تعمیر پکیج

تعمیر پکیج

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس تخصصی انواع پکیج‌های دیواری و زمینی توسط بهترین تعمیرکاران پکیج شرکت تهران سرویس کار به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اقسا نقاط تهران انجام می‌شود.

شرکت تهران سرویس کار با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی و برقی از جمله انواع پکیج‌های خانگی و رادیاتور و با بهره‌گیری از متخصصین تعمیرات پکیج و رادیاتور خدمات خود را با ضمانتنامه معتبر و گارانتی تعویض قطعات به مشتریان ارائه می‌دهد.

در ادامه مطلب شما می‌توانید با خدمات تعمیر پکیج در تهران و کرج و تعرفه تعمیرات پکیج شرکت تهران سرویس کار آشنا شوید، برای برقراری ارتباط با تعمیرکاران پکیج در مناطق مختلف تهران و کرج می‌توانید با شماره‌های 0912952931 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج در تهران
تعمیر پکیج در تهران به صورت شبانه روزی، تعمیرات پکیج در مناطق مختلف غرب تهران، شرق، جنوب و شمال تهران.

تعمیر پکیج در تهران

شعبه اصلی شرکت تعمیرات و سرویس لوازم خانگی و لوازم برقی تهران سرویس کار واقع در تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، میدان چهارسرو، کوچه سپیدار، پلاک ۱۴ می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما لوکیشن دقیق شرکت تعمیر پکیج تهران را بر روی نقشه مشاهده نمایید.

معتبرترین مرکز تعمیرات پکیج در تهران به دلیل درخواست بالای اعزام تعمیرکار پکیج به مناطق مختلف تهران، اقدام به تاسیس شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران کرده است.

برای همین منظور شما می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با شعبات تعمیر پکیج در غرب تهران، شرق تهران و شعبات جنوب و شمال تهران این مجموعه ارتباط برقرار نمایید، در ادامه لیست شعبات مختلف شرکت تهران سرویس کار را در مناطق مختلف به شما ارائه می‌دهیم.

تعمیر پکیج غرب تهران

به دلیل تقاضای بسیار بالای تعمیرکار سیار پکیج در مناطق غرب تهران، بیشترین تقاضا در این مناطق وجود دارد و به همین دلیل شرکت تهران سرویس کار اکثر شعبات خود را در مناطق مختلف غرب تهران ایجاد کرده است.

در صورتی که شما ساکن مناطق مختلف غرب تهران هستید می‌توانید با شعبات تعمیرات پکیج در صادقیه، تعمیرات پکیج در ستارخان، تعمیرات پکیج در سعادت آباد، تعمیرات پکیج در گیشا، توحید، مرزداران، اکباتان، تهرانسر و غیره تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج شرق تهران

دیگر شعبات شرکت تعمیرات پکیج و رادیاتور تهران سرویس کار واقع در مناطق تهرانپارس، پیروزی، نیرو هوایی، نارمک، سبلان، دماوند و شهدا قرار دارد.

تعمیر پکیج شمال تهران

مشتریان عزیزی که ساکن مناطق مختلف شمال تهران از جمله تجریش، نیاوران، ولنجک، زعفرانیه، کامرانیه و غیره هستند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت تهران سرویس کار با تعمیرکار سیار پکیج در شمال تهران ارتباط برقرار نمایند.

تعمیر پکیج شبانه روزی تهران

یکی از مزیت‌های مهم شرکت تعمیرات و سرویس پکیج تهران سرویس کار نسبت به سایر شرکت‌های رقیب این است که در این شرکت تمامی خدمات تعمیرات پکیج و رادیاتور به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، و این مجموعه به دلیل تاسیس شعبات مختلف در اقسا نقاط تهران امکان اعزام تعمیرکار سیار پکیج به تمامی مناطق را در کمتر از یک ساعت دارد.

تعمیر پکیج در کرج
تعمیر پکیج در کرج، تعمیر و سرویس پکیج و رادیاتور در مناطق مختلف کرج به صورت شبانه روزی.

تعمیر پکیج در کرج

با توجه به سابقه طولانی مدت شرکت تعمیرات پکیج و رادیاتور تهران سرویس کار، این مجموعه علاوه بر مناطق مختلف تهران تقاضای بسیار بالایی از مناطق مختلف استان البرز و شهر کرج نیز مبنی بر اعزام تعمیرکار سیار پکیج دارد، به همین دلیل خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی کرج در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه می‌شود.

به همین خاطر هموطنان محترم ساکن استان البرز و شهر کرج که در مناطقی مانند عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق کرج ساکن هستند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکار سیار پکیج و رادیاتور در کرج ارتباط برقرار نمایند و درخواست اعزام تعمیرکار خود را ثبت کنند.

آموزش تعمیر پکیج
آموزش تعمیر پکیج، آموزش تخصصی تعمیرات پکیج و رادیاتور به همراه ارائه مدر بین المللی تعمیرات پکیج در دوره تعمیر پکیج.

آموزش تعمیر پکیج

بهترین شرکت تعمیرات پکیج و رادیاتور در ایران با توجه به در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه تعمیرات و عیب یابی انواع پکیج‌های دیواری و زمینی در کنار ارائه خدمات تعمیرات و سرویس مدل های مختلف پکیج و رادیاتور، با تاسیس یک آموزشگاه حرفه‌ای، دوره‌های تخصصی آموزش تعمیرات پکیج و رادیاتور را نیز با ارائه مدرک فنی حرفه‌ای ترجمه شده ارائه می‌دهد.

در این دوره‌های آموزشی افراد علاقمند به شغل تعمیرات پکیج یاد می‌گیرند که به چه صورت انواع مدل‌های پکیج را سرویس و عیب یابی نمایند.

افرادی که علاقمند هستند در دوره تعمیر پکیج آموزشگاه معتبر تهران سرویس کار شرکت نمایند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین صفحه درخواست خود را ثبت کنند.

آموزش تعمیر برد پکیج

در دوره آموزشی تعمیرات پکیج و رادیاتور یکی از مباحث تخصصی که ارائه می‌شود تعمیر برد پکیج می‌باشد، برد پکیج به عنوان یکی از قطعات مهم که به عنوان مغز اصلی پکیج تمامی دستورات پکیج و رادیاتور را مدیریت می‌کند، تعمیر و عیب یابی آن نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد که شما می‌توانید با مراجعه به مقاله آموزش تعمیر برد پکیج ویدیوی آموزشی تعمیرات این قطعه حساس را در این صفحه مشاهده نمایید.

آموزش تعمیر پکیج دیواری

پکیج و رادیاتور به طور کلی به دو دسته دیواری و زمینی تقسیم می‌شوند که در آموزشگاه فنی تهران سرویس کار برای دوره تخصصی تعمیرات و عیب یابی پکیج و رادیاتور، هم آموزش تعمیر پکیج دیواری و هم آموزش تعمیر پکیج زمینی به صورت تخصصی و بازار کاری ارائه می‌شود.

آموزش رایگان تعمیر پکیج دیواری

برای مشاهده آموزش‌های رایگان تعمیرات تخصصی پکیج و رادیاتور شما می‌توانید به کانال آپارات شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویس کار مراجعه نمایید که در این کانال آموزش‌های رایگان توسط تکنسین‌های با تجربه به شما ارائه شده است.

آموزش تعمیر پکیج در تبریز

با توجه به تقاضای بالای ثبت نام در دوره‌های آموزشی تعمیرات پکیج و رادیاتور در شهر تبریز، مجموعه تهران سرویس کار به زودی جدیدترین شعبه آموزشی خود را در شهر تبریز برای علاقمندان به دوره بازارکاری تعمیرات پکیج و رادیاتور تاسیس می‌کند، ضمنا آموزش تعمیرات پکیج و رادیاتور در تبریز همانند آموزشگاه تهران دارای مدرک معتبر فنی حرفه‌ای می‌باشد.

تعمیرات و سرویس مدل‌های مختلف پکیج‌های دیواری و زمینی

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از شناخته شده‌ترین مدل‌های پکیج می‌باشد که شرکت تعمیرات پکیج تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی اصلی شرکت ایران رادیاتور در تهران خدمات تعمیرات و سرویس پکیج‌های ایران رادیاتور را به مشتریان ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با نمایندگی اصلی پکیج ایران رادیاتور در تهران به صفحه تعمیر پکیج ایران رادیاتور مراجعه کرده و در این صفحه درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور ثبت نمایید.

تعمیر پکیج بوتان

با مراجعه به صفحه تعمیر پکیج بوتان نیز می‌توانید درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار سیار پکیج بوتان ثبت نمایید، تکنسین‌های حرفه‌ای مجموعه تهران سرویس کار، تعمیرات تخصصی مدل‌ های مختلف پکیج بوتان را مانند تعمیر پکیج کالدا ونزیا را به شما ارائه می دهد.

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیرات و سرویس انواع پکیج ایساتیس هم توسط متخصصین تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی معتبر و اصلی تعمیر پکیج ایساتیس در تهران به شما ارائه می‌شود، تهران سرویسکار یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تعمیرات و سرویس پکیج انواع مدل‌های پکیج‌های ایرانی و زمینی را تعمیرات و سرویس می‌کند که دیگر مدل‌های پکیج مانند:

  • تعمیر پکیج آریستون
  • تعمیر پکیج بوش
  • تعمیر پکیج فرولی
  • تعمیر پکیج گلدیران
  • تعمیر پکیج تاچی
  • تعمیر پکیج مرکوری
  • تعمیر پکیج بیتا
  • تعمیر پکیج دئوترم
  • تعمیر پکیج ال جی
  • تعمیر پکیج ایرفو

نیز توسط بهترین تعمیرکاران پکیج و رادیاتور در تهران با گارانتی معتبر تعمیر و عیب یابی خواهند شد.

تعمیر پکیج دیواری
تعمیر پکیج دیواری، تعمیرات و سرویس تمامی مدل های پکیج دیواری.

تعمیر پکیج دیواری

به دلیل استفاده بالا از پکیج‌های دیواری در مقایسه با پکیج‌های زمینی، طبیعتا بیشترین تقاضا برای اعزام تعمیرکار پکیج مربوط به مدل‌های مختلف پکیج‌های دیواری می‌باشد.

زمانی که پکیج‌های دیواری با مشکلاتی مثل خرابی پمپ پکیج، خطاهای متعدد برد پکیج دیواری و مشکلات این چنینی مواجه می‌شوند، به دلیل حساسیت بالا تعمیرات و عیب یابی این قطعات نیاز است که حتما یک تعمیرکار با تجربه و حرفه‌ای با تکیه بر دانش و تخصص خود اقدام به تعمیرات این قطعه نماید.

هزینه تعمیر پکیج
هزینه تعمیر پکیج، استعلام هزینه تعمیرات و سرویس پکیج و رادیاتور.

هزینه تعمیر پکیج

قیمت تعمیر پکیج به دو عمال مهم بستگی دارد، مدل پکیج و همچنین نوع قطعه‌ای که نیاز به عیب یابی و یا تعویض دارد.

به همین دلیل برای استعلام و اجرت تعمیر پکیج در تهران و دیگر مناطق شما می‌توانید با شماره‌های 0912952931 و 02122369713 تماس بگیرید و علاوه بر استعلام هزینه تعمیرات و سرویس پکیج و رادیاتور شما می‌توانید از تعمیرکاران حرفه‌ای پکیج مشاوره تخصصی هم دریافت نمایید.

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

تمامی هزینه‌های محاسبه شده برای انواع مدل‌های پکیج و رادیاتور توسط اتحادیه تعمیرکاران پکیج در تهران مصوب می‌شود، قیمت تمامی قطعات اصلی و قطعات جانبی پکیج و رادیاتور و همچنین میزان دستمزد تعمیرکار برای تعمیر و عیب یابی هر کدام از این قطعات را اتحادیه تعمیرکاران پکیج به شرکت‌های معتبر تعمیرات لوازم خانگی ارائه می‌دهد، اینکه شما مطمئن شوید که با یک شرکت معتبر در زمینه خدمات تعمیرات و سرویس پکیج تماس گرفته‌اید می‌توانید در زمان اعزام تعمیرکار، کارت اتحادیه تعمیرکاران پکیج را از تعمیرکار مربوطه درخواست نمایید.

هزینه تعمیر پکیج با مالک یا مستاجر

یکی از سوالات رایجی که اکثر کاربران وب سایت تهران سرویس کار از همکاران ما می‌پرسند در مورد این است که هزینه تعمیر پکیج به عهده مستاجر است یا مالک؟

و در پاسخ به این سوال باید گفت که این موضوع می‌تواند به صورت توافقی بین مالک و مستاجر انجام شود، هزینه تعمیر و سرویس وسایل خانه را مالک اصلی پرداخت می‌کند و یا اگر مستاجر برای تعمیر هر کدام از وسایل منزل می تواند هزینه شخصی خودش این کار را انجام دهد می‌تواند رسید آن را داشته باشد و در زمان تحویل منزل هزینه آن را از مالک و یا صاحبخانه دریافت نماید.

تعمیر شبانه روزی پکیج
تعمیر شبانه روزی پکیج

تعمیر شبانه روزی پکیج

تهران سرویس کار با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج در تهران ده ها تعمیر کار پکیج متخصص و متعهد را در مجموعه خود گرد هم آورده است.

همان طور که می دانید تعمیر پکیج بسیار حساس است و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود می تواند هزینه های زیادی به بار آورد.

تهران سرویس کار از قطعات اورجینال و اصل برای تعویض استفاده می کند و در صورت تعویض قطعات پکیج شما می توانید از گارانتی نیز بهره مند شوید.

تعمیر و سرویس پکیج
تعمیر و سرویس پکیج

تعمیر و سرویس پکیج

رضایت ۱۰۰% مشتریان عزیز در این 20 سال سبب شده که تهران سرویس کار به نمایندگی تعمیر پکیج در تهران و کرج تبدیل شود و این لطف شما عزیزان به ماست.

تعمیرکاران ما برای تعمیر و سرویس پکیج آموزش دیده اند و ما معتبر ترین نمایندگی تعمیر انواع پکیج شناخته شده ایم، برای تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی از خدمات ارزنده تهران سرویس کار با ۱۰% تخفیف بهره مند شده و تا ۱۸۰ روز از خدمات سرویس پکیج خود را با ۱۵% تخفیف انجام هید.

ما در سراسر تهران خدمات خود را بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ارائه می دهیم، شما می توانید برای تعمیر پکیج تهران و کرج از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید.

تعدادی از تعمیرکاران ما سیار بوده و شما می توانید برای تعمیر پکیج شرق تهران و تعمیر پکیج غرب تهران و حتی تعمیر پکیج پردیس با ما تماس بگیرید.

تعمیر پمپ پکیج

پمپ پکیج یا پمپ سیرکولاتور پکیج یکی از قطعات اصلی پکیج است که این قطعه وظیفه ایجاد گردش آب در یک چرخه یا سیکل بسته جهت گرمایش محیط می باشد را دارد، این قطعه در صورت ایجاد خرابی نیاز به تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج را دارد که تکنسین های با تجربه تهران سرویسکار انواع پمپ پکیج را به صورت تضمینی برای شما تعمیر می کنند.

تعمیر فن پکیج

یکی دیگر از قطعات مهم پکیج و رادیاتور که گازهای حاصل از احتراق به خارج از ساختمان را برعهده دارد فن پکیج می باشد، در اکثر مواقع که این قطعه دچار خرابی می شود تعمیرکاران پکیج در صورتی که موفق به تعمیر و عیب یابی آن نشوند باید حتما از یک فن اورجینال برای تعویض این قطعه استفاده شود.

خدمات تعمیر پکیج

خدمات تعمیرات و سرویس پکیج و رادیاتور که توسط بهترین تعمیرکاران پکیج ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • شستشوی مدار رادیاتور از زیر دستگاه
  • تعویض شیلنگ های زیر پکیج
  • تعمیر و عیب یابی تخصصی برد
  • تعویض پلی فسفات
  • تعمیر و عیب یابی تخصصی پمپ
  • عیب یابی تخصصی فن پکیج
  • هواگیری پکیج و رادیاتور
  • جلوگیری از نشت آب پکیج
  • برطرف کردن بوی گاز پکیج
  • نصب پکیج دیواری

قطعات تعمیر پکیج

زمانی که پکیج و رادیاتور شما نیاز به تعمیرات تخصصی دارد قطعا یکی از قطعات آن دچار خرابی شده است که در این بخش شما را با تمامی قطعات پکبج آشنا می کنیم، در ضمن تمامی قطعاتی که در بخش زیر به شما معرفی خواهیم کرد جز قطعات پر کاربرد پکیج های دیواری و زمینی هستند که توسط تکنسین های تعمیرات پکیج تهران سرویس کار با گارانتی و ضمانت 100 درصد تعمیر می شوند.

  • پرشر سوئیچ آب پکیج
  • فلوسوئیچ پکیج
  • پرشر سویچ هوا پکیج
  • پمپ سیر کوله پکیج
  • شیر برقی یا شیر سه طرفه پکیج
  • بای پس پکیج
  • ترانس جرقه زن پکیج
  • منبع انبساط پکیج
  • سنسور شوفاژ
  • شیر گاز پکیج
  • برد اصلی
  • شیر اطمینان
  • سنسور دود
  • وریستور
  • ترمیستور
  • پمپ سیرکولاسیون
  • شیر پرکن پکیج
  • برد کنترل جرقه زدن
  • سنسور حرارتی
  • ترموستات حد آب
  • فلومتر
  • فن تخلیه دود
  • مشعل
  • مبدل حرارتی
  • شیر هواگیری
  • سیستم ضد یخ زدگی
  • مانومتر

در چه صورتی پکیج نیاز به تعمیر و سرویس دارد؟

هر زمانی که پکیج و رادیاتور شما دارای مشکلات درج شده در بخش زیر بود، در این صورت مطمئن شوید که پکیج شما نیاز به سرویس تخصصی دارد، این موارد که در بخش زیر به آن اشاره می کنیم شامل تمامی مدل های پکیج است.

  • خاموش و روشن شدن مداوم پکیج
  • شنیده شدن صدای تق تق از پکیج
  • بوی بد پکیج یا بوی گاز
  • نشتی آب
  • سرد و گرم شدن ناگهانی آب پکیج
  • کم شدن فشار آب خروجی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج