رفع مشکل بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده

سرویس کولرگازی، رفع مشکل بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده

فهرست مطالب

علت بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده:

یکی از علت‌های بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی های ایستاده، کثیفی کویل ھای اواپراتور می‌باشد. ازآنجاکه در کولرگازی های ایستاده، مکش ھوا از پشت اواپراتور صورت می‌گیرد لذا در ظاهر و از قسمت جلو، کثیفی کویل اواپراتور کولرگازی مشخص نیست و باید اواپراتور کاملاً باز شود تا کثیفی کویل مشخص گردد.

قبل از توضیحات بیشتر باید بدانید که هرچند با آموزش‌های موجود در این وب‌سایت شما می‌توانید بسیاری از مشکلات مربوط به کولرگازی خود را حل کنید اما کار تعمیر و سرویس کولرگازی کاری تخصصی است و باید به متخصصین این امر سپرده شود. به همین جهت ما تهران سرویس‌کار را به شما معرفی می‌کنیم.

در ابتدا باید بدانید که از ظاهر رویی اوپراتور نمی‌شود قضاوت کرد. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید فین اوپراتور  در ظاهر کاملاً تمییز به نظر می‌رسد

سرویس کولرگازی - رفع مشکل بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستادهاما در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که با باز کردن کامل اوپراتور  یونیت دخلی، کثیفی کویل اپراتور کاملاً مشخص خواهد شد.

سرویس کولرگازی- از کردن کامل اوپراتور یونیت دخلی کولرگازی، کثیفی کویل اپراتور کولرگازیپس از باز کردن کامل اوپراتور  یونیت داخلی باید کویل های اوپراتور  به‌صورت کامل شستشو شوند. بسته به میزان کثیفی کویل اوپراتور  کولرگازی مدت‌زمان شستشو با جت واش متغیر است.

برای اینکه درک درستی از نحوه عملکرد کولرگازی ایستاده و همچنین  علت کثیفی کویل اوپراتور  کولرگازی داشته باشد به تصویر زیر توجه کنید.

 رفع مشکل بالا نرفتن دور موتور فن داخلی در کولرگازی ایستاده

تهران سرویس‌کار یکی از بهترین تعمیرکاران کولرگازی در غرب تهران است. ما تمام خدمات مربوط به نصب و جابجایی، شارژ گاز، تعمیر و سرویس کولرگازی را با بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان و با هزینه‌ای بسیار مناسب در محل انجام خواهیم داد. برای سرویس کولرگازی ایستاده با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی