی هایسنس نیز استفاده کنید.

فعالسازی Second Remote سکند ریموت‌‌ انواع کولر گازی

در صورتی که کنترل کولر گازی شما خراب شده است و نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید و یا کارخانه تولید کننده آن به دلیل تولید محصولات جدید مجددا از آن مدل ریموت را تولید نمی‌کند شما مجبور به تهیه Second Remote خواهید شد. ریموت سکند تمام خصوصیات کنترل قبلی را دارد و حتی ممکن است اپشن های بیش تری نیز داشته باشد.

ریموت کنترل همه کاره یا یونیورسال یا مادر کولر گازی

ریموت کنترل همه کاره یا یونیورسال یا مادر کولر گازی


ریموت کنترل همه کاره (یونیورسال یا مادر) برای کنترل چندین دستگاه الکترونیکی مختلف، از جمله کولر گازی، تلویزیون، رسیور، DVD و دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌شود. این نوع ریموت کنترل قابلیت جایگزینی ریموت‌های مختلف برای دستگاه‌های مختلف را داراست.

ریموت کنترل همه کاره معمولاً به وسیله یک کد یونیک میتواند با کولر گازی های مختلف ارتباط برقرار کند و آنها را کنترل نماید. برای همین، با استفاده از یک ریموت کنترل همه کاره می توانید کولر گازی خود را همراه با دستگاه های الکترونیکی دیگر کنترل کنید، بدون نیاز به استفاده از ریموت کنترل جداگانه برای هر دستگاه.

 نحوه تست ریموت کنترل کولر گازی

اگر می‌خواهید بدانید که کنترل کولر گازی شما سالم است یا خیر چند گزینه دارید.

اگر کنترل کولر گازی شما تنها از فاصله نزدیک کار می‌کند و با دور کردن از دستگاه کار نمی‌کند نشان دهنده این است که باتری ریموت ضعیف شده است و باید عوض شود.

به طور معمول ریموت کنترل در فاصله هفت متری از یونیت به خوبی کار می‌کند.

تست دوم ریموت با استفاده از رادیو است.

رادیو می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید که ریموت کولر شما سالم است یا خیر.

به این صورت که ریموت را نزدیک رادیوی روشن ببرید و دکمه های آن را فشار دهید. اگر رادیو دچار پارازیت شد نشان از سالم بودن ریموت کنترل شما است.

یکی دیگر از راه های تست سلامت ریموت کنترل تست اشعه مادون قرمز آن است کاما چگونه همان طور که می‌دانید چشم انسان نور مادون قرمز را نمی‌بیند.

راه تشخیص این نور دیدن آن از طریق دوربین های دیجیتالی است که فرکانس آن ها پایین می‌باشد.

سوالات متداول

وظیفه دکمه air direction در کولر گازی چیست؟

این دکمه air direction جهت چرخش هوا در کولر گازی را مشخص میکند. با این دکمه میتوانید مشخص کنید که هوای مطبوع کولر گازی در یک نقطه جمع شود و یا در تمام فضای ساختمان به صورت پراکنده خنک کند.

جامع ترین راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد چیست؟

در این صفحه بهترین و کامل ترین راهنمای کنترل کولر گازی جنرال گلد را به همراه فیلم و معنای تمام دکمه های ریموت کنترل کولر گازی به شما ارائه داده ایم.

air flow در کولر گازی به چه معناست؟

air flow در کولر گازی به معنای امکان تغییر جهت پخش هوای ایجاد شده توسط کولر گازی در محیط مورد نظر میباشد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی