تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان | تعویض ژیگلور پکیج ایران رادیاتور ، ایساتیس و بوتان

تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان | تعویض ژیگلور پکیج ایران رادیاتور ، ایساتیس و بوتان

فهرست مطالب

پیش از آن که سراغ نحوه تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان برویم بهتر است ابتدا به طور کامل با مفهوم ژیگلور و کاربرد آن در آبگرمکن آشنا شویم.

همان طور که می‌دانید آبگرمکن ها این روز ها جزو نیاز های اولیه و اصلی هر خانه ای هستند که برای همه کارهایی که به استفاده از آب مربوط هستند لازم است. مثل استحمام و شستن ظرف های کثیف در آشپزخانه.

با توجه به اهمیت وجود آبگرمکن در خانه و نیاز مداوم به آن در خانه هرگونه اختلال و خرابی در این وسیله می‌تواند برنامه ریزی های روزمره ما را تا حد زیادی به هم بریزد. بنابراین بهتر است از ابتدا یک آبگرمکن مناسب برای منزل خود انتخاب کنید تا از هرگونه بروز مشکل جلوگیری شود. البته، بروز ایراد در تمام وسایل خانگی بعد از مدتی استفاده امری کاملا طبیعی است ولی انتخاب وسیله مناسب زمان بروز ایراد را به تاخیر و تعمیر آن را ساده تر می‌کند.

ابگرمکن دیواری بوتان یکی از معتبرترین برند های آبگرمکن دیواری در ایران است.

آبگرمکن ها اجزای متفاوتی دارند. از جمله مبدل های حرارتی، کلاهک های تعدیل دما و یا دیافراگم. در این مقاله قصد پرداختن به قطعه ای به نام ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان را داریم تا بتوانید با شناختن این قطعه و کاربرد های آن در صورت خرابی آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. از خدمات اصلی تهران سرویس کار تعمیر پکیج میباشد که با اولین تماس شما در کمتر از ۱ ساعت به محل شما اعزام شده و با قیمت ارزان پکیج شما را تعمیر میکنند.

برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.

ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان

ژیگلور آبگرمکن در واقع نقطه انتهایی متصل از مسیر هدایت گاز از کپسول ژیگلور است.

گازی که آبگرمکن دیواری به عنوان سوخت احتیاج دارد از دو منبع دریافت می‌شود. گاز مایع و گاز طبیعی که برای دانستن نحوه تعویض ژیگلور ابگرمکن دیواری بوتان باید با هر دو مفهوم آشنا باشید.

گاز مایع حاصل سرد کردن بسیار زیاد گاز طبیعی است. در این صورت حجم گاز به طرز قابل توجهی کاهش یافته و این امر موجب سهولت حمل و نقل می‌شود.

گاز طبیعی ترکیبات هیدروکربن های متان است. مثل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اگزان و …

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان

روش تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان

آموزش تصویری تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان می‌تواند برای درک این موضوع کمک کننده باشد. اما به طور کلی، همان طور که پیش تر نیز گفته شد تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان امری کاملا تخصصی است و نیاز به دانش و اطلاعات زیاد دارد تا خسارت جدیدی به بار نیاید. به همین دلیل بهتر است شخصا وارد عمل نشوید و این کار را به متخصصین این زمینه بسپارید.

تعویض سوزن آبگرمکن دیواری بوتان

سوزن آبگرمکن دیواری بوتان را هرگز موقع تمیز کردن یا تعمیر ژیگلور داخل آن فرو نبرید چرا که باعث می‌شود نازل به طور کلی خراب شود و خسارات بیشتری وارد گردد.

با تغییر قطر روزنه های ژیگلور، تعویض سوزن آبگرمکن دیواری بوتان نیز باید اتفاق بیفتد که با یک دیگر تناسب داشته باشند.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

ویژگی های ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان

جنس نازل یا ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان معمولا از جنس برنج است. سوراخ و روزانه ریزی در قطعه ایجاد شده است که قطری استاندارد دارد. ژیگلور بعد از شیرهای کنترل قرار گرفته است و وظیفه انتقال و تزریق گاز به داخل محفظه را برعهده دارد.

شما میتوانید برای تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج باکسی با ما تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این خدمات بهره مند شوید.

تعویض نازل ابگرمکن دیواری

موقع تعویض اوریفینس یا تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان باید به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید:‌

اولا این که حتما توجه کنید که ژیگلور را بیش از حد سفت نبندید. این کار سبب می‌شوند که نازل از قسمت رزوه ها بریده شود.

دوما این که موقع بستن نازل ها برای جلوگیری از بروز ایراد در رزوه مشعل بهتر است ژیگلور ها را رزوه به رزوه نبندید.

نکته دیگری که موقع تعویض ژیگلور ابگرمکن دیواری بوتان باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که یکی از روزنه های مشعل ایراد داشت، باید ژیگلور را داخل آن گذاشته و با وارد کردن ضربه به داخل مشغل هدایت کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

تعویض نازل ابگرمکن دیواری

تعویض ژیگلور پکیج ایران رادیاتور

به طور کلی در نحوه تعویض ژیگلور آبگرمکن بوتان و نحوه تعویض ژیگلور پکیج ایران رادیاتور تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند. بنابراین برای تعویض ژیگلور پکیج ایران رادیاتور نیز می‌توانید از دستورالعمل های ارائه شده برای تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان استفاده کنید.

ضمنا در پکیج ایران رادیاتور نیز مانند آبگرمکن دیواری بوتان می‌توانید با ایجاد تغییر در نازل گاز باعث تبدیل پکیج گاز شهری به گاز مایع شوید.

برای مشاهده رفع ارور پکیج ایساتیس مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

تبدیل آبگرمکن کپسولی به گاز شهری

تفاوت زیادی بین آبگرمکن های کپسولی وگازی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ عملکردی وجود ندارد. تنها موردی که این دو با هم متفاوت هستند سایز روزنه ژیگلور است. با تعویض ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان می‌توانید این تبدیل را انجام دهید.

مواردی نیز وجوددارد که تنها با تنظیم کردن پیچ ژیگلور می‌توانید کاری کنید که این تبدیل صورت گیرد.

از دیگر خدمات مجموعه ما تعمیر پکیج ایمرگاس در تهران با قیمتی بسیار مناسب میباشد. از طریق تماس با همکاران ما میتوانید علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان تعمیرکاران از قیمت تعمیر انواع پکیج نیز مطلع شوید.

تنظیم ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان

تنظیم ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان نیازمند استفاده از ابزارهای تخصصی و همچنین داشتن اطلاعات زیاد درباره این قطعه است. ژیگلور قطعه ای است که وظیفه هدایت گاز به درون مشعل را دارد. شما میتوانید برای بهره مندی از خدمات تعمیر پکیج فرولی و تعمیر پکیج آریستون با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما در زمینه تنظیم ژیگلور آبگرمکن دیواری بوتان نیز بهره مند شوید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. باسلام
    آب گرم پکیج ایساتیس، موقع استفاده گرم نمیشه. حتما باید یرسرویس با بشه تا آب گرم بشه. علتش چی میتونه باشه!؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج