کولرگازی ال جی آرت کول (ART COOL)

کولرگازی ال جی سری آرت کول (ART COOL)

فهرست مطالب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از برندهای مطرح و محبوب بازار کولرهای گازی در ایران و جهان، برند ال جی (LG) می باشد.

به تازگی شرکت ال جی سری جدید کولرهای گازی اینورتر (کم مصرف) خود را با نام سری آرت کول (ARTCOOL) به بازار جهانی معرفی کرده که بدلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و به جدیدترین فناوری های این شرکت مجهز شده است.

در این مقاله قصد داریم کمی به بررسی ویژگی ها و قابلیت های کولرگازی ال جی سری ART COOL از جنبه های مختلف طراحی ظاهری و داخلی بپردازیم و شما را با آن آشنا کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]لازم به ذکر است، مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویس کار،با تیمی متخصص و ماهر از تعمیرکاران کولر گازی، آماده ارائه خدمات سرویس کولرگازی، تعمیر کولرگازی، شارژ گاز کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی، به شما عزیزان می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_single_image image=”7848″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]از بارزترین ویژگی های کولرگازی ال جی سری ART COOL می توان به ظرافت و زیبایی در طراحی آینه ای و شیشه ای پنل کولرگازی و مصرف کم انرژی آن حتی در مناطق گرمسیر، بدلیل تجهیز به موتور دوال اینورتر اشاره کرد.

سری آرت کول ال جی در ظرفیت های ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰و ۲۴۰۰۰ به بازار عرضه شده است.

درادامه به توضیح تک تک ویژگی های کولرگازی های ال جی ARTCOOL خواهیم پرداخت.[/vc_column_text][vc_column_text]

قابلیت های کولرگازی ال جی سری آرت کول (ART COOL)

 

ویژگی های ظاهری کولرگازی ال جی آرت کول

[/vc_column_text][us_single_image image=”7844″ align=”center”][vc_column_text]

نمای آینه ای

ظاهر کولرگازی ال جی آرت کول بگونه ای هنرمندانه طراحی شده، که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، و می توان گفت کاربردی فراتر از یک وسیله گرمایشی سرمایشی دارد و در زیبایی دکوراسیون و نمای داخلی منزل یا محل کار تاثیر بسزایی می گذارد.

ساخت منحصر بفرد پنل کولرگازی آرت کول بشکل  صیقلی و آینه ای، سبب می شود تا تصویر فضای اتاق را منعکس کند و جلوه ای خاص و منحصر به فرد به فضای اتاق ببخشد.

سری آرت کول، از کولرگازی های ال جی در ۲ رنگ سفید و مشکی طراحی شده است.

نمایشگر پنهان

نمایشگر درجه حرارت کولرگازی آرت کول، بطور یکپارچه با بدنه پنل کولر طراحی شده، که موجب می شود هنگام خاموش بودن کولر، از دید مخفی باشد.

قابلیت نصب آسان

از دیگر قابلیت های کولرگازی ال جی آرت کول، سهولت نصب آن می باشد،که البته این از ویژگی های قدیمی کولرهای گازی ال جی می باشد که در سری آرت کول نیز وجود دارد با این تفاوت که، تغییرات در صفحه نصب آرت کول باعث تسهیل بیشتر در عملیات نصب کولرگازی شده است.

البته نصب کولر گازی ال جی بدلیل حساسیت در قطعات بکار رفته در ساخت آن و همچنین پیچیدگی ساختار، بهتر است توسط فرد متخصص در امور نصب کولرگازی ال جی صورت گیرد، از طرفی اعتماد به هر فرد و شرکتی جهت انجام امور نصب و سرویس کولرگازی کار دشواری است.

 

  ما در مرکز تعمیرات کولرگازی تهران سرویس کار، به پشتوانه سال ها تجربه و تیم متخصص تعمیرکاران کولرگازی خود، آماده ارائه هرگونه خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی ال جی، در هر نقطه از تهران هستیم.

[/vc_column_text][us_separator color=”custom” bdcolor=”#1e73be”][vc_column_text]

ویژگی های داخلی کولرگازی ال جی آرت کول

[/vc_column_text][us_single_image image=”7842″ align=”center”][vc_column_text]دقت در ظرافت طراحی ظاهری کولرگازی ال جی سری آرت کول به هیچ وجه موجب کاهش قدرت لوازم و طراحی داخلی آن نشده، و این سری از کولرگازی های ال جی، جزو قدرت مندترین کولرهای گازی بحساب می آیند.

با هم به بررسی برخی از ویژگی های مکانیزم داخلی آرت کول می پردازیم.

 

فن بیصدا

شاید یکی از عیوب کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی تولید صدای آن باشد، زیرا کولرهای آبی در خارج از فضای منزل و محل کار تعبیه می شوند، ولی کولرهای گازی داخل فضای اتاق نصب می شوند و ممکن است صدای فن کولرگازی موجب ناراحتی افراد شود.

اما این مسئله در کولرهای گازی ال جی سری آرت کول با ایجاد تغییرات و اصلاحاتی که در طراحی پره های فن دستگاه انجام داده، تا حد قابل توجهی بهبود یافته، بطوری که تحت فعالیت شدید نیز صدای بسیار کمی تولید می شود و می توان گفت جزو کولرهای گازی بیصدا بحساب می آید.

مقاومت در برابر تغییر ولتاژ

کولرگازی ال جی آرت کول در عین زیبایی و ظرافت در طراحی، از نظر میزان قدرت و تحمل در برابر تغییرات ولتاژ بسیار مقاوم طراحی شده اند، و همین امر موجب پایداری و پیوستگی در تطبیع فضا و همچنین افزایش طول عمر دستگاه می شود.

توزیع باد

مکانیزم توزیع باد در کولرهای آرت کول بگونه ای طراحی شده که همزمان باد به ۴ جهت مختلف هدایت می شود، و این باعث تسریع فرآیند خنک کردن محیط و همچنین تهویه و خنک کردن کل فضا می شود، بطوری که در هر نقطه ای از منزل که باشید هوای مطبوع و خنک را احساس خواهید کرد.

همچنین لوورهای جلویی دستگاه قابل تنظیم می باشد تا کاربرد بتواند جهت وزش باد را آنگونه که می خواهد تغییر دهد.

قدرت پرتاب باد

قدرت پرتاب باد در کولرهای سری آرت کول بسیار تقویت شده و می توانند باد را تا ۱۳ متر به جلو پرتاب کنند، که این امر موجب افزایش سرعت خنک شدن فضا و پوشش کامل تمامی نقاط می شود و شما در کورترین نقاط اتاق می توانید هوای مطبوع کولر را احساس کنید و از آن لذت ببرید.

فیلتر گرد و خاک میکرو

ذرات ریز و معلق در هو اکه به چشم قابل دیدن نیستند برای افرادی که بیماری های تنفسی دارند بسیار مضر می باشد، و خصوصا برای ساکنین شهرهای آلوده پاکیزکی هوا در محیط منزل و محل کار از اهمیت بالایی برخودار است.
خرید یک کولرگازی مناسب می تواند علاوه بر تهویه و خنک کردن محیط، به پاکیزگی هوای داخلی منزل یا محل کار بسیار کمک کند.
در کولرهای گازی ال جی سری آرت کول به این نکته بسیار توجه شده، و سیستم فیلترینگ گردوخاک در آن ها بطوری است که ذرات بزرگتر از ۱۰ میکرومتر را به خود جذب می کنند.

تصفیه هوا

سیستم فیلتر گردو خاک قادر به پاکسازی هوا از باکتری ها نمی باشد، ولی سیستم تصفیه هوای ال جی، با بهره گیری از فناوری یونیزه کننده و رهاسازی سه میلیون یون در فضا، در کمتر از ۱ ساعت بیش از ۹۹% باکتری های معلق را از بین برده و هوا را استریل می کند، لازم به ذکر است فیلترهای تصفیه هوای آرت کول بطور خودکار پاکسازی و استریل می شوند

گلد فین (Gold Fin)

کولرهای آرت کول به واسطه فناوری Gold Fin مقامت دستگاه در شرایط آب و هوایی سخت را تضمین می کند، و موجب افزایش طول عمر مبدل حرارتی نیز می گردد.

جمع بندی:
طراحی و ساخت کولرهای گازی ال جی سری آرت کول بگونه ای است که ضمن جلوه بخشیدن به فضای داخلی منزل یا محل کار شما، لذت بردن از هوایی پاک و مطبوع را در گرم ترین روزهای سال برایتان به ارمغان بیاورد.[/vc_column_text][us_separator color=”custom” bdcolor=”#1e73be”][vc_column_text]با توجه به سیستم حساس و مکانیم پیچیده کولرهای گازی ال جی سری آرت کول، در صورت بروز مشکل در عملکرد کولرگازی، بهتر است عیب یابی و تعمیر دستگاه را به نصاب کولر گازی بسپارید.

همچنین مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویس کار،یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران می باشد، و شما عزیزان در صورت خرید کولرهای گازی ال جی، جهت انجام امور سرویس و تعمیر کولرگازی می توانید با ما تماس بگیرید، تا در کمتر از ۱ ساعت و در هر نقطه ای از تهران، تعمیرکار متخصص و ماهر در امور تعمیرات کولرگازی ال جی را برای شما مشتری محترم ارسال کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نصب و جابجایی و شارژ کولرگازی پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه بفرمایید:

آموزش شارژ گاز کولرگازی

آموزش شارژ گاز کولرگازی اسپیلت

راهنمایی نصب و جابجایی کولرگازی اسپیلت

آموزش فارسی نصب کولرگازی اسپیلت

سرویس کولر گازی جنرال

تعمیرکار کولر گازی سامسونگ

فروش کولرگازی در تهران


مرکز تعمیرات تهران سرویس کار، علاوه بر خدمات کولرگازی در زمینه تعمیر پکیج و تعمیر یخچال نیز در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای انجام کلیه امور سرویس پکیج در غرب تهران و شارژ گاز یخچال در غرب تهران نیز با مشاورین ما تماس بگیرید. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی