خدمات تعمیرات و سرویس یخچال در تهران

تعمیر یخچال خود را به بهترین تعمیرکار یخچال در تهران بسپارید

ارائه دهنده ی بهترین خدمات سرویس، شارژ گاز و تعمیرات یخچال در تهران.

ما کدام خدمات تعمیرات یخچال را ارئه می کنیم؟

بهترین تعمیرکار یخچال را از ما بخواهید

ما در مرکز خدمات تعمیرات یخچال تهران سرویس کار تمام خدمات سرویس و تعمیرات یخچال را انجام میدهیم. همین الان که در حال خواندن این متن هستید احتمال یخچال شما دچار مشکل شده است. یخچال شما از هر برندی که باشد یا هر مشکلی که داشته باشد ما میتونیم خیلی سریع آن را تعمیر کنیم.  چرا که ما متخصص تعمیر یخچال هستیم.

ما تمام برندهای یخچال مانند اسنوا، سامسونگ، الجی، میتسوبیشی،وستینگهاوس، فریجیدر، هیتاچی، آاگ، بوش، جنرال الکتریک، دوو، آدمیرال، بکو، کنوود،  زیمنس، ویرپول، باکنشت، کنوود، بلومبرگ، کن مور، ماژیک شف، ناسیونال، هایسنس، وست پوینت و یخچالهای ایرانی را بصورت حرفه ای انجام خواهیم داد.

علاوه بر این شما می توانید با کیلک کردن دکمه زیر از آموزش های مرتبط با شارژ گاز و تعمیرات یخچال نیز استفاده کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران سرویس کار صورت می گیرد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای تعمیر یخچال فریزر خود با تهران سرویسکار تماس گرفته تا در سریعترین زمان ممکن تعمیر کاران ما به محل برسند و اقدام به تعمیر یخچال فریزر شما به صورت شبانه روزی کنند.

اطلاعات کامل

تعمیر یخچال فریزر امرسان

شرکت تهران سرویس کار علاوه بر ارائه خدمات تعمیر کولر گازی و سرویس کولر گازی و همچنین ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اقدام به ارائه بهترین خدمات تعمیر یخچال با بهترین قیمت تعمیر یخچال در تهران می کند. علاوه بر این برای ارائه خدمات تضمین کیفیت خدمات تعمیر یخچال و رضایت صد در صدی شما عزیزان را نیز دارد.

اطلاعات کامل

تعمیر یخچال فریزر اسنوا

تعمیرکاران ما انجام کلیه خدمات سرویس و تعمیر یخچال را در محل و بدون نیاز به جابجایی یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما انجام خواهند داد، از این روی هرگز نیازی به انتقال یخچال و یا مراجعه حضوری شما نمی باشد و به میزان قابل توجهی در صرف وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.تمام تلاش ما در مرکز تعمیر یخچال تهران سرویسکار، جلب رضایت و خشنودی مشتریان محترم می باشد.

اطلاعات کامل

تعمیر یخچال در منزل

از خدمات منحصر به فرد تهران سرویس کار تعمیر یخچال در منزل با ۱۵ درصد تخفیف می باشد. تعمیر یخچال برندهای متفاوت کار هر تعمیرکاری نیست ولی ما در تهران سرویس کار تمام تعمیرکاران خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیر انواع برندهای مختلف یخچال فریزر آموزش داده ایم.

تعمیر یخچال خانگی ، تعمیر یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، تعمیر یخچال ال جی و همه برند ها توسط متخصصین تهران سرویس کار انجام می شود.

با ارائه خدمات تعمیر یخچال در منزل دیگر نگرانی از جهت جابجایی و هدر رفتن زمان نخواهید داشت و در عین حال می توانید از ۱۵% تخفیف تعمیرات یخچال نیز بهره مند شوید. تعمیر یخچال در منزل از خدمات ارزنده تهران سرویسکار است که تعمیرکاران ما پیشرفته ترین تجهیزات را برای رفع ایرادات و عیب یابی یخچال شما استفاده میکنند و تعمیرات یخچال تان را در سریع ترین زمان و با مناسب ترین هزینه انجام میدهند.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم اذان نگرانی دارند خرابی یخچال فریزر در شب و ساعات نامناسب شبانه روز می باشد. بیشترین تقاضا برای تعمیر یخچال در تهران سرویس کار در ساعات ۱۲ الی ۶ صبح بوده است زیرا در این ساعات بیشتر تعمیرکاران یخچال از ارائه خدمات معذورند.

خبر خوب آن که کارشناسان تهران سرویس کیا با توجه به تقاضای زیاد مشتریان اقدام به ارائه تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی کرده اند. اگر به دنبال مرکز تعمیرات یخچال فریزر شبانه روزی همراه با گارانتی و خدمات پشتیبانی هستید کافیست با تهران سرویسکار که مرگ ساز تخصصی تعمیر یخچال در تهران است تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر تعمیرات یخچال فریزر با قیمت ارزان بهره مند شوید.

چـرا مرکز تعمیرات تهران سرویس کار

خدمات سرویس و تعمیر یخچال

تعمیر یخچال در محل

خدمات تعمیرات یخچال در محل. ما تعمیرات انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، یخچال صنعتی و … را با قطعات اصلی و ارائه ضمانت تعمیر در سراسر تهران انجام خواهیم داد.

سرعت در خدمات

تضمین میکنیم که تعمیرکار یخچال ما در کمتر از ۶۰ دقیقه نزد شما در محل و یا منزل شما حاضر باشد تا با توجه به مشکل، یخچال شما را در اسرع وقت تعمیر نمایند.

تعمیرکار متخصص

تعمیرکاران یخچال تهران سرویس کارهمگی از کارشناسان خبره و باتجربه هستند. همه تعمیرکاران یخچال ما بیش از ۳۰ سال در این زمینه از تجربه کاری برخوردار هستند.

تعمیرکار متخصص

تعمیرات یخچال شما را با کمترین هزینه انجام خواهیم داد. ما همیشه در تلاش هستیم که ارزان ترین قیمت سرویس و یخچال را حفظ و انتظارات مشتری را اجرا کنیم.

هزینه تعمیر یخچال فریزر

با توجه به مشکل ایجاد شده برای یخچال فریزر شما هزینه تعمیر یخچال متغیر میباشد. برای مثال هزینه تعمیر برد یخچال فریزر یا هزینه تعمیر موتور یخچال فریزر با قیمت شارژ گاز یخچال فرق می کند.

از دیگر مسائلی که در تعیین هزینه تعمیر یخچال تاثیرگذار است تخصص تعمیرکار یخچال فریزر میباشد. هرچه تعمیرکار تخصص بیشتری داشته باشد به دلیل حرفه ای انجام شدن کار قیمت تعمیر یخچال بیشتر میشود. علاوه بر هزینه تعمیر ، دستمزد تعمیر کار نیز به این هزینه اضافه می گردد. در صورتیکه قطعات داخلی یخچال فریزر شما خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تهران سرویس کار از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض لوازم داخلی یخچال استفاده می‌کند.

تعمیر یخچال در تهران

تهران سرویس کار به عنوان تعمیرگاه مجاز و معتبر انواع یخچال در تهران می باشد.برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در تهران کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات ما با ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوید.

از خدمات تهران سرویس کار میتوان به تعمیر یخچال خانگی ، تعمیر یخچال قدیمی و جدید ، تعمیر یخساز یخچال ، تعمیر یخچال ایستاده ، تعمیر یخچال صنعتی ، تعمیر یخچال ساید بای ساید و تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف اشاره کرد.

چرا مرکز سرویس و تعمیرات یخچال تهران سرویسکار؟!

تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه سرویس و تعمیر یخچال ما در مرکز تعمیر یخچال تهران سرویس کار، که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر یخچال می باشد با فراهم آوردن تیمی متشکل از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های یخچال، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم.

تمامی تعمیرکاران ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه کلیه امور سرویس و تعمیر یخچال می باشند، که بطور متناوب و منظم دوره های عملی و تخصصی تعمیرات یخچال را گذرانده و با محصولات و فناوری های جدید آشنا می باشند، لذا شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و امور سرویس و تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.صرف هزینه کمتر جهت سرویس و تعمیر یخچال یکی از مسائل مهم در امور تعمیر یخچال، عیب یابی یخچال به شکل صحیح و تشخیص درست مشکل می باشد.

چراکه در صورت عدم عیب یابی درست، نه تنها یخچال تعمیر نخواهد شد بلکه ممکن است بخش های دیگر آن نیز دچار مشکل شده و مشتری متحمل هزینه ی گرافی جهت تعمیر یخچال گردد.

بنایراین در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد یخچال تماس با یک مرکز معتبر و حرفه ای در زمینه سرویس و تعمیر یخچال از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تعمیرکاران تهران سرویس کار بدلیل داشتن تجربه بالا در زمینه تعمیر یخچال، به تمامی نقاط قوت و ضعف تعمیر یخچال در انواع برندهای موجود در بازار آشنایی کامل داشته و پس از عیب یابی صحیح در کمترین زمان قادر به تعمیر یخچال شما خواهند بود، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر یخچال باشد.

یکی از اهداف اصلی ما در مرکز تعمیر یخچال تهران سرویس کار، مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه عادلانه جهت امور سرویس و تعمیرات یخچال می باشد، چراکه همواره رضایت و خشنودی مشتری برای ما در اولویت می باشد. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر یخچال از ویژگی های بارز تهران سرویسکار می توان به حضور به موقع در محل جهت سرویس و تعمیر یخچال اشاره کرد.

ما بدلیل داشتن شعب متعدد در تهران، قادر خواهیم بود درست راس ساعت هماهنگ شده در محل حاضر شویم.

تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، الکترواستیل ، اسنوا ، امرسان ، بکو

تعمیر یخچال هیمالیا

یخچال فریزر های هیمالیا را بیشتر به خاطر کیفیت بالای آنها می شناسند البته این را باید بدانید که بهترین نکته در انتخاب یخچال و فریزر انتخاب آن برای مناطق ها آب و هوای مختص آنها می باشد.

یخچال فریزر های هیمالیا اگرچه دارای کیفیت بسیار خوبی و همچنین مصرف انرژی بسیار پایین می باشند ممکن است در برخی از مناطق بسیار گرم ایران دچار خرابی شوند.

شما می توانید در صورت خرابی یخچال و فریزر هیمالیا با بهترین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران یعنی تهران سرویس کار از طریق شماره های ما ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر یخچال الکترواستیل

یکی از برند های کمتر شناخته شده یخچال فریزر در ایران الکترو استیل می باشد. با این حال یخچال و فریزرهای الکترواستیل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد و کمتر پیش می آید که دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

با این حال اگر یخچال و یا فریزر الکترواستیل شما نیاز به تعمیر دارد می توانید همین حالا بهترین نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران یعنی تهران سرویس کار ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر یخچال اسنوا

شاید جالب باشد بدانید که یخچال‌فریزر هایی هستند چندان برای مناطق گرمسیر در ایران مناسب نمیباشد و اغلب خرابی هایی که از یخچال فریزرهای امرسان به تهران سرویس کار گزارش شده از مناطق گرمسیر تهران مانند ورامین و یا شهرری است.

به شما پیشنهاد می شود در صورتی که اقدام به خرید یخچال و فریزر اسنوا کرده اید و اکنون خراب می شود پس از تعمیر آن اقدام به قرار دادن آن در یک محیط خنک نزدیک کولر نماید و یا اینکه اقدام به تعویض آن با یک یخچال فریزر مناسب برای مناطق گرمسیر نمایید چرا که ممکن است دوباره خرابی های یخچال فریزر اسنوا به شما ایجاد شود.

در صورتی که یخچال و یا فریزر اسنوا شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با بهترین نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس گرفته و اقدام به تعمیر آن به بهترین صورت به همراه ارائه آموزش‌های مناسب برای جلوگیری از خرابی های مجدد برای یخچال اسنوا نمایید.

تعمیر یخچال امرسان

همان طور که می دانید هم یخچال و هم فریزر امرسان یکی از برند های محبوب یخچال فریزر برای خرید خانواده های ایرانی می باشد.

علاوه بر آن باید بدانید که یخچال تولیدی امرسان غالباً به دلیل خرید نادرست خراب می‌شود چرا که یخچال فریزرهای امرسان بر اساس مصرف در مناطق مختلف دارای رادیاتور می باشد.

در مناطق سرد سیر یخچال فریزر های تولیدی شرکت امرسان برای آن مناطق فاقد رادیاتور است لذا برخی از خانواده های ساکن دیگر مناطق معتدل و یا گرمسیر ایران که اقدام به خرید آن نوع از یخچال فریزر های امرسان با قیمت پایین تر می کنند ممکن است به این دلیل یخچال و یا فریزر امرسان آنها خراب شود.

شرکت تهران سرویس کار نیز بهترین نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران همچنین تامین کننده انواع فریزر های امرسان در تهران می باشد و شما می توانید برای تعمیر انواع یخچال فریزر امرسان خود همین حالا با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال beko

باید بدانیم که تهران سرویسکار همچنین دارای نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در ایران می باشد.

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال beko در تهران می باشید می توانید همین حالا با تهران سرویس مار از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر یخچال سامسونگ

تهران سرویس کار به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرگاه تعمیر یخچال سامسونگ در تهران می باشد که ۲۵ سال سابقه درخشان در حوزه تعمیرات یخچال سامسونگ در محل دارد.

تعمیرگاه های مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ در سطح تهران بسیار زیاد می باشند اما معمولاً مردم ترجیح می دهند تعمیرکار یخچال ای را برای کار خود انتخاب کنند که هزینه پایین تری دریافت کنند.

شما می توانید با کارشناسان تهران سرویس کار که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در تهران می باشد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیر کار یخچال فریزر به منزل شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال kenwood

یخچال های کنوود یکی از برندهای خوب و ارزان برای خرید یخچال می باشند.

علاوه بر آن قدرت خنک کنندگی بالا و مصرف انرژی پایینی دارند لذا برای خانواده های ایرانی نیز مناسب هستند.

اگر شما به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود هستید میتوانید همین حالا با سرویسکار از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال LG

تهران سرویس کار نیز دارای نمایندگی تعمیر یخچال الجی و تعمیرات یخچال فریزر ال جی در تهران می باشد. شما می توانید با تماس با شماره های تهران سرویس کار برای تعمیرات یخچال فریزر ال جی اقدام نمایید.

قالب خرابی هایی که برای یخچال فریزرهای ال جی به وجود می‌آید و نیاز به تعمیر دارد با ارائه یک سری آموزش قابل حل می باشد البته خرابی موتور و همچنین عدم کارکرده نوار آهنربایی یخچال نیز از دیگر خرابی های شایع برای یخچال های ال جی است.

اگر بعد از یک مدت طولانی اقدام به روشن نمودن یخچال الجی خود کرده‌اید و یخچال کار نمی کند می توانید با استفاده از مشاوره تلفنی ما به راحتی به صورت رایگان خودتان اقدام به برطرف نمودن مشکل خرابی یخچال ال جی نمایید.

اگر شما به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود هستید میتوانید همین حالا با سرویسکار از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال های ال جی در سراسر تهران میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا میتوانید از طریق مراجعه به صفحه تعمیر یخچال ال جی درخواست خود را ثبت کرده و اطلاعات لازم را نیز کسب کنید.

تعمیر یخچال westinghouse

البته هر چیزی باید بدانید که تهران سرویس کار داره نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس نمی باشد اما با ارائه ضمانت ۱۰۰% از تعمیرات اقدام به تعمیرات این برند از یخچال و فریزر می کند.

علاوه بر آن قدرت خنک کنندگی بالا و مصرف انرژی پایینی دارند لذا برای خانواده های ایرانی نیز مناسب هستند.

اگر شما به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود هستید میتوانید همین حالا با سرویسکار از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر یخچال قدیمی

تعمیر یخچال قدیمی از خدمات منحصر به فرد شرکت تهران سرویس کار است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بیشتر افراد تمایل دارند که یخچال قدیمی خود را تعمیر کرده و از پرداخت هزینه‌های هنگفت خرید یخچال نو طفره می روند.

دیگر نگران تعمیر یخچال قدیمی خود نباشید زیرا تهران سرویس با تمام تعمیرکاران خود را برای انواع تعمیرات یخچال های قدیمی آموزش داده و شما می توانید از تجربیات ۲۵ ساله تعمیرکاران یخچال تهران سرویس کار بهره مند شوید.

کافیست با ما تماس بگیرید تا یخچال قدیمی شما دوباره مثل روز اول کارایی خود را به دست آورد.

از دیگر ویژگی هایی که سبب تمایز تهران سرویس کار از سایر رقبا شده است قیمت کم تعمیر یخچال می باشد.

تمام قطعات یدکی یخچال در تهران سرویس کار اورجینال بوده و شما می توانید از پشتیبانی شبانه روزی همکاران ما در تعمیرات یخچال بهره‌مند شوید.

مراحل تعمیر یخچال در محل

به محض تماس شما با کارشناسان تهران سرویس کار ، ظرف مدت ۲ ساعت تعمیرکاران یخچال به محل شما اعزام می شوند.

مهمترین کار در تعمیر یخچال، عیب یابی می باشد که توسط تعمیرکار مجاز یخچال این کار به سرعت و با دقت بسیار انجام می پذیرد.

در این قسمت تعدادی از مراحل تعمیر یخچال در محل را برای شما توضیح داده ایم تا متوجه حساسیت موضوع گردید.

شایعترین ارور هایی که برای یخچال رخ می دهد نشتی آب یخچال و یخ زدن قسمت های داخلی یخچال می باشد که می تواند طول عمر یخچال را کم کند.

هر ایرادی که در یخچال رخ می دهد نیازمند روش عیب یابی است که بتوان از طریق آن به درستی برای تعمیر یخچال اقدام کرد. دو روش رایج برای عید یابی یخچال فریزر عبارتند از :

  • بررسی اتصالات برقی و و سیم در تعمیر یخچال

یکی از دلایل عمده که یخچال نیاز به تعمیر پیدا می‌کند خرابی سیم برق می باشد. توصیه ما به مشتریان ما این است که همیشه از یک محافظ برق برای یخچال و فریزر خود استفاده کنند اما در صورتی که محافظ یخچال خراب شده باشد باید ابتدا نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. در ۶۰ درصد موارد با رفع خرابی سیم برق یخچال مشکل آن برطرف می در صورتی که در اتصالات برقی مربوط به یخچال ایرادی رخ داده باشد باید با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به رفع ایراد اقدام کرد.پس اولین و بهترین کار در تعمیر یخچال بررسی سیم بندی یخچال می‌باشد که باید با دقت بسیار انجام شود.

  • بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل

دومین مشکل رایج در یخچال ها آسیب دیدن ترموستات می باشد. اولین اقدام برای تعمیر یخچال در منزل باید ترموستات یخچال به درستی بررسی گردد و در صورتی که کمپرسور حرکتی نداشت باید به این موضوع دقت بیشتری داشت. تعمیر کار غیر حرفه ای در این مرحله امکان دارد که لوله مویی متصل به ترموستات یخچال را خراب کند و به این ترتیب هزینه بیشتری برای تعمیر یخچال روی دست شما بگذارد.

در چه زمانی یخچال نیاز به تعمیر پیدا می‌کند ؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در چه مواقعی باید به تعمیر یخچال بپردازیم ؟ یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما باید برای سرویس یخچال فریزرخود برنامه ریزی داشته و هر ۶ ماه یکبار نسبت به سرویس دوره ای یخچال اقدام کنید.

در صورتی که مشکلات جدی برای یخچال شما ایجاد شود مانند سرد نکردن مواد غذایی داخل آن ، ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن و یا از کار افتادن ناگهانی یخچال در این زمان شما باید به سرعت با یک تعمیرکار حرفه ای یخچال تماس بگیرید.

در صورتی که به موقع برای تعمیر یخچال اقدام نکنید امکان دارد قطعات داخلی یخچال بسوزد و دچار مشکل شود و شما مجبور باشید هزینه بیشتری برای تعمیر و تعویض قطعات یخچال بپردازید.

مشکلات یخچال و نحوه تعمیر یخچال

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارزی در کشور قیمت لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر روز به روز در حال افزایش می باشد.

بهترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد این است که تا حد امکان از خراب شدن یخچال پیشگیری کرد و از پرداخت هزینه‌های زیاد خرید یخچال شانه خالی کرد.

پیشنهاد ما به همه مشتریانمان که یک بار تعمیر یخچال را انجام داده‌اند این است که حتماً هر ۶ ماه یکبار یا حداکثر یک سال یکبار به نسبت به سرویس دوره یخچال اقدام کنند.

به این ترتیب یک تعمیرکار حرفه‌ای تمام قطعات داخلی و حساس یخچال را بررسی کرده و تا حد امکان از خراب شدن آن پیشگیری می کند.

اگر نگران هزینه تعمیر یخچال خود هستید ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که کارشناسان تهران سرویس کار نسبت به سایر شرکت ها هزینه کمتری را دریافت کرده و در این حالت شما می توانید از ۱۵% تخفیف تعمیرات یخچال نیز بهره مند شوید.

خنک نکردن یخچال

رایج ترین مشکلی که برای یخچال ها پیش می آید خون کردن مواد غذایی داخل آن می باشد. دلایل زیادی برای خنک نکردن یخچال وجود دارد که عبارتند از :

  • خرابی ترموستات : وظیفه اصلی ترموستات در یخچال تنظیم دمای داخلی آن می باشد و در صورتی که این قطعه آسیب دیده باشد باید سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کنید زیرا امکان دارد به سایر قطعات یخچال نیز آسیب وارد کند.
  • خرابی کمپرسور : وظیفه کمپرسور در یخچال جابجایی هوا و تهویه هوا می باشد. کمپرسور از قطعاتی مانند سوپاپ و میل لنگ تشکیل شده و در صورتی که هر کدام از این قطعات نیز خراب شده باشد می تواند در تهویه هوای داخل یخچال خلل وارد کند.
  • خرابی لاستیک درب یخچال : وظیفه اصلی لاستیک درب یخچال جلوگیری از ورود و خروج هوای داخل و بیرون یخچال می باشد . در صورتی که لاستیک آسیب ببیند باعث می شود که هوای گرم به داخل یخچال وارد شود و به این تعطیل دمای هوای داخل یخچال افزایش می یابد.
  • خرابی فن یخچال : یکی از راه هایی که می توانید متوجه شوید فن یخچال خراب شده یا نه چک کردن دمای موتور یخچال می باشد. زیرا آسیب دیدن فن یخچال باعث گرم شدن موتور و بردهای یخچال می گردد. در صورتی که علت خنک نکردن یخچال خرابی فن باشد باید هر چه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید زیرا می‌تواند موتور یخچال را از کار بیندازد.مهمترین کاری که باید در زمان خنک نکردن یخچال انجام دهید مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای می باشد زیرا اگر عیب یابی درستی انجام نگیرد احتمال سوختن موتور یخچال بیشتر می شود و می تواند هزینه های بیشتری روی دست شما بگذارد.
کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید

رایج ترین مشکلی که در یخچال های ساید بای ساید رخ‌میدهد از کار افتادن یخساز می‌باشد. یخساز از طریق لوله های باریک به آب لوله کشی وصل شده و در قسمت جلویی آن فیلتر آب قرار گرفته و باعث تصفیه آب می گردد.

علت کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید در بعضی از موارد خاموش شدن یخ ساز می باشد. گاهی امکان دارد که قابلیت اstop در یخساز یخچال فعال شده باشد و یک تعمیرکار می‌تواند آن را به راحتی درست کند.

در زمان بروز این مشکل بصیر ورود آب به یخچال را بررسی کنید زیرا گاهی امکان دارد که آب ورودی قطع شده باشد. از دیگر دلایل کار نکردن یخساز یخچال مسدود شدن لوله آب وصل شده به قطعه یخ ساز می باشد.

روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب

یخچال های ساید بای ساید که مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشند با مشکل روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب رو به رو می شوند.

روشن شدن آلارم نشان دهنده این است که باید برای تعویض فیلتر تصفیه آب اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً فیلتر داخل و پشت یخچال را تعویض کنید زیرا آب به طور کامل تصفیع شده و آنتی باکتریال می گردد.

داغ شدن موتور یخچال

داغ شدن موتور یخچال از مشکلاتی می باشد که در بیشتر موارد طبیعی بوده و لازم است که نسبت به آن نگرانی داشته باشید.

در صورتی که موتور یخچال بیش از حد داغ شود به سرعت با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید زیرا امکان سوختن موتور یخچال وجود دارد.

دلیل داغ شدن موتور یخچال آسیب دیدن فن کمپرسور می باشد زیرا فن وظیفه دارد که قطعه موتور را خنک کرده و دمای آن را کاهش دهد و در صورتی که خراب شده باشد موتور یخچال داغ می شود.

منجمد نکردن فریزر

از دیگر مشکلاتی که برای ۳۰ درصد مشتریان ما رخ داده است این است که فریزر به خوبی منجمد نمیکند و قابلیت منجمد کردن مواد غذایی به طور چشمگیری کم شده است.

دلایل مختلفی برای منجمد کردن مواد غذایی فریزر وجود دارد مانند خرابی ترموستات ، تمام شدن شارژ گاز یخچال ، خرابی فن یخچال و خرابی لاستیک درب یخچال.

مهمترین دلیل این مشکل به احتمال زیاد کار نکردن دیفراست می باشد.با مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای یخچال می توانید تمام موارد ذکر شده را بررسی کرده و متوجه علت منجمد کردن مواد غذایی فریزر شوید.

نکات نگهداری یخچال و نیاز کمتر به تعمیر یخچال فریزر

با رعایت نکاتی می توانید عمر مفید یخچال فریزر خود را افزایش داده و از پرداخت هزینه‌های هنگفت به تعمیر و تعویض قطعات یخچال شانه خالی کنید.

نکته مهمی که باید در هنگام خرید یخچال به آن دقت داشته باشید این است که یخچال را انتخاب کنید که انرژی کمتری مصرف کند.

حتماً برای یخچال فریزر خود از محافظ برق استفاده کنید.

درجه قطعه ترموستات یخچال را روی متوسط بگذارید.

یخچال و فریزر خود را در نزدیکی دستگاه های حرارت زا قرار ندهید زیرا این امر می‌تواند باعث افزایش مصرف انرژی گردد.

سعی کنید یخچال با محیط اطراف خود حداقل ۳ سانتی متر فاصله بگیرد.

هرگز مواد غذایی داغ را داخل یخچال قرار ندهید و برای مدتی آن را در دمای محیط قرار داده تا خنک تر شود و سپس داخل یخچال بگذارید.

برای قرار دادن مایعات در یخچال حتما از درپوش مخصوص استفاده کنید.

اگر قصد تمیز کردن یخچال را دارید حتما آن را از برق بکشید.

اگر محل یخچال را تغییر داده اید دو ساعت پس از جابجایی اقدام به وصل کردن آن به برق نمایید.

اگر به مسافرت می روید درجه ترموستات را پایین آورده و اجازه دهید کمی یخچال استراحت کند.

تعمیرکار یخچال تهران

تمامی تعمیر کاران یخچال فریزر تهران سرویس کار دارای مدرک معتبر فنی و حرفه ای بوده و با سابقه حداقل دو سال در تهران سرویس کار شروع به فعالیت نموده اند. ما برای حفظ اعتبار خود بهترین تیم تعمیرکار یخچال تهران را گرد هم آورده ایم و روز به روز برای خدمت رسانی به مشتریان خود آنها را با جدیدترین متد های روز دنیا آموزش میدهیم. نکته دیگری که ما برای استخدام تعمیرکار یخچال تهران بسیار به آن توجه کرده ایم این است که این تعمیر کار را باید از نظر اخلاقی مورد تایید مدیران تهران سرویس کار قرار بگیرند. علت این امر این است که این تعمیرکاران قرار است به منزل و یا محل کار مشتریان اعزام شوند و در صورتی که مشکل اخلاقی داشته باشند اعتبار ما زیر سوال می رود. به همین دلیل تمام کارشناسان ما که به عنوان تعمیرکار یخچال فریزر در تهران سرویس کار فعالیت می‌کنند از چندین فیلتر فنی و اخلاقی عبور کرده و و از هر جهت مورد تایید می باشند.
نکته حائز اهمیت این است که ما در تهران سرویس کار با توجه به شرایط اقتصادی و برای رفاه حال مشتریان تمامی خدمات تعمیر یخچال فریزر و انواع لوازم خانگی را بدون افزایش قیمت و حتی در مواردی با تخفیف ارائه می دهیم. کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات بهترین تعمیرکار یخچال تهران بهره مند شوید.
تعمیرکار یخچال در تهران باید تخصص کافی داشته باشد تا بتواند در سریع ترین زمان ایرادات یخچال را رفع کند.
اگر ساکن تهران هستید و برای یخچال تان مشکل جدی ایجاد شده بهترین کار این است که از یک تعمیرکار یخچال تهران در نزدیکی محل زندگی خود برای ارائه خدمات کمک بگیرید. خبر خوب اینکه تمامی تعمیر کاران یخچال فریزر تهران سرویس کار آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال در تمامی نقاط تهران می باشند. کافیست با ما تماس بگیرید و از کمک بهترین تعمیرکار یخچال در تهران بهره مند شوید.

نحوه پیدا کردن بهترین تعمیرکار یخچال

بهترین تعمیرکار یخچال کسی است که در عین دارا بودن مهارت خاص تعمیرکاری اقدام به تعمیر یخچال در محل کند. معمولاً افراد پس از خراب شدن یخچال به فکر تعمیرکاری می‌افتند که کمترین هزینه را دریافت کند.هزینه های تعمیر یخچال فریزر و عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار است. تمام تعمیرکاران تهران سرویس کار برای ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل به صورت شبانه روزی آماده می باشند. ما برای جلب رضایت مشتریان خود در سراسر تهران خدمات تعمیرات یخچال را انجام می دهیم و برای این منظور هزینه ای به عنوان ایاب و ذهاب دریافت می‌کنیم. ما برای رفاه حال مشتریان مان به محض تماس شما برای انجام خدمات تعمیرات یخچال فریزر به سرعت نزدیکترین تعمیرکار یخچال مان را به محل شما اعزام می‌کنیم.
پس برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار یخچال شما باید سابقه شرکتی که از خدمات تعمیرات آن بهره مند می شوید مطمئن باشید. هرچه شرکت تعمیرات لوازم خانگی معتبرتر باشد قطعاً در آن بهترین تعمیرکاران یخچال را جای داده است.

تعمیرکار یخچال حرفه ای

همانطور که می دانید تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و تمامی لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر در برندهای متفاوت متناسب با نیاز روز مردم پیشرفت می کنند. در صورتی که تعمیرکار یخچال با دانش روز لوازم خانگی آشنا نباشد نمی تواند اقدام به تعمیر یخچال های مدرن نماید.

اگر تعمیر کار غیرحرفه ایی را برای تعمیر مدل های جدید یخچال انتخاب کنید قطعا او نمی تواند با استفاده از دانش و تخصص خود یخچال مدرن را عیب یابی کند. معمولاً این افراد به دلیل تشخیص نادرست و همچنین نداشتن اطلاعات کافی درباره نحوه تعمیر یخچال های جدید و مدرن می تواند هزینه های هنگفتی را به خرابی یخچال شما اضافه کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد تهران سرویس کار این است که به صورت دوره ای برای آموزش تعمیرکاران خود، دوره های دانش افزایی برگزار می کند و آنها را برای تعمیر انواع یخچال فریزر های مدرن در برندهای متفاوت آماده می کند.تعمیر کاران تهران سرویس کار با دانش و تخصص بالای خود اقدام به بررسی و عیب یابی دستگاه کرده و سپس برای رفع مشکل یخچال اقدام می‌کنند.

یکی از مواردی که ما به مشتریانمان بسیار توصیه میکنیم این است که برای خرید یخچال فریزر مارک معتبری را انتخاب کنند. اگر از برند های معتبر یخچال فریزر خود را خریداری کنید طول عمر مفید ان بیشتر بوده و دیرتر نیاز به تعمیر پیدا میکند. اگر شناختی از مارک ها و برند های معتبر یخچال ندارید میتوانید مقاله بهترین مارک یخچال فریزر را مطالعه کنید.

وظایف تعمیرکار یخچال

همانطور که می دانید یک تعمیرکار یخچال حرفه‌ای وظایفی در قبال مشتریان خود دارد و در صورتیکه این وظایف را به درستی انجام ندهد علاوه بر آن که باعث نارضایتی مشتری می‌شود می‌تواند هزینه‌های بیشتری را برای او به همراه داشته باشد. اگر یک تعمیرکار حرفه ای یخچال نتواند به درستی عیب یابی یخچال را انجام داده و علت اشکال قطعات آن را متوجه شود در این صورت نمی تواند مشکل اصلی یخچال را حل کند.بنابراین یکی از مهمترین وظایف تعمیرکار یخچال این است که اطلاعات کافی درباره عیب‌یابی هر یک از قطعات یخچال داشته باشد و بتواند با یک بررسی کامل دلیل خراب شدن یخچال فریزر را متوجه شود. پس اگر تعمیرکار یخچال شما می‌تواند به درستی علت خراب شدن هر یک از قطعات یخچال را تشخیص دهد در اصل نصف راه را رفته و می‌تواند در ادامه کار با استفاده از تخصص خود برای تعمیر یخچال اقدام کند.

تعمیرکار سیار یخچال

تعمیرکاران تهران سرویس کار در طول روز برای تعمیر انواع یخچال به چندین محل اعزام می شوند و به همین دلیل میتوان آنها را به عنوان تعمیرکار سیار یخچال به شمار آورد. تهران از شهرهای پرجمعیت و بزرگ به شمار می‌رود که شلوغی و ترافیک در آن باعث شده که تعداد تعمیرکاران کافی متناسب با جمعیت در این شهر وجود نداشته باشد. به همین دلیل وجود تعمیرکاران سیار یخچال باعث می‌شود به محض خراب شدن یخچال فریزر بهترین تعمیرکار در اختیار شما قرار بگیرد.
از خدمات شرکت تهران سرویس کار می‌توان به تعمیر لوازم خانگی اشاره کرد و تمامی تعمیر کاران تخصص کافی را در تعمیر انواع لوازم خانگی دارند. تعمیرکاران ما در جای جای شهر تهران خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال را انجام می دهند و به همین دلیل در صورت تماس شما نزدیکترین تعمیرکار سیار یخچال به محل شما اعزام می شود.

خدمات تعمیر کار یخچال

از خدمات تعمیر کار یخچال می توان به دانش کافی برای تعمیر انواع یخچال ها در برندها و مدل های متفاوت اشاره کرد. تمامی تعمیر کاران حرفه ای یخچال در تهران سرویس کیا دارای دانش و مهارت کافی برای تعمیر انواع مدلهای مختلف یخچال و برندهای متفاوت می باشند. از جمله خدمانی که تعمیرکاران ما برای عیب یابی و رفع مشکل آنها آموزش دیده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تعمیر یخساز یخچال
• تعمیر یخساز یخچال ساید
• تعمیر فن یخچال فریزر
• تعمیر قطعه برد یخچال فریزر
• تعمیر قطعه آبریز یخچال
• تعمیر یخچال قدیمی
• تعمیر فریزر
• تعمیر یخچال برند فیلور
• تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو
• تعمیر انواع یخچال بوش
• تعمیر انواع یخچال شارپ
• تعمیر یخچال جنرال الکتریک
• تعمیرات یخچال فریزر بوش
• تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو
• تعمیرات یخچال آزمایش
• تعمیرات یخچال امرسان
• تعمیر یخچال پروفایل
• تعمیر یخچال کنوود
• تعمیرات یخچال بلومبرگ
• و …

زمان کمک گرفتن از تعمیرکار یخچال

امروز قیمت یخچال بسیار افزایش پیدا کرده است و در صورتی که برای سرویس دوره یخچال برنامه‌ریزی نکرده باشید هرگونه اشکال و خرابی درا می‌تواند هزینه‌های زیادی برای تعمیر و تعویض قطعات یخچال فریزر برای شما به بار آورد.بعضی از اشکالات به راحتی با استفاده از عیب یابی توسط خود افراد می‌توانند برطرف شود اما در صورتی که با مشکلات زیر مواجه شدید حتما با یک تعمیرکار حرفه‌ای یخچال فریزر تماس گرفته و به سرعت برای رفع این مشکلات اقدام کنید:

کار نکردن یخساز یخچال ، یخ زدن مواد غذایی در قسمت فریزر ، خرابی قطعه فن یخچال ، ایجاد برفک در یخچال ، روشن نشدن و کار نکردن یخچال ، آبریزی و یا نشتی آب یخچال

شارژ گاز یخچال در محل – تعویض موتور یخچال در محل

با گستردگی خدمات تعمیرات یخچال ما بهترین ها را تجربه کنید

در هر نقطه از تهران و یا در هر زمان از شبانه روز می توانید از خدمات سرویس و تعمیرات یخچال ما استفاده کنید.

سوالات متداول

هزینه تعمیر یخچال چقدر است ؟

هزینه تعمیر یخچال بر اساس قطعه معیوب و مورد تعمیر تعیین میگردد. برای مثال کمترین هزینه مربوط به هزینه تعویض سنسور محیط یخچال است که ۸۰هزار تومان میباشد و هزینه تعمیرات تا ۵۰۰هزار تومان بر حسب نوع خرابی متغیر میباشد.

چقدر طول میشکد تعمیرکار در محل مشتری حضور یابد ؟

به محض تماس شما در کمتر از ۲ ساعت همکاران متخصص ما به محل شما اعزام خواهند شد.نزدیک ترین تعمیرکار یخچال به محل شما برای تعمیرات اعزام خواهد شد و در کوتاهترین زمان مشکل یخچال را انجام خواهد داد. هدف ما حضور سریع تعمیرکار یخچال در محل شماست.

چه برند یخچال هایی در تهران سرویس کار تعمیر میشوند ؟

تعمیرکاران متخصص ما حداقل دارای ۲ سال سابقه در زمینه تعمیر انواع یخچال هستند و شما میتوانید با خیال راحت تعمیر یخچال های خارجی و ایرانی خود را به ما بسپارید.ما نمایندگی تعمیرات یخچال های ایرانی و خارجی در تهران با ۲۰ سال سابقه هستیم.

برخی از نمونه کارهای تعمیر یخچال

سـرویـس یـخـچـال

تعویض فیلتر آب یخچال

شـارژ گـاز یـخـچـال

تـعـمـیـر یـخـچـال

درباره مرکز تعمیر یخچال تهران سرویس کار

تهران سرویسکار با تعمیرکارانی مجرب و متخصص و با سابقه ۱۰ ساله نصب در زمینه سرویس و تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر ساید بای ساید ،تعمیر لباسشویی و تعمیر ماشین ظرفشویی، و انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی در خدمت شما همشهریان تهرانی می باشد. 

علاوه بر این ما در زمینه خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی در تهران مشغول بع فعالیت هستیم. خدماتی مثل نصب و جابجایی کولر گازی – شارژ گاز کولر گازی – تعمیر کولر گازی – سرویس کولر گازی

 ما افتخار می کنیم که با گروهی متخصص و دوره دیده، به شهروندان عزیز تهرانی خدمت راسانی داریم.    به ما اعتماد کنید

مقالات مرتبط