ارور یخچال سامسونگ

رفع ارور یخچال فریزر سامسونگ | رفع کد خطا یخچال ساید بای ساید سامسونگ

فهرست مطالب

در صورتی که نقصی در هر قطعه ای از یخچال سامسونگ ایجاد شود شما میتوانید این اختلال را با ظاهر شدن ارور یخچال سامسونگ متوجه شوید. اطلاع از معنای کد خطای یخچال سامسونگ بهترین اقدام برای عیب یابی یخچال سامسونگ و تعمیر یخچال سامسونگ در سریع ترین زمان است. در این مقاله معنای انواع ارور یخچال سامسونگ توضیح داده شده است، در صورتی که برای رفع ایرادات یخچال سامسونگ نیاز به متخصص ترین تعمیرکاران داشتید میتوانید به صفحه تعمیر یخچال سامسونگ مراجعه کنید.

ارور یخچال سامسونگ
ارور یخچال سامسونگ

ارور یخچال سامسونگ

در این قسمت مقاله تعدادی از ارور های رایج یخچال فریزر سامسونگ را برای شما قرار داده ایم تا به راحتی برای رفع ارور یخچال فریزر سامسونگ در کمترین زمان اقدام کنید.

با استفاده از راهکار های گفته شده بدون نیاز به تعمیرکار خودتان ارور را رفع کنید اما اگر مشکل برطرف نشد کارشناسان تهران سرویس کار به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. اگر سوالی در مورد روش های رفع ارور یخچال سامسونگ داشتید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

رفع ارور ۱E یا SE یخچال سامسونگ

علت بروز ارور ۱E یا SE یخچال سامسونگ روی نمایشگر یخچال شما، قطع شدن برق است. برای اینکه این ارور را رفع نمایید می‌توانید از فشردن همزمان دکمه های Power Save و lighting استفاده کنید تا کدخطا یخچال سامسونگ از بین برود.

همچنین شما میتوانید برای ریست دستگاه دکمه های fridge وfreezer را به مدت ده ثانیه نگه دارید تا مشکل برطرف شود.

در صورتی که ایرادات یخچال فریزر سامسونگ رفع نشد میتوانید برای بهره مندی از خدمات تعمیرات به صفحه تعمیر یخچال مراجعه کنید.

رفع ارور ۴e یخچال سامسونگ

در صورتی که سنسور دیفراست یخچال فریزر شما دچار مشکل و ایراد شود ارور ۴e یخچال سامسونگ روی صفحه دیجیتالی نمایش داده خواهد شد که برای رفع آن باید به تعمیر سنسور های یخچال فریزر سامسونگ و بررسی سیم های اتصالات بپردازید.

رفع ارور ۵ و ۵e یخچال سامسونگ

بروز ارور ۵ و ۵e یخچال سامسونگ به نشانه خراب شدن سنسور دیفراست است. البته در مواردی نیز ممکن است در اثر قطعی برق باشد.

با خاموش و روشن کردن یخچال فریزر خود می‌توانید این خطا ۵ و ۵e یخچال سامسونگ را برطرف نمایید.

در صورتی که با چند بار ری استارت کردن یخچال این خطا یخچال سامسونگ برطرف نشود باید سنسور دیفراست یخچال فریزر خود را تعویض نمایید. البته توصیه می‌کنید که تشخیص اینکه آیا واقعا نیاز به تعویض سنسور هست یا خیر را به عهده یک فرد متخصص در این زمینه بگذارید.

اگر قصد خرید یخچال دارید و نکات طلایی برای خرید بهترین یخچال را نمیدانید مقاله در خرید یخچال به چه نکاتی باید توجه کرد را مطالعه کنید.

رفع ارور ۶e یخچال سامسونگ

ارور ۶e یخچال سامسونگ در یخچال سامسونگ به نشانه ایجاد مشکل در حسگر دمای محیط می‌باشد که اگر بعد از قطع شدن برق اتفاق بیفتد امری طبیعی بوده و به نشانه وجود و بروز ایراد در سیستم های یخچال شما نیست.

برایرفع ارور ۶e یخچال سامسونگ روی نمایشگر می‌توانید دکمه های Power Freeze و Power Cool را همزمان در یخچال خود را به مدت پانزده ثانیه نگه دارید.

رفع ارور ۸e یخچال سامسونگ

در صورتی که حسگر یخساز یخچال شما دچار ایراد شده باشد این ارور 8E یخچال فریزر سامسونگ روی صفحه نمایش یخچال فریزر شما نمایان می‌شود. برای رفع ارور ۸e یخچال سامسونگ اتصالات سنسور ها را بررسی کنید. اگر ایراد از اتصالات سنسور نباشد احتمالا مجبور خواهید شد که کل این بخش را تعویض نمایید. همچنین برای رفع این کد خطا یخچال سامسونگ باید یخساز را چک کنید که خاموش نشده باشد.

رفع ارور ۲۳e یخچال سامسونگ

علت بروز ارور ۲۳e یخچال سامسونگ خطایی در سیستم خنک کننده یا کنترل پنل آن است که برای رفع ارور ۲۳e یخچال سامسونگ باید فن و یا سیم کشی های آن را بررسی نمایید تا در صورت وجود هرگونه ایراد در اتصالات یا خود برد اقدام به از بین بردن مشکل کنید.

​[wporg title=”راهنما خرید یخچال” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84/”]برای آگاهی از راهنما خرید بهترین یخچال وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع ارور e25 یخچال سامسونگ

ارور e25 یخچال سامسونگ اصولا به علت بروز یخ زدگی نمایش داده می‌شود.

برای از بین بدن و رفع خطای e25 در یخچال سامسونگ باید کنترل پنل را بررسی کنید و البته می‌توانید با تغییر تنظیمات تایمر آن را یخ زدایی کنید.

اگر مواد غذایی در یخچال شما یخ میزنند و یا دمای یخچال تان گرم است و مواد غذایی تازگی زیادی در یخچال ندارند برای تنظیم مناسب ترین دمای یخچال میتوانید مقاله کدام درجه یخچال سردتر است را مطالعه کنید.

رفع ارور e33 یخچال سامسونگ

رفع ارور e33 یخچال سامسونگ

اگر برای لوله آب یخچال شما مشکلی پیش بیاید شاهد نشان دادن این ارور e33 یخچال سامسونگ روی صفحه نمایشگر خواهید بود. دلیل بروز این کد خطا یخچال سامسونگ انتقال و جابجایی یخچال میباشد.

برای رفع ارور e33 یخچال سامسونگ کلید Power saver و Lighting را به صورت همزمان و به مدت ده ثانیه نگه دارید. گاهی نیز علت بروز این ایراد وارد شدن ضربات فیزیکی به یخچال است که برای رفع این ارور یخچال سامسونگ باید از تکنسین کمک بگیرید.

رفع ارور e39 یخچال سامسونگ

کد خطای e39 یخچال سامسونگ به Ice Maker یخچال شما مربوط می‌شود که برای رفع ارور e39 یخچال سامسونگ باید چند مورد را بررسی نمایید.

ایراد ممکن است از خود یخ ساز باشد یا ممکن است از اتصالات آن سر چشمه بگیرد که در هر دو صورت باید این قطعات را از یخچال جدا کرده و آن ها را تعمیر کنید.

احتمال سومی نیز برای ارور e39 یخچال سامسونگ وجود دارد که مربوط به کم شدن آب یخساز است که در این صورت باید لوله آب رابط یخساز را بررسی کنید.

رفع ارور e40 یخچال سامسونگ

کد خطای e40 یخچال سامسونگ به فن فریزر یخچال سامسونگ ربط دارد. در صورت بروز ارور e40 یخچال سامسونگ باید سیم کشی ها و اتصالات مدار اصلی با فن فریزر را بررسی کنید چرا که مشکل از قطع شدن ارتباط فن با برد اصلی است.         

رفع ارور e84 یا c84 یخچال سامسونگ

ارور e84 یا c84 یخچال سامسونگ روی صفحه نمایش یخچال شما معنی خوبی نخواهد داشت، چرا که مربوط به خرابی روتور یخچال است که امکان دارد نیاز به تعویض داشته باشد.

روتور یخچال، غیرقابل دسترس ترین بخش داخلی یخچال است که تعویض آن کاری بسیار سخت است که فقط از عهده متخصصین و تکنسین ها برمی‌آید که برای کمک گرفتن از آن ها و رفع ارور e84 یا c84 یخچال سامسونگ بهتر است به مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ مراجعه نمایید.

کد خطا یا ارور e85 یخچال سامسونگ

برای رفع کردن کد خطا یا ارور e85 یخچال سامسونگ می‌توانید آن را خاموش و روشن کنید زیرا علت بروز این کد خطا مشکل در جریان برق سیستم میباشد.

در صورت بر طرف نشدن کد خطا یا ارور e85 یخچال سامسونگ به مدت دو دقیقه یخچال را از برق بکشید و سپس دوباره روشن کنید.

علت بروز این خطا روی صفحه نمایش یخچال قطع شدن برق است که با انجام کار های گفته شده برطرف می‌شود.

اگر صاحب یخچال فریزر پارس هستید و به دنبال رفع ارور و ایرادات این یخچال هستید میتوانید مقاله ارور h1 فریزر پارس را مطالعه کنید.

ارور Pc ساید سامسونگ

این ارور Pc ساید سامسونگ حاکی از بروز مشکل ارتباطی است. اگر سیم درب یخچال ایرادی پیدا کرده باشد این کد خطا ظاهر می‌شود که با قطع و وصل کردن این سیم می‌توانید آن را از بین ببرید.

عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ

عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ

ایجاد خطا و ایراد روی هر محصولی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، امری بدیهی و غیر قابل انکار است.

یخچال فریزر سامسونگ برای سهولت عیب یابی یان محصول ایراداتی که ممکن است برای این محصول پیش بیاید را به صورت چند کد خطا تعریف کرده که در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی این کد های خطا و آموزش روش های برطرف نمودن ارور یخچال فریزر سامسونگ بپردازیم.

در ادامه تعدادی از مشکلات رایج یخچال سامسونگ را بررسی میکنیم تا شما بتوانید راحت تر برای رفع ایرادات یخچال فریزر سامسونگ اقدام کنید.

[wporg title=”بهترین مارک یخچال” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1/”]برای آگاهی از بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و ارزان وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

روشن نشدن چراغ یخچال سامسونگ

یکی از مشکلات رایج یخچال سامسونگ روشن نشدن چراغ داخلی یخچال است. بروز این مشکل در عیب یابی یخچال سامسونگ میتواند به خاطر مشکل در چراغ یخچال باشد، ممکن است چراغ سوخته باشد. همچنین گاهی ممکن است علت روشن نشدن چراغ یخچال به دلیل خراب شدن لاستیک درب یخچال باشد.

سرد نکردن یخچال سامسونگ

گاهی ممکن است یخچال سامسونگ شما به دمای مناسب نرسد و همین امر سبب خراب شدن زودتر مواد غذایی در آن شود. علت سرد نشدن یخچال در عیب یابی یخچال سامسونگ تنظیمات اشتباه در تنظیم دمای یخچال است.

اگر نمیدانید چطور اقدام به تنظیم دمای مناسب یخچال کنید میتوانید مقاله نحوه تنظیم درجه یخچال را مطالعه کنید.

دیگر علت بروز این ایراد میتواند پر بودن فضای داخلی یخچال و عدم وجود فضای کافی برای جریان یافتن هوای سرد در آن است.

چکه کردن آب از آبریز یخچال، انسداد لوله تخلیه یخچال، ایراد در دریچه ورودی هوا و کندانسور یخچال میتواند از دیگر دلایل بروز این ایراد باشد.

ایجاد صدا در یخچال سامسونگ

سر و صدا کردن یخچال سامسونگ از دیگر مشکلاتی است که باید در عیب یابی یخچال سامسونگ بررسی شود. در زمان بروز این ایراد شما باید مخزن تخلیه آب رابررسی کنید و در صورتی که در این قسمت ایرادی رخ داده باشد از تکنسین های ماهر برای رفع ایرادات کمک بگیرید.

از دیگر مواردی که باید در این بخش عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ انجام شود چک کردن فن کندانسور و فن اوپراتور یخچال و لاستیک های روی کمپرسور یخچال است.

نحوه نمایش ارور یخچال سامسونگ

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که نحوه نمایش ارور های یخچال سامسونگ چگونه است؟

صفحه نمایش موجود روی یخچال فریزر سامسونگ علاوه بر دادن اطلاعاتی مانند دمای داخل یخچال و دادن امکاناتی مانند تنظیم کردن یخچال، در صورت بروز هرگونه خطا در یخچال با نمایش ارور های یخچال ساید سامسونگ به شما در عیب یابی و تعمیر آن کمک می‌کند.

آموزش حذف ارور یخچال سامسونگ

آموزش حذف کد ارور یخچال سامسونگ یا حذف ارور یخچال سامسونگ باید با توجه به کد ارور نمایش داده شده و ریشه یابی علت و دلیل بروز خطا روی صفحه نمایشگر انجام گردد.

در ادامه مقاله و با بررسی تمام ارور های ممکن روی یخچال فریزر سامسونگ به اموزش حذف کد ارور یخچال سامسونگ می‌پردازیم.

لیست ارور های یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در دفترچه راهنمای یخچال سامسونگ آمده است اما برای سهولت کار شما در این مقاله به معرفی و نحوه رفع این خطاها پرداخته ایم.

ارور یخچال ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برندهای یخچال فریزر در ایران می باشد.

ولی در زمان خرابی یخچال ساید بای ساید سامسونگ چکار باید کرد؟!

سامسونگ برای لوازم برقی خود از جمله یخچال ساید بای ساید یکسری کدهای خطا در نظر گرفته که در زمان بروزط خرابی در دستگاه این کدهای خطا راهنمای خوبی برای شناسایی و عیب یابی یخچال می باشد.

از این جهت آشنایی با معانی کدهای خطای یخچال از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

ما با توجه به تجربه و تخصص تعمیرکاران یخچال تهران سرویسکار، تصمیم به تولید مقاله ای تحت عنوان  “کد خطای ساید بای ساید سامسونگ”  گرفتیم.

البته لازم به ذکر است در صورت خرابی ساید بای ساید سامسونگ بهتر است امور تعمیر یخچال را به تکنسین با تجربه یخچال بسپارید و هرگز خودتان اقدام به بررسی و تعمیر ننمایید چرا که ممکن است آسیب های بیشتری به یخچال وارد شود.

ارور  Pc ساید سامسونگ

ارور یخچال ساید بای ساید سامسونگ

در این قسمت میخواهیم انواع ارور یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS11 را بررسی کنیم. اگر ایرادی در یخچال سامسونگ شما ایجاد شد که نتوانستید آن را رفع کنید میتوانید برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ با همکاران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر یخچال شما به محل تان اعزام شوند.

کد خطای E1 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور محیطی فریزر)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور محیطی یخچال

رفع خطا

  • مقدار مقاومت سنسور محیطی فریزر چک شود.
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با ما تماس بگیرید.

کد خطای E2 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور محیطی یخچال)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور محیطی یخچال

رفع خطا

  • مقدار مقاومت سنسور محیطی یخچال بررسی شود.
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

اگر به دنبال مرکزی برای شارژ گاز یخچال خود هستید و میخواهید با استفاده از بهترین نوع گاز در سریع ترین زمان و با قیمتی مناسب شارژ گاز برای شما انجام شود میتوانید به صفحه شارژ گاز یخچال در محل مراجعه کنید و از خدمات ما با تخفیف استثنایی بهره مند شوید.

کد خطای E4 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور دیفراست فریزر)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور دیفراست فریزر

رفع خطا

  • مقدار اهم سنسور دیفراست فریزر چک شود
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطای E5 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور دیفراست یخچال)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور دیفراست یخچال

رفع خطا

  • مقدار اهم سنسور دیفراست یخچال چک شود.
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E6 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور بیرونی یا محیطی دستگاه)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور بیرونی یا محیطی یخچال

رفع خطا

  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E7 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور کشوی مجزای داخل یخچال)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور کشوی مجزای داخل یخچال

رفع خطا

  • بررسی مقدار مقاومت سنسور کشوی داخل یخچال
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E8 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور یخساز)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور یخساز
  • خرابی برد یخچال

رفع خطا

  • سیم های مرتبط به سنسور و برد یخچال بررسی شود.
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E13 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور رطوبت)

علت بروز خطا

  • خرابی سنسور رطوبت یخچال

رفع خطا

  • بهتر است دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E14 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای سنسور محفظه یخساز)

علل بروز خطا

  • خرابی سنسور یخساز یخچال
  • خرابی مدار برد الکترونیک یخچال

رفع خطا

  • مقدار اهم سنسور چک شود.
  • بررسی برد الکترونیک یخچال
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E21 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای فن فریزر)

علل بروز خطا

  • سوختگی فن فریزر
  • خرابی مدار برد اصلی یخچال

رفع خطا

  • مقدار اهم فن چک شود.
  • بررسی مدار برد اصلی یخچال
  • دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E22 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای فن یخچال)

علل بروز خطا

  • امکان خرابی فن یخچال
  • خرابی مدار برد اصلی یخچال

رفع خطا

  • بررسی مقدار اهم فن یخچال
  • تماس با مرکز تعمیرات یخچال

کد خطای E23 یخچال ساید بای ساید سامسونگ (خطای دیفراست فریزر)

علل بروز خطا

  • خرابی سنسور دیفراست
  • خرابی مدار برد دستگاه

رفع خطا

  • بهتر است برق یخچال را قطع کرده و با مرکز تعمیرات یخچال تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین روش رفع ارور یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

در این مقاله معنی تمام کد های خطای یخچال سامسونگ را بررسی کرده و روش های رفع ارور های یخچال فریزر سامسونگ را ارائه داده ایم.

مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ چیست؟

از مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ میتوان به ایجاد سر و صدا، خنک نشدن فضای داخلی یخچال و روشن نشدن چراغ یخچال اشاره کرد. در این مقاله روش های رفع این مشکلات را بررسی کرده ایم.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی