تعمیر پکیج بوش

تعمیر پکیج بوش

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر پکیج بوش (BOSCH) به صورت شبانه روزی با گارانتی معتبر توسط بهترین تعمیرکاران انواع پکیج های دیواری انجام می شود، با وجود کیفیت بسیار بالای پکیج های بوش، در صورت سرویس نکردن به موقع این پکیج ها نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

در وهله اول بهترین کار جلوگیری از ایجاد مشکل سرویس کردن منظم پکیج بوش می‌باشد، اما در صورتی که مشکلاتی نیز ایجاد شد می‌توانید آن را تعمیر کرده و مجددا از پکیج خود استفاده نمایید.

تعمیرات پکیج بوش نیاز به تخصص خاصی دارد و نباید این کار را به دست افراد نابلد و غیر حرفه ای بسپارید، همانطور که می دانید پکیج دیواری بوش ساخت کشور آلمان است و قطعات اسن پکیج با دیگر پکیج های دیواری متفاوت است، به همین دلیل تعمیرات تخصصی قطعات آن نیاز به مهارت و دانش فنی بالا دارد، در ادامه این مطلب می توانید با خدمات تعمیرات و سرویس پکیج دیواری بوش آشنا شوید و جهت ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج بوش از طریق راه های ارتباطی همین وب سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج بوش تهران
تعمیر پکیج بوش تهران

تعمیر پکیج بوش تهران

شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی پکیج بوش در تهران، به منظور دسترسی سریع تعمیرکاران پکیج دیواری بوش به آدرس مشتریان، اقدام با تاسیس شعبات مختلف در تمامی مناطق تهران کرده است.

به همین دلیل بعد از این که شما بوسیله راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار پکیج بوش ثبت نمایید، در کمتر از یک ساعت تکنسین ما در محل حاضر شده و کار خود را انجام می دهد.

ضمنا تمامی شعبات تعمیرات پکیج بوش در اقسا نقاط تهران، خدمات خود را با ارائه گارانتی معتبر به مشتریان انجام می دهند.

تعمیر پکیج بوش در اصفهان
تعمیر پکیج بوش در اصفهان

تعمیر پکیج بوش در اصفهان

به دلیل تقاضای بسیار بالا در مناطق مختلف ایران برای اعزام سرویسکار پکیج دیواری بوش بویژه در فصل زمستان، نمایندگی اصلی شرکت بوش در ایران جدیدترین شعبه خود را در استان اصفهان راه اندازی کرده است.

پس از این به بعد هموطنان عزیز که ساکن استان اصفهان هستند، می توانند از طریق همین وب سایت، درخواست اعزام تعمیرکار سیار پکیج دیواری بوش را ثبت نمایند.

تعمیر کار پکیج بوش

مهم ترین کاری که باید برای تعمیر پکیج BOSCH انجام دهید پیدا کردن تعمیر کار ماهر برای تعمیر انواع پکیج بوش است.

اگر تعمیر کار مهارت لازم برای تعمیر پکیج دیواری بوش را نداشته باشد ممکن است به جای بهبود بخشیدن وضعیت، کار را خراب تر کرده و خسارت بیشتری وارد کند.

با کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر پکیج بوش می‌توانید از تعمیرات تخصصی پکیج بوش استفاده نمایید.

تعمیرکار پکیج بوش باید علاوه بر آنکه با جدیدترین روش های تعمیرات پکیج بوش آشنا باشد، باید سابقه کاری زیادی در این زمینه داشته باشد.

تعمیر کاران ما در تهران سرویسکار دارای تجربه کاری زیادی در زمینه تعمیر انواع پکیج دیواری مانند پکیج بوش، و دیپر پکیج های خارجی از جمله تعمیر پکیج فرولی را دارند.

کلیه تعمیرکاران ما حداقل دارای ۲ سال سابقه کاری در این زمینه هستند و از تجربه کاری خوبی در تعمیرات تخصصی پکیج بوش برخوردارند.

هزینه تعمیر پکیج بوش

هزینه تعمیرات پکیج دیواری بوش باتوجه به نوع آسیب وارد شده تعیین می‌گردد، این امکان وجود دارد که خرابی پکیج صرفا با یک سرویس کردن عادی از بین رفته و مشکل آن حل شود که در آن صورت تعرفه تعمیر پکیج بوش همان هزینه سرویس خواهد بود.

اما این امکان نیز وجود دارد که یکی از قطعات پکیج شما کاملا خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد که در آن صورت قیمت قطعات پکیج بوش نیز به هزینه پرداختی شما افزوده می‌گردد.

قیمت قطعات مختلف به کار رفته داخل پکیج را می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی فروش قطعات پکیج بوش در تهران جویا شوید.

تمام قطعاتی که در تهران سرویس کار برای پکیج شما استفاده می شود اصل بوده و ما هرگز اعتبار مجموعه خود را با استفاده از قطعات یدکی فیک و بی کیفیت از دست نخواهیم داد.

سرویس پکیج بوش

اگر به صورت منظم پکیج BOSCH را سرویس کنید تا حد زیادی خود را از پرداختن هزینه تعمیرات که معمولا به مراتب بیشتر از هزینه سرویس است معاف کرده اید.

اقداماتی که در طول سرویس کردن پکیج انجام می‌گیرد در لیست زیر آمده است:

  • تنظیم ارتفاع شعله جهت افزایش عمر مبدل اصلی
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی فن
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی پکیج
  • بهبود عملکرد رادیاتور ها از نظر گرمایش
  • بهبود وضعیت آب گرم مصرفی و گرمایش آن
  • بررسی وضعیت شیر اطمینان و شیر پر کن
  • عوض کردن اورینگ های پکیج
  • اسید شویی و رسوب زدایی پکیج
  • بررسی پرشر آب
  • بررسی نشتی آب از پکیج
  • حصول اطمینان از سالم بودن و عدم وجود مشکل در قطعات مختلف و عمرکزد پکیج بوش
  • بررسی جرقه زن و یون تشخیص شعله
  • بررسی فلوسوئیچ و فلومتر
  • بررسی فشار آب و تنظیم آن
  • برطرف کردن مشکلات احتمالی که در عملکرد یا قطعات پکیج وجود دارد.
  • از بین بردن گرفتگی لوله ها

تعمیر برد پکیج بوش

برد پکیج بوش یک برد بسیار پیچیده است که بسیاری از تعمیرکاران تازه کار به جای تعمیر آن سعی می‌کنند آن را به طور کلی تعویض کنند، علت این کار سخت بودن تعمیرات و نیاز داشتن به دانش و اطلاعات بسیار بالاست.

با توجه به هزینه بیشتر تعویض برد پکیج بوش نسبت به تعمیر آن بهتر است از تکنسین های کاربلد برای تعمیر تخصصی برد پکیج دیواری بوش کمک بگیرید.

تعمیر مبدل حرارتی پکیج بوش

ابتدا بهتر است بار دیگر بر این موضوع تاکید کنیم که با سرویس منظم پکیج و با اسیدشویی می‌توانید از خراب شدن مبدل حرارتی و سوراخ شدن آن به طور کامل جلوگیری کنید.

اما تعمیر مبدل حرارتی پکیج شرکت بوش نیز امکان پذیر است، مبدل هایی که از خارج آن ها سوراخ شده اند یا مبدل های دو منظوره به طور کامل قابل تعمیر هستند اما به شرطی که تعمیر کار آن ها ماهر و کاربلد باشد.

عیب یابی پکیج بوش

ریشه یابی و پیدا کردن علت بروز مشکل اولین و مهم ترین قدم در راستای تعمیر پکیج بوش است، شرکت بوش برای کمک به تعمیرکاران این پکیج ها راهنمای تعمیر پکیج بوش را در دفترچه راهنمای پکیج بوش ارائه داده است.

در این مقاله علاوه بر توضیح دادن مشکلات رایج پکیج بوش و راه های رفع ارور پکیج بوش به طور کامل راهکار هایی برای افزایش طول عمر پکیج بوش ارائه داده ایم.

از دیگر خدمات تهران سرویس کار تعمیر پکیج آریستون در سراسر تهران است، پکیج های دیواری آریستون هم مانند پکیج بوش، دارای قطعات بسیار باکیفیتی می باشند که تعمیرات آن ها حتما باید به دست افراد حرفه ای انجام شود.

خطای پکیج بوش

در این قسمت مقاله قصد معرفی برخی از مشکلات پکیج بوش که بیشتر از بقیه اتفاق می‌افتد را داریم تا شما عزیزان با مشاهده آن ها بتوانید کار عیب یابی پکیج بوش کلاسیک را انجام دهید.

البته بعد از مطالعه بخش زیر، ابتدا اطمینان حاصل نمایید که از پس تعمیر قطعات پکیج بوش بر می آیید یا خیر، در صورتی که شخصا نتوانستید هر یک از مشکلات پیش آمده برای پکیج دیواری بوش را برطرف نمایید، از طریق راه های ارتباطی همین وب سایت با مرکز تعمیر پکیج شبانه روزی تماس بگیرید تا متخصصین تعمیرات و سرویس پکیج بوش شما را راهنمایی کنند.

افت فشار در پکیج بوش

هرگاه پکیج بوش شما دچار افت فشار شد بهتر است اول فشار آب ورودی کل ساختمان را چک کنید، در بسیاری از موارد مشکل اصلی فشار آب ورودی ساختمان است و نه پکیج شما.

اگر مشکل از فشار آب ساختمان نباشد می‌توانید علت را در خرابی پمپ پکیج بوش جویا شوید، و اگر پمپ دستگاه شما خراب باشد برای تعمیر یا حتی تعویض آن باید به نمایندگی پکیج بوش مراجعه نمایید.

روشن نشدن پکیج بوش

زمانی که پکیج دیواری بوش روشن نمی شود شما ابتدا باید گاز دستگاه را در مرحله اول بررسی نمایید، اگر گاز دستگاه وصل نباشد پکیج بوش روشن نخواهد شد.

اما در صورتی که گاز ورودی دستگاه مشکلی نداشته باشد این امکان وجود دارد که سوراخ ها و حفره های شعله دچار انسداد شده باشد.

در صورتی که پکیج را به طور منظم سرویس کنید و با رسوب زدایی می‌توانید از مسدود شدن سوراخ های پکیج جلوگیری کنید.

هواگیری پکیج بوش

این حالت در صورتی پیش می‌آید که پکیج به موقع سرویس نشود، یکی از کارهایی که در حین سرویس کردن پکیج بوش انجام می‌شود همین هواگیری پکیج است.

هواگیری پکیج مانع بروز مشکلات بسیار زیادی مانند شنیده شدن سر و صدای عجیب و ناهنجار از پکیج بوش می‌گردد، اگر با روند عملیات هواگیری پکیج بوش آشنایی ندارید می توانید مقاله هواگیری پکیج ما را مطالعه کنید.

نشت آب از پکیج بوش

اگر از پکیج بوش دچار مشکل شتی آب است، احتمالا معنی آن خراب شدن و یا سوراخ شدن لوله های آب است که باید تعویض شوند.

البته این امکان نیز وجود دارد که صرفا اتصالات شل شده باشند که در این صورت با سفت کردن آن ها مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد، راه های رفع این ایراد را می توانید در مقاله نشتی آب پکیج مطالعه کنید.

سر و صدای زیاد پکیج بوش

دلیل سر و صدای زیادی که از پکیج بوش خارج می‌شود هواگرفتن آن است، در صورتی که سرویس پکیج خود را به صورت منظم انجام دهید از این اتفاق جلوگیری خواهید کرد.

موقع سرویس کردن پکیج برای هواگیری پکیج، شلنگ ها را باز کرده و آب را به طور کامل همراه با هوا خارج می‌کنیم، بعد از خروج کامل دوباره پیچ ها را میبندیم و به این ترتیب پکیج مجددا درست عمل خواهد کرد.

راه های کامل تر رفع ایراد صدا دادن پکیج را می توانید در مقاله علت صدا دادن پکیج به طور کامل بخوانید.

سرد و گرم شدن خود به خود آب پکیج بوش

اگر آب مصرفی خانه شما سرد و گرم می‌شود بدون آن که تنظیمات آن را تغییر دهید احتمالا مشکل از سنسور ها و حسگر های پکیج است که بهتر است آن ها را تعویض نمایید.

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن خرابی برد اصلی پکیج است که البته تشخیص این موضوع با تکنسین ها و متخصصان در تعمیرات پکیج بوش خواهد بود.

استشمام بوی گاز از پکیج بوش

در صورتی که بوی گاز از پکیج بوش استشمام شود مشکل نشت کردن گاز است که ریشه آن را باید در اتصالات گاز جستجو کرد.

حالت محتمل دیگری نیز وجود دارد که مشکل از تنظیمات فشار گاز باشد که در این حالت با تنظیم مجدد فشار بوی گاز از بین خواهد رفت.

این مشکل را جدی گرفته و به محض استشمام بوی گاز از پکیج با اداره برق منطقه خود تماس گرفته و از یک متخصص برای رفع مشکل کمک بگیرید، در مقاله آموزشی علت بوی گاز پکیج به صورت کامل توضیح داده شده است که چگونه باید این مشکل را برطرف نمایید.

ارور پکیج بوش

شرکت پکیج بوش برای سهولت ریشه یابی مشکلاتی که برای پکیج رخ می‌دهد یک مجموعه از علامت های راهنما روی آن تعبیه کرده است که با کمک آن می‌توانید به مشکلات پکیج بوش پی ببرید.

این ریشه یابی به کمک خواندن کدهای خطای پکیج بوش صورت می‌گیرد، در ادامه برخی از ارور های پکیج بوش بررسی شده اند.

ضمنا از آن جا که اکثر ارورهای پکیج دیواری بوش و پکیج بوتان یکی است و نحوه برطرف کردن این خطا ها نیز یکسان بوده، شما می توانید در مقاله عیب یابی پکیج بوتان به صورت کامل با انواع ارورهای این پکیج و راه های رفع آن ها آشنا شود.

ارور روشن شدن چراغ ریست پکیج بوش

ارور های پکیج بوش در مدل های مختلف مثل پکیج بوش مدل کلاسیک و پکیج بوش مدل یورولاین با علامت هایی در روشن و خاموش شدن چراغ ریست و خاموش و روشن شدن ال ای دی های روی پکیج به ما نشان داده می‌شود.

زمان های روشن و خاموش شدن چراغ ریست و همچنین ترتیب ال ای دی هایی که چشمک می‌زنند می‌تواند یک راهنمایی برای ریشه یابی و یافتن علت مشکلی باشد که باعث خوب کار نکردن پکیج بوش شما شده است.

در ویدیو زیر می توانید انواع ارور های پکیج بوش را مشاهده کرده و با استفاده از راهکارهای این مقاله برای رفع این ارور ها اقدام کنید.

رفع کد خطا پکیج بوش یورو لاین

  • چراغ ریست دو بار در ثانیه خاموش و روشن می‌شود و دومین ال ای دی از چپ در ۴۵ درجه چشمک می‌زند که به معنی خراب شدن ترموستات حد است.
  • هر ثانیه چراغ ریست روشن و خاموش می‌شود و ال ای دی سوم از سمت چپ در ۶۰ درجه چشمک می‌زند که معنی آن تشکیل نشدن شعله و یا تشخیص ندادن آن توسط سنسور ها است.
  • در هر دو ثانیه، چراغ ریست یک بار خاموش و روشن می‌شود و چهارمین ال ای دی از چپ در ۷۵ درجه چشمک می‌زند که به معنی احساس شدن شعله با وجود خاموش بودن مشعل پکیج است.
  • هر چهار ثانیه چراغ ریست خاموش و روشن می‌شود و پنجمین ال ای دی در ۹۰ و ۴۵ درجه چشمک می‌زند که به معنی وجود مشکل در سنسور دود و یا افت کردن ولتاژ است. مورد اول در دستگاه های بدون فن و مورد دوم در پکیج های فن دار اتفاق می‌افتد.
  • اگر هر چهار ثانیه، چراغ ریست خاموش و روشن شود و سومین و پنجمین ال ای دی از چپ در ۶۰ و ۹۰ درجه چشمک بزند نشانه وجود مشکل در NTC گرمایشی است.
  • در صورتی که هر چهار ثانیه یک بار چراغ ریست خاموش و روشن شود و چهارمین و پنجمین چراغ ال ای دی نیز در ۷۵ و ۹۰ درجه چشمک بزنند نیز مثل حالت بالا مشکل از NTC است.
  • اگر ال ای دی پنجم از سمت چپ به تنهایی در ۹۰ درجه چشمک بزند به معنی آن است که دمای آب داخل پکیج ۹۵ درجه بیش تر شده است.

ارور A3 پکیج دیواری بوش

یکی از رایج ترین ارورهای پکیج بوش که در زمان تعمیر پکیج بوش احتمالا با آن برخورد خواهید کرد ارور A3 می باشد، این کد خطا بیشتر به دلیل خراب شدن سنسور دود و یا قطع شدن سیم آن اتفاق می افتد.

ارور A4 پکیج دیواری بوش

کد خطای A4 به دلیل فعال شدن سنسور دود در پکیج های بدون فن در صفحه نمایش پکیج ظاهر می شود، البته از آن جا که امروزه اکثر پکیج های دیواری بوش دارای فن هستند، این کد خطا در مدل های جدید پکیج بوش دیگر مشاهده نمی شود.

ارور A6 پکیج دیواری بوش

کد خطای A6 در پکیج دیواری بوش زمانی نمایش داده می شود که سنسور NTC دود پکیج، عدم تخلیه صحیح دود را اعلام می کند که قطعا این مشکل به دلیل مسدود شدن مسیر دودکش پکیج است، در زمان مشاهده این کد خطا نیز باید سریعا مسیر دودکش را باز کنید.

ارور A7 پکیج دیواری بوش

ارور A7 بیشتر به خاطر خطای NTC مصرفی دستگاه نمایش داده می شود، البته در مدل های جدید پکیج دیواری بوش این کد خطا خیلی کم نمایش داده می شود.

ارور A8 پکیج دیواری بوش

زمانی که برد پکیج دیواری بوش قطع شود، شما کد خطای A8 را در صفحه نمایش پکیج مشاهده خواهید کرد.

ارور AA پکیج دیواری بوش

کد خطای AA به این این دلیل است که دمای آب گرم خروجی از دستگاه نسبت به دمای مبدل اصلی 20 درجه سانتی گراد اختلاف دارد، که در زمان مشاهده این کد خطا شما باید در فصل زمستان پکیج خود را روی حالیت زمستانی و در فصل تابستان روی حالت تابستانی قرار دهید.

ارور AC پکیج دیواری بوش

دلیل اصلی نمایش کد خطای AC این است که ارتباط بین TA211E با RAM دستگاه قطع شده است.

ارور C1 پکیج دیواری بوش

زمانی که کنتاکت های پرشر سوییچ دود در حین کار قطع می شود، شما کد خطای C1 را مشاهده خواهید کرد.

ارور C4 پکیج دیواری بوش

عمدتا اصلی ترین دلیل نمایش کد خطای C4 این است که پس از خاموش شدن دستگاه کنتاکت های پرشر سوییچ دود قطع نمی شود.

ارور C6 پکیج دیواری بوش

اشکال در پرشر سوییچ دود پس از روشن شدن از اصلی ترین دلایل نمایش کد خطای C6 در پیج بوش می باشد.

خطای e9 در پکیج بوش

کد خطای E9 در پکیج بوش بیشتر به دلیل خراب شدن پمپ پکیج اتفاق می افتد، که در صورت مشاهده این کد خطا، پمپ پکیج باید تعمیر و یا تعویض شود.

خطای ea در پکیج بوش

برای رفع ارور ea در پکیج بوش باید ابتدا برد دستگاه را بررسی نمایید، در صورتی که برد دستگاه هیچ مشکلی نداشت باید سنسور NTC دستگاه را تعویض نمایید.

پکیج بوش ساخت کجاست؟

پکیج های بوش به علت نام آشنا و کیفیت بسیار بالا، در خانه های بسیار زیادی در ایران پیدا می‌شوند.

این پکیج ها که با تکنولوژی کشور آلمان و با خدمات شرکت بوتان در بازار ایران عرضه می‌گردند، گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب یک پکیج کارآمد با عمر بسیار طولانی هستند.

در ویدیو زیر شما میتوانید طرز کار پکیج بوش را به طور کامل مشاهده کنید.

با خریدن آن می‌توانید تا سالیان دراز از عملکرد عالی و گرمای دلپذیری که برای خانه شما به ارمغان می‌آورد استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که با خرید یک پکیج خوب دیگر نیازی به تعمیر کردن یا سرویس کردن پکیج نخواهند داشت که تصوری کاملا اشتباه است.

بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران و بهترین محصولات و لوازم خانگی نیز در صورتی که رسیدگی صحیحی نداشته باشند دچار مشکلاتی می‌شوند که خسارت بار خواهد بود.

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج بوش چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج بوش در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج بوش در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوش به شما عزیزان هستند.

چقدر طول میکشد تعمیرکار پکیج بوش به محل اعزام شود؟

از زمان اولین تماس شما در کمتر از ۲ ساعت نزدیک ترین تعمیرکار متخصص ما برای ارائه خدمات تعمیرات پکیج بوش به محل شما اعزام خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج