آموزش تعمیر کویل کولرگازی و سایر مشکلات خنک کنندگی کولرگازی

آموزش تعمیر کویل کولرگازی و سایر مشکلات خنک کنندگی کولرگازی. نصبو جابجایی کولرگازی، تعمیر کولرگازی، شارژ گاز کولرگازی، سرویس کولرگازی

فهرست مطالب

آموزش تعمیر کویل کولرگازی

آموزش تعمیر کویل کولرگازی کار سختی نیست. فقط  مطالب آموزشی ما را دنبال کنید.

اگر  قدرت خنک کنندگی کولرگازی شما کم شده، ممکن است این مشکل مربوط به کولرگازی یا مسدود شدن کویل های کولرگازی باشد. از دیگر علل کاهش قدرت خنک کنندگی، جریان هوای محدود و خنک کننده (مبرد کرولرگازی) کم است. حتی اگر شما در سرویس کولرگازی (AC) صاحب‌تجربه نباشید، می‌توانید تمامی این سه مورد احتمالی را در چند مرحله ساده تست کنید. اما بهترین و مطمئن‌ترین راه، تماس با یک سرویس‌کار حرفه‌ای برای تعمیر و سرویس کولرگازی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرویس AC می توانید مقاله آموزش سرویس کولر گازی را مطالعه نمایید.

مراحل تعمیر کویل کولرگازی

وسایل موردنیاز تعمیر کویل کولرگازی:

حوله، فیلتر هوا، وسایل شارژ گاز کولرگازی، سشوار، خنک کننده (مبرد)

برای اینکه تعمیر فن کویل خود را با بهترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان و همچنین بدون هیچ دردسر و توانایی خاصی انجام دهید

مرحله ۱ – یخ اطراف کویل های کندانسور را ذوب کنید

ابتدا از طریق جعبه و سوئیچ کولرگازی، دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید یخ اطراف کویل های ذوب شود. بسته به دمای هوا در اطراف دستگاه کندانسور، تقریباً ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا یخ اطراف کویل های یخ ذوب شود.

توجه داشته باشید که دستگاه شما حتما باید به طور کامل خاموش شده باشد در غیر این صورت شما با انجام تک تک این مراحل فن کویل خود را خراب غیر قابل استفاده می کنید

مرحله ۲ – کویل های کولرگازی را خشک کنید.

بعد از ذوب شدن کامل یخ های اطراف کندانسور، آب راکد و یا جمع شده را از محل موردنظر جمع کنید. برای این کار از یک حوله برای خشک‌کردن رطوبت باقی‌مانده در اطراف کندانسور کولرگازی استفاده کنید.

مرحله ۳ – فن کولرگازی را روشن کنید

پس از روشن شدن سوئیچ کولرگازی، ترموستات کولرگازی را پیدا کنید. ترموستات را طوری تنظیم کنید تا فقط دمنده هوا یا فن کولرگازی فقط کار کند. فن به ذوب شدن هر یخ یا یخ‌زدگی کویل ها کولرگازی از طریق گردش هوا کمک خواهد کرد.

مرحله ۴ – حرارت کویل های کندانسور

شما می‌توانید با استفاده از سشوار، فرآیند ذوب انجماد را تسریع کنید. هنگام استفاده از این روش از حرارت دادن، مطمئن شوید که تنظیم‌کننده سشوار را به حرارت کم تغییر دهید. زیرا گرمای بیش‌ازحد می‌تواند کویل های کندانسور را بترکاند.

حتما به این نکته توجه کنید که حرارت اضافی به قسمت های مورد نظر می تواند خرابی هایی را بوجود بی آورد ، پس دقت کنید که از حرارت بیجا مانع شوید

مرحله ۵ – فیلترهای هوا را بررسی کنید

فیلترهای کولرگازی، هنگامی‌که با خاک و گردوغبار مسدود شوند، به‌احتمال‌زیاد جریان هوا و توانایی کولرگازی برای خنک کردن خانه شما را کاهش می‌دهند. برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کولرگازی، شما باید فیلترهای خروجی خود را بررسی کنید. اگر آن‌ها کثیف یا مسدود شده باشند، آن‌ها را با موارد جدید جایگزین کنید. اگر شما فیلترهای اضافی را در دست ندارید، آن‌ها را بیشتر در فروشگاه‌های سخت‌افزار یا ابزار و آلات فروش‌ها پیدا خواهید کرد. البته اگر کار سرویس و تعمیر کولرگازی شما را گروه تهران سرویس‌کار برعهده‌گرفته باشد، ما تمام قطعات باکیفیت موردنیاز را همراه خود خواهیم داشت و نیاز به جستجوی مشتری نیست. سرویس کولرگازی خود را به ما بسپارید.

شارژ گاز کولرگازی، سرویس کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی، تعمیر کولرگازی، تهران سرویسکار

مرحله ۶ – اضافه کردن خنک کننده (مبرد کولرگازی)

یکی دیگر از شرایطی که اغلب باعث کاهش کارایی کولرگازی می‌شود، میزان کم خنک کننده (مبرد کولرگازی) در کولرگازی شما است. بهترین راه برای چک کردن میزان خنک کننده، و اضافه کردن آن در صورت لزوم، تماس با گروه تعمیر و سرویس کولرگازی تهران سرویس‌کار است. ما کار شارژ گاز کولرگازی شما را در سریع‌ترین زمان و با هزینه‌ای بسیار مناسب انجام خواهیم داد. درصورتی‌که بخواهید خود شما به‌تنهایی کار شارژ گاز کولرگازی را انجام دهید لازم است ابزار شارژ گاز کولرگازی را از فروشگاه ابزارآلات تهیه کنید.

در ضمن خواندن مقاله آموزش شارژ کولر گازی می تواند کمک موثری جهت انجام این کار باشد.

مرحله ۷ – توان خنک کنندگی کولرگازی را آزمایش کنید

پس از اتمام این مراحل، توانایی خنک کنندگی کولرگازی خود را تست کنید. ترموستات را در حالت خنک کننده تنظیم کرده، چند دقیقه صبر نمایید. سپس هوا خارج‌شده از دریچه‌های کولرگازی را آزمایش کنید. اگر هوای در حال خروج از طریق دریچه، خنک باشد شما می‌توانید مطمئن باشید که تعمیرات کولرگازی شما موفقیت‌آمیز بوده است.

با معتبر ترین تعمیرگاه کولرگازی غرب تهران تماس بگیرید. شارژ گاز کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیر کولرگازی. تماس از شما تعمیر در محل از ما.

مطالب مرتبط:

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی