آموزش تعمیرات لوازم گرمایشی سرمایشی

تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی خود را به بهترین تعمیرکاران تهران بسپارید

01

آموزش سرویس و تعمیرات کولرگازی

برای استفاده از آموزش های سرویس و تعمیرات کولرگازی در تهران روی لینک زیر کلیک کنید. مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویس تمام امور مربوط به نصب و جابجایی، شارژ گاز، سرویس و تعمیر کولرگازی را در سراسر تهران انجام می دهد.

04

سرویس و تعمیرات کولرگازی پنجره ای

کولرگازی پنجره ای برای خنک کردن اتاق های کوچک طراحی شده است. در این مدل از کولر گازی تمامی قطعات از جمله کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و کویل خنک کننده در یک جعبه قرار داده شده است. اگر کولرگازی شما به خوبی اتاق را خنک نمی کند و مشکل دارد تعمیرکاران حرفه ای تعمیر کولرگازی پنجره ای ما میتوانند در سریعترین زمان ممکن مشکل کولر گازی شما را حل کنند.

02

آموزش سرویس و تعمیرات یخچال

قبل از تماس به هر تعمیرکاری می توانید از آموزش های آماده شده برای سرویس و تعمیرات یخچال استفاده کنید. در غیر این صورت کافی است با مرکز سرویس و تعمیر یخچال تهران سرویس کار تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما باشیم.

05

آموزش سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت

اسپلیت کانالی یا داکت اسپلیت از پر طرفدار ترین سیستم های تهویه مطبوع برای سازندگان واحدهای اداری و مسکونی در سراسر دنیا می باشد که قابلیت خنک کردن هوا در تابستان و گرم کردن هوا در زمستان را دارد. یکی از دلایل محبوبیت اسپلیت کانالی در میان سیستم های تهویه مطبوع ساختمانی و تهویه مطبوع صنعتی ، مقرون به صرفه بودن آن و اشغال فضای کم به دلیلی قرارگیری در سقف می باشد.

03

آموزش سرویس و تعمیرات پکیج دیواری

اگر پکیج دیواری شما دچار مشکل شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد ابتدا از آموزش های آماده شده برای سرویس و تعمیرات پکیج دیواری استفاده کنید. اگر مشکل شما حل نشد می توانید با مرکز تعمیر پکیج دیواری تهران سرویس کار تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار پکیج دیواری را برای شما ارسال کنیم.

06

آموزش سرویس و تعمیرات فن کویل

سیستم فن کویل همانطور که از نامش پیداست، از یک فن و یک کویل تشکیل شده است. کویل معمولاً از لوله های مسی با پره های آلومینیومی ساخته شده است. فن‌‌کویل‌ها را می توان به لحاظ محل نصب، روکار یا توکار بودن، و از لحاظ سرمایش و گرمایش تقسیم بندی کرد. اگر برای نصب و جابجایی، سرویس و یا تعمیر فن کویل به کمک احتیاج داشتید با ما تماس بگیرد.

07

آموزش لوله کشی مسی توکار کولرگازی

لوله‌کشی توکار کولرگازی در زیبای و نظم خانه و محیط کار بسیار تأثیرگذار است. زمانی که لوله‌کشی روکار باشد لوله‌های ضخیم و کابل برقی که یونیت داخلی و بیرونی کولرگازی را به هم متصل می‌کند از وسط اتاق به سراسر محیطی که کولرگازی قرار دارد کشیده می‌شود. به همین جهت این آشفتگی ظاهری نازیبا به محیط کار شما خواهد داد. همچنین به علت آنکه لوله‌ها دم دست هستند احتمال آسیب رسیدن به لوله‌ها خیلی بیشتر خواهد بود.همین امر باعث شده که اکثر خریداران کولرگازی به فکر انجام لوله‌کشی توکار کولرهای گازی باشند. تهران سرویس‌کار علاوه بر نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولرگازی، تمام امور مربوط به لوله‌کشی توکار انواع کولرگازی را انجام خواهد داد. برای ثبت درخواست آنلاین لوله‌کشی توکار کولرگازی از برگه‌های موجود در وب‌سایت استفاده کرده و یا با شماره تماس‌های ما ارتباط برقرار کنید.

دریافت پشتیبانی

مهم نیست لوازم گرمایشی و سرمایشی شما چه برندی است و یا  از کجا خریداری شده. شما با آموزش های قرار داده شده در بخش  آموزش تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی و استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه مرکز سرویس و تعمیر لوازم سرمایشی گرمایشی تهران سرویس کار دیگر نگران مشکلات ایجاد شده برای تمام برند ها و مدل ها لوازم گرمایشی و سرمایشی نخواید بود.

برای استفاده از خدمات سرویس و تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی با شماره های زیر تماس بگیرید.