تعمیر کولر گازی ایوولی

تعمیر کولر گازی ایوولی

فهرست مطالب

تهران سرویس کار معتبرترین نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی (evvoli) در تهران و کرج است که در زمینه نصب و شارژ کولر گازی ایوولی نیز بسیار موفق عمل کرده و دارای ۳۰ سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد.

برای دریافت خدمات تعمیرات، سرویس تخصصی، شارژ گاز و نصب اسپلیت ایوولی در کوتاهترین زمان و با قیمتی ارزان تر از همه جا می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید.

نصب کولر گازی ایوولی
نصب کولر گازی ایوولی

نصب کولر گازی ایوولی

اولین کاری که باید در اولین مرحله بعد از خریدن کولر گازی ایوولی انجام دهید پیدا کردن نصاب حرفه ای برای نصب کولر گازای ایوولی است.

نکته ای که این نصاب حرفه ای باید در نظر داشته باشد این است که از قرار دادن کولر گازی و کولر آبی در یک اتاق جلوگیری کند و تا حد امکان این دو محصول را در یک محیط بسته قرار ندهد.

به این دلیل که گفته می شود کولر گازی و آبی در یک محیط بسته قرار نگیرند این است که اساس کار کولر آبی رطربت دادن به محیط است در حالی که کولر گازی رطوبت را از محیط می گیرد.

نکته دیگری که باید در حین نصب کردن کولر گازی باید توسط نمایندگی نصب کولر گازی ایوولی در نطر گرفته شود این است که کولر روی یک سطح صاف و مسطح قرار بگیرد و در حین کار کردن جابجا نشود.

دقت داشته باشید برای نصب کولر گازی ایوولی محلی را برای نصب انتخاب کنید که برای تعمیرات و سرویس کولر گازی ایوولی مشکل ایجاد نکند و تعمیر کار به راحتی بتواند به قطعات مختلف کولر گازی دسترسی داشته باشد.

محل نصب کولر گازی ایوولی باید متناسب با نقشه کانال ها، وزن پنل های داکت اسپلیت و ارتفاع دیوار ساختمان باشد و فاصله مناسبی تا دیوار داشته باشد تا برای تعمیرات کولر گازی ایوولی مشکلی ایجاد نکند.

قیمت نصب کولر گازی ایوولی

قیمت نصب کولر گازی ایوولی در شرکت های خدماتی مختلف متفاوت است و دلایل زیادی برای تفاوت قیمت نصب وجود دارد.

اگر شما کولر گازی تان را از مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی خریداری کرده باشید می توانید علاوه بر آن که نصب را با قیمتی بسیار پایین تر انجام دهید، از خدمات پس از فروش ایوولی در تهران نیز بهره مند شوید.

بهترین نصاب های کولر گازی ایوولی در مجموعه تهران سرویس کار گرد هم آمده اند که حداقل دارای ۵ سال سابقه کاری در زمینه نصب انواع کولر گازی هستند.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات نصب انواع کولر گازی با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی فوق العاده با ما تماس بگیرید، ضمنا با مراجعه به صفحه نصب کولر گازی می توانید به صورت آنلاین با نصاب حرفه ای کولر گازی ایوولی ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی
تعمیرات کولر گازی ایوولی

تعمیرات کولر گازی ایوولی

در صورتی که سرویس کولر گازی ایوولی را هر ۶ ماه یکبار انجام دهید تا حد بسیار زیادی می توانید از خراب شدن قطعات داخلی آن پیشگیری کنید.

اما با همه محافظه کاری ها همیشه به صورت ناگهانی یک اتفاق برای کولر گازی میفتد که باعث می شود به خوبی گذشته کارایی نداشته باشد.

در این زمان است که شما نیاز به تعمیرات تخصصی کولر گازی ایوولی خواهید داشت، بهترین کاری که باید برای تعمیر و سرویس کولر گازی ایوولی انجام دهید پیدا کردن مرکزی است که با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان این کار را برای شما انجام دهد.

تعمیر حرفه ای کولر گازی ایوولی بسیار تخصصی است و باید توسط افرادی انجام شود که سابقه زیادی در این زمینه داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی نیز در نمایندگی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایوولی به سادگی و با بهترین خدمات امکان پذیر است.

شما می توانید با خیالی آسوده کولرگازی ایوولی شما می توانید با خیالی آسوده کولرگازی ایوولی به مجموعه بزرگ تهران سرویس کار که مرکز تعمیرات کولر گازی ایوولی در تهران است بسپارید و از کیفیت بالای خدمات ما بهره مند شوید.

تهران سرویس کار تعمیرگاه مجاز کولر گازی ایوولی در تهران است که با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است، ضمنا شما با مراجعه به صفحه تعمیر کولر گازی به صورت آنلاین با تعمیر کار کولر گازی ایوولی ارتباط برقرار نمایید.

شارژ کولر گازی ایوولی

اساس کار کولر گازی های مختلف این است که با استفاده از گاز مبرد هوای داخل ساختمان را خنک کرده و باعث دمای مطبوع ساختمان می شود.

با استفاده از کولر گازی و به مرور زمان حجم گار مبرد کم می شود و با کم شدن حجم گاز از میزان خنک کنندگی آن کاسته شده و باعث می شود دیگر کولر گازی کارایی گذشته را نداشته باشد.

گازهای مبرد کولرگازی انواع مختلفی دارند، ازترکیبات اصلی مبرد ها می توان به متان و زئوتروپیک اشاره کرد.

شارژ گاز اسپلیت هم مانند مراحل شارژ کولر گازی است که به صورت تخصصی در مرکز تهران سرویس کار در سراسر تهران انجام می شود.

یکی دیگر از انواع گاز مبرد که در کولرهای گازی استفاده می‌ شود R410A است که برای لایه ازن بی خطر بوده و با فشار زیادی که دارد می‌ تواند در دستگاه های کوچکتر مناسب باشد.

در مجموعه ما با توجه به برند و مدل کولر گازی شما و با تشخیص متخصص از بهترین گاز مناسب کولر گازی شما استفاده خواهد شد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شارژ گاز کولر گازی مراجعه نمایید.

سرویس کولر گازی ایوولی

یکی از راه هایی که می توانید طول عمر کولر گازی را افزایش دهید این است که با سرویس کولر گازی ایوولی و سرویس اسپلیت هر ۶ ماه یکبار از خذاب شدن قطعات داخلی آن پیشگیری کنید.

با سرویس به موقع کولر گازی کمک زیادی به کاهش هزینه های تعمیر کولر گازی ایوولی می کنید و تا حد زیادی می توانید جلو خراب شدن قطعات را بگیرید.

بهتر است سرویس کولر گازی ایوولی را یا در ابتدای فصل تابستان یا در ابتدای فصل زمستان انجام دهید تا در حین کار کردن جلوی ایجاد بوی نامطبوع کولر گازی را بگیرید، ضمنا در صفحه سرویس کولر گازی نیز می توانید لیست قیمت سرویس تخصصی تمامی قطعات کولر گازی ایوولی را مشاهده نمایید.

عیب یابی کولر گازی ایوولی

اولین کاری که تعمیرکار کولرگازی ایوولی برای شروع به تعمیر باید به آن مسلط باشد نحوه عیب یابی کولرگازی ایوولی است که تنها از عهده افراد متخصص بر می آید.

عیب یابی اولین قدم برای تعمیر کولرگازی ایوولی است که باید با تجهیزات جدید و در زمان کوتاهی انجام شود، تعمیر کاران با سابقه تهران سرویس کار در کوتاهترین زمان مشکل کولر گازی را پیدا کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن برای تعمیر اقدام می کنند.

کیفیت کولر گازی ایوولی

کولر گازی های مدل ایوولی (evvoli) دارای مدل های مختلفی هستند که از جمله باکیفیت ترین مدل های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی ایوولی 36000
  • کولر گازی ایوولی 24000
  • کولر گازی ایوولی 18000
  • کولر گازی ایوولی 12000
  • کولر گازی ایوولی 9000

از نظر کیفیت کولر گازی ایوولی مدل 24000 یک خانه با مساحت 100 متر را در اوج گرمای تابستان کاملا خنک می کند، و برای مساحت های بالای 100 متر نیز شما می توانید از کولر 36000 هزار ایوولی استفاده نمایید، جالب است بدانید که به دلیل قدرت بالای خنک کنندگی کولر های ایوولی از این مدل کولر های گازی توصیه می شود که در مناطق گرمسیر و مناطقی که آب و هوای شرجی دارند استفاده شود.

آیا کولر گازی ایوولی خوب است

از نظر قدرت خنک کنندگی مخصوصا برای خانه هایی با مساحت بالا کولر های ایوولی بسیار انتخاب مناسبی هستند، اما یک مشکل بزرگ کولر های ایوولی این است که مصرف برق بسیار بالایی دارند، ضمن این که برخی از قطعات کولر ایوولی مانند کندانسور در بازار به سختی پیدا می شود، به همین دلیل بهتر است که سرویس سالیانه کولر های ایوولی به موقع و سر وقت انجام شود.

ریموت کنترل کولر گازی ایوولی

طرز استفاده از کنترل کولر گازی ایوولی به این صورت است که شما باید به کمک دکمه mode حالت سرما و گرمای کولر گازی خود را انتخاب نمایید، دکمه تنظیم دما به شما این امکان را می‌ دهد که دمای هوای خروجی را تنظیم نمایید که می توانید آن را روی حالت اتومات قرار دهید تا با توجه به دمای محیط شما باید سرد و یا باید گرم را به محیط منتقل نماید.

ضمنا ریموت کنترل کولر گازی ایوولی دارای تایمر می باشد که به شما این امکان را می‌ دهد که زمان روشن و خاموش شدن کولر گازی را تنظیم کنید.

مشکلات احتمالی کولر گازی ایوولی

با وجود این که کولرگازی های ایوولی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و عمر زیادی هم دارند، به هر حال مانند هر لوازم خانگی دیگری ممکن است دچار مشکلاتی شوند که می‌ توان آن ها را حل کرد.

مثلا ممکن است در مواردی به جای باد سرد، باد گرم از آن ها خارج شود و یا این که صدا هایی از آن خارج شود که در حالت عادی شما این صدا ها را نمی شنوید.

برق دار شدن بدنه کولر گازی ایوولی از دیگر مشکلاتی است که مشتریان ما بسیار از آن گله می کنند، در چنین مواقعی به هیچ عنوان شخصا اقدام به تعمیر اسپلیت ایوولی نکرده و تعمیرات آن را به تهران سرویس کار نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایوولی و نیروهای متخصص حاضر در نمایندگی اسپیلت ایوولی بسپارید.

نمایندگی کولر گازی ایوولی

نمایندگی کولر گازی ایوولی با کارشناسان با مهارت و با تجربه آماده ارائه خدمات مربوط به فروش و همچنین خدمات پس از فروش کولر گازی Evvoli می‌باشد که می‌ توانید برای سرویس و شارژ دستگاه خود نیز به آن مراجعه نمایید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی