مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیر چیلر تراکمی در تهران و کرج

تعمیر چیلر تراکمی

فهرست مطالب

چیلرتراکمی عموما در حوزه صنعت برای خنک سازی لوازم و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

از این روی توجه به سرویس و تعمیر چیلر تراکمی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که خرابی چیلر بر سایر تجهیزات صنعتی تاثیر گذاشته و هزینه های گزاف جهت تعمیرات لوازم در سطح گسترده را به همراه دارد.

ما در مرکز تعمیرات چیلر تهران سرویسکار، همراه با بهترین تعمیرکاران چیلر تراکمی بصورت شبانه روز و در هرنقطه از تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم.

همچنین لازم به ذکر است ما علاوه بر خدمات تعمیر چیلر، در امور و تعمیرات کولرگازی  و سرویس کولر گازینیز متخصص بوده و شما عزیزان می توانید با اطمینان تعمیرات پکیج و کولرگازی خود را به تهران سرویسکار بسپارید.

چرا تعمیر چیلر تراکمی خود را به تهران سرویسکار بسپارم؟!

بهترین تعمیرکار چیلر تراکمی

تمامی تعمیرکاران چیلر تراکمی در مرکز تخصصی تعمیرات چیلر تهران سرویسکار، از طریق برگذاری آزمون در زمینه سرویس و تعمیر چیلر انتخاب شده و بصورت رسمی مورد تایید قرار گرفته اند.

همچنین تیم تعمیرکاران تهران سرویسکار با شرکت در دوره های تعمیرات چیلر تراکمی بصورت متناوب، با محصولات، سیستم های جدید و نقاط ضعف و قوت آن ها آشنا شده و قادر به عیب یابی صحیح و تعمیر چیلر تراکمی شما در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.

از دیگر نقاط قوت تعمیرکاران ما در زمینه خدمات چیلر می توان به دانش فنی، تخصص و تجربه بالا اشاره کرد.

برای انجام مشاوره و ثبت درخواست با ما تماس بگیرید.۰۹۱۲۹۵۲۹۳۵۱

به متخصصان ما برای سرویس و تعمیر چیلر تراکمی اعتماد کنید!

هزینه تعمیر چیلر تراکمی

اولین و مهم ترین گام شما در زمان خرابی چیلر تراکمی، انتخاب یک تعمیرگاه چیلر معتبر  و قابل اعتماد می باشد، چراکه سپردن کار به مراکز و افراد متفرقه نه تنها تعمیر چیلر را موجب نمی شود بلکه برای شما هزینه های گزاف جهت تعمیر مجدد دستگاه را به ارمغان می آورد.

از طرفی عیب یابی صحیح و اقدام به تعمیر چیلر نیازمند تخصص و تجربه بالا می باشد و هرکسی صرفا تحت عنوان تعمیرکار چیلر قادر به انجام آن نخواهد بود و در بهترین حالت و عدم ایجاد خرابی های بیشتر، اقدام به تعویض قطعات دستگاه می کنند و شما مجبور به پرداخت هزینه بالا برای خرید و نصب قطعه جدید خواهید بود.

در صورتی که با بررسی و تعمیر قطعات چیلر تراکمی توسط یک تعمیرکار حرفه ای، در عین صرف هزینه کمتر موفق به بازگردانی سلامت چیلر خواهید بود.

تعمیرکاران چیلر تراکمی تهران سرویسکار، در این امر آماده کمک بشما می باشند.

در صورت عدم امکان تعمیر دستگاه و نیاز به تعویض قطعات، تعمیرکاران ما از قطعات با کیفیت و اورجینال استفاده خواهند کرد.

در اینجا لازم به ذکر است نحوه محاسبه و تعیین هزینه تعمیر چیلر تراکمی، بدین صورت می باشد که پس از تماس و ثبت درخواست از طرف شما، مشاورین ما مناسب ترین تعمیرکار چیلر تراکمی را به محل مورد نظر شما اعزام کرده، و تعمیرکار پس از بررسی دقیق و درنظر گرفتن فاکتورهایی نظیر نوع و شدت خرابی دستگاه، زمان لازم جهت تعمیر، نیاز به تعویض قطعات و…قیمت تعمیر دستگاه را تخمین زده و بشما اعلام خواهد کرد، شما نیز با توجه به شرایط خود می توانید تعمیر چیلر خود را به ما بسپارید.

سرعت در ارائه خدمات چیلر تراکمی

ما بدلیل داشتن شعب مختلف در سطح تهران و کرج، قادر خواهیم بود در کمتر از ساعت پس از درخواست، نزد شما حاضر شویم.

همچنین درصورت هماهنگ کردن تاریخ و ساعت مورد نظر شما با مشاورین شرکت، در زمان مشخص شده جهت انجام امور تعمیرات چیلر تراکمی در محل حاضر خواهیم شد.

یکی از اهداف اصلی ما در مرکز تعمیرات تهران سرویسکار، حضور به موقع و عدم اتلاف وقت مشتریان می باشد و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارائه ضمانت نامه معتبر تعمیر چیلر تراکمی

ما برای اثبات کیفیت خدمات و حسن نیت خود، در قبال انجام کلیه خدمات چیلر تراکمی، بشما ضمانت نامه تعمیر چیلر تراکمی ارائه می دهیم و در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه پس از خروج تعمیرکار ما، شما نیز با در دست داشتن ضمانت نامه تعمیر می توانید از خدمات تعمیر رایگان ما بهره مند شوید.

مشاوره و پشتیبانی رایگان

تمامی مشاورین بخش تعمیرات تهران سرویسکار، دارای گواهینامه مهارت های فنی بوده و به مکانیزم و اشکالات دستگاه های تهویه مطبوع نظیر چیلرهای تراکمی آشنایی کامل دارند.

بررسی ها نشان داده حدود ۵۰% از مشکلات مشتریان بصورت تلفنی و انجام راهنمایی های مشاورین برطرف شده است. و اصلا یکی دیگر از اهداف ما در جهت سرعت بخشیدن به رفع مشکلات چیلر شما، ارائه راهنمایی های لازم بصورت تلفنی می باشد.

جهت ارتباط با مشاورین ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۹۵۲۹۳۵۱

با تعمیر به موقع چیلر تراکمی، تحمل پذیری دستگاه را در برابر اشکالات احتمالی بالا ببرید!

اهمیت توجه به  نگهداری و تعمیر چیلر تراکمی

چیلرهای تراکمی مانند سایر دستگاه های مکانیکی متشکل از یک مجموعه متصل بهم از اجزا و قطعات است که در جهت رسیدن به یک هدف مشترک با هم در تعامل و ارتباط می باشند.

با توجه به این تعریف مشخص است که خرابی در یک بخش دستگاه بر سایر قسمت ها تاثیر گذار بوده و موجب افت کارایی کل سیستم نیز می گردد.

از این روی توجه به تعمیر به موقع و سرویس چیلر تراکمی بسیار حائز اهمیت می باشد.

نکات مهم در ابتدای هر فصل

  • روغن کمپرسور را چک نموده و در صورت کثیف بودن اقدام به تعویض روغن و سرویس فیلتر روغن نمایید.
  • ۴۸ ساعت قبل از راه اندازی دستگاه سه فاز اصلی تابلو برق چیلر تراکمی را وصل کنید.
  • رسوب گیری کندانسور با مواد گچ زا.
  • تعویض فیلتر درایر چیلر تراکمی.
  • شستشوی کرکره ها با آب.
  • تمیز کردن تشت آب چیلر
  • گریسکاری یاتاقان های باد زن.
  • صافی پمپ ها را چک کنید و درصورت نیاز تعویض نمایید.
  • کلید گرمکن روغن کمپرسور را در حالت روشن قرار دهید.
  • تمیز کردن صافی بخش خروجی آب از برج.
  •  تمامی شیرهای کمپرسور را بازدید کرده و گاز دستگاه را از حالت PUMP DOWN خارج کنید.
  • چک کردن مدارات گاز به جهت نداشتن نشتی، در صورت کاهش گاز فریون چیلر تراکمی بدلیل وجود نشتی نسبت به رفع نشتی و تعویض فیلتر درایر و شارژ گاز اقدام نمایید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی