هواگیری پکیج | آموزش هواگیری پکیج ایساتیس،ایران رادیاتور،بوتان

هواگیری پکیج | آموزش هواگیری پکیج ایساتیس،ایران رادیاتور،بوتان | علت هوا گرفتن پکیج

فهرست مطالب

با شروع فصل زمستان نیاز به وسایل گرمایشی افزایش پیدا میکند.در گذشته مردم از کرسی و بخاری برای گرم کردن محل زندگی خود در زمستان استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی موتورخانه و پکیج های خانگی برای گرمایش منازل استفاده می شود. برای راه اندازی بخاری و پکیج در ابتدای فصل سرما باید اقدامات لازم را انجام دهید تا پکیج شما به درستی کار کرده و کارایی لازم را داشته باشد. یکی از اقداماتی که در اول زمستان برای پکیج میتوان انجام داد هواگیری پکیج است که کار ساده و راحتی است اما در عین حال می تواند بسیار حساس و مهم باشد. در این مقاله قصد داریم درباره هواگیری پکیج و آموزش هواگیری پکیج ایساتیس،ایران رادیاتور،بوتان و همچنین علت هوا گرفتن پکیج برای شما توضیحات مفیدی ارائه دهیم. در صورتی که انجام این کار برای شما راحت نبود می توانید از همکاران ما در تهران سرویس کار برای هواگیری پکیج و تمامی خدمات تعمیر پکیج بهره مند شوید.

آموزش هواگیری پکیج ایساتیس،ایران رادیاتور،بوتان

فیلم هواگیری پکیج و شوفاژ

در این قسمتی فیلمی برای هواگیری پکیج و شوفاژ برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید پکیج خود را هواگیری کنید تا کارایی خوبی داشته و مانند گذشته گرم کند.

هواگیری پکیج

هواگیری پکیج کار ساده و راحتی است اما باید بسیار حساس و با دقت انجام شود زیرا اگر دقت لازم را برای هواگیری پکیج نداشته باشید این کار می‌تواند به پکیج شما آسیب وارد کند و در آینده پکیج شما خراب شود.

بنابراین بهتر است هواگیری پکیج خود را جدی گرفته و به دست افراد کاربلد و حرفه‌ای بسپارید تا در آینده هزینه های زیادی را برای سرویس پکیج خود پرداخت نکنید. اگر فرد فنی هستید می توانید کار هواگیری پکیج را خودتان انجام دهید و با استفاده از نکاتی که در این مقاله برای شما ذکر خواهیم کرد می توانید کار را به راحتی انجام دهید. اما در صورتی که قصد داشته باشید افراد حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهند میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا خدمات هواگیری پکیج و سایر خدمات سرویس پکیج شما را با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان انجام دهند.

هواگیری پکیجعلت هوا گرفتن پکیج

رادیاتور ها وسیله هایی هستند که با گردش آب در داخل لوله های خود باعث گرم شدن محیط اطراف میشوند.آیا امکان دارد هوا در قسمتی از لوله ها جعلیه را متوقف کند و به همین دلیل بخشی از رادیاتور سرد و بخشی دیگر گرم می شود و این موضوع می‌تواند علت هوا گرفتن پکیج باشد. گاهی پکیج شما با مشکل سرد و گرم شدن آب مواجه میشود که دلیل آن هواگیری نیست و میتوانید برای حل این مشکل مقاله سرد و گرم شدن آبگرمکن را مطالعه کنید و یا با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید.

دلایل زیادی برای دلیل هوا گرفتن پکیج وجود دارد و اگر شما به موقع نسبت به هواگیری پکیج خود اقدام نکنید می تواند مشکلات بزرگتری را برای شما ایجاد کند. در قسمت زیر علت هوا گرفتن پکیج را به صورت اختصار در چند سطر توضیح خواهیم داد.

  • ممکن است رادیاتور سوراخ شده باشد و از طریق شکاف ها هوا وارد پکیج شده باشد.
  • امکان دارد از طریق مخزن آب رسان که آب را وارد سیستم گرمایش پکیج می کند هوا به داخل رادیاتور ها وارد شده باشد و این دلیل هوا گرفتن پکیج باشد.
  • گاهی ممکن است علت هوا گرفتن پکیج خالی شدن آب داخل سیستم گرمایش مرکزی پکیج باشد.
  • یکی دیگر از دلیل هوا گرفتن پکیج زنگ زدگی و رسوب در لوله ها است. اگر با این مشکل مواجه شدید میتوانید مقاله رسوب زدایی پکیج را در سایت ما مطالعه کنید و یا با همکاران ما برای رسوب زدایی پکیج با مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.
  • به دلیل آنکه هوا از آب سبک تر است و معمولاً در سیستم گرمایش طبقات بالاتر وجود هوا بیشتر از طبقات پایین اتفاق می افتد.

بهتر است در ابتدای فصل زمستان نسبت به هواگیری پکیج خود اقدام کنید تا هوا در کل رادیاتور انباشته نشود و رادیاتور شما کارایی خود را از دست ندهد. تنها نشانه هوا گرفتن پکیج این است که کارایی رادیاتور شما به شدت کاهش می یابد و مثل سابق گرم نمیکند.

نحوه هواگیری پکیج ایساتیس

در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه هواگیری پکیج ایساتیس را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی خودتان این کار را انجام دهید. گاهی ممکن است در پکیج ایساتیس شما ارور و کدهای خطا مشاهده کنید که میتوانید مقاله رفع ارور پکیج ایساتیس ما را برای رفع کد های خطا مطالعه نمایید. برای هواگیری پکیج ایساتیس ابتدا باید پکیج خود را خاموش کنید. در قسمت بالای پکیج ایساتیس یک شیر هواگیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از پیچ گوشتی و آچار مخصوص آن را باز کنید.

برای هواگیری پکیج ایساتیس شما باید شیر هواگیری را آنقدر باز نگه دارید تا تمامی هوای موجود در پکیج تخلیه شود.بعد از اینکه کار هواگیری پکیج دیواری ایساتیس تمام شد شما می توانید پکیج خود را روشن کنید و پایین آمدن فشار را در پکیج مشاهده نمایید. با راهکارهایی که در نحوه هواگیری پکیج ایساتیس به شما آموزش دادیم می توانید به همین راحتی هواگیری پکیج ایساتیس را انجام دهید اما در صورتی که در هریک از مراحل هواگیری دچار مشکل شدید می‌توانید برای تعمیر پکیج ایساتیس با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای رفع مشکل شما اقدام کنند.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

نحوه هواگیری پکیج ایساتیسعلت هوا گرفتن پکیج ایران رادیاتور

گاهی به دلیل وجود شکاف در لوله های پکیج ایران رادیاتور امکان دارد پکیج ما هوا بگیرد و کارایی لازم را نداشته باشد. یکی از مهمترین نشانه هایی که شما می توانید از طریق آپ متوجه شوید که پکیج ایران رادیاتور شما هوا گرفته این است که یک قسمت پکیج سرد و قسمت دیگر گرم می شود و به خوبی محیط اطراف را گرم نمیکند.

یکی دیگر از نشانه های هوا گرفتن پکیج های ایران رادیاتور وجود سر و صدا در لوله های رادیاتور می باشد و علت این صدا وجود هوای حبس شده در داخل لوله ها است.در پکیج ایران رادیاتور سر کولاتور ها وظیفه انتقال گرما را به عهده دارد و در صورتی که در لوله ها به جای آب هوا وجود داشته باشد انتقال انرژی گرمایی به خوبی انجام نمی شود و به همین دلیل پکیج ایران رادیاتور شما کارایی گذشته را نخواهد داشت.

علت هوا گرفتن پکیج ایران رادیاتور می تواند به دلیل واکنش اکسیژن با لوله های آهنی در داخل پکیج باشد که این واکنش باعث خوردگی و زنگ زدگی قطعات می شود و می تواند مشکلات زیادی را برای پکیج فراهم کند. در صورتی که نتوانستید هواگیری پکیج ایران رادیاتور خود را انجام دهید و با ارور های پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید میتوانید برای رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

همچنین می توانید با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا کار هواگیری پکیج ایران رادیاتور به تمامی خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور را برای شما با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام دهند.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت هوا گرفتن پکیج ایران رادیاتورنحوه هواگیری پکیج بوتان تصویری

در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه هواگیری پکیج بوتان تصویری را به شما توضیح دهیم تا با استفاده از این تصویر را میتوانید به راحتی خودتان کار هواگیری پکیج در منزل را انجام دهید.

برای هواگیری پکیج بوتان شما ابتدا باید پیچ هواگیری یا شیر پرکن پکیج را پیدا کنید که معمولاً این پیچ در زیر دستگاه قرار دارد که ما آن را در شکل زیر برای شما نشان داده ایم.

نحوه هواگیری پکیج بوتان تصویریشما ابتدا باید شیر پرکن پکیج بوتان را باز کنید و سپس دستمال را در زیر این پیج قرار دهید تا آبی که به همراه هوا خارج میشود محیط شما را آلوده و کثیف نکند.

پس از آنکه مطمئن شدید تمام هوایی که داخل پکیج خارج شده می توانید فشار پکیج بوتان را بین ۱ تا ۱/۵ تنظیم کنید و سپس پیچ هواگیری را در جهت عقربه های ساعت سفت کنید. در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله افت فشار آب گرم پکیج را مطالعه کنید تا مشکل را به سرعت برطرف کنید.

هواگیری پکیج بوتانشما از این روش می‌توانید برای نحوه هواگیری پکیج بوش ، نحوه هواگیری پکیج آریستون به طور کلی تمام برندهای پکیج استفاده کنید و از این راه برای هواگیری آب گرم مصرفی پکیج نیز بهره ببرید. دقت داشته باشید که نحوه تنظیم فشار پکیج بوتان باید درست انجام شود و حتماً بین عدد ۱ تا ۱/۵ فشار پکیج بوتان تنظیم گردد.

هواگیری پمپ پکیج

در فصل زمستان پس از آنکه رادیاتور و پکیج خود را فعال کردید باید ابتدا برای هواگیری پمپ پکیج اقدام کنید. پمپ پکیج قسمت های اساسی در پکیج می باشد که به مرور زمان دچار هواگرفتگی میشود و شما باید در ابتدای غزل زمستان ابتدا به هواگیری پمپ پکیج اقدام کنید تا پکیج شما در طول زمستان به خوبی کار کند و هوای اطراف را گرم نماید. بهتر از تمام مراحل هواگیری پمپ پکیج را دقیقاً همان طور که به آن اشاره کرده و انجام دهید تا در آینده پکیج شما دچار مشکل شده و سر و صدا ایجاد نکند.

  • در ابتدا شما باید شیر آب گرمی را باز کنید تا پکیج روشن باشد و آبگرم همچنان در جریان باشد.
  • در پکیج های مختلف با توجه به برند و نوع آنها پیچ هواگیری در قسمت های مختلف قرار دارد اما معمولاً این پیچ در انتهای پمپ پکیج قرار دارد از ابتدا شما باید پیچ هواگیری را در پکیج خود پیدا کنید.
  • در مرحله سوم شما باید یک دستگاهی که جذب بالایی داشته باشد در زیر پیچ هواگیری پمپ پکیج قرار دهید کتابی را که از پکیج خارج میشود به خود جذب کند.
  • با استفاده از یک پیچ گوشتی پیچ هواگیری پمپ پکیج را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • در این مرحله آب به همراه هوایی که در داخل پکیج محبوس شده خارج می‌شود و بهتر است برای جلوگیری از کثیف شدن محیط اطراف علاوه بر دستمالی که در زیر شیر هواگیری قرار داده اید یک لیوان و یا کاسه در زیر شیر بگیرید.
  • نکته مهمی که باید در این مرحله در نظر داشته باشید این است که آبی که به همراه هوا خارج می‌شود بسیار داغ است پس حتما مراقب دست و بدن خود باشید.
  • در هنگام خارج شدن هوا صدای ایجاد می شود که بهتر است نگران نشوید زیرا این صدا طبیعی است و پس از آن که هواگیری به صورت کامل انجام شده صدا کاهش می یابد.
  • در مرحله آخر هواگیری پمپ پکیج شما باید پیچه باز شده را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا محکم شده و دیگر آبی از آن خارج نشود.

به همین راحتی کار هواگیری پمپ پکیج شما تمام شد. اگر در هر یک از مراحل هواگیری پمپ پکیج دچار مشکل شدید و یا با مشکل صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن مواجه شدید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته تا شما را برای حل مشکل راهنمایی کنند و یا در صورتی که مشکل جدی بود کارشناسان ما به سرعت به محل شما اعزام می شوند تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

هواگیری پمپ پکیجعلت هوا گرفتن مداوم رادیاتور پکیج

علت هوا گرفتن رادیاتور پکیج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد یکی از آن دلایل وجود رسوب و زنگ زدگی در لوله های رادیاتور پکیج است. به طور کلی می توان گفت علت هوا گرفتن مداوم رادیاتور پکیج نصب نادرست شوفاژ و وجود سوراخ در لوله ها و یا شیر شوفاژ است.همچنین می توان گفت علت هوا گرفتن رادیاتور پکیج استفاده بیش از شوفاژ و پایان عمر مصرفی آن است همچنین اختلال در اتصالات شوفاژ و وجود پوسیدگی و خوردگی در لوله ها می‌تواند جزء دلایل هوا گرفتن رادیاتور پکیج باشد.

علت هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ

علت هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ می‌تواند به دلیل وجود سوراخ در رادیاتور و ورود هوا از طریق شکاف به داخل شوفاژ باشد.همچنین گاهی امکان دارد اجازه هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ خالی شدن آب داخل سیستم گرمایش مرکزی شوفاژ باشد. گاهی لوله های شوفاژ دچار خوردگی و زنگ زدگی شده اند و به همین دلیل در رادیاتور شوفاژ هوا گرفتگی اتفاق افتاده است.گاهی علت هوا گرفتن رادیاتور شوفاژ به دلیل خراب شدن قطعه ای در سیستم گرمایشی می باشد که اگر به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام نکنید می تواند مشکلات بزرگتری را برای شوفاژ شما ایجاد کند. بنابراین بهتر است به صورت دوره ای برای سرویس پکیج و شوفاژ خود اقدام کنید تا از خراب شدن هر قطعه ای در آن در سریع ترین زمان جلوگیری کنید.

علت هوا گرفتن رادیاتور شوفاژهواگیری رادیاتور پکیج بوتان

برای هواگیری رادیاتور پکیج بوتان ابتدا شما باید پکیج را خاموش کنید و سپس اقدام به هواگیری پکیج بوتان نمایید.بعد از اینکه چند دقیقه از خاموش شدن پکیج گذشت اما باید از طریق پیچ هواگیری که بر روی رادیاتور قرار گرفته هواگیری را آغاز کنید.

فشار پیچ پکیج بوتان را بین ۱ تا ۱/۵ بار تنظیم کنید.

در انتهای کار هواگیری رادیاتور پکیج بوتان می توانید پکیج خود را روشن کنید.شما با این راهکار می توانید روش صحیح هواگیری رادیاتور پکیج را خودتان به تنهایی انجام دهید. کار هواگیری رادیاتور پکیج بوتان بسیار راحت است و نیاز به تخصص خاصی ندارد اما در صورتیکه با هر مشکلی مواجه شدید می توانید با ما تماس گرفته تا برای حل مشکل شما را راهنمایی کنیم و یا برای انجام هواگیری پکیج بوتان و کلیه خدمات تعمیر پکیج بوتان همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

پیچ هواگیری پکیج کجاست؟

معمولاً پیچ هواگیری پکیج یا به اصطلاح پیچ هواگیری پمپ پکیج بر روی محفظه پمپ قرار دارد.پیچ هواگیری رادیاتور پکیج بر روی رادیاتور قرار دارد و می توانید در این قسمت به دنبال پیج هواگیری رادیاتور بگردید.

چرا هواگیری پکیج لازم است؟

شما باید هواگیری پکیج را به صورت مداوم انجام دهید تا عمره مفید بگیره خود را افزایش دهید.علت هواگیری پکیج تامین هوا یکنواخت در منزل است. با هواگیری پکیج می توانید ایمنی شوفاژدیواری خود را بیشتر کنید. یکی دیگر از دلایل هواگیری پکیج جلوگیری از گرم نشدن آب مصرفی پکیج در حمام و آشپزخانه است. شما با انجام این کار می توانید فشار یا بار آب در لوله ها را در بهترین حالت کنترل کنید و باعث افزایش طول عمر پکیج خود شوید.

هواگیری پکیج مرکوری

هواگیری پکیج مرکوری مانند روشی که برای هواگیری پکیج ایساتیس توضیح دادیم می‌باشد.برای هواگیری پکیج مرکوری ابتدا باید شیر هواگیری آن را پیدا کنید. معمولاً شیر هواگیری پکیج در قسمت بالای آن قرار دارد.پس از پیدا کردن شیر هواگیری پکیج خود را خاموش کنید و صفحه است شیر هواگیری را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در هنگام هواگیری صدایی از پکیج خارج می‌شود که این کاملاً طبیعی است و نشان از خروج هوا به همراه آب از پکیج دارد.پس از این که هوا به طور کامل از پکیج مرکوری خارج شد شما باید شیر هواگیری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. در این مرحله هواگیری پکیج مرکوری شما به اتمام رسیده است.

[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/repairing-1.jpg”]

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام عالی بود مطالب بینظیر بود و فیلم بشدت کاربردی بود نن که خانم هستن ۱ نیمه شب تونستم هواگیری کنم شوفاژرو و از سرما نمیرم ممنونم دستتون درد نکنه عالی بودین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج