راهنمای خرید ماکروویو

راهنمای خرید ماکروویو

فهرست مطالب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه دستگاه ماکروویو بدلیل تسریع در پخت و گرم کردن غذا، استفاده آسان و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی به یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده بطوری که نه تنها در اکثر خانه ها بلکه در محل کار نیز از ماکروویو استفاده می شود.

اگر به تازگی تصمیم به خرید ماکروویو گرفته اید باید بدانید که قبل از خرید ماکروویو باید به یک سری نکات توجه کنید تا انتخاب و خرید هوشمندانه تری نیز داشته باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم به تولید مقاله ای برای راهنمای خرید ماکروویو گرفتیم.

اگر بدنبال خرید بهترین ماکروویو موجود در بازار هستید در ادامه با ما همراه باشد و به توصیه های مهم قبل از خرید ماکروویو توجه کنید!

 

قبل از خرید دستگاه ماکروویو سوالاتی ذهن شما را درگیر می کند، از جمله:

  • کدام ماکروویو بهتر است؟
  • کدام مارک ماکروویو بهتر است؟
  • کدام مدل ماکروویو بهتر است؟
  • یک ماکروویو خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟!
  • قبل از خرید ماکروویو به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  • و اصلا چه ماکروویوی بخرم؟!؟!؟

همه این سوالات باعث سردرگمی شما در تصمیم گیری و خرید ماکروویو می گردد…

ما در این مقاله از سری مقالات ماکروویو تهران سرویسکار با توجه به تجربیات تعمیرکاران ماکروویو تهران سرویسکار، کارشناسان فنی و همچنین بررسی آمار و نظرسنجی های مشتریان برای خرید ماکروویو، سعی کردیم راهنمای جامعی برای خرید ماکروویو گردآوری کنیم.[/vc_column_text][us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#4aa855″][vc_column_text]قبل از هرچیز باید بگوییم اگر ماکروویو شما دچار خرابی شده و مثل قبل کار نمی کند، توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید ماکروویو، با مرکز تخصصی تعمیرات ماکروویو تهران سرویسکار تماس بگیرید، و امور تعمیر ماکرویو خود را به ما بسپارید.

ما در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکار ماکروویو را به محل مورد نظر شما اعزام می کنیم و پس از عیب یابی ماکروویو و بررسی دقیق دستگاه شما، هزینه تعمیرات ماکروویو را به شما اعلام خواهیم کرد.

همچنین اگر قبل از خرید دستگاه ماکروویو می خواهید درباره تفاوت دستگاه های ماکروفر و ماکروویو اطلاعاتی کسب کنید، پیشنهاد می کنم مقاله “تفاوت ماکروویو و ماکروفر” را مطالعه نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قبل از خرید ماکروویو بهتر است به نکات زیر توجه کنید

قبل از خرید ماکروویو اندازه ماکروویو را تعیین کنید!

یکی از موارد مهم قبل از خرید ماکروویو توجه به اندازه و ابعاد خارجی ماکروویو و ظرفیت داخلی ماکروویو می باشد.

تعیین اندازه خارجی ماکروویو

در ابتدا باید فضایی که می خواهید دستگاه ماکروویو را قرا دهید را مشخص کرده و دقیق اندازه گیری نمایید و انتخاب خود را بر اساس میزانی که فضا به شما اجازه می دهد انجام دهید.

تعیین ظرفیت داخلی ماکروویو

مسئله بعدی در مورد اندازه های ماکروویو، تعیین ظرفیت داخلی ماکروویو می باشد.

شما باید با توجه به نیاز خود و انتظاری که از دستگاه دارید، اقدام به خرید ماکروویو نمایید.

مثلا اگر از ماکروویو برای پخت و پز کامل وعده های غذایی استفاده می کنید به یک ماکروویو با ظرفیت داخلی بزرگ نیاز دارید، ولی شاید تخمین اندازه ظرفیت داخلی ماکروویو بصورت چشمی کار آسانی نباشد!

یک راه حل برای تعیین اندازه ظرفیت داخلی ماکروویو این است که ابعاد بزرگ ترین ظرفی که قصد استفاده از آن داخل ماکروویو را دارید هنگام خرید در نظر بگیرید.

قبل از خرید ماکروویو میزان توان مصرفی ماکروویو را در نظر بگیرید!

در واقع توان مصرفی همان میزان قدرت ماکروویو می باشد.

هر چه توان مصرفی ماکروویو بیشتر باشد سرعت پخت غذا نیز افزایش می یابد.

بطور میانگین توان مصرفی اکثر دستگاه های ماکروویو بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ وات می باشد، شما نیز قبل از خرید ماکروویو به یاد داشته باشید که هر چقدر توان یا قدرت ماکروویو کمتر باشد به زمان بیشتری برای پخت یا گرم کردن غذا نیاز دارد و از طرفی توان مصرفی و اندازه دستگاه ماکروویو رابطه مستقیم با قیمت ماکروویو نیز دارد.

در نتیجه مثلث توان مصرفی، اندازه و قیمت ماکروویو، در نحوه عملکرد و کارایی ماکروویو نیز موثر می باشند.[/vc_column_text][vc_column_text]

توجه به انواع مختلف ماکروویو قبل از خرید ماکروویو!

قبل از خرید ماکروویو باید بدانید که دستگاه های ماکروویو خانگی در مدل ها و سبک های مختلفی تولید می شوند.

انوع مدل های ماکروویو:

بطور کلی ۳ نوع ماکروویو وجود دارد:[/vc_column_text][vc_tta_tabs][vc_tta_section title=”ماکروویو رومیزی” tab_id=”1544877482124-9210fa7a-ff83″][vc_column_text]هزینه این ماکروویو نسبت به سایر مدل ها پایین تر بوده و نصب آن نیز راحت تر است.

ماکروویو رومیزی از رایج ترین مدل های ماکروویو بین مشتریان به منظور گرم کردن و یخ زدایی، درست کردن پاپ کرن، پخت غذا و… می باشد.

برای استفاده از ماکروویو رومیزی کافی است فضای کافی روی پیشخوان آشپزخانه برای قرار دادن ماکروویو داشته باشید و دو شاخه آن را به پریز وصل کرده و از آن استفاده نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ماکروویو بالا اجاقی” tab_id=”1544877482214-e1fbeed3-d28e”][vc_column_text]ماکروویو های توکار نسبتا جدید بوده و دارای قیمت بیشتری نسبت به ماکروویو های رومیزی می باشد و نصب آن نیاز به یک متخصص نصب ماکروویو نیز دارد چرا که داخل کابینت یا دیوار بطور سفارشی تعبیه می گردد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ماکروویو توکار (کشویی)” tab_id=”1544877560850-d34c63fa-c262″][vc_column_text]ماکروویو های بالا اجاقی برای کسانی که روی پیشخوان آشپزخانه فضای کافی جهت قرار دادن ماکروویو ندارند، مناسب می باشد و همانطور که از نامش مشخص است بالای اجق گاز نصب می گردد.
ماکروویو بالا اجاقی نیز می تواند جایگزین مناسبی برای هود باشد چراکه دارای سیستم تهویه چند سرعته بوده و عملکردی مشابه هود دارد همچنین داخل آن چراغ هایی برای روشن کردن محدوده اجاق گاز تعبیه شده است.

هر کدام از انواع ماکروویو دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود می باشند که شما با توجه به نیاز خود باید یکی را انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][us_separator type=”short” thick=”2″ color=”custom” bdcolor=”#4aa855″][vc_column_text]

معرفی بهترین ماکروویو

امروزه بدلیل پیشرفت فناوری طراحی و ساخت انواع ماکروویو و همچنین رقابتی شدن بازار بین برندهای مختلف، شرکت های تولید کننده همواره در تلاش برای طراحی محصولی خلاقانه همراه با افزایش کارایی می باشند.
به همین جهت بطور قطع نمی توان گفت بهترین مارک ماکروویو کدام است…

از طرفی وجود مارک های مختلف ماکروویو موجود در بازار شما را در زمان خرید ماکروویو دچار سرگمی می کند ولی این نکته را باید بخاطر داشته باشید که ماکروویو خو را از شرکتی تهیه کنید که خدمات پس از فروش خوبی در ایران ارائه می دهد.

برخی از برند های پرفروش و مطرح ماکروویو در ایران

در این بخش برخی از بهترین ماکروویو های موجود در ایران را لیست کرده ایم:

  • ماکروویو ال جی
  • ماکروویو سامسونگ
  • ماکروویو کنوود
  • ماکروویو دلونگی
  • ماکروویو فلر
  • ماکروویو وستینگهاوس

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی