آموزش رسوب زدایی پکیج | هزینه رسوب زدایی پکیج

هزینه رسوب زدایی پکیج | نحوه رسوب زدایی پکیج | اسید شویی پکیج و رسوب گیری پکیج

فهرست مطالب

در فصل سرما استفاده از پکیج یکی از بهترین وسایل گرمایشی در منازل و ساختمان ها به شمار می رود که گرمای یکنواختی را در محیط ساختمان فراهم می کند و همچنین آب گرم مورد نیاز را تامین می کند. گاهی امکان دارد در اثر استفاده طولانی مدت از پکیج دیگر کارایی عملیاتی را نداشته و افت عملکرد داشته باشد.

برای آنکه متوجه علت این واقعه شوید باید عیب یابی پکیج بوتان و یا عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و عیب یابی پکیج ایساتیس که ما به صورت مقاله در این سایت قرار داده ایم را بخوانید و دلیل افت راندمان آن را متوجه شوید.

گاهی امکان دارد علت افت کارایی پکیج هواگیری پکیج و یا تعویض فیلتر پکیج باشد که در این صورت شما نیاز به یک تعمیرکار پکیج حرفه ای داری تا بتواند با جدیدترین روش های روز دنیا کار تعمیر پکیج و سرویس پکیج شما  را انجام دهد. گاهی امکان دارد به دلیل استفاده طولانی مدت از پکیج قسمت های مختلف دستگاه دچار رسوب و جرم شده باشد و شما نیاز به رسوب زدایی پکیج داشته باشید. در این مقاله آموزش رسوب زدایی پکیج به همراه فیلم آموزشی را برای شما قرار داده ایم و در صورتیکه قصد داشته باشید این کار را به یک تعمیرکار پکیج حرفه ای بسپارید می توانید قیمت رسوب گیری پکیج و  تعرفه تعمیر پکیج را در این مقاله مشاهده کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/”]برای تعمیر پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

آموزش نحوه رسوب زدایی پکیج

علت جرم یا‌ رسوب گرفتن پکیج چیست؟

گاهی امکان دارد تشکیل رسوب و یا جرم در پکیج دردسرآفرین باشد اما رسوب گیری پکیج کار چندان دشواری نیست و در صورتی که خیلی پیشرفت نکرده باشد می‌تواند توسط خود شما این کار انجام شود.

در انتهای این مقاله شما با آموزش رسوب زدایی پکیج به طور کامل آشنا خواهید شد و می توانید این کار را انجام داده و یا آن را به یک تعمیرکار پکیج حرفه ای بسپارید.

اما گاهی ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که علت درد یا رسوب گرفتن پکیج چیست؟ما در ابتدای مقاله درباره علت تشکیل رسوب در پکیج اطلاعاتی به شما خواهیم داد.

برای بهبود کارایی پکیج ایساتیس تان میتوانید مقاله عیب یابی پکیج ایساتیس راخوانده و بدون نیاز به تعمیرکار مشکل و ارور های پکیج رابرطرف کنید.

وجود رسوب پکیج یا جرم به دلیل وجود سختی آب و املاح و ترکیباتی که در آن وجود دارد در پکیج ظاهر می شود زیرا این املاح و ترکیبات معدنی نیاز به ته نشین شدن دارند و در صورتی که لوله کشی غیر استاندارد در سیستم پکیج وجود داشته باشد تشکیل رسوب می تواند در مدت زمان کوتاه تری انجام شود.

ترکیبات کلسیم و منیزیم و سدیم در آب با مولکول های فلزی لوله پکیج واکنش شیمیایی می‌دهند و روسو را تشکیل می دهند که این رسوب در مسیر آب ته نشین شده و باعث تغییر راندمان پکیج میشود.

علائم رسوب گرفتن پکیج

رسوبی که در پکیج جمع میشود ترکیبی از عناصر کلسیم و منیزیم بوده که به دلیل سختی آب دیواره پکیج یا آبگرمکن جمع می شود.

به طور کلی روسوب مانند یک عایق عمل کرده و باعث کاهش عملکرد و راندمان دستگاه می گردد. مهمترین علائم رسوب گرفتن پکیج کاهش دمای آب مصرفی می باشد.

زیرا این عایق مانع رسیدن گرما به آب شده و باعث سرد شدن آب می گردد. از دیگر علائم رسوب گرفتن پکیج کاهش فشار آب گرم و ایجاد صدا در حین کار کردن می باشد.

در صورتی که آب پکیج در مدت زمان طولانی گرم می‌شود و شما باید زمان زیادی برای گرم شدن آب هدر دهید وقت آن است که پکیج خود را رسوب گیری کنید.

آموزش رسوب زدایی پکیج

نحوه رسوب زدایی پکیج به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلاً تاریخ آخرین سرویس پکیج و اسید شویی پکیج چه زمانی بوده میتواند در نحوه رسوب گیری پکیج تغییر ایجاد کند.

میزان وجود رسوب در پکیج و همچنین درصد رسوب سخت و سفت در آن می‌تواند روش رسوب زدایی و مدت زمان رسوب گیری پکیج را تغییر دهد.

ما برای آموزش رسوب زدایی پکیج برای شما دو روش را قرار داده ایم که در ادامه مقاله می توانید آنها را مشاهده کنید.

روش اول رسوب زدایی پکیج

در روش اول رسوب زدایی پکیج شما ابتدا باید مبدل پکیج را باز کنید.برای این کار در ابتدا باید برق پکیج را قطع کرده و کاور روی پکیج را نیز باز کنید.

در این روش شما باید با استفاده از مواد جرم گیر و رسوب زدا به حذف رسوباتی که در مبدل پکیج وجود دارد اقدام کنید. معمولاً موادی که وجود دارند بسیار اسیدی هستند بنابراین باید یکسری نکات ایمنی را در هنگام اسید شویی پکیج رعایت نمایید:

در نظر داشته باشید که برای رسوب زدایی پکیج حتماً از ماسک و دستکش و لباس کار ایمن استفاده کنید و در هنگام اسید شویی پکیج با مشکلی مواجه نشوید.

ما به مشتریان خود توصیه می‌کنیم به این کار را هرگز تنهایی انجام داده اند که شما نیز می توانید برای این کار با تعمیرکار پکیج در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا برای اسید شویی پکیج شما در سریعترین زمان اقدام کنند.

روش اول رسوب زدایی پکیج

حتما از یک محافظ و عینک استفاده کنید و دقت داشته باشید که اسید بر روی لباس و دست شما پاشیده نشود و در صورتی که این اتفاق افتاد حتما با آب و صابون قسمتی که اسید پاشیده شده را شستشو دهید.

پس از آنکه کاور پکیج درآوردید باید آبی را که داخل آن است خالی کنید. برای این کار باید شیر آب سرد ورودی پکیج را بسته و سپس شیر پرکن پکیج را که در زیر آن قرار دارد باز کنید.

برای تخلیه سریع جوش و باید شیر آبگرمه دستشویی و ظرفشویی خود را باز کرده و آنقدر آن را باز بگذارید تا آب موجود در سیستم تخلیه شود.

در این مرحله شما باید پیچ مبدل پکیج را باز کرده و آن را برای اسید شویی داخل تشتی قرار دهید.

شما باید با استفاده از مواد رسوب زدا مانند دیسکلر و یا جوهر نمک اقدام به رسوب گیری مبدل پکیج نمایید.

دقت داشته باشید که برای رسوب زدایی مبدل از یک طرف مبدل رو زده ها را بریزید و سپس بعد از دو ساعت مبدل را تخلیه و چند مرحله آن را با فشار قوی آب شستشو دهید.

*از دلایل کاهش کارایی پکیج هواگیری نکردن آن در زمان مشخص است. اگر با هواگیری پکیج آشنایی ندارید میتوانید مقاله ما را خوانده و در کمتر از ۵ دقیقه کارایی پکیج را چند برابر کنید.*

گاهی امکان دارد که جرم ها و رسوب هایی که در مبدل وجود دارند سفت شده باشند و حذف آنها با استفاده از مواد رسوب زدا انجام نشود.

در این حالت شما می توانید برای مدتی مبدل را بر روی شعله گاز بگذارید تا داغ شود پس از آن با چند بار ضربه زدن می توانید لایه های رسوبی که روی آن وجود دارد را جدا کرده و دور بیندازید و سپس آن را با فشار قوی آب، آبکشی کنید.

پس از آنکه به طور کامل مبدل را از سر و رسوبات خلاص کردید آن را با پیچ در جای قبلی خود محکم کنید و سپس شیر پرکن را بسته و آب پکیج را وصل کنید.دقت داشته باشید که در مرحله آخر فشار دستگاه بر روی ۱/۵ بار قرار بگیرد.

در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله افت فشار آب گرم پکیج ما را مطالعه کنید تا مشکل را به سرعت برطرف کنید.

رسوب زدایی پکیج

روش دوم رسوب زدایی پکیج بدون باز کردن آن

در این روش رسوب زدایی شما نیازی به باز کردن مبدل پکیج ندارید و این کار به وسیله پمپ و یا دستگاه پاور فلاش انجام میشود. در دستگاه پاور فلاش پکیج و پمپ به مدار متضرر می شوند.

در این روش رسوب زدایی ما پمپ پکیج داخل یک ظرف اسید قرار می دهیم و سپس یک طرف آن را به مبدل وصل کرده و طرف دیگر را نیز داخل ظرف پمپ باز می گردانیم.

از طریقی روش میتوانید اسید شویی پکیج را به کمک پمپاژ داخل ظرف اسید انجام دهید و از شر تمام رسوب ها و جرم هایی که داخل پکیج وجود دارد خلاص شوید.

زمان کارکرد پمپ در این روش در حدود ۳۰ دقیقه می باشد و پس از پایان این مرحله بهتر از ظرف پمپ را با آب گرم پر کنید و اجازه دهید که پکیج برای چند دقیقه کار کند.این کار باعث می‌شود که همه رسوباتی که در پکیج وجود دارد خارج شود.

نکته مهمی که باید در رسوب گیری پکیج در نظر داشته باشید این است که گاهی امکان دارد با یک بار رسوب زدایی تمام رسوبات و جرم های سفت شده در مبدل کنده نشوند.

به همین دلیل بهتر است این مراحل را چندین بار تکرار کنید تا از شر تمام رسوبات موجود در پکیج خلاص شوید و کارایی پکیج های خود را بالاتر ببرید.

رسوب زدایی پکیج بدون باز کردن آن

هزینه رسوب زدایی پکیج

عوامل مختلفی در تعیین قیمت رسوب زدایی پکیج دخیل هستند که یکی از این عوامل میزان رسوبات موجود در پکیج و قدمت این رسوبات میباشد.

هرچه رسوب ها سفت و سخت تر باشند کار رسوب گیری دشوارتر می شود به همین دلیل هزینه رسوب زدایی پکیج بیشتر میشود.

گاهی با یک اسید شویی پکیج ساده این کار به بهترین نحو انجام می‌شود اما اگر رسوبات در پکیج و مبدل پکیج سخت شده باشد در این صورت کار سرویسکار پکیج برای رسوب زدایی و تعمیر پکیج تاچی بیشتر می‌شود.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه رسوب زدایی پکیج در تهران با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا بهترین قیمت اسید شویی پکیج را به شما پیشنهاد دهند.

ما در تهران سرویس کار صدها تعمیرکار پکیج خود را برای رسوب گیری پکیج با جدیدترین روش های روز دنیا آموزش داده ایم و از جدیدترین تجهیزات برای این منظور استفاده می کنند.

در مقابل ما برای قیمت ‌رسوب زدایی پکیج نسبت به سایر شرکت ها هزینه کمتری دریافت می کنیم که علت آن جلب رضایت مشتری است.

نحوه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

معمولاً به دلیل وجود رسوب در پکیج ایران رادیاتور مشکلاتی برای این دستگاه ایجاد می شود که عبارتند از:

کاهش دمای آب مصرفی و سرد شدن رادیاتور ها

ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن پکیج

افزایش فشار بار پکیج

ایجاد ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰

اولین اقدامی که باید برای رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور انجام دهید قطع جریان برق به دستگاه می باشد. در مرحله بعد ما باید کاور پکیج را باز کرده و آب داخل مدار گرمایش را تخلیه نمایید.

برای آنکه بتوانید آب داخل پکیج و تخلیه کنید باید شیر ورودی را بسته و شیر پرکن پکیج را باز نمایید.برای سریعتر تخلیه شدن آب پکیج می توانید یکی از شیرهای آب گرم منزل خود را باز کرده و منتظر شوید تا آب گرم داخل پکیج تخلیه شود.

در مرحله بعد برای رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور شما باید پیچ آلن را باز کرده و مبدل پکیج را شستشو دهید.

برای شستشوی مبدل پکیج میتوان از پمپ مخصوص استفاده کرد.

به همین ترتیب می‌توانید مبدل ثانویه را نیز شستشو دهید.

درصورتی که به پمپ شستشو دسترسی دارید می توانید یکسره لوله پمپ را به پکیج متصل کرد و سر دیگر آن را در یک ظرف حاوی مواد شوینده قرار دهید. شما می‌توانید داخل ظرف از محلول رسوب زدایی پکیج استفاده کنید. توصیه می‌شود از اسیدهای رقیق برای این کار استفاده کنید.

عملیات جرم گیری پکیج ایران رادیاتور برای ۲۰ دقیقه  می‌کشد و شما بعد از این زمان می‌توانید مبدل پکیج را با فشار زیاد آب بشویید.

دقت داشته باشید که در رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور هرگزبه مبدل عملیه ضربه نظری زیرا این کار می تواند باعث سوراخ شدن این قطعه گردد.

نکته دیگر در جرم گیری پکیج این است که بیشتر از ۲۰ دقیقه اقدام به اسید شویی پکیج نکنید زیرا هرچه بیشتر پکیج خود را با استفاده از اسید بشویید احتمال سوراخ شدن آن بالاتر می رود.

دقت داشته باشید که محلول رسوب زدایی پکیج شما خیلی غلیظ نباشد دیرا می تواند باعث آسیب رساندن به مبدل اولیه و ثانویه شود.

همکاران ما در تهران سرویس ها برای تعمیر انواع پکیج مانند پکیج ایران رادیاتور به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور هستند و شما می توانید با کیفیت ترین و سریعترین تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در تهران سرویسکار تجربه کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی اصلی پکیج ایران رادیاتور در تهران می باشد و مناسب ترین هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور را در تهران دارد.

شما می توانید با رسوب زدایی به موقع و داشتن برنامه منظم برای سرویس پکیج ایران رادیاتور برای افزایش طول عمر مفید پکیج ایران رادیاتور خود اقدام کنید و کارایی آن را نیز بالا ببرید.

برای استعلام قیمت اسید شویی پکیج ایران رادیاتور می توانید با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید و ارزانترین رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور را از ما بخواهید.

هزینه رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان

پکیج بوتان معروف ترین پکیج ها در بازار ایران میباشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. پکیج بوتان به صورت سالیانه نیاز به دو بار رسوب زدایی و سرویس پکیج دارد.

با انجام سرویس پکیج به صورت دوره ای می توانید از پرداخت هزینه های هنگفت تعویض قطعات پکیج پیشگیری کنید.

شما می توانید برای استعلام هزینه رسوب زدایی پکیج بوتان با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا از خدمات ارزان رسوب گیری پکیج بوتان برخوردار شوید. در صورتی که تمایل داشته باششید ما میتوانیم رسوب زدایی تصویری پکیج دیواری بوتان را در آینده برای شما قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی اقدام به جرمگیری پکیج کنید.

در صورتی که نتوانستید پکیج بوتان را رسوب زذایی کنید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته تا در سریع ترین زمان برای تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

هزینه رسوب زدایی پکیج ایساتیس

پکیجی سازی جزو قدیمی ترین مدلهای پکیج در ایران می باشد هنوز افراد زیادی هستند که از پکیج‌ایساتیس در ساختمان های خود استفاده می کنند.

اگر شما نیز صاحب پکیج ایساتیس هستید و راندمان پکیج شما پایین آمده و نیاز به رسوب زدایی پکیج ایساتیس دارید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و اقدام به رسوب زدایی پکیج ایساتیس شما نمایند.

شما می توانید هزینه اسید شویی پکیج ایساتیس را از همکاران ما در تهران سرویسکار بپرسید تا با کیفیت‌ترین رسوب گیری پکیج ایساتیس را تجربه کنید.

ما در تهران سرویس ها تلاش می کنیم تا هزینه رسوب زدایی پکیج ایساتیس نسبت به سایر شرکت ها ارزان تر بگیریم تا هر روزه رضایت مشتریان از ما بیشتر شود.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

فیلم اسید شویی پکیج

بهتر است که اسید شویی پکیج را به دست افراد حرفه ای بسپارید و اگر در این زمینه تخصصی ندارید هرگز دست به این کار نزنید. در فیلم اسید شویی پکیج مراحل اسید شویی را به طور مختصر برای شما نشان داده ایم. این فیلم صرفا جهت آشنایی شما با مراحل و نحوه اسید شویی پکیج میباشد.

رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج

رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج در صورتی که این قطعه بیش از حد گرفته باشد شما باید هزینه زیادی برای خرید مبدل اصلی پکیج مصرف کنید.

پس بهتر است برای رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج خود برنامه‌ریزی کرده و آن را به صورت دوره ای رسوب زدایی کنید تا از هزینه های زیاد تعویض مبدل اصلی پیشگیری کنید.

رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج کار حرفه‌ای و دشوار است بهتر است که این کار را به افراد کاربلد و با مهارت بسپارید.

شما می توانید با انجام به موقع و رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج راندمان پکیج بوتان را بالا برده و باعث طول عمر مفید آن شوید.

ساده ترین روش رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج این است که در ابتدا آبی را که در داخل لوله های پکیج وجود دارد خالی کنید که برای این کار می توانید شیر آب را باز کرده و منتظر شوید که تمام آب موجود در لوله ها تخلیه شود.

برای این کار دقت داشته باشید که فلکه ورودی پکیج را ببندید سپس شیر پرکن پکیج را باز بگذارید.

در این مرحله شما باید قاب پکیج را باز کرده و تمام سنسورهای حرارتی که در آن وجود دارد را جدا کنید.

دقت داشته باشید که مبدل های حرارتی را از پکیج بیرون آورید.

از ماده دیسکلر برای اسید شویی یا رسوب زده پکیج استفاده کنید.

به طور کلی رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج نیز مانند مبدل ثانویه بوده و تفاوت چندانی با آن ندارد.تنها نکته ای که باید در هنگام رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج در نظر داشته باشید این است که هرگز در حین عملیات رسوب‌گیری مبدل اصلی ضربه نزنید.

بهتر است محلول رسوب زدایی پکیج میتواند اسید دیسکلر ۳۳% باشد.

دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از ماده دیسکلر نکات ایمنی و حفاظتی را رعایت کنید تا هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند.

پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به دست افراد حرفه‌ای و کاربلد بسپارید و حتماً با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیرکاران حرفه ای خود را به محل شما اعزام کنند.

ما صدها تعمیرکار پکیج خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای رسوب زدایی مبدل پکیج آموزش داده‌ایم و شما می توانید ارزانترین و با کیفیت ترین اسید شویی پکیج را از ما بخواهید.

اگر با راهکار های این مقاله برای رسوب زدایی پکیج با مشکل مواجه شدید میتوانید با ما تماس گرفته و از خدمات رسوب زدایی و تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج پلار ما بهره مند شوید.

رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج

فیلم رسوب زدایی مبدل ثانویه پکیج

رسوب زدایی مبدل ثانویه پکیج نیز کاری تخصصی است و باید آن را به دست افراد حرفه‌ای و کاربلد بسپارید.

ما در این قسمت برای شما فیلم رسوب زدایی مبدل ثانویه پکیج را قرار داده ایم و در صورتی که قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید می توانید با استفاده از این فیلم آموزش رسوب زدایی پکیج را به طور کامل فرا بگیرید.

نحوه رسوب زدایی پکیج ایمرگاس

نحوه رسوب زدایی پکیج ایمرگاس نیز مانند مراحل گفته شده در رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور و بوتان می باشد.

شما می توانید از راهکارهای این مقاله برای رسوب زدایی پکیج بوتان،ایران رادیاتور،ایساتیس،آریستون،فرولی،باکسی،تاچی و به طور کلی انواع مختلف پکیج استفاده کنید.

در صورتی که برای انجام این عملیات با مشکل مواجه شدید می توانید در قسمت دیدگاه ها مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات اسید شویی پکیج و تعمیر پکیج ایمرگاس به شما عزیزان می باشند.

زمان رسوب گیری پکیج

در صورتی که با هریک از مشکلات زیر مواجه شدید نشانه آن است که زمان رسوب گیری پکیج شما فرا رسیده و باید برای رسوب زدایی پکیج اقدام کنید و از خدمات تهران سرویس کار برای این منظور بهره مند شوید.

  • در صورتی که فشار آب گرم در قسمت های مختلف مانند حمام و یا آشپزخانه کم شده نشان می دهد که زمان رسوب گیری پکیج فرا رسید و باید برای این کار اقدام کنید.
  • امکان دارد که پکیج روشن شود اما به درستی آب را گرم نکند که برای حل این مشکل میتوانید از طریق راهکار های مقاله گرم نشدن آب مصرفی پکیج ایساتیس خودتان مشکل پکیج را برطرف کنید.
  • امکان دارد آب صرفی در پکیج شما مدام سرد و گرم شود که برای حل این مشکل میتوانید با استفاده از راهکار های این مقاله رسوب زدایی پکیج تان انجام دهید. در صورت برطرف نشدن مشکل میتوانید با استفاد از نکات گفته شده در مقاله سرد و گرم شدن آبگرمکن بدون نیاز به تعمیرکار به راحتی مشکل پکیج را برطرف کنید.
  • گاهی زمان گرم شدن آب طولانی میشود که این نشانه زمان رسوب گیری پکیج است.
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن از نشانه های نیاز رسوب گیری پکیج می باشد.
  • ظاهر شدن ارور ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده نیاز به رسوب گیری در پکیج است. (شما میتوانید برای رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و ارور پکیج تان را رفع کنید)
  • بالا رفتن بی دلیل فشار و بار سنج پکیج.
  • گاهی امکان دارد که شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نشوند که این نشان دهنده این است که زمان رسوب گیری پکیج شما رسیده و باید برای این کار از یک تعمیر کار حرفه‌ای کمک بگیرد.

سوالات متداول

قیمت رسوب زدایی پکیج چقدر است

به طور متوسط قیمت رسوب زدایی پکیج از ۸۰۰۰۰ تومان میباشد. این قیمت بنا بر برند پکیج شما و پس از بررسی تعمیرکار میتواند متغیر باشد.

علائم رسوب گرفتن پکیج

سرد شدن آب مصرفی پکیج ، کاهش فشار آب ، دیر گرم شدن آب ، کاهش کارایی پکیج و صدا دان در حین کار کردن پکیج و افت راندمان از نشانه های رسوب گرفتن پکیج میباشد.

نحوه اسید شویی پکیج چگونه است

به طور کلی اسید شویی انواع پکیج با هم یکسان است و توصیه میشود اگر تخصصی در این زمینه ندارید هرگز دست به این کار نزنید. در این مقاله فیلمی برای آشنایی شما با اسیدشویی پکیج قرار داده ایم.

چقدر طول میکشد رسوب زدایی پکیج انجام شود

اگر شما با استفاده از فیلم های آموزشی و راهکار های این مقاله خودتان برای این کار اقدام کنید به احتمال زیاد در ۲ الی ۳ ساعت این کار را انجام خواهید داد ولی انجام رسوب زدایی و اسید شویی توسط متخصصین تهران سرویس کار در کمتر از ۱ ساعت با بالاترین کیفیت انجام میشود.

هزینه اسید شویی پکیج چقدر است

هزینه اسید شویی پکیج بنا بر مدل پکیج متفاوت میباشد. ما برای اسید شویی پکیج دیواری از ۱۰۰/۰۰۰ تومان میباشد و هزینه اسید شویی پکیج زمینی از۱۵۰/۰۰۰ تومان میباشد. سرویس کامل که شامل اسید شویی و سرویس پمپ و سرویس قطعات و جرق و شعله است ۱۸۰/۰۰۰ تومان میباشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج