علت روشن نشدن پکیج

علت روشن نشدن پکیج | ۱۰ دلیل روشن نشدن پکیج بوتان ، ایران رادیاتور،گلدیران،ایساتیس،فرولی

فهرست مطالب

آیا شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج خود می گردید.مشتریان ما در فصل زمستان سوالات زیادی درباره روشن شدن پکیج از من می پرسند که تعدادی از این سوالات را در این قسمت آورده ایم تا اگر سوال شما هم هست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید پاسخ سوالهای خود را بیابید. علت روشن نشدن پکیج بوتان چیست ؟ چگونه میتوانم علت روشن نشدن مشعل پکیج بوتان را متوجه شوم ؟دلیل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور در فصل زمستان چیست؟ اگر پکیج خانه شما هم بدون هیچگونه دلیلی خود به خود روشن شد و شما به دنبال علت روشن نشدن پکیج ایساتیس خود می گردید پیشنهاد ما به شما این است که در دفترچه راهنمای پکیج به دنبال پاسخ خود نباشید. تا انتهای این مقاله می توانید پاسخ همه سوال های خود را بیابید. در صورتی مشکل پکیج شما با مطالعه این راهکار ها برطرف نشد میتوانید برای تعمیر پکیج با ما تماس بگیرید.

علت روشن نشدن پکیج

علت روشن نشدن پکیج در مدل های مختلف مانند بوتان و ایساتیس می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً در دفترچه راهنمای پکیج ها علت روشن نشدن پکیج قید نمی شود.دلایل مختلفی می تواند برای علت روشن نشدن پکیج بیان شود که تمامی این دلایل تخصصی بوده و در صورتی که نمیتوانید خودتان برای رفع مشکل اقدام کنید می‌توانید از یک تعمیرکار پکیج با تجربه برای رفع مشکل پکیج تان کمک بگیرید.

همانطورکه می دانید پکیج دستگاهی است که با برق و گاز و آب سروکار دارند در صورتی که در هر یک از این سیستم ها اختلال ایجاد شود می‌تواند علت روشن نشدن پکیج باشد. دلیل اصلی روشن نشدن پکیج می تواند چراغ قرمز پکیج باشد. در قدم اول برای پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج شما باید فشار آب خانه را به وسیله شیر ها بررسی کنید و همچنین برق ساختمان را به وسیله فیوز های مرتبط با پکیج چک نمایید و برای چک کردن فشار گاز ساختمان می‌توانید شیرهای گاز را بررسی نمایید. در صورتی که با سوختن فیوز برد پکیج مواجه هستید میتوانید در مقاله علت سوختن فیوز پکیج علت را جویا شوید.

در صورتی که مشکل در هیچیک از سیستم های برق گاز و آب نبود در این صورت باید مشکل از خود پکیج و یا سیستم لوله و شوفاژ های وصل شده به آن باشد. در مرحله بعدی برای پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج باید خطا هایی که بر روی صفحه نمایشگر پکیج نشان داده می شود را بررسی کنید.اگر شما از پکیج استفاده می‌کنید که اعلام خطا نمیکند حتماً باید برای تعمیر پکیج خود اقدام کنید.

در این قسمت از مقاله تعدادی از علل روشن نشدن پکیج را برای شما توضیح خواهیم داد.

علت روشن نشدن پکیجرسوب گرفتن پکیج

یکی از دلایلی که باعث روشن شدن پکیج می‌شود وجود رسوب در لوله های پکیج می باشد.معمولاً رسوب به دلیل وجود املاح و مواد معدنی که در آب وجود دارد اتفاق می‌افتد. در صورتی که در زمان درست اقدام به رسوب زدایی پکیج کنید می تواند مشکلات جدی برای پکیج شما ایجاد کند. خبر خوب اینکه اگر پکیج با شما زیاد رسوب نگرفته باشد خودتان می توانید اقدام به رسوب گیری نمایید. ما در مقاله رسوب زدایی پکیج تمام مراحل به طور کامل برای شما توضیح داده ایم و می توانید با مطالعه این مقاله خودتان برای این کار اقدام نمایید. توصیه ما به مشتریانمان این است که با نصب فیلترهای مناسب و کیفیت بالا مانع تشکیل رسوب در پکیج خود شوند و به این ترتیب به مرور زمان کمتر رسوب در پکیج تشکیل می شود.

هواگیری رادیاتور پکیج یا شوفاژ

از دیگر دلایل روشن نشدن پکیج می‌تواند عدم هواگیری در زمان مناسب باشد.وجود هوا در لوله های پکیج می تواند باعث اختلال در روند کارکرد صحیح پکیج شود.اگر آشنایی با هواگیری پکیج ندارید می‌توانید نکاتی را که در مقاله هواگیری پکیج به آن اشاره کرده ایم مطالعه نمایید.

بررسی فشار پکیج

در صورتی که فشار پکیج شما از محدوده مشخص آن بیشتر و یا کمتر باشد می تواند باعث روشن نشدن پکیج شما شود. اگر فشار پکیج از محدوده نرمال آن خارج شود پکیج خاموش می شود. برای تنظیم فشار پکیج مقاله را منتشر کرده ایم که می توانید در آن مقاله به طور کامل آموزش تنظیم فشار پکیج را مشاهده نمایید. در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله افت فشار آب گرم پکیج را مطالعه کنید تا مشکل را برطرف کنید.

بررسی فشار پکیجاستاندارد نبودن دودکش پکیج

در صورتیکه دودکش پکیج فاصله استاندارد از سقف نداشته باشد در خارج کردن دود دچار اشکال شده و پکیج به صورت اتومات و خودکار خاموش خواهد شد.باید در نظر داشته باشید که فاصله استاندارد دودکش پکیج تا کلاه کپ که در حدود ۴ متر باشد.گاهی امکان دارد ساختمان شما شرایطی را برای نصب دودکش استاندار نداشته باشد پس بهتر از پکیج های دارای فن استفاده کنید.

اشکال در برد پکیج

در صورتی که راهکارهای بالا را امتحان کردید و مشکل روشن نشدن پکیج برطرف شد امکان دارد که اشکال در برد پکیج باشد.اگر مشکل بعد پکیج شما باشد شما به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج نیاز خواهید داشت.اگر قصد دارید به اطلاعات بیشتری درباره قیمت برد پکیج داشته باشید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و از محدوده قیمت انواع برد پکیج در مدل های متفاوت مطلع شوید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

علت خاموش شدن پکیج و روشن نشدن آن

در صورتی که با مشکل خاموش شدن پکیج و روشن شدن آن پس از خاموش شدن مواجه شدید باید بدانید که علت اینکه پکیج خاموش میشود چیست و چرا پکیج روشن نمی شود. برای این مشکل شما باید سه حالت را در نظر بگیرید که در قسمت زیر به آنها اشاره کرده ایم.

علت خاموش شدن پکیج و روشن نشدن آنعلت خاموش شدن ناگهانی پکیج

گاهی امکان دارد خاموش شدن ناگهانی پکیج برای شما اتفاق بیفتد. در این حالت شما نیاز به عیب یابی پکیج خواهید داشت.اگه از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنید و اطلاعی درباره رفع خطای پکیج ایران رادیاتور ندارید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و با آگاهی بیشتر برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی پکیج خود اقدام نمایید. پس از آنکه پکیج خود را عیب یابی کردید به احتمال زیاد تاکید شما بدون هیچ مشکلی روشن خواهد شد و اعتماد آن که این اتفاق مجدداً برای پکیج شما بیفتد بسیار کم است.

علت خاموش شدن مداوم پکیج

در حالت بعدی امکان دارد که پکیج به صورت مداوم خاموش شود و به دفعات زیاد این خاموش شدن تکرار شود. عواملی که میتواند علت خاموش شدن مداوم پکیج باشند مانع روشن نشدن شعله پکیج شده و علت روشن نشدن مشعل پکیج می شوند.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت خاموش و روشن شدن مکرر پکیج

خاموش و روشن شدن مکرر پکیج مشکل جدی برای پکیج شما نیست. هر بار که شیر آب گرم مشعل پکیج باز می شود مشعل پکیج افزایش پیدا کرده و شعله آن به طور کامل روشن میشود.زمانی که شیر آب گرم بسته میشود مشعل پکیج خاموش شده اما شعله یا پیلوت پکیج خاموش نمی شود.اگر برای پکیج شما هم این اتفاق افتاده اصلا جای نگرانی نیست زیرا پکیج شما سالم است. اگر طرز کار پکیج و خارج از این حالت بود حتماً با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید و برای رفع مشکل خاموش و روشن شدن مکرر پکیج خود اقدام نمایید.

گاهی پکیج شما با مشکل گرم نشدن آب ابگرمکن مواجه میشود که دلایل مختلفی دارد و  شما میتوانید برای حل این مشکل مقاله سرد و گرم شدن آبگرمکن را مطالعه کنید و یا برای حل مشکل با همکاران ما تماس بگیرید.

یکی از دلایل مهم خاموش و روشن شدن مکرر پکیج می تواند خرابی پمپ پکیج باشد. در صورتی که پمپ پکیج می تواند آب کافی را به دستگاه برسانند اتفاق روشن و خاموش شدن مداوم رخ میدهد.دلیل دیگر این اتفاق می‌تواند کم بودن تعداد رادیاتورها از تعداد استاندارد و یا گردش کم آب در پکیج باشد.این مشکل را می توان با اضافه کردن تعداد رادیاتورها و بازتر کردن شیر آب در پکیج برطرف کرد.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت خاموش و روشن شدن مکرر پکیجعلت روشن نشدن پکیج بوتان

پکیج بوتان از جمله پکیج های می باشد که در سال های اخیر در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و استفاده از آن در ساختمان ها بسیار رایج شده است. در این قسمت از مقاله ما ۱۰ دلیل روشن نشدن پکیج بوتان را برای شما به طور کامل در قالب یک جدول توضیح داده ایم. شما با مطالعه این جدول می توانید براحتی علت روشن نشدن پکیج بوتان خود را متوجه شوید.همچنین در صورتیکه پکیج‌بوتان شما با روشهای زیر درست نشد می توانید برای تعمیر پکیج بوتان با کارشناسان تهران سرویس‌ کار تماس بگیرید.

علت روشن نشدن پکیج بوتاندر صورتی که با عیب یابی پکیج بوتان آشنایی ندارید میتوانید مقاله رفع ارور پکیج بوتان ما را در این راستا مطالعه کرده و با آگاهی برای رفع مشکلات پکیج بوتان تان اقدام کنید.

همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان و مدل های متفاوت پکیج به شما عزیزان در سراسر تهران می باشند.

مشکلدلیلراه حل
۱روشن نشدن مشعل پکیج بوتانایجاد نوسان در فشار آب پکیج، نوسان در جریان برق ، نقص در ورودی گاز پکیج، نقص در فشار هوا ، کم شدن فشار گازتامین فشار آب، بکار بردن محافظ برق در دو شاخه پکیج، عوض کردن شیر ورودی گازپکیج، عوض کردن سوئیچ فشار هوا
۲از کار افتادن پمپ پکیج بوتانقطع برق ورودی پکیج بوتان، اشکال در اتصال سیم کشی، سوختن پمپ، مسدود شدن پمپبررسی پریز برق پکیج، بررسی فیوز و سیم کشی داخلی ، عوض کردن پمپ پکیج و سرویس آن
۳کم شدن دمای آب مصرفی پکیجوجود رسوب وجرم در مبدل، کاهش فشار گاز، خرابی سنسور آب گرم مصرفی پکیجاسید شویی و رسوب زدایی مبدل پکیج ، تماس با اداره گاز، بررسی و چک کردن کنترل کننده آب گرم
۴خاموش و روشن شدن مداوم پکیجکاهش میزان گردش آب مدار گرمایش ، مناسب نبودن ظرفیت و تعداد رادیاتورها در پکیج بوتانباز کردن بیشتر شیر مدار ، افزایش تعداد رادیاتور
۵سر و صدای زیاد پکیجوجود هوا در پکیجهواگیری پکیج، عوض کردن روتور پمپ پکیج بوتان
۶قطع شدن مداوم دودکش پکیج بوتانمسدود بودن مسیر دودکش پکیجرفع انسداد راه دودکش و یا تعویض آن
۷نشان ندادن دمای صحیح آبخرابی سنسور NTCبررسی ntc و تعویض
۸پایین آمدن مکرر فشار آب پکیجنشتی آب در پکیج ، ایراد در لوله کشی و مسیر رادیاتورهاکنترل تمامی موارد موجود در پکیج و برطرف کردن نشتی در پکیج
۹گرم نشدن رادیاتورها با وجود روشن بودن شعله در پکیجمسدودی در مسیر رفت و برگشت رادیاتورها،  هوا در درون سیستم، گردش نکردن پمپ، پایین بودن فشار آب، اتصال اشتباه رفت و برگشت رادیاتورها به پکیجباز کردن ولوم رفت و برگشت رادیاتورها، هواگیری رادایاتورها ، بررسی پمپ و پروانه ، بالا بردن فشار آب، اتصال درست رفت و برگشت
۱۰یخ زدن آب  و جام شدن پمپ پکیجنامناسب کار کردن سیستم ضد یخ زدگی و ضد گریپاژ، تزریق نشدن ضد یخ درون مدار قبل از زمستانبررسی این دو مورد و تعمیرات لازم، تزریق ضد یخ به مدار

اگر در حین کار کردن پکیج بوی دود از آن استشمام کردید میتوانید مقاله علت بوی گاز پکیج را مطالعه کرده و به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

علت برق نداشتن پکیج

آیا امکان دارد که پکیج شما به برق شهر وصل باشد اما هیچ کدام از چراغ های آن روشن نشود. در این حالت ما هیچ گونه عکس‌العملی از دستگاه پکیج خود مشاهده نخواهید کرد.

در صورتی که پکیج شما دچار قطعی برق باشد و گاز ورودی به پکیج وصل نباشد در این صورت امکان دارد پکیج شما دچار یخ زدگی شود.

در عکس زیر شما پکیجی را با این شرایط مشاهده می‌کنید که جریان برق و گاز در آن جریان دارد و به همین دلیل دچار یخ زدگی شده است.

علت برق نداشتن پکیج می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در قسمت زیر تعدادی از آنها را بررسی کرده ایم :

خراب شدن کلید گردان روشن خاموش روی بدنه پکیج

معمولاً کلید گردان روشن خاموش روی بدنه پکیج جنس پلاستیک می باشد و احتمال آن که دچار شکستگی شود بسیار زیاد است.

در صورتی که با چرخاندن این کلید هیچ تغییری در پکیج خود مشاهده نمی کنید احتمال آنکه این کلی خراب شده باشد زیاد است.

برای رفع این عیب شما باید روی پکیج خود را باز کرده و دو پیچ را که در زیر پکیج قرار دارد باز کرده و رویه پکیج را به سمت بالا فشار دهید تا بیرون بیاید.

در صورتیکه دسته کلید گردان روشن خاموش پکیج از قسمت داخل شکسته شده باشد می توانید برای روشن کردن پکیج خود با استفاده از یک پیچ گوشتی پتانسیومتر برد پکیج را بچرخانید تا پکیج شما روشن شود.

اگر صاحب پکیج ایساتیس هستید و با ارور و کد خطا مواجه شده اید میتوانید در مقاله رفع ارور پکیج ایساتیس در کمتر از ۵ دقیقه مشکل پکیج تان را برطرف کنید.

خرابی پریز برق و دوشاخه و محل اتصال به برد پکیج

گاهی امکان دارد علت برق نداشتن پکیج اشکال در فیوز مینیاتوری جعبه تقسیم پکیج باشد. معمولا در شهر تهران در فصل تابستان ما با افت ولتاژ برق مواجه هستیم و به همین دلیل برق تا ۱۸۰ ولت نیز کاهش ولتاژ پیدا می کند.

این دلیل می تواند باعث روشن نشدن پکیج شما شود. برای رفع مشکل خرابی پریز برق و اتصالات برقی می‌توانید کابل دوشاخه پکیج و محل اتصال آن به پکیج را بررسی کرده و مطمئن باشید که قسمتی از آن دچار پارگی نباشد.

خراب شدن فیوز برد پکیج

گاهی امکان دارد که فیوز برد پکیج شما خراب شده باشد که در این صورت نیاز به تعمیر فیوز پکیج دارید. در صورتی که به قسمت فیوز پکیج شما برق می رسد می تواند اشکال از وریستور برد پکیج باشد.

خرابی برد کنترل پکیج

در صورتی که تمام مراحل بالا را امتحان کرده و مشکل برق نداشتن پکیج شما برطرف شد در این صورت به احتمال زیاد برد کنترل پکیج شما خراب شده و شما نیاز به تعمیر برد پکیج و تعویض آن خواهید داشت.

در صورتی که اطلاعاتی درباره وکیل ندارید میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و یا برای تعویض و تعمیر برد پکیج خود با کارشناسان تهران سرویسکار تماس بگیرید تا با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات تعمیر قطعات پکیج را به شما ارائه دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج