تعمیر کولر گازی بوتان

تعمیر کولر گازی بوتان

فهرست مطالب

سرویس و تعمیرات کولر گازی بوتان توسط بهترین شرکت تعمیرات کولر گازی با گارانتی معتبر و به صورت شبانه روزی در تهران و کرج انجام می شود، تعمیر کولر گازی بوتان به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط بهترین تکنسین های کولر گازی بوتان و با ضمانت کامل انجام خواهد شد که شما می توانید برای برقراری ارتباط با نمایندگی کولر گازی بوتان در تهران و کرج با شماره های 9129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید، البته سایر راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت نیز پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

شرکت نمایندگی کولر گازی بوتان علاوه بر خدمات تعمیرات تخصصی این مدل از کولر گازی، سرویس کولر و اسپیلت بوتان، شارژ گاز و نصب کولر گازی بوتان را نیز با با گارانتی معتبر برای مشتریان خود انجام می دهد.

قیمت تعمیر کولر گازی بوتان
قیمت تعمیر کولر گازی بوتان

قیمت تعمیر کولر گازی بوتان

مهم ترین موضوعی که شرکت نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی بوتان را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز می کند، محاسبه قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد که شما می توانید جهت مشاهده هزینه تعمیرات کولر گازی و اسپیلت بوتان به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه تعرفه های قیمتی مصوب شده مطابق با نرخ اتحادیه تعمیرت کولر گازی در تهران و کرج را مشاهده نمایید.

ضمنا اگر شما از طرق همین وب سایت با نمایندگی تعمیرات، سرویس و نصب کولر گازی بوتان ارتباط برقرار نمایید می توانید از تخفیفات ویژه همکاران ما نیز استفاده کنید.

سرویس کولر گازی بوتان

در این بخش قصد داریم که یکی از خدمات شرکت نمایندگی کولر گازی بوتان را به شما معرفی نماییم، سرویس کولر گازی به صورت کامل و تخصصی یکی از کارهای ویژه ای است که توسط نمایندگی معتبر کولر گازی بوتان به مشتریان ارائه می شود.

حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که مزیت انجام سرویس کولر و اسپیلت بوتان چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که با انجام سرویس به موقع و سر وقت کولر گازی و اسپیلت بوتان عمر قطعات کولر گازی افزایش پیدا خواهد کرد و کمتر دچار خرابی می شوند، ضمنا کیفیت عملکرد کولر گازی مثلا در افزایش سرما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و راندمان کاری کولر گازی و اسپیلت بوتان نیز بالاتر می رود.

سرویس کولر گازی و اسپیلت بوتان شامل موارد زیر است:

  • تعویض فیلتر درایر
  • اسید شویی کولر گازی بوتان
  • شستشوی کامل مدار
  • تعویض خازن کولر گازی
  • نصب پایه زمینی
  • سرویس کامل کولر گازی
  • تعویض قطعات داخلی یونیت داخلی
  • تعویض ترانس برد
  • لوله کشی مسی
  • کابل کشی کولر گازی
  • تخلیه آب درین و غیره

نصب کولر گازی بوتان

در کنار تعمیرات کولر گازی بوتان و سرویس تخصصی تمامی قطعات اصلی و جانبی کولر گازی بوتان، نصب کولر گازی بوتان نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت نمایندگی کولر گازی و اسپیلت بوتان ارائه می شود.

خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی و اسپیلت بوتان نیز دارای گارانتی معتبر است، اگر شما علاقه مند هستید با مراحل نصب کردن کولر گازی مدل بوتان به صورت حرفه ای آشنا شوید می توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید، در این صفحه به صورت مرحله به مرحله نصب تخصصی کولر و اسپیلت بوتان توسط تکنسین های حرفه ای توضیح داده شده است.

شارژ گاز کولر گازی بوتان

شرکت بوتان یکی از شرکت های قدیمی و بسیار شناخته شده در زمینه تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی می باشد، انواع کولر گازی، پکیج، آبگرمکن های دیواری بوتان با بالاترین کیفیت در دسترس مردم هستند.

البته تمامی این وسایل نیاز به یکسری مراقبت های اولیه دارند که عملکرد آن ها به بالاترین سطح ممکن برسد و خللی در عملکرد آن ها ایجاد نشود، یکی از این مراقبت های اولیه شارژ گاز کولر گازی است که باید به موقع و سر وقت انجام شود.

با شارژ گاز کولر گازی و اسپیلت بوتان درواقع کمپرسور کولر گازی با قدرت بیشتری می تواند در اوج گرمای تابستان هوای محیط را خنک نماید، به همین دلیل در کنار سرویس سالیانه کولر گازی، از تکنسین مربوطه بخواهید که شارژ گاز کولر را نیز برای شما انجام دهد.

البته تکنسین های شرکت نمایندگی کولر گازی بوتان در زمان انجام سرویس کامل کولر گازی، شارژ گاز را نیز برای مشتریان انجام خواهند داد.

نمایندگی کولر گازی بوتان در تهران

تنها نمایندگی معتبر تعمیرات کولر گازی بوتان که خدمات دیگری مثل سرویس و نصب کولر گازی و اسپیلت بوتان را نیز با گارانتی معتبر انجام می دهد شرکت تهران سرویسکار می باشد.

شرکت تهران سرویسکار با ضمانت 100 درصد تعمیرات و عیب یابی کولر گازی بوتان را برای شما انجام می دهد، و این نمایندگی معتبر این اطمینان را به مشتریان خود خواهد داد که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعویض قطعات استفاده نماید.

ضمنا نمایندگی کولر گازی بوتان در کرج و استان البرز نیز بر عهده شرکت تهران سرویسکار می باشد، تمامی تکنسین های این شرکت دوره های حرفه ای و تخصصی تعمیرات و عیب یابی کولر گازی را گذرانده و کار خود را به نحو احسن برای مشتریان انجام خواهند داد.

در مرکز نمایندگی کولر گازی و اسپیلت بوتان مدل های زیر با گارانتی معتبر تعمیر و عیب یابی خواهد شد.

  • تعمیر کولر گازی بوتان 30000
  • تعمیر کولر گازی بوتان 24000
  • تعمیر کولر گازی بوتان 18000
  • تعمیر کولر گازی بوتان 12000

البته این نمایندگی معتبر علاوه بر تعمیرات و عیب یابی کولر و اسپیلت بوتان، کار تعمیر پکیج بوتان را نیز انجام می دهد، و تمامی مدل های پکیج دیواری بوتان نیز با گارانتی معتبر تعمیر و عیب یابی می شوند.

عیب یابی کولر گازی بوتان

کولر گازی بوتان همانند سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی گاهی اوقات نیاز به تعمیر و عیب یابی خواهد داشت، و برای این که فرآیند تعمیرات و عیب یابی قطعات کولر گازی بوتان با هزینه مناسب برای شما انجام شود، بهتر است که به نمایندگی های معتبر شرکت بوتان مراجعه نمایید.

از جمله مشکلات رایجی که کولر گازی بوتان می تواند با آن ها در صورت عدم مراقبت و نگهداری درست و اصولی مواجه شود، موارد زیر است:

  • عدم روشن شدن کولر گازی بوتان
  • پرتاب باد گرم از کولر گازی
  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی و اسپیلت بوتان در حین کار کردن
  • به هم خوردن تنظیمات ریموت کنترل کولر گازی و کار کردن یکسره کولر و اسپیلت بوتان
  • شنیده شدن سر و صدای زیاد در تایم کار کردن کولر گازی

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی