تعمیر آبسردکن

تعمیر آبسردکن

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن یکی از خدماتی است که توسط شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویس کار در اقسا نقاط استان تهران و البرز ارائه می‌ شود.

شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت برای تعمیر آبسردکن با تعمیرکاران آبسردکن به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید، با توجه به شعبات متعدد شرکت تهران سرویس کار در اقسا نقاط تهران و کرج پس از ثبت تماس شما در کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل اعزام شده و با ضمانت ۱۰۰ درصد آبسردکن شما را تعمیر می‌ کند.

قیمت تعمیر آبسردکن
قیمت تعمیر آبسردکن

قیمت تعمیر آبسردکن

محاسبه هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن توسط همکاران ما بستگی به مدل آبسردکن و قطعاتی که نیاز به سرویس و یا تعویض دارند، برآورد می شود.

در شرکت لوازم خانگی تهران سرویس کار تمامی مدل‌ های زیر به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی خواهد شد که هزینه‌ای در نظر گرفته شده برای هر یک از آنها متفاوت می‌ باشد:

  • آبسردکن گوسونیک
  • آبسردکن مجیک
  • آبسردکن آلونی
  • آبسردکن بیم Beem
  • آبسردکن هیوندای
  • آبسردکن ایستکول
  • آبسردکن نوبل
  • آبسردکن یوروپ Europe
  • آبسردکن میدیا MIDEA
  • آبسردکن فامیلی Family
  • آبسردکن جیپاس GEEPAS
  • آبسردکن سام SAM
  • آبسردکن افترون AFTERON
  • آبسردکن دسینی Desini
  • آبسردکن بوش BOSCH
  • آبسردکن هیمالیا
  • آبسردکن شارپ SHARP

در صورتی که شما هم از هر کدام از مدل‌های درج شده در بخش بالا استفاده می‌ کنید، برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

تعمیرات آبسردکن تهران
تعمیرات آبسردکن تهران

تعمیرات آبسردکن تهران

یکی از مزیت‌ های مهم شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار این است که این مجموعه در تمامی مناطق استان تهران اقدام به تاسیس شعبه کرده است، به همین دلیل مشتریانی که با این مرکز تماس می‌ گیرند در کمترین زمان تعمیرکار سیار آبسردکن به محل اعزام شده و کار خود را انجام می‌ دهد.

نمایندگی تعمیر آبسردکن در تهران انواع مدل‌ های:

  • آبسردکن مخزن‌ دار مجهز به شناور
  • آبسردکن‌ های آنی و یا بدون مخزن
  • آبسردکن‌ های دو منظوره

و حتی مدل‌ های قدیمی‌ تر آبسردکن را با ضمانت ۲ ساله و همچنین ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش تعمیرات و عیب یابی می‌ کنند.

تعمیرات آبسردکن غرب تهران

شعبه مرکزی شرکت تهران سرویس کار در غرب تهران واقع شده است و شما برای ارتباط با شعبه مرکزی این مجموعه باید به آدرس سعادت آباد، شهرک غرب، میدان چهار سرو، کوچه سپیدار، پلاک ۱۴ مراجعه نمایید.

البته برای خرید قطعات اورجینال انواع مدل‌ های آبسردکن شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

تعمیر آبسردکن شهریار

تعمیرات و سرویس آبسردکن در شهریار هم توسط جدیدترین شعبه شرکت تهران سرویسکار در مناطق مختلف شهریار انجام می شود، جهت برقراری ارتباط با شعبه جدید نمایندگی تعمیرات آبسردکن در شهریار از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

تعمیر آبسردکن استیل
تعمیر آبسردکن استیل

تعمیر آبسردکن استیل

یکی از مدل‌ های بسیار پرکاربرد انواع آبسردکن، آبسردکن‌ های استیل می‌ باشند که ممکن است این آبسردکن‌ ها در مرور زمان با مشکلاتی مثل خنک نشدن آب، نشتی آب از آبسردکن، گرم نشدن بخش گرمایش آبسردکن، به هم خوردن تنظیمات دمای آبسردکن و غیره مواجه شوند.

تمامی مشکلات ذکر شده با یک سرویس به موقع و سر وقت می‌تواند برطرف شود، بهترین تعمیرکاران آبسردکن تمامی قطعات انواع مدل‌ های آبسردکن را با کمترین هزینه ممکن برای شما تعمیر و عیب یابی می‌ کنند.

تعمیر آبسردکن ایستاده
تعمیر آبسردکن ایستاده

تعمیر آبسردکن ایستاده

آبسردکن‌ های ایستاده نیز یکی از مدل‌ های بسیار پر استفاده آبسردکن هستند که در بسیاری از اداره جات و ساختمان‌ های اداری از آنها استفاده می‌ شود، یکی از قطعات آبسردکن‌ های ایستاده که زیاد دچار مشکل خرابی می‌ شود شیر آبسردکن است و به دلیل استفاده زیاد از آن معمولا این قطعه دچار خرابی می‌ شود.

تعمیرکاران شرکت تهران سرویس کار تمامی قطعات آبسردکن از جمله شیر آبسردکن را به صورت اورجینال برای شما تعویض می‌کند تا دیگر این نوع قطعات با مشکل خرابی مواجه نشوند.

تعمیر آبسردکن خانگی
تعمیر آبسردکن خانگی

تعمیر آبسردکن خانگی

در کنار آبسردکن‌ های ایستاده و آبسردکن‌ های اداری تعمیرات و سرویس آبسردکن‌ های خانگی نیز توسط همکاران ما در شرکت تهران سرویس کار ارائه می‌ شود، تعمیرکاران آبسردکن زمانی که به منزل مراجعه می‌کنند، کارت شناسایی مخصوص شرکت را به شما ارائه می‌دهند و شما می‌ توانید با خیال آسوده تعمیرات آبسردکن خود را به آنها واگذار نمایید.

پس از تعمیر و سرویس کامل آب سردکن، تعمیرکاران ما محل مورد نظر را کاملا نظافت کرده و با تست کامل تمامی قطعات آبسردکن آن را به شما تحویل می‌ دهند.

تعمیر آبسردکن صنعتی

آبسردکن های صنعتی دارای بدنه استیل و مستحکم هستند، این نوع آبسردکن ها با داشتن یک کمپرسور و یا یک موتور قوی در کمترین زمان می توانند آب را سرد کنند و همچنین دارای دستگاه تصفیه مخصصوص هستند.

آبسردکن های صنعتی بیشتر در کارخانجات، بیمارستان ها، بانک، دانشگاه ها و مدارس، مساجد و اداره جات دولتی مورد استفاده قرار می گیرند، از بهترین مدل های آبسردکن صنعتی که دوام بسیار بالایی دارد می توان به آبسردکن صنعتی مدل افترون اشاره کرد که دارای سه شیر آب سرد، آب ولرم و آب داغ می باشد و تنظیمات مربوطه را روی صفحه نمایش LED نمایش می دهد و قیمت آن در بازار هم حدود 12 میلیون و 800 هزار تومان است.

در صورتی که شما از آبسردکن های صنعتی استفاده می کنید و هر یک از قطعات آن دچار خرابی شده است، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه درخواست اعزام تعمیرکار آبسردکن صنعتی را ثبت نمایید.

آموزش تعمیر آبسردکن اداری

شرکت تهران سرویس کار علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی با راه‌ اندازی آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی نیز افراد علاقه مند به این حوزه کاری را استخدام می‌ کنند، یکی از آموزش‌ هایی که در این دوره‌ های آموزشی ارائه می‌شود، تعمیرات و سرویس انواع آبسردکن‌ های اداری و خانگی می‌ باشد که شما می‌ توانید در آموزشگاه تهران سرویس کار به صورت تخصصی این دوره‌ های آموزشی را فرا گرفته و در انتهای دوره آموزش تعمیر آبسردکن نیز مدرک معتبر فنی حرفه‌ ای از مجموعه تهران سرویس کار دریافت نمایید.

برای ثبت نام و شرکت در این کلاس های آموزشی می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

ساخت آبسردکن

با توجه به تجربه بالای همکاران ما در زمینه تعمیرات تخصصی انواع آبسردکن ها، علاوه بر تعمیر و سرویس آبسردکن، ساخت آبسردکن های مخزن دار و آبسردکن های چند منظوره نیز در شرکت تهران سرویسکار به صورت تخصصی انجام می شود، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه درخواست خود را برای ساخت آب سرد کن ثبت نمایید.

سرویس آبسردکن

در کنار تعمیرات تخصصی انواع مدل‌ های آبسردکن، در صورتی که شما کار سرویس آبسردکن را به موقع و سر وقت انجام دهید آبسردکن شما کمتر دچار مشکلاتی مثل خرابی و یا از کار افتادن برخی از قطعات می‌ شود، در نتیجه کار تعمیرات آن هزینه کمتری را روی دست شما می‌ گذارد.

در زمان سرویس کامل آبسردکن تمامی قطعات آن توسط سرویس کار مربوط تست شده، در صورتی که در عملکرد آن کوچکترین مشکلی وجود داشته باشد تعمیرکاران ما این مشکل را برطرف می‌ کنند تا آبسردکن شما بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد، سرویس کامل آبسردکن شامل موارد زیر می‌ باشد که در ادامه در مورد آنها توضیح می‌ دهیم.

خنک نشدن آب آبسردکن

یکی از رایج‌ ترین مشکلاتی که برای انواع مدل‌ های آبسردکن به وجود می‌آید همانطور که گفته شد مشکل خنک نشدن آب آبسردکن می‌ باشد، مخصوصا در فصل تابستان که به دفعات از آبسردکن‌ ها استفاده می‌ شود ممکن است که آبسردکن شما با این مشکل مواجه شود.

اگر دقت کرده باشید در زمانی که آبسردکن سالم است به طور میانگین می‌تواند در هر ساعت ۱۵ لیوان آب خنک را به شما تحویل دهد، اما در شرایطی که مشاهده کردید این اتفاق نمی‌ افتد و آب آبسردکن به خوبی سرد نمی‌ شود می‌ توانید با انجام یک سرویس کامل این مشکل را برطرف نمایید.

خارج نشدن آب از شیر خروجی آبسردکن

یکی دیگر از مشکلاتی که همکاران ما در زمان تعمیرات آبسردکن با آن مواجه شده‌ اند این است که آب از بخش خروجی آب سردکن خارج نمی‌ شود، که بروز این مشکل بیشتر به این دلیل است که احتمالا بخش خروجی آبسردکن دچار گرفتگی شده است و باید شما سعی کنید که هفته ای یک بار مخزن آبسردکن را به خوبی شستشو دهید، تا دیگر این مشکل برای شما اتفاق نیافتد.

نشتی آب از آبسردکن

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرابی آبسردکن ممکن است با آن مواجه شوید نشتی آب از آبسردکن می‌باشد که این مشکل قطعا به دلیل سوراخ شدن مخزن آب سردکن است.

در این صورت باید مخزن آبسردکن را تعویض نمایید، شما می‌ توانید برای شیر های آب منزل و یا محل کار خود یک دستگاه تصفیه مخصوص را خریداری نمایید تا آبی که به شما تحویل می‌دهد هیچگونه رسوباتی را نداشته باشد، و مخزن آبسردکن هم کمتر با مشکلاتی مثل سوراخ شدن و نشتی آب مواجه شود.

خوش طعم نبودن آب آبسردکن

اولین باری که قصد دارید از آبسردکن منزل و یا محل کار خود استفاده نمایید یک بار آب داخل آن بریزید و سپس آن را تخلیه نمایید و در مرحله بعد آن را تست کنید که آیا آب آبسردکن خشک طعم است و یا خیر.

در صورتی که باز مشاهده کردید که آب خارج شده از آبسردکن چندان خوش طعم نیست، شما باید مخزن آبسردکن را با استفاده از آب ولرم لوله کشی مورد شستشو قرار دهید و سپس آن را با یک حوله تمیز خشک نمایید و مخزن را به خوبی بررسی کنید که آیا رسوباتی در آن وجود دارد یا نه، در نهایت دوباره درون مخزن آب بریزید و مشاهده می‌کنید که این مشکل برطرف شده است.

گرم نبودن بخش گرمایش آبسرد

هرگاه مشاهده کردید که آب بخش گرمایش آبسردکن به خوبی گرم نمی‌شود، در قسمت پشت دستگاه دو تا دکمه مشاهده می‌ کنید که در حالت صفر و یک قرار دارند و شما باید این دکمه را روی حالت یک قرار دهید.

اگر باز هم مشاهده کردید که آب بخش گرمایش آبسردکن به خوبی گرم نمی‌ شود در این صورت از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با همکاران ما تماس بگیرید تا راه‌ های دیگر را به شما آموزش دهند.

تنظیم دمای آبسردکن

تنظیم دمای آبسردکن را می‌ توانید با استفاده از دکمه‌ های درج شده بر روی آبسردکن به راحتی تنظیم نمایید، در حالت استاندارد شما می‌ توانید دمای آبسردکن خود را بر روی ۱۲ درجه سانتیگراد قرار دهید، در صورتی که تنظیمات دمای آبسردکن را درست انجام ندهید ممکن است با مشکلاتی مثل کاهش و افزایش چگالی آب، یخ زدگی دیواره‌ های آبسردکن و اطراف مخزن دستگاه، و یا کاهش فشار بخار آب آبسردکن مواجه شوید.

تعمیر شیر آبسردکن

بیشتر در آبسردکن‌ های مدل مجیک و آبسردکن مدل هیوندای، شیر آبسردکن دچار خرابی می‌ شود، که در این صورت شما باید با یک شرکت معتبر در زمینه تعمیرات آبسردکن تماس بگیرید تا یک قطعه با کیفیت و اورجینال را جایگزین شیر خراب شده آبسردکن نمایند.

البته برای اینکه شیر آبسردکن شما زیاد دچار خرابی نشود بهتر است که در زمان استفاده از آن زیاد به این قطعه فشار وارد نکنید، البته در مکان‌ های عمومی که اکثر مردم از آن استفاده می‌ کنند زیاد نمی‌ شود از بروز این مشکل جلوگیری کرد.

تعمیر آبسردکن چند شیره

برخی از مدل‌ های آبسردکن مانند آبسردکن گوسونیک، آلونی، بیم، نوبل و غیره شیر آنها به صورت چند منظوره می‌ باشد که این نوع آبسردکن‌ ها بیشتر نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، چرا که اگر شیر این نوع آبسردکن‌ ها خراب شود قیمت آن در بازار بسیار گران است.

شارژ گاز آبسردکن

یکی از خدمات مهمی که در زمان سرویس آبسردکن انجام می‌ شود شارژ گاز آبسردکن می‌ باشد، شاید برایتان جالب باشد که انواع مدل‌ های آبسردکن هم مانند یخچال‌ های فریزر حاوی گاز فریون می باشد، پس حتما سالی یک بار باید در زمان سرویس آبسردکن گاز آن نیز شارژ شود تا در عملکرد آبسردکن خللی ایجاد نشود.

تعمیر فوری آبسردکن

شرکت تهران سرویس کار همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد با توجه به ایجاد شعبات مختلف در اقسا نقاط استان تهران و کرج تعمیرات فوری آبسردکن را با اعزام تعمیرکاران سیار خود در سریع‌ ترین زمان انجام می‌ دهد، ضمنا تمامی قطعاتی که توسط تعمیرکاران ما تعمیر و تعویض می‌شود دارای گارانتی معتبر می‌ باشد.

تعمیرات مدل‌های مختلف آبسردکن در شرکت تهران سرویسکار

تعمیر آبسردکن گوسونیک

آبسردکن مدل گوسونیک یکی از مدل های بسیار باکیفیت آبسردکن در بازار ایران است، این مدل در مقایسه با دیگر برند ها به دلیل کیفیت بالای قطعات کمتر دچار خرابی می شود، فقط تنها هزینه ای که روی دست شما می گذارد یک سرویس سالاینه است که آن هم هزینه چندان زیادی را ندارد، شما می توانید برای برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن گوسونیک به صفحه تعمیر آبسردکن گوسونیک مراجعه نمایید.

تعمیر آبسردکن هیمالیا

آبسردکن های مدل هیمالیا یکی دیگر از مدل های آبسردکن هستند که با توجه به تولید بسیار بالای آبسردکن های هیمالیا در کنار یخچال های هیمالیا بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، شرکت تعمیرات تخصصی آبسردکن انواع آبسردکن های هیمالیا را نیز با ضمانت 100 درصد برای شما تعمیر خواهد کرد.

از آن جا که هر کدام از برند های آبسردکن باید توسط تعمیرکاران متخصص خود تعمیر و عیب یابی شوند، شما می توانید برای برقراری ارتباط با تعمیرکار آبسردکن هیمالیا به صفحه تعمیر آبسردکن هیمالیا مراجعه نمایید.

تعمیر آبسردکن افترون

در کنار مدل گوسونیک، آبسردکن های افترون نیز به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین داشتن سیستم تصفیه آب مدرن مورد توجه مردم قرار گرفته اند، و در حال حاضر حجم بالایی از تماس هایی که با شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار گرفته می شود بابت تعمیرات و سرویس آبسردکن های مدل افترون است، جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار آبسردکن افترون در اقسا نقاط تهران و کرج به صفحه تعمیر آبسردکن افترون مراجعه نمایید.

تعمیر آبسردکن میدیا

علاوه بر مدل های ذکر شده در بخش قبلی، آبسردکن های میدیا (MIDEA) نیز با گارانتی 2 ساله و ارائه خدمات پس از فروش تعمیر و عیب یابی می شوند، در صورتی که شما از آبسردکن های مدل MIDEA استفاده می کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با تکنسین های تعمیرات آبسردکن تماس بگیرید، البته اگر تمایل دارید که تعمیرکار سیار آبسردکن میدیا در سریعترین زمان ممکن به شما ملحق شود به صفحه تعمیر آبسردکن میدیا مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین با تعمیرکار شرکت ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر آبسردکن نوبل

آبسردکن های نوبل نیز در شرکت تهران سرویسکار با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تعمیر و عیب یابی می شوند، شما در زمان برقراری ارتباط با شرکت تعمیرات آبسردکن در تهران و کرج، مدل آبسردکن را نیز ذکر نمایید تا شرکت تهران سرویسکار متخصص حرفه ای مناسب برای مدل آبسردکن شما را به محل اعزام نماید، برای برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن نوبل به صفحه تعمیر آبسردکن نوبل مراجعه نمایید.

تعمیر آبسردکن مجیک

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیر و سرویس انواع مدل های آبسردکن که در بازار ایران مورد استفاده قرار می گیرند، یکی دیگر از مدل های آبسردکن که توسط این مجموعه به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی می شود آبسردکن مدل مجیک است، پس اگر شما هم از آبسردکن های مجیک استفاده می کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با تکنسین های ما تماس بگیرید.

همچنین یکی دیگر از راه های برقراری ارتباط با تعمیر کار آبسردکن مجیک به صورت آنلاین و سریع مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن مجیک است که در این صفحه نیز شما می توانید هم درخواست اعزام تعمیرکار را ثبت نمایید و هم از کارشناسان مربوطه مشاوره رایگان دریافت کنید.

تعمیر آبسردکن ایستکول

آبسردکن های مدل ایستکول دارای مصرف برق بسیار پایینی هستند، به همین دلیل توصیه می شود که از این مدل آبسردکن ها بیشتر در مکان های اداری، شرکت ها و کارخانجات استفاده شود، همچنین آبسردکن های ایستکول دارای سه شیر آب سرد، آب ولرم و آب جوش هستند که با فعال کردن هر کدام از این سه شیر، تنظیمات آن بر روی صفحه نمایش LED دستگاه ظاهر خواهد شد، شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول به صورت تخصصی و با گارانتی معتبر آبسردکن های ایستکول را برای شما تعمیر و عیب یابی خواهد کرد.

در هر صورت اگر همین حالا به مشاوره تخصصی در مورد تعمیرات و سرویس آبسردکن های ایستکول نیاز دارید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه و یا از طریق مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن ایستکول می توانید با مرکز نمایندگی آبسردکن ایستکول ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر آبسردکن آلونی

آبسردکن های آلونی یکی دیگر از برند هایی هستند که توسط تعمیرکاران شرکت تهران سرویسکار به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی می شوند، آبسردکن های آلونی به دلیل این که وارداتشان به کشور کمتر شده است بسیاری از قطعات آن ها به سختی در بازار پیدا می شود، اما شما برای تعمیرات این نوع آبسرد کن ها اصلا نگران نباشید چرا که همکاران ما به صورت تخصصی و با ضمانت معتبر آبسردکن آلونی را برای شما تعمیر و عیب یابی خواهند کرد.

تعمیر آبسردکن بیم (Beem)

در بازار ایران مدل های مختلفی از آبسردکن های مخزنی وجود دارد که یکی از مدل های دیگر که توسط تکنسین های تعمیرات آبسردکن به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی می شود آبسردکن بیم است، آبسردکن مدل بیم در صورتی که سالی یکبار سرویس آن انجام شود، و یا حداقل دو هفته ای یکبار مخزن آن تمیز شود که رسوب نگیرد و قطعاتی مثل شیر و کندانسور آن دچار آسیب نشود، برای سال های طولانی بدون هیچ عیب و نقصی برای شما کار می کند.

تعمیر آبسردکن هیوندای

آبسردکن هیوندای یکی دیگر از مدل های کره ای آبسردکن است که به تازگی وارد بازار ایران شده است، گر چه برخی از قطعات آن به سختی در بازار پیدا می شود، اما مانند آبسردکن های کره ای نوبل از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند، در صورتی که برای تعمیرات و سرویس آبسردکن های هیوندای نیاز به مشاوره تکنسین های ما دارید می توانید از طریق راه های درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

تعمیر آبسردکن اصفهان

تعمیر آبسردکن در اصفهان توسط نمایندگی های فعال شرکت تهران سرویسکار در استان اصفهان انجام می شود، شما می توانید جهت برقراری ارتباط با شرکت تعمیرات و سرویس آبسردکن در استان اصفهان از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با تعمیرکاران آبسردکن ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر آبسردکن اصفهان مومنی

شرکت تعمیرات لوازم خانگی مومنی در استان اصفهان به عنوان نمایندگی فعال شرکت تهران سرویسکار در اصفهان فعالیت می کند، و تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیرات و سرویس مدل های مختلف آبسردکن را با گارانتی معتبر انجام می دهد.

تعمیر آبسردکن در شیراز

به غیر از استان های تهران و اصفهان، تعمیرات و سرویس آبسردکن در استان فارس و شهر شیراز نیز توسط نمایندگی های فعال شرکت تهران سرویسکار انجام می شود و در همین وب سایت هموطنان عزیز ما در استان فارس می توانند درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار آبسردکن ثبت نمایند.

تعمیر آبسردکن در کرج

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار آبسردکن در کرج شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه و یا از طریق شماره های 9129529351 و 02122369713 درخواست خود را به اطلاع همکاران ما برسانید.

تعمیر آبسردکن در محل

امروزه مدل های مختلف آبسردکن در خانه، سازمان ها و شرکت های مختلف، و در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل درخواست تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن مانند دیگر وسایل برقی نظیر یخچال، تلویزیون، پکیج، فن کویل، ماکروویو و غیره بسیار بالا است.

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات تخصصی آبسردکن برای این که بتواند تعمیرکاران خود را در سریعترین زمان به محل اعزام نماید، شعبات متعددی را در شهر ها و استان های مختلف تاسیس کرده است، تا پس از ثبت درخواست مشتری در همین وب سایت، تعمیرکار سیار آبسردکن در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر برساند.

نمایندگی تعمیرات آبسردکن چه مدل های دیگری را با گارانتی معتبر تعمیر و سرویس می کند؟

  • تعمیرات آبسردکن یوروپ Europe
  • تعمیرات آبسردکن فامیلی Family
  • تعمیرات آبسردکن جیپاس GEEPAS
  • تعمیرات آبسردکن سام SAM
  • تعمیرات آبسردکن دسینی Desini
  • تعمیرات آبسردکن بوش BOSCH
  • تعمیرات آبسردکن شارپ SHARP
  • تعمیرات آبسردکن ال جی
  • تعمیرات آبسردکن زاگرس
  • تعمیرات آبسردکن سبلان

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی