فروش کولرگازی در تهران

فروش کولرگازی در تهران

فهرست مطالب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فروش کولرگازی اصل در انواع برندهای موجود در بازار

شرکت تهران سرویسکار، یکی از مراکز معتبر و مجاز خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی در تهران می باشد که ضمن ارائه خدمات سرویس کولرگازی، تعمیر کولرگازی، نصب و جابجایی کولرگازی، شارژ گاز کولرگازی و… در زمینه فروش کولرگازی نیز فعالیت دارد.

مرکز معتبر فروش کولرگازی در تهران

ما در بخش فروش کولرگازی در تهران، همیشه بدنبال رضایت مشتری و فروش صادقانه بدور از تقلب های بازار بوده ایم و با انواع برندهای کولرگازی از جمله ال جی، سامسونگ، اجنرال، جنرال، گری و…همکاری داشته، و همواره آماده فروش محصولات با کیفیت و مرغوب ضمن ارائه ضمانت نامه معتبر کولرگازی به شما عزیزان و پشتیبان شما در کلیه امور فروش و تعمیرات کولر گازی می باشیم.

انجام مشاوره قبل از فروش کولرگازی در تهران

[/vc_column_text][us_single_image image=”8241″ align=”center”][vc_column_text]تیم مشاوره تهران سرویسکار، بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان در زمینه سرویس، خدمات و فروش کولرگازی در تهران می باشد.

شما عزیزان با انجام مشاوره قبل از خرید کولرگازی و کسب اطلاعات لازم در این زمینه مطمئنا برای خرید کولرگازی مناسب خود انتخاب بهتر و هوشمندانه تری خواهید داشت. 

لطفا جهت انجام مشاوره، با مشاورین بخش فروش کولرگازی تهران سرویسکار تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

علارقم تبلیغات وسوسه انگیز فروش کولرگازی بصورت قاچاق و با قیمت پایین توسط افراد سودجو، خرید این کولرگازی ها عملا مشکلات زیادی را برایتان بدنبال خواهد داشت از جمله:

  • سوختن کمپرسور کولرگازی
  • خنک نکردن کولرگازی
  • سوختن برد کولرگازی
  • و…

که در صورت بروز چنین مشکلاتی بدون وجود گارانتی محصول، هزینه تعمیرات کولر گازی بسیار سرسام آور می باشد.

بنابراین پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که کولرگازی خود را از یک مرکز معتبر فروش کولرگازی تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل تیم پشتیبان شرکت از شما حمایت کنند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_single_image image=”8081″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سایر خدمات کولرگازی تهران سرویسکار

[/vc_column_text][us_single_image image=”8083″ align=”center”][vc_tta_tabs][vc_tta_section bg_color=”#757575″ text_color=”#ffffff” title=”نصب و جابجایی کولرگازی” tab_id=”1537792884277-30441012-8623″][vc_column_text]در صورت خرید کولرگازی، برای نصب و جابجایی کولرگازی بهترین نصاب کولر گازی را از ما بخواهید.

گروه فنی تهران سرویسکار به همراه نصابان حرفه ای کولرگازی آماده ارائه خدمات نصب و جابجایی کولرگازی در هر نقطه از تهران و هر ساعت از شبانه روز می باشد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section bg_color=”#757575″ text_color=”#ffffff” title=”سرویس کولرگازی” tab_id=”1537792884366-873c50fe-0c8f”][vc_column_text]نکته ای که نباید هیچگاه فراموش کنید این است که تمام ماشین آلات مکانیکی از جمله کولرگازی، بطور دوره ای و متناوب احتیاج به سرویس دارند.

در صورت بی توجهی به این مسئله نه تنها از عمر کولرگازی کاسته می شود بلکه در صورت بروز مشکل ممکن است متحمل هزینه های گرافی شوید، حال آنکه با سرویس کولرگازی بطور دوره ای و منظم و صرف هزینه کم می توانید سلامت و عمر دستگاه خود را تضمین کنید.

تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر و فروش کولرگازی تهران سرویسکار، سرویس و تعمیر انواع برندهای کولرگازی از جمله:

را برایتان انجام خواهند داد.

در اینجا لازم به ذکر است، اقدام به موقع در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد کولرگازی و تماس با مرکز تعمیرا کولر گازی معتبر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

بدلیل مکانیزم پیچیده و حساس کولرهای گازی و کولرهای گازی اسپیلت، بهتر است در زمان مشاهد مشکل، عیب یابی و تعمیر کولرگازی خود را به تعمیرکار حرفه ای و متخصص بسپارید.

پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را مطالعه بفرمایید:

۳ نشانه برای تماس با تعمیرکار کولر گازی سامسونگ[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section bg_color=”#757575″ text_color=”#ffffff” title=”تعمیر کولرگازی” tab_id=”1537792990215-3a948521-77b8″][vc_column_text]با اطمینان امور تعمیرات کولر گازی خود را به مرکز معتبر تعمیر کولرگازی تهران سرویسکار بسپارید، چراکه ما در مرکز تعمیرات تهران سرویسکار با داشتن تیمی متخصص و حرفه ای از تعمیرکاران کولرگازی در هر نقطه از تهران و بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات همراه با ضمانت به شما عزیزان هستیم.

ما همراه در تلاش هستیم تا امور تعمیرات کولرگازی شما عزیزان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام دهیم چرا که تعهد به کار، مسئولیت پذیری و صداقت همواره از اهداف اصلی ما بوده است.

در اینجا باید بگوییم یکی از نکات مهم در رابطه با استفاده از کولرهای گازی بعد از گذشت ۶ ماه از خاموش بودن دستگاه، حصول اطمینان از سلامت کولرگازی می باشد.

و اکثر اوقات علت خرابی و اختلال در عملکرد کولرهای گازی عدم توجه به این مسئله می باشد.

بنابراین بهتر است قبل از استفاده مجدد از کولرگازی بعد از مدتی، حتما از یک تعمیرکار کولرگازی بخواهید تا دستگاه شما را بررسی و در صورت نیاز تعمیر نماید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section bg_color=”#757575″ text_color=”#ffffff” title=”شارژ گاز کولرگازی” tab_id=”1537793010550-64e2f4b1-ecf1″][vc_column_text]بروز برخی اختلالات در کولرگازی که در مقاله عیب یابی و تعمیر کولرگازی بطور کامل شرح داده شده، بدلیل کاهش میزان گاز کولرگازی می باشد و نیاز به شارژ گاز کولرگازی می باشد که این کار حتما باید توسط یک تعمیرکار ماهر کولرگازی انجام شود چراکه بسیار تخصصی بوده و نباید اقدام به انجام آن نماید.

شما عزیزان برای شارژ گاز کولرگازی خود می توانید با ما در مرکز تعمیرات کولرگازی تهران سرویسکار تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tabs][vc_column_text]لطفا جهت انجام مشاوره، با مشاورین بخش فروش کولرگازی تهران سرویسکار تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی