بهترین نوع پکیج در ایران و تهران

بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران l بهترین مارک پکیج خارجی | بهترین نوع پکیج

فهرست مطالب

در این مقاله به کمک تجربیات چند ساله خود توضیحات مفصلی در رابطه بابهترین نوع پکیجخواهیم داد. همچنین در صورت که نیاز بهتعمیر پکیج دارید می توانید برای درخواست آنلاین تعمیرکارپکیج و یا دریافت مشاوره تلفنی رایگان به تعمیر پکیج دیواری در تهران مراجعه فرمایید. تهران سرویس کار، از معتبر ترین مراکز سرویس و تعمیرپکیج در تهران و کرج می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمتر از ۱ ساعت برای تعمیر پکیج شما حاضر شوند.

بهترین نوع پکیج در تهران

اگر کمی دقت کرده باشید خواهید دید که در بازار ایران تمایل خرید پکیج های دیواری به دلیل نیاز به استقلال بیشتر در واحد های مسکونی کوچک، رو به افزایش است و در واقع بهترین نوع پکیج به شمار می آید. در این میان از میان ده ها برند مختلف پکیج در ایران انتخاب بهترین نوع پکیج شاید کمی سخت به نظر برسد.

حال آنکه خیلی ها هم بر سر اینکه بهترین نوع پکیج، پکیج ایرانی است یا پکیج خارجی بحث دارند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت بهترین نوع پکیج در تهران کدام است. پکیج ایرانی یا پکیج خارجی. اگر پکیج ایرانی بهتر است بنابراین بهترین مدل پکیج ایرانی کدام است. در ادامه نیز تمامی آپشن هایی که در خرید یک پکیج خوب باید در نظر گرفت را به شما خواهیم گفت.

[wporg title=”تعمیر پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7//”]برای تعمیر پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

بهترین نوع پکیج در تهرانپکیج دیواری ایرانی یا خارجی ؟

در حال حاظر نمونه های متفاوتی از پکیج های ایرانی و پکیج های خارجی در بازار موجود است، برای مقایسه آنها موارد بسیاری وجود دارد، حال آنکه اکثر پکیج های خارجی قیمت بیشتری نسبت به پکیج های ایرانی دارند. قیمت بالای بهترین نوع پکیج های خارجی به دلیل کیفیت بیشتر آنها می باشد. در ادامه به با توضیحات بیشتر در مورد قطعات به علت های تفاوت قیمت در پکیج ها خواهیم پرداخت.

بهترین پکیج دیواری و انواع آن

برای آنکه بتوانیم بهترین پکیج دیواری را بشناسید باید با انواع مدل های آن آشنا شوید. در این قسمت قصد داریم شما را با انواع پکیج دیواری آشنا کنیم در ادامه با ما همراه باشید. در اینتهای این مقاله شما اطلاعات جامعی درباره بهترین نوع پکیج در تهران بدست خواهید آورد.

بهترین پکیج دیواری و انواع آنبه طور کلی می‌توان گفت پکیج های دیواری بر اساس نوع سوخت مصرفی به چهار نوع طبقه بندی می شوند:

  1. پکیج دیواری برقی اولین نوع این پکیج می باشد که در دو مدل زمینی و دیواری تولید می شوند.پکیج دیواری برقی در طول کارکرد هیچ گونه صدای تولید نمی کند و از جمله کشورهایی است که در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا کارایی بالایی دارد.
  2. نوع دیگر پکیج دیواری پکیج های گاز سوز هستند که خود در دو مدل زمینی و دیواری ساخته می شوند. این پکیج ها از گاز به عنوان سوخت برای کار کردن استفاده می کنند.
  3. یکی دیگر از انواع پکیج دیواری پکیج های دوگانه سوز هستند که معمولاً در موتورخانه ساختمان ها دست می شوند. این پکیج ها ولاً از جمله پکیج های زمینی به شمار می‌روند.
  4. از دیگر انواع پکیج های دیواری و پکیج های گازوئیلی هستند که از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و معمولاً به صورت زمینی در موتورخانه ها و یا محیط خانه نصب می شوند.

با نگاهی به موار بالا می‌توان متوجه شد که پکیج‌های برقی و گازسوز کم صداترین پکیج دیواری در میان سایر مدل‌ها هستند. یکی از کارهایی که ما به مشتریان خود پیشنهاد میدهیم انجام دهند این است که به صورت سالیانه پکیج های خو را سرویس کنند تا بتوانند  کم صداترین پکیج دیواری را داشته باشند.

در صورتی که با مشکل صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن مواجه شدید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته تا شما را برای حل مشکل راهنمایی کنند و یا در صورتی که مشکل جدی بود کارشناسان ما به سرعت به محل شما اعزام می شوند تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

معمولا از نظر دارا بودن فن در سیستم پکیج می توان آنها را به دو گروه فن دار و پکیج دیواری بدون فن تقسیم کرد.شما می توانید بهترین پکیج دیواری را با توجه به کارکرد و کاربرد آن و نوع سختی که قصد دارید برای آن تعیین کنید خریداری کنید.

معمولا از پکیج دیواری برای مکان‌های مختلفی استفاده می شود و شما می توانید با توجه به نوع کاربرد آن و سوخت در دسترس بهترین پکیج دیواری را با توجه به ویژگی هایی که در قسمت بالا به آن اشاره شد انتخاب نمایید.

قیمت بهترین پکیج دیواری

برای خرید پکیج اولین سوالی که ذهن هر کسی را درگیر می کند فهمیدن قیمت بهترین پکیج دیواری است. با توجه به شرایط موجود هر روز قیمت پکیج دیواری تغییر می کند نمی توانید قیمت دقیق برای انواع پکیج در نظر گرفت.

معمولاً قیمت بهترین پکیج دیواری از حدود ۱۰ میلیون تومان شروع شده و با توجه به ابعاد و کارایی لازم می تواند تا حدود ۴۰ میلیون تومان می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق بهترین و مناسبترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران با توجه به مدل های مختلف و برندهای متفاوت با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

همچنین همکاران ما آماده ارائه خدمات سرویس پکیج با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در تمام نقاط تهران به شما عزیزان هستند. شما میتونید سولات خود را درباره بهترین نوع پکیج در تهران از همکاران ما در تهران سرویس کار بپرسید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا بتوانید مناسب ترین پکیج را خریداری کنید.

قیمت بهترین پکیج دیواری

فیلم پکیج دیواری

در این قسمت مقاله برای شما نحوه نصب پکیج در دیوار را در قالب یک فیلم آورده ایم. از طریق این فیلم به طور کاملا دقیق میتوانید با طرز نصب پکیج دیواری آشنا شوید. همچنین شما میتوانید برای اطلاع از قیمت بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران با توجه به کارکرد و کاربرد آن در محل شما با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید.

علت تفاوت قیمت بهترین نوع پکیج های دیواری

مبدل : یکی از متغیر های قیمت در خرید پکیج مبدل ها هستند. در نمونه های ایرانی آن تقریبا چیزی در حدود ۴۵۰ هزار تومان تمام می شود در حالی که در نمونه های خارجی آن اگر واحد آن را به تومان تبدیل کنیم چیزی در حدود ۱ میلیون تومان تمام می شود. البته مبنای این قیمت را به دلیل اینکه در بازار ما به قیمت های مختلف عرضه می شود سایت های خارجی قرار داده ایم.

پمپ : اگر بخواهیم نمونه ی ایرانی پمپ ها را از نظر قیمت برآورد کنیم چیزی در حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می شود. در حالی که در نمونه خارجی آن حتی اگر تعرفه های خارجی را از آن کم کنیم چیزی در حدود ۸۰۰ هزار تومان می باشد که باز هم ارزش بیشتری نسبت به نمونه ی ایرانی آن دارد.

این تفاوت قیمت می تواند نشان دهنده ی کیفیت بیشتر کالاهای درجه ۱ خارجی باشد که در حقیقت کالاهای درجه ۱ خارجی را به جرات  از لحاظ کیفیت تا حدودی از پکیج های ایرانی سر تر هستند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

ما در نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج تهران سرویس کار تمامی مدل ها و برند های پکیج را تعمیر می کنیم. همچنین برای مطالعه ی آموزش تعمیر پکیج می توانید به صفحه آموزش سرویس و تعمیر لوازم خانگی مراجعه نمایید.

علت تفاوت قیمت بهترین نوع پکیج های دیواری

ویژگی بهترین پکیج

بهترین پکیج همیشه ویژگی هایی دارد که آن را از سایر پکیج ها متمایز کرده و سبب شده منحصر به فرد باشد. در این قسمت مقاله قصد داریم درباره ویژگی بهترین پکیج برای شما مطالبی را بیان کنیم.

یکی از ویژگی های بهترین پکیج این است که در آن لوله کشی های طولانی به کار نرفته. همین موضوع باعث صرفه جویی در مصرف انرزی شده و کمک زیادی به جلوگیری از اتلاف انرژی میکند.

مهمترین ویژگی بهترین پکیج این است که نصب راحتی داشته باشد و برای نصب مجبور نباشید زمان زیادی را صرف کنید.

یکی از ویژگی هایی که یک پکیج خوب باید داشته باشد این است که امکان کنترل از داخل ساختمان را داشته باشد. در این صورت میتوانید به راحتی آنرا کنترل کنید.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های بهترین پکیج این است که کارایی و راندمان بالاتری نسبت به سایر پیکج ها و سیستم موتورخانه داشته باشد.

شما میتوانید با نکاتی که در مقاله هواگیری پکیج برای شما آموزش داده ایم بهترین راندمان را از پکیج خود بگیرید.

ویژگی مناسب ترین پکیج این است که مجهز به انواع سنسور ها مانند سنسور دود باشد. در این صورت امنیت این پکیج بالاتر میرود.

برای آن که بتوان بهترین و مناسب ترین پکیج را خریداری کرد ابتدا باید انواع برندها و مدل های پکیج را شناخت و سپس باتوجه به کاربرد مناسب ترین پکیج را انتخاب کرد.شما میتوانید برای شناختن بهترین برندهای پکیج در میان برندهای ایرانی و خارجی ادامه مقاله را مطالعه کنید. همچنین میتوانید برای خرید بهترین نوع پکیج در تهران با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در زمینه خرید مناسب ترین پکیج در تهران شما را رهنمایی کنند.

بهترین برند پکیج ایرانی

در بین پکیج های ایرانی رقابت بین پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور می باشد. در حال حاظر نیز این دو برند بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران می باشند، که با تولید انبوه مدل های مختلف پکیج، بازار بسیاری را در ایران به خود اختصاص داده اند.

برای آنکه بتوانید بهترین برند های پکیج دیواری را به شناسی حتماً مطالب این قسمت از مقاله را مطالعه کنید. در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند پکیج ایرانی آشنا کنیم.

مقایسه پکیج های دیواری

در این قسمت مقاله با معرفی برندهای مختلف پکیج های ایرانی و پکیج های خارجی قصد داریم اطلاعات زیادی درباره انواع پکیج بدست آورید تا بتوانید مقایسه پکیج های دیواری را بسیار راحت انجام داده و بهترین پکیج را خریداری کنید. برای آن که پکیج تان بهترین کارایی را داشته باشد میتوانید مقاله تعویض فیلتر پکیج را مطالعه کرده و خودتان بدون نیاز به تعمیرکار عملکر پکیج را بهبود بخشید.

پکیج بوتان

امروزه برند بوتان در میان مردم شهرت زیادی دارد و به عنوان بهترین برند پکیج ایرانی شناخته شده است. عده‌ای از مردم پکیج دیواری بوتان را جز پرفروش ترین برند های آبگرمکن گازی می دانند به همین دلیل این برند بسیار در بین مردم شناخته شده است.

پکیج دیواری بوتان دارای مدل های مختلفی است مانند پرلا، پرولاپرو، پارما،ورونا و رونا .پکیج دیواری بوتان دارای ظرفیت‌های مختلفی بین ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ می باشد و به همین دلیل در مکان‌های مختلفی مانند مکان های مسکونی و اداری و تجاری استفاده می شود.

معمولا دودکش هایی که در پکیج دیواری بوتان به کار می‌روند دو جداره هستند به همین دلیل این سیستم ها و گازها را به بیرون می راند. تمامی قطعاتی که در پکیج دیواری بوتان تعبیه شده‌اند با هدف کارایی بالا و بهینه سازی مصرف تولید شدند. از وضعیت های پکیج دیواری بوتان دو سال ضمانت بعد از نصب این پکیج است.

از محاسن پکیج بوتان، می توان تجربه ی بالای این گروه در تولید با کیفیت تر و خدمات رسانی گسترده تر این مجموعه را نام برد. همچنین تنوع بسیار محصولات دست شما را در انتخاب پکیج دلخواه شما باز خواهد گذاشت. برای تعمیر پکیج بوتان در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.

همچنین در پکیج بوتان از قطعات با کیفیت شرکت های معتبر ایتالیایی استفاده شده و در ادامه به دلیل استفاده از هیدرولیک های ست پلیمری، پکیج بوتان کمی ناخوشایند به نظر می رسد. در واقع تمام محاسن ذکر شده، باعث شده است که قیمت پکیج بوتان در مقایسه با پکیج ایران رادیاتور بالاتر برود که این خود از معایب پکیج بوتان می باشد. به طور کلی میتوان گفت در بین بهترین برند پکیج ایرانی پکیج بوتان یکی از بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران به شمار میرود که کارایی بسیار بالایی داشته و در مدل های مختلف باتوجه به کاربرد های متنوع تولید میشود.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

پکیج بوتانپکیج ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور در زمینه طراحی و تولید لوازم و تجهیزات گرمایشی کاملا شناخته شده است و معمولاً به عنوان بهترین پکیج دیواری شناخته می شود.علت آنکه پکیج دیواری ایران رادیاتور به عنوان بهترین برند پکیج ایرانی شناخته شده است این است که در انواع مختلف دیواری و زمینی و چگالشی در بازار وجود دارد و همچنین کارایی و کیفیت بالایی نسبت به سایر پکیج ها دارد.

امروز مردم کمی به دنبال پکیج خارجی هستند و کسانی که کیفیت پکیج دیواری ایران رادیاتور را مشاهده کرده‌اند، کارآیی مثبت آن را متوجه شده و به دیگران نیز خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور را پیشنهاد می‌کنند.

اگر با ارور های پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید میتوانید برای رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

از مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور می توان مدل Z , K, BM را نام برد. ظرفیت پکیج های دیواری بین ۲۲ هزار تا ۳۶ هزار کیلوکالری می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی های پکیج دیواری ایران رادیاتور که آن را به عنوان بهترین پکیج دیواری در بین مردم مشهور کرده است وجود ضمانت نامه ۲ ساله بعد از نصب آن می باشد.

رقیب پکیج بوتان یعنی همان ایران رادیاتور هم دست کمی از پکیج بوتان ندارد. در پکیج های ایران رادیاتور بالعکس پکیج های بوتان سیستم هیدرولیک از جنس برنج بوده که موجب افزایش طول عمر آن می شود. در این پکیج ها از برد های شرکت معتبر Brahma استفاده شده که موجب بالاتر رفتن کیفیت آن شده.

پکیج ایران رادیاتور دارای سیستم عیب یابی کاملی است که موجب راحتی شما در پیدا کردن و رفع عیب های پکیج می باشد. همچنین پکیج ایران رادیاتور برای خانه های دارای متراژ تا ۳۰۰ متر مربع نیز پکیج با سایز ۳۶ نیز تولید شده است. برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور با معتبر ترین تعمیرگاه پکیج در تهران و کرج تماس بگیرید. همان طور که اشاره شد برند ایران رادیاتور جز بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران میباشد. کافیست باتوجه با مکانی که قصد دارید برای آن پکیج تهیه کنید یکی از مدل های پکیج ایران رادیاتور را از میان ده ها مدل انتخاب کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF با راندمان حرارتی ۹۳ درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ ۱۴۰ مترمربع مناسب می باشد.
پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.

ویژگی ها

  • ابعاد کوچک و مناسب
  • راندمان حرارتی ۹۳%
  • سیستم بای پس خودکار
  • سیستم هواگیری خودکار
  • نصب و راه اندازی رایگان
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب
  • سیستم ضد یخ زدگی و تنظیم خودکار جریان گاز
  • پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار ۰٫۵ bar
  • مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش

در صورتی که این پکیج سالم باشد میتواند به عنوان  کم صداترین پکیج دیواری شناخته شود. مهمترین نکته در استفاده از پکیج های ایران رادیاتور این است که به صورت سالیانه آن ها را سرویس کنید تا از هرگونه خرابی در آینده پیشگیری کنید.

پکیج ایساتیس

یکی دیگر از بهترین کمپانی های پکیج دیواری برند ایساتیس میباشد.پکیج دیواری ایساتیس کارایی بالایی در انتشار گرمای محیط دارد و توانسته رضایت و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند و یکی از بهترین برند پکیج ایرانی در میان صدها برند ایرانی باشد.

ظرفیت پکیج دیواری ایساتیس بین ۲۲ هزار تا ۳۶ هزار کیلوکالری می‌باشد. این برند هم روز برندهای شناخته شده و معتبر در تولید پکیج دیواری می باشد و معمولاً مردم برای خرید پکیج های دیواری ایرانی این برند را جزو انتخاب های خود قرار می دهند. از مزایای پکیج دیواری ایساتیس نصب رایگان و راحت و گارانتی دو ساله آن است.

ناگفته نماند که یکی دیگر از بهترین نوع پکیج های ایرانی پکیج ایساتیس است. در مورد این پکیج در مقاله ای مجزا صحبت خواهد شد. فقط باید بدانید که این محصول تحت لیسانس ایتالیا، با قطعاتی ایتالیایی توسط گروه صنعتی ایساتیس تولید و عرضه می گردد. برای تعمیر پکیج ایساتیس که به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران شناخته شده با تعمیرکاران تهران سرویس کار تماس بگیرید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

بهترین مارک پکیج خارجی

گاهی ممکن است بخواهید بهترین مارک پکیج خارجی را خریداری کنید. در این زمان باید اطلاعات جامعی درباره انواع برندها و مدل های پکیج خارجی داشته باشید. در این قسمت مقاله ما ویژگی های دو نمونه از بهترین برند پکیج خارجی را به شما توضیح خواهیم داد. امیدواریم با این اطلاعات بتوانید بهترین پکیج دیواری را خریداری کنید.

بهترین مارک پکیج خارجیپکیج بوش

در بین پکیج های خارجی بهترین برند پکیج خارجی مارک بوش می باشد که دفتر اصلی تولید کننده این برند در کشور آلمان بوده و محصولات این برند از کیفیت و طراحی بسیار بالایی برخوردار هستند. نمایندگی بوش در ایران شرکت تاش است که محصولات این شرکت را با گارانتی به شما می فروشد و همچنین می توانید برای خدمات پس از فروش به این شرکت مراجعه کنید.

بهترین پکیج خارجی بوش در دو مدل کامفورت و اکسکلوسیو می باشد که هر کدام از آنها در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ و ۳۵ هزار کیلو کالری ساخته می شوند.برند بوش در حدود یک قرن تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد به همین دلیل یکی از برند های با ارزش در حوزه کاری خود به شمار می رود و مشتریان زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده است.

پکیج آریستون

در بین پکیج های خارجی دومین برندی که می‌تواند از آن به عنوان بهترین برند پکیج خارجی نامبرد برند آریستون می باشد که بسیار با کیفیت و کم مصرف بوده و توانسته مشتریان زیادی را جلب کند.آریستون تحت لیسانس ایتالیایی بوده و بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. از جمله مدل های معروف پکیج آریستون می توان به مدل هایCLAS, CARES X, ALTEAS X, HSX, GENUS X در حجمهای ۲۲۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ و ۳۵۰۰۰ اشاره کرد.پکیج های آریستون در هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند و از مزایای آن می‌توان به وجود یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت در این محصول اشاره کرد.

در بین پکیج های خارجی، بهترین مارک پکیج خارجی را می توان شرکت آریستون دانست. در واقع بهترین مدل پکیج در این رده، مدل کاملا اقتصادی Cares x می باشد. در واقع این مدل، یکی از بهترین مدل های پکیج خارجی از نظر کیفیت و اقتصادی است که کاملا به صرفه می باشد. قطعات تولید شده در این پکیج ها در اروپا تولید شده اند که خود بازگوی کیفیت آن می باشد. مبدل ها از دو جنس آلومینیوم و استیل بوده و پمپ های آنها از تکنولوژی دو سرعته ی اتوماتیک بهره مند هستند.

برای دریافت خدمات سرویس پکیج در هر زمان از شبانه روز با ما تماس بگیرید. ویژگی منحصر به فرد ما این است که بهترین و ارزان ترین تعرفه تعمیر پکیج را به شما ارائه میدهیم و باتوجه به شرایط اقتصادی موجود کمترین افزایش قیمتی نداریم.

پکیج آریستون

مزایا و معایب بهترین پکیج دیواری

معمولاً بهترین پکیج دیواری ن انتخاب می‌شود که ویژگی‌های مثبت بیشتری نسبت به ویژگی های منفی داشته باشد. در قسمت زیر مزایا و معایب بهترین پکیج دیواری را بررسی خواهیم کرد. شما میتوانید با اطلاع از مزایا و معایب انواع پکیج، بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران را برای محل کار یا سکونت خود انتخاب کنید.

مزایا و معایب بهترین پکیج دیواریمزایای پکیج دیواری

معمولاً پکیج های دیواری در ابعاد مختلف ساخته می شوند ولی با توجه به آن که نسبت به پکیج های زمینی ابعاد کوچکتری دارند و همین داری فضای کمتری را اشغال می کنند.

نصب و تعمیرات بهترین پکیج دیواری آسان است و چون استفاده از آن در بین مردم بسیار معمول است به همین دلیل یرکاران پکیج با تعمیر این نوع از پکیج ها آشنایی بیشتری داشته و سریع‌تر می‌توانند آن را تعمیر کنند.

امکان تنظیم دما به صورت دلخواه در پکیج دیواری وجود دارد.

عدم ایجاد سر و صدا در زمان کار کردن پکیج دیواری.

انتقال و انتشار گرما به صورت یکپارچه و یکنواخت در سراسر قسمتهای داخلی پکیج.(گاهی پکیج شما با مشکل سرد و گرم شدن آبگرمکن مواجه میشود که دلایل مختلفی دارد که در مقاله توضیح داده ایم. میتوانید برای حل این مشکل مقاله ما را مطالعه کنید.)

صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های سوختی.

معایب پکیج دیواری

همانطور که گفته شد پکیج های دیواری در ابعاد مختلفی تولید می شوند ولی معمولاً ابعاد آنها کوچکتر از ابعاد پکیج های زمینی است.به همین دلیل برای خرید بهترین پکیج باید در نظر داشته باشید که قرار است از پکیج برای چه متراژی از محیط استفاده کنید. یکی از معایب پکیج دیواری این است که در خانه‌های با وسعت بالا کارآیی کمی دارد.

در صورتی که فضای کمی در خانه و یا محیط کار شما وجود دارد استفاده از پکیج دیواری توصیه نمی شود زیرا این پکیج قسمتی از فضای محیط را اشغال می‌کنند ولی اگر از پکیج هایی که در موتورخانه نصب می شود استفاده کنید دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

معمولا عمر مفید پکیج دیواری کمتر از سیستم موتورخانه است به همین دلیل بهتر است برای خرید پکیج به کاربرد آن و امکان نصب آن توجه داشته باشید.

پکیج دیواری بهتر است یا زمینی ؟

مهم ترین نکته در خرید پکیج و انتخاب مدل زمینی یا دیواری آن در نظر گرفتن شرایط و وضعیت واحد مسکونی تان و بعد اقدام به خرید با توجه با آن شرایط می باشد. همچنین اصلی ترین تفاوت پکیج زمینی و دیواری در مقدار حرارت وارده به آب و گرم کردن آن است که پکیج زمینی در این مورد سر تر از پکیج دیواری می باشد.

دومین تفاوت بین پکیج زمینی و دیواری در  ظرفیت ذخیره ی آب است. پکیج های زمینی به دلیل بزرگ بودن نسبت به پکیج دیواری که ظرفیت ذخیره آب ندارد و آب را در همان لحظه ی خارج شدن گرم می کند، ظرفیت ذخیره ی آب زیادی دارند و آب را گرم نگه می دارند.

و البته سومین تفاوت که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد کوچک بودن پکیج های دیواری و بزرگ تر بودن پکیج های زمینی است که این خود مزیتی برای پکیج های دیواری محسوب می شود.

پکیج دیواری بهتر است یا زمینی ؟موارد استفاده پکیج های زمینی

همانطور که گفته شدف پکیج های زمینی حجم بزرگ تری را نسبت به پکیج های دیواری اشغال می کنند. به همین دلیل بیشتر در ساختمان های ویلایی و بزرگ مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند و البته برای مواقعی که می توان در هزینه صرفه جویی کرد از گرم کردن چند واحد مسکونی از یک پکیج زمینی استفاده می شود.

در مواقعی هم بعضی ها که عادت به استفاده از آب گرم مصرفی بیشتری هستند و یا با توجه به کار خود بیشتر به آب گرم نیاز دارند نیز از پکیج زمینی بیشتر استفاده می کنند.

موارد استفاده ی پکیج های دیواری

در مواقعی که ساختمان شما کوچک است و در واقع نیازی به آب گرم اضافه ندارید، همچنین آب گرم مصرفی شما ناچیز بوده و یا جای کافی برای پکیج زمینی نیز ندارید توصیه می شود از پکیج دیواری برای صرفه جویی در هزینه های خود استفاده کنید و مبلغ اضافی را برای تهیه ی پکیج های زمینی نپردازید.

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج تهران سرویس کار تمامی مدل ها و برند های پکیج را تعمیر می کند. در صورتی که به تعمیر پکیج نیاز دارید برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۹۵۲۹۳۵۱ و ۰۲۱۲۲۳۶۹۷۱۳

برای اطلاعات تکمیلی می توانید مقاله مشکلات رایج در پکیج دیواری بوتان را مطالعه فرمایید.

[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/repairing-1.jpg”]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج