تعمیر پکیج بایکان

تعمیر پکیج بایکان

فهرست مطالب

اگر قصد خرید پکیج بایکان را دارید و یا برند پکیج دیواری منزل شما بایکان است این مقاله به دردتان خواهد خورد.

پکیج های بایکان با دوام بسیار زیاد و کیفیت بالا، ساخت شرکت پکیج بایکان در ایران هستند که توانایی رقابت با نمونه های خارجی این محصولات را دارند.

در این مقاله درباره تعمیر پکیج بایکان و راه های عیب یابی و رفع ایرادات پکیج بایکان توضیح داده ایم، اگر با راهکار های این مقاله نتوانستید مشکل پکیج تان را برطرف کنید همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات و سرویس پکبج دیواری بایکان و ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

تعمیر پکیج بایکان در تهران
تعمیر پکیج بایکان در تهران

تعمیر پکیج بایکان در تهران

خیلی از مردم عادت دارند که بلافاصله بعد از این که مشکلی در روند کار لوازم خانگی خود احساس کردند شخصا دست به کار شده و اقدام به تعمیر غیرتخصصی آن ها کنند.

این در حالی است که در صورتی که شما دانش تخصصی تعمیر پکیج دیواری و آبگرمگن بایکان را نداشته باشید ممکن است آن را دچار مشکلات بیشتری نمایید که هزینه های زیادتری نیز برای از بین بردن آن ها لازم باشد.

بنابراین در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در پکیج بایکان از ابتدا با نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در تهران تماس بگیرید و از شرایط بهره مندی از خدمات تعمیر انواع پکیج بایکان مطلع شوید.

شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران پکیج بایکان در سطح شهر تهران را گرد هم آورده و با قیمت استثنایی آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع پکیج مانند تعمیر پکیج باکسی به صورت شبانه روزی به شما عزیزان هستیم.

نمایندگی پکیج بایکان در کرج

شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار علاوه بر مناطق مختلف تهران در استان البرز و شهر کرج هم دارای نمایندگی های فعال است، این شرکت در مناطقی مانند عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق کرج نمایندگی فعال دارد و تعمیرکار پکیج بایکان را به صورت شبانه روزی به این مناطق اعزام می کند.

تعمیر کار پکیج بایکان

گفته شد که بهتر است خودتان شخصا وارد کار تعمیرات پکیج بایکان نشده و از فرد متخصص کمک بگیرید.

اما این را نیز در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد هستند که صرفا خود را جای افراد متخصص جا می‌زنند و در واقع در امر تعمیرات بسیار ناشی و بی تجربه هستند.

به این منظور، مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات پکیج بایکان مانند نمایندگی پکیج بایکان امری الزامی است که باید به آن توجه داشته باشید.

ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات پکیج بایکان و تعمیر پکیج فرولی به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در تهران هستیم.

تمامی تعمیرکاران ما از جدیدترین تجهیزات برای رفع ایراد پکیج شما استفاده می کنند و هدف ما در این زمینه سرعت عیب یابی و رفع ایراد میباششد.

با تماس شما تعمیرکار متخصص ما در کوتاهترین زمان در محل شما حاضر شده و در سریعترین زمان پکیج شما را تعمیر خواهد کرد.

سرویس پکیج بایکان

اقداماتی که در طی سرویس کردن پکیج بایکان انجام می‌شود و موجب افزایش هرچه بیشتر عمر و دوام دستگاه است در لیست زیر آمده است.

  • تنظیم ارتفاع شعله جهت افزایش عمر مبدل اصلی
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی فن
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی پکیج
  • بهبود عملکرد رادیاتور ها از نظر گرمایش
  • بهبود وضعیت آب گرم مصرفی و گرمایش آن
  • بررسی وضعیت شیر اطمینان و شیر پر کن
  • عوض کردن اورینگ های پکیج
  • اسید شویی و رسوب زدایی
  • بررسی پرشر آب
  • بررسی نشتی آب از پکیج
  • حصول اطمینان از سالم بودن و عدم وجود مشکل در قطعات مختلف و عمرکزد پکیج بایکان
  • بررسی جرقه زن و یون تشخیص شعله
  • بررسی فلوسوئیچ و فلومتر
  • بررسی فشار آب و تنظیم آن
  • برطرف کردن مشکلات احتمالی که در عملکرد یا قطعات پکیج وجود دارد.
  • از بین بردن گرفتگی لوله ها

هزینه سرویس کردن پکیج در تهران سرویس کار بسیار منصفانه بوده و کوچکترین هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

هزینه تعمیر پکیج بایکان

همان طور که متوجه شدید تعمیر برخی قطعات پکیج بایکان حساسیت بیشتری نسبت به سایر آن ها دارد و در نتیجه هزینه بیشتری را نیز در بر خواهد داشت.

ضمن این که در برخی موارد، بعضی از قطعات به طور کلی باید تعویض شوند که در این حالت، هزینه قطعه جدید خریداری شده نیز به هزینه تعمیرات پکیج بایکان اضافه خواهد شد.

بهتر است بدانید قطعات یدکی عرضه شده در مجموعه ما اورجینال و اصل بوده و ما هرگز اعتبار خود را با فروش قطعات فیک زیر سوال نمیبریم.

هزینه تعمیرات پکیج بایکان مانند تعمیر پکیج آریستون به صورت میانگین از ۵۰/۰۰۰ تومان شرو شده و متناسب با نوع خرابی تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.

مناطق تحت پوشش تعمیرات پکیج بایکان

شرکت پکیج بایکان نقاط مختلف ایران را برای ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید برای بهره بردن از این خدمات به نمایندگی های مختلف در کشور مراجعه نموده و یا با تماس تلفنی با تهران سرویس کار، نسبت به دریافت خدمات تعمیرات پکیج بایکان در منزل اقدام نمایید.

ما به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در شرق تهران ، نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در غرب تهران ، نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در جنوب تهران و نمایندگی تعمیر پکیج بایکان در شمال تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر تهران هستیم.

عیب یابی پکیج بایکان

همان طور که می‌دانید ریشه یابی یک مشکل اولین قدم و مهم ترین قدم در راستای حل کردن آن است.

شرکت تعمیر پکیج در تهران و کرج برای سهولت امر ریشه یابی مشکلاتی که ممکن است برای پکیج رخ دهد یک صفحه نمایش ال سی دی روی پکیج تعبیه کرده است که می‌توانید ایرادات پکیج را روی آن مشاهده نمایید.

در این مقاله به صورت کامل درباره تمامی ارور ها و کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور توضیح داده ایم.

شما می‌توانید انواع ارور پکیج بایکان را در دفترچه راهنمای پکیج بایکان و همچنین ادامه این مقاله مطالعه فرمایید.

تعمیر برد پکیج بایکان

برد پکیج بایکان یکی از قطعاتی است که تعمیر کردن آن نسبت به سایر قطعات از حساسیت بسیار بیشتری برخوردار است چرا که کوچکترین آسیبی به آن ممکن است موجب آسیب دیدن تمام قطعات دیگر شود.

کنترل کردن تمام وظایفی که دستگاه و قطعات پکیج بایکان انجام می‌دهند به وسیله برد پکیج صورت می‌گیرد که در واقع برد پکیج را تبدیل به مغز آن می‌کند.

از این رو برای تعمیر این قطعه حتما حساسیت بیشتری به خرج دهید و حتما به فرد متخصص مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره روند تعمیر این قطعه و قیمت برند های مختلف برد پکیج را می توانید با مراجعه به مقاله آموزش تعمیر برد پکیج مطالعه فرمایید.

رسوب زدایی پکیج بایکان

رسوب زدایی کردن یکی از فعالیت هایی است که در طی سرویس کردن پکیج انجام می‌شود.

وقتی مدت زمان زیادی از سرویس کردن پکیج بگذرد، رسوبات موجود در آب یک جا جمع شده و ممکن است وارد مبدل اصلی پکیج شوند که در این صورت باعث فرسودگی و استهلاک پکیج خواهند شد.

کد خطای پکیج بایکان

به دلیل محبوبیت بیشتری که پکیج بایکان مدل مون دارد، درخواست های بیشتری برای خدمات تعیر پکیج بایکان مدل مون نیز وجود دارد.

بنابراین بهتر است نسبت به کد های خطایی که روی آن ها نشان داده می‌شود اطلاعات کافی داشته باشید.

از آن جا که ساختار پکیج دیواری بایکان و پکیج های دیواری بوتان شبیه هم است، معمولا خطاهای رایج هر دو پکیج دیواری یکسان بوده و با یک روش هم خطایابی می شوند، پس شما می توانید در مقاله عیب یابی پکیج بوتان با تمام ایرادات احتمالی این پکیج آشنا شده و در کمتر از ۵ دقیقه ارور های این پکیج را بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کنید.

کد خطای E01 پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E01 زمانی روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که شعله در محفظه احتراق پکیج تشکیل نشده باشد.

مواردی نیز وجود دارد که سنسور های تشخیص شعله ایراد پیدا کرده باشند و تشکیل شدن شعله را تشخیص ندهند که در این صورت نیز خطای E01 به شما نمایش داده می‌شود.

کد خطای E02 پکیج بایکان مدل مون اند سان

این خطا برای نشان دادن ایرادی در دودکش نمایش داده می‌شود. ایراد می‌تواند انسداد دودکش یا ارور پرشر سوئیچ دود در مدل های فن دار باشد.

در مدل های بدون فن، نمایش کد خطای E02 روی نمایشگر نشانه خطای عملکرد در کلید حد ترموستات دود است.

کد خطای E03 پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E03 به معنی خطای عملکرد ntc شوفاژ است.

این خطا ممکن است به علت رسوب گرفتن مبدل اصلی پکیج بایکان نیز نمایش داده شود که در این صورت با سرویس کردن پکیج رفع خواهد گردید.

کد خطای E04 پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E04 در پکیج دیواری بایکان نشانه ی مشکل در عملکرد NTC مصرفی است، که شما باید در زمان مشاهده این کد خطا در اسرع وقت قطعه NTC را تعویض نمایید.

کد خطای ۵۰۱ پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E05 در پکیج دیواری بایکان نشان دهنده وجود مشکل و ایراد در مدولاتور شیر گاز است، پس از مشاهده این کد خطا به دلیل این که خطر نشت گاز وجود دارد بهتر است که این قطعه را تعویض نمایید، ضمنا وقتی شعله در محفظه احتراق به کمترین حالت و مینیموم خود برسد این خطا نشان داده می شود.

کد خطای E06 پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E06 نشان دهنده زیاد تر شدن دمای بیش از حد و بیش از ۹۰ درجه سلسیوس است، که پس از کاهش دمای پکیج این کد خطا به صورت اتومات برطرف خواهد شد.

کد خطای E07 پکیج بایکان مدل مون اند سان

وقتی این ارور نمایش داده می‌شود باید ایراد پکیج را در پمپ و یا سیستم گردش آب آن جست و جو کنید، همچنین ممکن است فشار آب پکیج کم شده باشد که شما کد خطای E07 را در دستگاه خود مشاهده کنید.

کد خطای E08 و E09 پکیج بایکان مدل مون اند سان

کد خطای E08 و E09 به معنی افت فشار آب مدار گرمایش در پکیج دیواری بایکان است، و همچنین یکی از دلایل اصلی نمایش کد خطای E08 و E09 عدم سرویس به موقع و منظم پکیج دیواری می باشد.

ضمنا کد های خطای E09 و E08 در پکیج های دیواری مدل آماتیس هم زیاد نمایش داده می شود، که اگر شما از پکیج های دیواری مدل آماتیس استفاده می کنید، به صفحه ارور پکیج آماتیس مراجعه نمایید و در این صفحه انواع کد های خطای پکیج آماتیس و روش های برطرف کردن آن ها ذکر شده است.

مشکلات رایج پکیج بایکان

علاوه بر کدهای خطایی که راجع به آن ها توضیح داده شد برخی مشکلات نیز وجود دارند که نسبت به سایر ایراداتی که برای پکیج اتفاق می‌افتد رایج ترند، و این مشکلات شما را وادار به تعمیر پکیج بایکان می کنند.

بسیاری از این ایرادات صرفا به خاطر این رخ داده اند که پکیج شما به موقع سرویس نشده است و با سرویس کردن پکیج هم از بین خواهند رفت.

در ادامه مقاله به توضیح دادن برخی از این مشکلات رایج پرداخته ایم که می‌تواند به شما در حل کردن آن ها کمک کند.

صدا دادن پکیج بایکان

خارج شدن سر و صدای بیش از حد به طوری که برای اعضای خانه ازاردهنده باشد یکی از مسائل بسیار رایجی است که در تمام انواع پکیج های دیواری از جمله پکیج بایکان اتفاق می‌افتد.

علت اصلی بروز این پدیده هواگیری پکیج است که با سرویس کردن می‌توان مشکلش را حل نمود.

هواگیری پکیج بایکان را می‌توانید با باز کردن شیر پکیج انجام دهید.

به این صورت که صبر می‌کنید که تمام آب پکیج به همراه هوایی که داخل آن نفوذ کرده است خارج شده و سپس دوباره پیچ های آن را سفت می‌کنید و به این ترتیب کار هواگیری را انجام داده اید.

البته دلایل دیگری نیز برای این که از پکیج سر و صدای اضافی شنیده شود وجود دارد مثل کهنه شدن برخی از قطعات پکیج است.

مواردی که در بالا ذکر کردیم مربوط به حالتی بود که از پکیج صدای تق تق شنیده شود.

اگر صدای سوت از دستگاه شنیده شود به معنی آسیب دیدن دستگاه است.

وقتی رسوب هایی که از آب حاصل می‌شود به مبدل پکیج وارد شود باعث می‌شود قطعات فرسوده شوند و موجب خارج شدن صدای سوت مانند از پکیج می‌شود که می‌توانید با سرویس منظم از آن جلوگیری نمایید.

راهکار های بیشتر برای رفع ایراد صدا دادن را میتوانید در مقاله علت صدا دادن پکیج مطالعه فرمایید و به سرعت ایراد را برطرف کنید.

سرد و گرم شدن آب پکیج بایکان

علت سرد و گرم شدن آب پکیج بایکان به احتمال زیاد خراب شدن سنسور های حرارتی است.

وقتی سنسور های حرارتی پکیج دچار مشکل شده باشند، توان تشخیص آب سرد و گرم را از هم نخواهند داشت و بنابراین آب مصرفی خانه سرد و گرم خواهد شد.

دلایل دیگر بروز این مشکل وراهکار های رفع این ایراد را میتوانید در مقاله علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان مطالعه کنید.

پکیج دیواری بایکان روشن نمی شود

وقتی لوله های پکیج گرفته باشند پکیج دیوار شما روشن نخواهد شد.

این گرفتگی می‌تواند به وسیله رسوب آب یا هوا باشد. اگر فشار پکیج تنظیم نشده باشد نیز احتمال این که پکیج دیواری روشن نشود وجود دارد.

حالت های دیگری نیز برای علت روشن نشدن پکیج وجود دارد که از میان آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خراب شدن شمعک پکیج
  • خراب بودن مشعل پکیج
  • گرم شدن بیش از حد مشعل و محفظه احتراق

دلایل دیگر روشن نشدن پکیج را میتوانید در مقاله روشن نشدن پکیج مطالعه کنید.

پکیج دیواری بایکان ناگهان خاموش می‌شود

در صورتی که پکیج دیواری بایکان ناگهان خاموش شود احتمالا دچار یکی از مشکلات زیر شده است:

  • افت فشار آب پکیج که علت آن ممکن است افت فشار آب کل ساختمان باشد و ربطی به صدمه دیدن خود پکیج نداشته باشد. علت کم شدن فشار آب گرم پکیج را میتوانید در مقاله ما با جزییات کامل مطالعه کنید.
  • بروز مشکل در ترموستات پکیج
  • نشت پمپ و خراب شدن پمپ
  • قطع شدن جریان الکتریکی در پکیج

آب از پکیج بایکان نشت می‌کند

نشتی آب پکیج مسئله ای است که به محض مشاهده باید برای از بین بردن آن چاره اندیشید. این مورد نیز به خاطر دلایل متعددی ممکن است اتفاق بیفتد که از میان آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی در مبدل حرارتی پکیج بایکان
  • نشت کردن پمپ آب و سوراخ شدن آن
  • خرابی اتصالات لوله های آب
  • مشکل فشار در شیر اطمینان
  • وجود خرابی در دیافراگم ظرف انبساط

سوالات متداول؟

هزینه تعمیر پکیج بایکان چقدر است ؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج بایکان در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج بایکان در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بایکان به شما عزیزان هستند.

مشکلات رایج پکیج بایکان؟

از رایج ترین مشکلات پکیج بایکان نشتی آب پکیج، سرد و گرم شدن آب پکیج، روشن نشدن پکیج، ناگهان خاموش شدن و صدا دادن و غیره میباشد. در این مقاله علاوه بر راهکار های رفع این ایرادات درباره عیب یابی و رفع ارور های پکیج بایکان اطلاعات جامعی ارائه داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج