در مورد شیر برقی کولرگازی بیشتر بدانید

در مورد شیر برقی کولرگازی بیشتر بدانید

فهرست مطالب

در مورد شیر برقی کولرگازی بیشتر بدانید.

در دستگاه های کولرگازی سرد و گرم برای تغییر حالت دستگاه از گرمایش به سرمایش و یا بالعکس از دستگاه مبدل استفاده می کنند که به آن شیر برقی گفته می شود. وقتی شما با کنترل دستگاه دستور تغییر حالت دستگاه را می دهید. این شیر جریان گاز رفت و برگشت شما را تغییر می دهد. در این حالت از یک طرف به جای هدایت گاز گرم به کندانسور آن را  به سمت پنل هدایت کرده و از طرف دیگر گاز سرد را به سمت کندانسور هدایت می کند.

آپدیت ۱۳۹۷/۰۶/۱۰

علل خرابی شیر برقی کولرگازی

در اکثر مواقع، بالا رفتن بیش از حد دمای کندانسور باعث از بین رفتن بوش های پلاستیکی در شیر برقی شده و در عملکرد آن اختلال ایجاد میکنند. در اثر این اختلال ممکن است دستگاه قادر به تغییر حالت نبوده و نتواند سیستم را از سرمایش به گرمایش یا بالعکس تغییر بدهد. در برخی مواقع هم ممکن است که شیر برقی کاملا مسیر گاز را مسدود کرده و دستگاه را کلا غیر قابل استفاده نماید.

تعمیر شیر برقی کولرگازی

شیر های برقی عملا غیر قابل تعمیر بوده و در صورت بروز اشکال در آنها باید تعویض گردند. برای این کار شما نیاز به دستگاه هوا گاز دارید تا شیر  برقی را از محل اتصال به دستگاه جدا کرده و شیر برقی جدید را نصب نمایید. در هنگام نصب شیر برقی جدید توجه داشته باشید که حتما باید هر چند لحظه یکبار به وسیله دستمال خیس آن را خنک کنید تا از آب شدن مجدد بوش های پلاستیکی جلوگیری شود. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که این کار باید توسط تعمیرکار کولر گازی انجام گردد. در برخی مواقع ممکن است دستگاه شما از محل اتصال شیر برقی به کولر گازی نشتی گاز داشته باشد که ان هم باید توسط تعمیر کار متخصص کولر گازی باز بینی و تعمیر شود.

برای مشاهده فیلم تعمیر شیر برقی می توانید از صفحه پروژه های نصب و تعمیر کولر گازی در تهران، پروژه تعویض و تعمیر شیر برقی کولر گازی داکت اسپلیت پارس را مشاهده کنید.

 

تمام خدمات مربوط به تعمیر کولرگازی را به مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویسکار بسپارید. شما علاوه بر تعمیر کولرگازی می توانید از خدمات نصب و جابجایی، سرویس، شارژ گاز کولرگازی گروه تعمیراتی تهران سرویس کار نیز استفاده کنید.

ما با پرسنلی متخصص، تعمیرات کولرگازی را درمحل انجام داده و تعمیر خود را گارانتی خواهیم نمود. تهران سرویسکار آماده خدمات دهی در کلیه مناطق تهران. با ما تماس بگیرید.

ما بهترین نصاب کولرگازی را برای شما ارسال خواهیم کرد. شما بهترین خدمات تعمیر را از بهترین تعمیرکار کولر گازی دریافت خواهید کرد.

 

مقالات مرتبط:

آموزش شارژ گاز کولرگازی

آموزش عیب یابی کولر گازی اینوتر ال جی

آموزش فارسی نصب کولر گازی اسپلیت

نصب و جابجایی کولرگازی جنرال ایستاده در ولیعصر تهران

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی