تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی (LG) در تهران و کرج به صورت شبانه روزی و با گارانتی معتبر توسط نمایندگی کولر گازی ال جی انجام می‌ شود، شما می‌توانید جهت ثبت درخواست خود برای تعمیر کولر گازی ال جی، سرویس تخصصی و کامل تمامی قطعات کولر گازی ال جی، شارژ گاز کولر گازی و اسپیلت ال جی، و همچنین نصب و راه‌ اندازی کولر گازی و داکت اسپیلت ال جی از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا شماره تلفن‌ های 9129529351 و 02122369713 در اختیار شماست تا بتوانید در تمامی روزهای هفته با تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت ال جی تماس بگیرید.

قیمت تعمیر کولر گازی ال جی
قیمت تعمیر کولر گازی ال جی

قیمت تعمیر کولر گازی ال جی

هزینه تعمیرات کولر گازی ال جی به عوامل مختلفی می‌ تواند بستگی داشته باشد، برای برآورد کردن هزینه تعمیرات تخصصی کولر گازی و اسپیلت ال جی ابتدا باید مراحل عیب یابی کولر گازی ال جی توسط تکنسین مربوطه کاملا بررسی شود.

تمامی قطعات اصلی و جانبی کولر گازی و اسپیلت ال جی پس از بررسی کامل و مشخص شدن مشکل کولر گازی و اینکه کدام قطعه باید تعمیر و احیانا تعویض شود در تعیین هزینه تعمیرات کولر گازی ال جی تاثیرگذار است.

برای این منظور و برای استعلام قیمت تعمیرات و سرویس کولر گازی ال جی شما می‌ توانید به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین با کارشناسان نمایندگی کولر گازی و اسپیلت ال جی ارتباط برقرار نمایید.

سرویس کولر گازی ال جی

در صورتی که همین الان با مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی تماس بگیرید و هزینه تعمیر هر کدام از قطعات کولر گازی مانند برد الکترونیک، کمپرسور کولر گازی و دیگر قطعات اصلی و جانبی را استعلام نمایید، متوجه می‌ شوید که هزینه تعمیرات کولر گازی در حال حاضر بسیار زیاد است، مخصوصا زمانی که شما بخواهید یک قطعه را تعویض کنید باید هزینه بالایی برای خرید یک قطعه اورجینال و اصل پرداخت نمایید.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه تعمیرات کولر گازی این است که شما با انجام سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی سالی یک بار می‌ توانید سلامت قطعات کولر گازی خود را تضمین نمایید.

اگر همین حالا به صفحه سرویس کولر گازی در وب سایت تهران سرویس کار مراجعه نمایید، مشاهده خواهید کرد که لیست قیمت سرویس کامل کولر گازی ال جی هزینه بسیار کمتری را برای شما به همراه دارد.

نصب کولر گازی ال جی

شرکت تهران سرویس کار به عنوان تنها نمایندگی معتبر کولر گازی ال جی در تهران و کرج، در کنار ارائه خدماتی مثل تعمیرات کولر گازی ال جی و سرویس کامل کولر گازی ال جی، راه‌اندازی کولر گازی و اسپیلت ال جی در محل را نیز برای مشتریان شرکت ال جی انجام می‌ دهد.

خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی نیز یک کار کاملا تخصصی است که باید توسط تکنسین‌ های حرفه‌ ای انجام شود، برای ثبت درخواست اعزام نصاب کولر گازی ال جی به محل شما می‌ توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه کرده و در این صفحه درخواست خود را ثبت نمایید، نصاب کولر گازی ال جی در کمتر از دو ساعت کنار شما خواهد بود.

شارژ گاز کولر گازی ال جی

کولر گازی و اسپیلت ال جی در صورتی که در فصل تابستان قدرت خنک کردن محیط را به اندازه کافی نداشته باشد نیاز به شارژ گاز دارد، شارژ گاز کولر گازی نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط نمایندگی کولر گازی ال جی به شما مشتریان ارائه می‌ شود، می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت ال جی ارتباط برقرار نمایید تا برای شارژ گاز کولر گازی ال جی در سریع‌ ترین زمان به محل اعزام شوند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی کولر گازی و اسپیلت ال جی در تهران است، و همانطور که گفته شد تمامی خدمات تعمیرات، سرویس، شارژ گاز و نصب کردن کولر گازی ال جی توسط تکنسین‌ های حرفه‌ ای و با تجربه این مجموعه با ضمانت‌ نامه معتبر برای شما مشتریان انجام خواهد شد.

ضمنا نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت کارشناسان خود را موظف کرده است که مشاوره رایگان برای عیب یابی کولر گازی و اسپیلت ال جی به مشتریان شرکت ارائه دهند.

تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران

نمایندگی معتبر کولر گازی ال جی در راستای جلب رضایت مشتریان خود شعبات مختلفی را در مناطق مختلف تهران از جمله مناطق غرب تهران تاسیس کرده است، این مجموعه دارای شعبات فعال در مناطقی مانند صادقیه، ستارخان، گیشا، مرزداران، سعادت آباد، تهرانسر، اکباتان، پونک، بریانک و دیگر مناطق غرب تهران است.

همچنین در مناطق شمال تهران مانند شهرک غرب، تجریش، نیاوران نیز تعمیرکاران سیار کولر گازی ال جی در سریع‌ ترین زمان به محل اعزام می‌ شوند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در کرج

شرکت تهران سرویسکار در مناطق مختلف کرج و استان البرز نیز دارای نمایندگی های فعال می باشد که از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت عزیزان ساکن کرج می توانند با تعمیرکار کولر گازی ال جی ارتباط برقرار نمایند.

تعمیر برد کولر گازی ال جی

تعمیر برد کولر گازی اینورتر ال جی یکی از خدمات تخصصی است که توسط نمایندگی کولر گازی ال جی ارائه می‌ شود، همانطور که می‌ دانید برد کولر گازی مانند سیستم پردازشگر مرکزی کامپیوتر عمل می‌ کند و تمامی دستورات کولر گازی ال جی توسط برد الکترونیک مدیریت می‌ شود.

در صورتی که برد کولر گازی خراب شود عملکرد دیگر قطعات کولر گازی را تحت تاثیر قرار می‌ دهد و بقیه قطعات نیز قطعا دچار اشکال خواهند شد.

در این زمان است که حتما باید برد کولر گازی ال جی تعویض شود و برای تعویض کردن برد کولر گازی و اسپیلت ال جی شما باید کار های زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا باید تمامی پیچ‌ های بدنه برد الکترونیک کولر گازی ال جی را باز کنید و پس از آن با یک توری مواجه می‌ شوید که برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل برد نصب شده است و شما باید پیچ‌ های آن را هم باز کنید و توری را از برد الکترونیک جدا کنید.
  • سپس باید سیم‌ های برد را بررسی نمایید، سعی کنید که محل دقیق اتصال سیم‌ ها را به خاطر داشته باشید تا در هنگام نصب برد جدید بتوانید اتصال آنها را به درستی برقرار نمایید.
  • شما می‌ توانید سیم‌ هایی که برد را به قسمت‌ های دیگر کولر گازی وصل کرده‌ اند با استفاده از یک وسیله مانند سیم چین جدا نمایید.
  • بعد از جدا کردن سیم‌ ها، برد را از دستگاه خارج کنید و برد جدیدی را که خریداری کرده‌ اید در محل مورد نظر نصب نمایید.
  • در آخر هم پس از نصب برد جدید توری را بر روی آن قرار دهید تا از ورود گرد و غبار به داخل برد الکترونیک دستگاه جلوگیری کند.

البته شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی در این وب سایت با نمایندگی کولر گازی ال جی تماس بگیرید، در صورتی که برد الکترونیک دستگاه امکان تعمیر داشته باشد متخصصین شرکت می‌ توانند تعمیر برد کولر گازی 24000 اینورتر ال جی و سایر مدل‌ های کولر گازی ال جی را با هزینه بسیار کمتر برای شما انجام دهند.

تعمیر کنترل کولر گازی ال جی

در صورتی که تنظیمات ریموت کنترل کولر گازی ال جی شما به هم خورده است، برای تنظیم مجدد آن شما می‌ توانید به دفترچه راهنمای کولر گازی ال جی مراجعه نمایید، در صورتی که کولر گازی ال جی را از نمایندگی‌ های معتبر خریداری نکرده‌ اید و دستگاه شما دارای دفترچه راهنما نیست شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در این وب سایت با نمایندگی کولر گازی ال جی تماس بگیرید تا همکاران ما دفترچه راهنمای ریموت کنترل کولر گازی ال جی را برای شما ارسال نمایند.

تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی

تعمیرات تخصصی کمپرسور کولر گازی و اسپیلت ال جی یکی دیگر از خدمات شرکت نمایندگی کولر گازی ال جی می‌باشد، کمپرسور کولر گازی ال جی همانند برد الکترونیکی از قطعات مهم و حیاتی در کولر گازی به شمار می‌رود، اما متاسفانه باید به شما بگوییم که تعمیر کردن کمپرسور کولر گازی ال جی همیشه امکان‌پذیر نیست و در بسیاری از مواقع شما نیاز به تعویض این قطعه دارید، به این دلیل که کمپرسور کولر گازی از قطعات متعددی مانند:

  • سیلندر
  • رولر
  • ون
  • شافت
  • یاتاقان
  • سرپوش بالا
  • روتور
  • جمع کننده
  • لوله مکنده
  • مافور
  • اسارتور
  • بدنه
  • سرپوش پایین
  • لوله تخلیه
  • ترمینال

تشکیل شده است و برای تعمیر کردن کمپرسور هر کدام از این قطعات باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ ای و کار بلد بررسی شوند، در ادامه ما روش تست کردن کمپرسور کولر گازی و اینورتر ال جی را به شما توضیح می‌ دهیم که شما می‌ توانید با این روش تست کردن متوجه شوید که آیا کمپرسور کولر گازی ال جی قابل تعمیر کردن است یا خیر.

نحوه تست کردن کمپرسور کولر گازی ال جی

برای تست کردن کمپرسور کولر گازی ال جی تعمیر کار کولر گازی ال جی باید ۴ روش زیر را استفاده نماید:

  1. تست کردن سیم پیچی کولر گازی
  2. تست کردن صدای کمپرسور ال جی
  3. تست کردن فشار گاز کمپرسور کولر ال جی
  4. و در نهایت تست کردن کمپرسور به روش دستی

با این چهار روش تعمیرکار کولر گازی ال جی می‌ تواند متوجه شود که آیا کمپرسور قابل تعمیر کردن می‌ باشد و یا این قطعه باید تعویض شود.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی