اورلود کردن کولرگازی و راه‌حل برطرف کردن آن

اورلود کردن کولرگازی

فهرست مطالب

نشانه اورلود کردن کولرگازی

نشانه اورلود کردن کولرگازی، گرم بود باد آن است. در این موارد اگر فیوز اورلود که خودبه‌خود در دمای بالای ۷۰ درجه جریان برق کمپرسور را قطع می‌کند کار نکند، باید کولر را فوراً خاموش کرده و با تعمیرکار کولرگازی تماس بگیرید.

یکی از راه‌های دیگر برای شناسایی اورلود، تست کردن کانکتور سیم‌پیچ‌ها (S,R,C)  با اهم‌متر است. راه دادن کانکتورها به هم نشانه سالم بودن سیم‌پیچ است. در این صورت مشکل از قطعه دیگری است ولی اگر اهم‌متر که روی حالت بوق زدن قرار داده شده است صدایی ایجاد نکرد، ممکن است مشکل کمپرسور براثر اورلود باشد.

روش برطرف کردن مشکل اورلود کردن کولرگازی

برای رفع مشکل اورلود، دریچه کندانسور کولرگازی را باز کنید و بااحتیاط و بدون تماس مستقیم، دمای کمپرسور را چک نمایید. داغ بودن کمپرسور نشانه اورلود است. در این صورت می‌توانید ابتدا با جریان آب کمپرسور را خنک کرده سپس به رفع مشکل اصلی بپردازید.

اورلود معمولاً به دلیل کمبود گاز مبرد براثر مواردی مانند نشتی یا مسدود بودن لوله رخ می‌دهد. در این موارد کمبود مبرد در کمپرسور منجر به افزایش دمای آن می‌شود. در صورت اورلود باید فیوز اصلی را قطع کرده و لوله‌ها را با دقت چک کنید.

تعمیر اورلود کردن کولرگازی

تهران سرویسکار معتبرترین مرکز تعمیر انواع کولرگازی در تهران. ما با تکیه بر تعمیرکاران متخصص و با سابقه خود، تمام امور مربوط به سرویس، تعمیر، شارژ گاز، نصب و جابجایی کولرگازی را در سراسر تهران انجام خواهیم داد. تضمین کیفیت خدمات ما گارنتی است که بعد از تعمیر به مشتری خواهیم داد. ما تمام خدمات خود را گارانتی می کنیم.

برای سرویس و تعمیر کولرگازی با بهترین تعمیرگاه کولرگازی در جنوب تهران تماس بگیرد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی