علت سوختن فیوز پکیج

علت سوختن فیوز پکیج | تعویض فیوز پکیج | راه تشخیص سوختن فیوز پکیج

فهرست مطالب

یکی از مشکلاتی که مشتریان ما در فصل زمستان برای پکیج خانگی‌شان پیش می آید این است که فیوز برد پکیج میسوزد.گاهی مشتریان ما فیروز پکیج خود را تعویض می‌کنند اما باز هم پس از تعویض فیوز به محض اینکه پکیج را به برق وصل می کند مجدداً فیوز جدید نیز می سوزد و یا اینکه بدنه پکیج دارای برق می شود. گاهی امکان دارد مشکل از برد پکیج باشد که در این صورت شما نیاز به تعمیر برد پکیج خواهید در صورتی که اطلاعی راجع به تعمیر و تعویض برد پکیج ندارید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و یا برای تعمیر برد پکیج خود با کارشناسان تهران سرویسکار تماس بگیرید. در این مقاله قصد داریم علت سوختن فیوز پکیج را به طور کامل برای شما توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید این مشکلات پکیج خود را حل کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7//”]برای سرویس پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت سوختن فیوز پکیج

اگر فیوز پکیج شما به طور مداوم می سوزد قبل از آنکه بخواهید آن را تعویض کنید باید علت سوختن فیوز پکیج را متوجه شوید.گاهی امکان دارد شما فیوز جدیدی برای پکیج بوتان خریداری کنید اما به محض آنکه آن را تعویض می کنید مجدداً فیوز نو میسوزد. دلایل سوختن فیوز پکیج می تواند به شرح زیر باشد :

  • سوختن پمپ سیرکولاسیون (گاهی ممکن است پمپ نسوخته باشد و فقط تنظیمات آن به هم ریخته شده باشد. برای تنظیم کردن پمپ پکیج میتوانید مقاله تنظیم پمپ پکیج ایران رادیاتور را مطالعه کنید)
  • سوختن فن پکیج
  • محافظ برق پکیج معیوب است.
  • سوختن شیر موتوری
  • یکسره شدن رله های برد کنترل پکیج
  • سوختن بوبین ۲۲۰ شیر کنترل گاز پکیج

به طور کلی وقتی فیوز پکیج شما می سوزد به احتمال زیاد اشکالی در اتصالات فاز و نول پکیج رخ داده است و سوختن فیوز پکیج مربوط به اشکالات برقی می باشد. پس اولین کاری که شما باید برای پیدا کردن دلیل سوختن فیوز پکیج انجام دهید این است که فاز و نول پکیج را از لحاظ سالم بودن به طور کامل بررسی کنید.

مواردی را که در قسمت بالا متذکر شدیم قطعات مجری فرمان پکیج می باشند و در صورت سوختن قطعه اتصال کوتاه بین قطعات برقرار شده و باعث سوختن مکرر فیوز برد پکیج میشود.

علت سوختن فیوز پکیجنکته مهم سوختن فیوز پکیج

قبل از آنکه اقدامی برای تعمیر فیوز پکیج خود انجام دهید حتماً تعدادی فیوز نیم آمپر تهیه کرده و در دسترس خود قرار دهید و در صورتی که میزنیم آمپر در دسترس شما قرار ندارد هرگز اقدام به یکسره کردن فیوز پکیج نکنید. این کار اشتباه باعث می شود که برد کنترل پکیج به طور کامل بسوزد و شما نیاز به تعویض برد پکیج خواهید داشت.

در صورتی که صاحب پکیج بوتان هستید میتوانید برای تعمیر پکیج بوتان با کارشناسان تهران سرویس کار تماس بگیرید و خدمات استثنایی و تخفیف فوق العاده ما بهره مند شوید.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

نکته مهم سوختن فیوز پکیجعلت برق دار شدن بدنه پکیج

گاهی امکان دارد بدنه پکیج شما برق داشته باشد ولی دستگاه کارکرد درستی داشته و هیچ گونه تغییری در عملکرد آن وجود نداشته باشد. در این زمان شما باید یک رشته سیم برق را به مهره شیر ورودی گاز متصل کنید دیگر این رشته سیم را به بدنه پکیج وصل نمایید. این کار باعث آرت قوی به پکیج میشود و بعد از انجام این کار بدنه پکیج و نخواهد داشت.

راه دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که یک اتصال مناسب به زمین برقرار کنید تا جریان جاری در زمین باعث عملکرد صحیح سیستم و درعین‌حال حفاظت شبکه شود. سیم زمین در پکیج سیمی است به یک یا چند تا الکترود زمین متصل است که این اتفاق می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم باشد. این الکترودها می‌توانند در نزدیکی محل استفاده از سیم زمین یا آرت پکیج باشد همچنین امکان دارد الکترودها در محل دور تر از سیم اتصال به زمین قرار داشته باشد.

شما میتوانید بهترین تعمیر پکیج ایساتیس را با کارشناسان حرفه ای تهران سرویس کار تجربه کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت برق دار شدن بدنه پکیجنحوه عملکرد فیوز پکیج

به طور کلی فیوز پکیج نوار فلزی شکلی می باشد که در یک محفظه غیر رسانه‌ها قرار دارد.در صورتی که جریان بیش از حد مجاز از فیوز عبور کند باعث می‌شود که این نوار فلزی ذوب شود و مدار الکتریکی که در پکیج وجود دارد قطع گردد.

اگر برای بستن شیر رادیاتور پکیج با مشکل مواجه شدید میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید تا به راحتی و بدون دردسر شیر رادیاتور را ببندید.

راه تشخیص سوختن فیوز پکیج

برای آنکه تشخیص دهید که آیا فیوز پکیج شما سوخته و یا مشکل از قطعه دیگری در پکیج است می توانید با استفاده از یک فازمتر این کار را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از یک فازمتر و با رعایت تمام نکات ایمنی مسیر جریان برق را بررسی کنید و متوجه شوید که آیا برق تا قبل از فیوز برد وجود دارد یا خیر. در صورتی که فازمتر روشن نشود به معنای این است که فیوز پکیج شما خراب شده است.در صورتیکه فیوز پکیج شما خراب شده باشد می توانید با کارشناسان تهران سرویس کار تماس گرفته و برای تعویض فیوز با قطعه اورجینال اقدام کنید.

[wporg title=”09129529351″ link=”tel:09129529351″]برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.[/wporg]​

راه تشخیص سوختن فیوز پکیجفیوز برد پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که فیوز برد پکیج ایران رادیاتور شما دچار آسیب شده و یا سوخته است بهتر است بدانید که قیمت برد پکیج در حدود ۱۷ هزار تومان می باشد و قیمت چندانی ندارد. اما اگر قصد دارید فیوز پکیج خود را تعویض نمایید پیشنهاد ما به شما این است که هرگز این کار را به تنهایی انجام دهید و از تعمیرکار پکیج حرفه ای کمک بگیرید.علت این امر این است که فیوز با برق سر و کار دارد و در صورتی که یک اشتباه کوچک در تعویض فیوز برد پکیج انجام شود میتواند خطرات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

دردر این قسمت از مقاله ما برای بررسی برق ورودی پکیج و چک کردن فیوز پکیج ایران رادیاتور فیلمی را برای شما قرار داده ایم تا با مشاهده آن به راحتی جواب علت سوختن فیوز پکیج ایران رادیاتور را بیابید. در صورتی‌که برای تعویض فیوز برد پکیج ایران رادیاتور و مدل های مختلف پکیج به کمک نیاز داشتید می توانید با کارشناسان تهران سرویس کار تماس گرفته و از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید.

یکی از مشکلات رایج پکیج ها روشن نشدن بدون دلیل آن هاست. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید میتوانید مقاله علت روشن نشدن پکیج را بخوانید و به راحتی مشکل را برطرف کنید.

فیوز برد پکیج ایران رادیاتوراز دیگر خدمات تهران سرویس کار میتوان به تعمیر مدل های متنوع پکیج ایران رادیاتور اشاره کرد. کافیست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان ما برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما اعزام شوند.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

تعویض فیوز پکیج

اگر شما فرد فنی هستید و در زمینه کار های برقی دستی بر آتش دارید حتما در تعویض فیوز پکیج دقت کنید.قبل از تعویض فیوز پکیج حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده و از فازمتر برای بررسی برق پکیج استفاده کنید.

تعویض فیوز پکیجدر صورتی که میخواهید یک فرد حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهد پیشنهاد ما به شما این است که از کارشناسان با تجربه های تهران سرویس کار کمک بگیرید ‌. همکاران ما در تهران سرویس کار به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج و تعویض قطعات داخلی پکیج با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت میباشند.
[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/repairing-1.jpg”]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج