آموزش راه اندازی و وکیوم کولر گازی سامسونگ

وکیوم کولر گازی سامسونگ

فهرست مطالب

در این مقاله  ما بصورت مختصر به آموزش وکیوم کولر گازی سامسونگ ۲۴ هزار می پردازیم. شما در انتها مقاله می توانید فیلم آموزشی که برای آن مقاله آماده شده را نیز مشاهده کنید

وکیوم کولر گازی سامسونگ

برای وکیوم کردن کولر گازی سامسونگ به یک گیج مانیفولد و یک دستگاه وکیوم احتیاج خواهیم داشت. یک طرف گیج باید به شیر برنجی کولر گازی متصل شود. طرف دیگر را به لوله مکش دستگاه وکیوم متصل خواهیم کرد.

بعد از انجام اتصالات ذکر شده شیر گیج را باز کرده صبر می کنیم تا دستگاه وکیوم بشود. معمولا درجه گیج می بایست به زیر ۵۰ درجه برسد. بعد از رسیدن درجه گیج به ۵۰ درجه، دوباره شیر را محکم می بندیم. پس از بستن شیر درجه روی گیج باید ثابت و بدون حرکت باقی بماند.

راه  پی بردن به وجود نشتی در کولر گازی

اگر پس از بستن شیر گیج، که متصل به دستگاه وکیوم است و خاموش نمودن دستگاه وکیوم کولر گازی سامسونگ، درجه روی گیج ثابت نماند مطمئن باشید که کولر گازی شما نشتی دارد.

درصورت پی بردن به نشتی برای نشتی یابی کولر گازی حتما با یک تعمیر کار متخصص تماس بگیرید. درضمن برا اینکه بدانید چه موقع باید با تعمیرکار تماس بگیرید مقاله ۳ نشانه برای تماس با تعمیرکار کولر گازی سامسونگ را مطالعه فرمایید.

راه اندازی کولر گازی سامسونگ

پس از وکیوم کولر گازی سامسونگ و اطمینان از اینکه کولر گازی نشتی ندارد باید کولر گازی را راه اندازی کنیم. برای شروع راه اندازی کولر گازی سامسونگ اول باید شیر کوچک کولر گازی را باز کنیم. اینکار را با کمک آچار آلن شماره ۴ انجام می دهیم. پس از باز کردن شیر کوچک می بایست شیر بزرگ را باز کنید. اینکار کمک می کند تا گاز در سیستم جریان پیدا کند. بعد از راه اندازی کولر گازی Samsung مهترین کار بررسی شارژ کولر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شارژ گاز کولر گازی می توانید به صفحه مقالات ما سر بزنید.

مطالب مرتبط:

آموزش تعمیر کویل کولرگازی و سایر مشکلات خنک کنندگی کولرگازی

آموزش فارسی نصب کولر گازی اسپلیت

نصب و جابجایی کولرگازی جنرال ایستاده

سرویس کولر گازی جنرال در تهران

 

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی