شارژ گاز یخچال در غرب تهران

فهرست مطالب

مرکز تعمیرات یخچال تهران سرویس کار، یکی از بهترین شرکت های تعمیر، سرویس و شارژ گاز یخچال در غرب تهران است. ما در این مقاله قصد داردیم شما را با شارژ گاز یخچال و کلیت آن آشنا بسازیم. در آخر شما تمام نکات مهم در این زمینه را خواهید آموخت.

برای دریافت خدمات شارژ گاز یخچال می توانید به صفحه ی تعمیر یخچال در تهران مراجعه کنید و یا در هر نقطه از تهران که هستید با ما تماس بگیرید، تعمیرکار یخچال تهران سرویس کار در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما خواهد بود. ۰۹۱۲۹۵۲۹۳۵۱ 

 

شارژ گاز یخچال در غرب تهران

امروزه به دلیل دردسر های شارژ گاز یخچال مخصوصا خیلی ها به این فکر می افتند که این کار را به یک تعمیرکار یخچال خبره و حرفه ای بسپارند. اینکه مقدار شارژ گاز یخچال چه قدر است، دلایل خالی شدن شارژ گاز یخچال چیست و اینکه اصلا طریقه شارژ گاز یخچال چگونه است از مسائل و مشکلاتی است که اکثرا با آن رو به رو هستند.

با این وجود انتخاب یک تعمیرکار یخچال، مسائل دیگری را با خود به همراه دارد. اینکه هزینه ی شارژ گاز یخچال چه قدر در بیاید و تعمیر کار چه خدماتی را ارائه دهد برای بسیاری از مصرف کنندگان مهم است.

تعمیرکاران با تجربه ی تهران سرویس کار در نمایندگی شارژ گاز یخچال در غرب تهران ، در این مقاله بهترین نکات شارژ گاز یخچال را برایتان جمع آوری کرده اند، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع گاز های یخچالانواع یخچال و گاز های خنک کننده

به صورت کلی یخچال ها دارای کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، گاز، و ترموستات می باشند، از گاز یخچال برای خنک سازی یخچال استفاده می شود اما نکته قابل توجه این است که شارژ گاز یخچال را باید به موقع و در اسرع وقت انجام داد، حال اینکه کدام گاز یخچال بهتر است،حجم گاز یخچال به چه مقدار است جای بحث دارد.

گاز های خنک کننده از جمله گاز های مبرد شامل، گاز فریون و آمونیاک است که در شارژ گاز یخچال ها استفاده می شود. و هر کدام معایب و محاسن خود را به همراه دارد اما امروزه به دلیل کم ضرر بودن گاز فریون از این گاز بیشتر در شارژ گاز یخچال استفاده می شود.

در اوایل سالی که یخچال به بازار آمده بود به دلیل اینکه برق نبود، مصرف کنندگان، برای خنک سازی یخچال و شارژ گاز یخچال ، مجبور به استفاده از گاز آمونیاک بودند، در حقیقت شارژ گاز یخچال های نفتی دردسرهای خود را داشت چرا که هزینه ی شارژ گاز این یخچال ها هم قابل توجه بوده است. گاز یخچال های نفتی سمی و قابل انفجار بوده و به دلیل حساسیت آن به آب در صورت ترکیب این دو، اثرات خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

در دنیای گاز های فریون تقریبا نقطه ضعفی پیدا نمی شود، اما با این حال نمی توان گفت که گاز فریون کاملا به عیب بوده و کاملا بی خطر است، چرا که به دلیل اثری که روی لایه اوزون دارد در طولانی مدت اثرات ناگواری را بر روی زمین خواهد گذاشت اما با این حال این مسئله متخصصان را وادار کرده است که اثرات مخرب گاز فریون را کاهش دهند.

گاز مبرد در واقع با جذب حرارت از ماده های اطرافش و خالی کردن آنها در کندانسور، محیط خود را خنک می کند، نمی‌توان گفت که کدام مبرد تمام ویژگی های را دارد و کامل است چرا چنین چیزی اصلا امکان ندارد، در صورتی مبردی ایده ال خواهد بود که بتواند نیاز های ما را برآورده سازد و به خواسته های ما نزدیک تر باشد.

در واقع اینکه گاز مبرد باید ویژگی هایی را داشته باشد که مهم ها آن از این قبیل است که سمی نباشد، قابل انفجار نباشد، اکسید کننده باشد، قابل اشتعال نباشد و در صورت نشت به سادگی قابل تشخیص باشد و…. .

در صورتی که به این مسائل توجه نشود این گاز نه تنها به بقای زمین و لایه اوزون آسیب خواهد زد بلکه خطرات ناگواری را برای خودمان به همراه خواهد داشت. و در واقع می تواند خیلی خطرناک تر از گاز آمونیاک هم باشد.

 

مقدار فشار و طریقه شارژ گاز یخچال

اول از همه باید تمام اجزای دیگر یخچال را که در بالا به آن اشاره کردیم از قبیل لوله های کندانسور و اپراتور را چک نموده و همچنین با انجام آزمایش های مختلف روی یخچال چک کنیم که هیچ گونه نشتی نداشته باشد. بعد از اینکه، لوله ها را با مواد شوینده مخصوصی شست و شو دادیم و در آخر که از تمییزی یخچال کاملا اطمینان پیدا کردیم به سراغ ادامه ی کار خواهید رفت.

البته یک راه دیگر شارژ گاز یخچال ، شارژ گاز به وسیله ی ترازو می باشد، اما ۲ نکته ی مهم در این مورد وجود دارد اولین آن مطمئن بودن از دقیق بودن ترازو برای شارژ گاز یخچال است و نکته ی دوم در شارژ گاز یخچال به وسیله ی ترازو این است که یخچال شما باید کاملا خالی از گاز باشد چرا که در غیر این صورت شما نمی دانید که چه مقدار گاز در یخچال شماست و شما چه مقدار باید عمل شارژ گاز یخچال را انجام دهید.

در این مرحله از کار با اتصال یخچال به یک گیژ فشار ضعیف آن را تست می کنند. فقط به این خاطر که اگر نشتی وجود داشته باشد، با پایین آمدن گیژ ما را از آن مطلع سازد. حال اگر مشکلی وجود نداشت شما برای گاز گیری یخچال آماده خواهید بود.

اگر چه شاید این کار خیلی ساده به نظر بیاید اما در واقع به دلیل حساسیت های شارژ گاز یخچال بهتر است آن را به ما بسپارید، جهت دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی نمایندگی شارژ گاز یخچال در غرب تهران ، می توانید به صفحه خدمات تعمیر یخچال در تهران مراجعه فرمایید.

هزینه شارژ گاز یخچال و مبنای محسابه ی آن

شفاف سازی و آگاه ساختن مشتریان از اینکه محاسبه ی هزینه ها به چه صورت است نشان از داشتن گارانتی معتبر از آن شرکت می باشد. تهران سرویس کار ، از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات شارژ گاز یخچال در غرب تهران در اینجا به توضیح مفصل درباره ی روش محاسبه ی هزینه ی شارژ گاز یخچال خواهد پرداخت.

هزینه ی شارژ گاز یخچال و مبانی محاسبه ی آن عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله این عوامل شامل: حجم مصرفی گاز، نوع گاز، مدل یخچال، نوع یخچال، نوع نشتی گاز، رفع نشتی و خدمات جانبی از جمله عوامل متغیر هزینه های شارژ گاز یخچال می باشد.

حجم مصرفی گاز می تواند تاثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد چرا که بسته به نوع و مدل آن  و همچنین به میزانی که شارژ گاز یخچال خالی شده است و زمانی که برای شارژ گاز یخچال صرف می شود ای هزینه کاملا متفاوت است.

نوع گاز هم از عوامل موثر در کاهش یا افزایش هزینه های شارژ گاز یخچال شماست. شاید با خود بگویید که گاز، گاز است و فرقی ندارد اما قاعدتا هر چیزی دارای برند ها و انواع مختلف است و به همین ترتیب هر کدام دارای ویژگی های مختلفی است که قیمت آن را افزایش یا کاهش می دهد. همچنین این مسئله در نوع یخچالی که شما استفاده می کنید نیز صدق خواهد کرد.

نوع نشتی گاز نیز بر اثر عوامل بسیاری رخ می دهد، از جمله لوله‌های دور درب، لوله‌های کمپرسور، لوله‌های محافظ ساک شن، جوینت تریزون، کندانسور، درایر، اواپراتور، صفحه تریزون، لوله مویین نیز از عوامل تاثیر گذار بر نوع نشتی و در نتیجه افزایش یا کاهش هزینه های  تعمیر و شارژ گاز یخچال شما می باشد.

رفع نشتی گاز نیز بر اساس مدل یخچال شما متفاوت است، باید توجه داشته باشید که هزینه ی آن، از هزینه ی شارژ گاز کاملا مجزا می باشد.

دلایل خالی شدن گاز یخچالدلایل خالی شدن گاز یخچال

اگر تا به حال به پشت یخچال های خود یک نگاه انداخته باشید حتما متوجه یک لوله کشی نازک فلزی شده اید. در واقع این لوله کشی ها، از اجزای مختلف یخچال از جمله کندانسور، کمپرسور اپراتور و … عبور کرده اند و در حقیقت محل عبور گاز های یخچال هستند.

حال علت اینکه چرا یخچال سرد نمی کند و چگونه گاز آن خالی شده است جای بحث است که اول باید دید گاز یخچال در کجا قرار دارد که بتوانیم  اقدامات لازم را انجام دهیم.

اولین نکته در تشخیص خالی شدن گاز یخچال ، سرد نکردن و گرم شدن گاز یخچال است. که این مسئله می تواند به این خاطر باشد که شاید فرسوده شدن لوله های انتقال گاز  و.. و یا وجود یک نشتی، باعث کاهش قدرت آن و در نتیجه کاهش قدرت سرد کنندگی یخچال بشود.

شرکت تهران سرویس کار در نمایندگی شارژ گاز یخچال در غرب تهران علاوه بر ارائه ی سرویس شارژ گاز یخچال در محل شما، خدمات نصب یخچال، تعمیر یخچال را نیز انجام می دهد. برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی نمایندگی شارژ گاز یخچال در غرب تهران ، می توانید به صفحه خدمات تعمیر یخچال در تهران مراجعه فرمایید.

شما می توانید برای مطالعه ی سایر مطالب ما به صفحات، سرویس پکیج در غرب تهران و تعمیرکار کولرگازی سامسونگ نیز مراجعه کنید همچنین می توانید برای مشاهده ی شرایط ارائه ی خدمات تعمیر پکیج تهران سرویس کار به صفحه ی سرویس و تعمیر پکیج مراجعه فرمایید.
[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/The-best-brand-of-refrigerator.jpg”]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی