سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر داکت اسپیلت توسط شرکت تهران سرویسکار نمایندگی اصلی تعمیرات تخصصی انواع مدل های داکت اسپیلت در تهران و کرج به صورت شبانه روی و با گارانتی معتبر انجام می شود، شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر داکت اسپیلت از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با تعمیرکاران سیار داکت اسپیلت تماس حاصل فرمایید، ضمنا شرکت تهران سرویسکار دارای شعبات متعدد در تمامی نقاط استان تهران و کرج می باشد و تعمیرکار داکت اسپیلت در کمتر از 2 ساعت پس از ثبت درخواست اعزام خواهد شد.

تعمیر اسپیلت
تعمیر اسپیلت

تعمیر اسپیلت

تعمیرات اسپیلت به صورت تخصصی باید حتما توسط یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد انجام شود، به دلیل این که بسیاری از قطعات اسپیلت امروزه به سختی در بازار پیدا می شوند، و در صورتی که تعمیرات انواع داکت اسپیلت توسط افراد نابلد و بی تجربه انجام شود و هر گونه آسیبی به قطعاتی مثل کندانسور، برد الکترونیک، موتور اسپیلت وارد شود، این موضوع هزینه سنگینی را روی دست شما خواهد گذاشت.

پس در نتیجه یا تعمیرات انواع داکت اسپیلت را به عهده یک شرکت معتبر واگذار نمایید، و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت از مشاوره تعمیرکاران داکت اسپیلت استفاده نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت

یکی از مزایای مهم شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات اسپلیت در تهران و کرج این است که تعمیر کولر اسپلیت و تعمیر کولر گازی در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر انجام می شود، یعنی هر کدام از قطعاتی که همکاران ما برای اسپیلت شما تعویض و یا تعمیر می کنند با گارانتی 2 ساله انجام می شود، پس با خیالی آسوده می توانید تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت را به تعمیرکاران حرفه ای تهران سرویسکار واگذار نمایید.

نصب داکت اسپلیت
نصب داکت اسپلیت

نصب داکت اسپلیت

در کنار خدماتی مانند تعمیرات تخصصی تمامی قطعات اصلی و جانبی داکت اسپیلت، نصب و راه اندازی تمامی مدل های داکت اسپیلت از جمله:

  • داکت اسپیلت جنرال
  • داکت اسپیلت ال جی
  • داکت اسپیلت سامسونگ
  • داکت اسپیلت پاناسونیک
  • داکت اسپیلت اوجنرال
  • داکت اسپیلت بوش
  • داکت اسپیلت توشیبا
  • داکت اسپیلت هایسنس
  • داکت اسپیلت هیتاچی
  • داکت اسپیلت گری
  • داکت اسپیلت کریر
  • داکت اسپیلت دایکین

توسط تکنسین های تهران سرویسکار انجام می شود، برای آشنایی با خدمات نصب داکت اسپیلت و کولر گازی شما می توانید به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه هزینه نصب و راه اندازی داکت اسپیلت را استعلام نمایید.

آموزش تعمیرات اسپیلت

نمایندگی معتبر تعمیرات اسپلیت در تهران و کرج دارای یک اموزشگاه تخصصی کولر گازی و اسپیلت نیز می باشد که تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای خدمات نصب و تعمیرات انواع اسپیلت را کولر گازی را به علاقه مندان به این حرفه پر درآمد و پر تقاضا آموزش می دهد، در ضمن در انتهای دوره آموزش تعمیرات اسپیلت و کولرگازی به هنرجوین مدرک فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد و هنرجویان ممتاز این دوره می توانند به عنوان تکنسین حرفه ای کولر گازی و اسپیلت در شرکت تهران سرویسکار استخدام شوند.

تعمیرات تخصصی تمامی مدل های داکت اسپیلت با گارانتی معتبر

تعمیر داکت اسپلیت ال جی

نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ال جی در تهران و کرج شرکت تهران سرویسکار می باشد، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت ال جی تمامی قطعات اسپیلت LG را با گارانتی معتبر تعمیر و عیب یابی می کند، ضمنا سرویس کامل و نصب و راه اندازی اسپیلت LG هم توسط نمایندگی معتبر اسپیلت ال جی ارائه می شود.

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ

در صورتی که شما از داکت اسپیلت های مدل سامسونگ استفاده می کنید، می توانید از طریق کانال های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران مجموعه تهران سرویسکار ارتباط برقرار نمایید، اسپییلت های سامسونگ نیز با یک سرویس اولیه در فصل تابستان بدون هیچ مشکلی برای شما کار خواهند کرد، ضمنا برای آشنایی با اصل سرویس کامل داکت اسپیلت و کولر گازی می توانید به صفحه سرویس کولر گازی مراجعه نمایید، در این صفحه قیمت سرویس کامل و جزیی تمامی قطعات کولرگازی و اسپیلت درج شده است.

تعمیر داکت اسپلیت دایکین

داکت اسپیلت های مدل دایکین هم از جمله مدل های پرطرفدار اسپیلت در بازار هستند که به دلیل قدرت پرتاب باد خیلی خوبی که دارند زیاد مورد استفاده قرار می گیرند، داکت اسپیلت دایکین نیز توسط شرکت نمایندگی تعمیرات و سرویس داکت اسپیلت به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی می شود.

تعمیر داکت اسپلیت ریم

داکت اسپلیت مدل ریم امکان تهویه چندین فضا جهت سرمایش و گرمایش را به شما می دهد، استفاده از داکت اسپلیت ریم موجب صرفه‌جویی قابل‌ ملاحظه ای در مصرف برق و گاز نسبت به سایر مدل های داکت اسپیلت است، اگر داکت اسپیلت های مدل ریم به درستی نگهداری شوند و سرویس سالیانه آن ها منظم و سر وقت انجام شود، با ضمانت کامل به شما می گوییم که این مدل از اسپیلت نیاز به تعمیرات آن چنانی در فصل تابستان نخواهد داشت.

تعمیر داکت اسپلیت گودمن

سرویس، نصب، عیب یابی و تعمیرات تخصصی اسپیلت گودمن نیز به عنوان یکی از برند های پر استفاده در ایران توسط تکنسین های تهران سرویسکار انجام می شود، البته مدل های درج شده در بخش زیر هم توسط همکاران ما تعمیر و عیب یابی می شود.

  • تعمیر داکت اسپلیت بلو استار
  • تعمیر داکت اسپلیت تراست
  • تعمیر داکت اسپلیت سقفی
  • تعمیرات داکت اسپلیت لنوکس
  • تعمیرات داکت اسپلیت هایسنس

تعمیر داکت اسپیلت تهران

تمامی تعمیر کاران تهران سرویس کار مطابق با جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیر داکت اسپیلت در تهران آموزش دیده اند.

مهمترین نکته در تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی مانند داکت اسپلیت، عیب یابی داکت اسپلیت می باشد که تمامی تعمیر کاران ما مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا و با تجهیزات عالی اقدام به عیب یابی داکت اسپلیت شما خواهند کرد.

در صورتی که عیب یابی به درستی انجام نشود، هزینه های بیشتری برای تعمیر داکت اسپلیت پرداخت خواهید کرد.

ما تلاش خود را می‌ کنیم تا تعمیرکارانی متخصص و ماهر و تایید شده از نظر اخلاقی را برای رضایت هر چه بیشتر شما آموزش دهیم.

تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران

همانطور که می دانید درخواست های بسیار زیادی برای تعمیرات و سرویس داکت اسپیلت در مناطق مختلف تهران وجود دارد، بنابراین شرکت تهران سرویسکار به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات اسپیلت برای این که تعمیرکاران خود را در سریعترین زمان به محل اعزام نماید، در مناطق مختلف از جمله غرب تهران شعبات فعال دارد، شما مطمئن باشید که پس از ثبت درخواست در سریعترین زمان تعمیرکاران اسپیلت به محل اعزام می شوند.

تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران

تعمیر داکت اسپلیت نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، سعادت آباد، الهیه، فرشته، کامرانیه و دیگرد مناطق شمال تهران نیز تحت پوشش نمایندگی تعمیرات داکت اسپیلت هستند.

تعمیرات داکت اسپلیت شرق تهران

در صورتی که ساکن مناطق مختلف شرق تهران نیز هستتید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با تعمیرکاران سیار داکت اسپیلت در شرق تهران ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرات داکت اسپلیت جنوب تهران

ساکنین مناطق جنوب تهران نظیر نازی آباد، شهر ری، کهریزک و دیگر مناطق جنوب تهران نیز از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه می توانند با تعمیرکار سیار داکت اسپیلت ارتباط برقرار نمایند.

تعمیر داکت اسپیلت در کرج

علاوه بر استان تهران به دلیل تقاضای بسیار بالا مبنی بر اعزام تعمیرکار اسپیلت و کولر گازی، شرکت تعمیر داکت اسپلیت در تمامی مناطق شهر کرج و استان البرز نیز دارای نمایندگی فعال است، که شما از طریق همین وب سایت می توانید با تعمیرکار سیار اسپیلت و کولرگازی در کرج ارتباط برقرار نمایید.

شارژ گاز داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت معمولا با گاز R22 انجام خواهد شد، ولی در داکت اسپلیت های جدید گاز R410A نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این نوع گاز دوستدار محیط‌زیست نیز هست، سرویس‌کاران تهران سرویس‌کار با تخصص و دانش کافی تمام امور مربوط به شارژ گاز داکت اسپلیت و شارژ گاز کولر گازی را به‌صورت تخصصی و حرفه و با تضمین تعمیر انجام خواهند داد.

تعمیر فوری داکت اسپلیت

ویژگی منحصر به فرد تعمیرکاران تهران سرویس کار این است که سرعت عمل را چاشنی کار خود کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا در کمترین زمان اقدام به تعمیر انواع داکت اسپلیت کنند.

در دنیای ماشینی امروز زمان حرف اول را می‌زند و همه مردم تلاش می کنند تا در کمترین زمان کارهای بیشتری را انجام دهند.

ما نیز در تهران سرویس کار تمام تلاش خود را کرده ایم تا با ارائه تعمیر فوری داکت اسپلیت زمان شما هدر نرود و بتوانید بیشترین استفاده را از وقت خود ببرید.

کلیه تعمیرات داکت اسپلیت در تهران سرویس کار در کمتر از ۲ ساعت انجام شده و دیگر نیازی نیست که از جهت هدر رفتن زمان نگرانی داشته باشید.

مشکلات رایج داکت اسپلیت

برحسب تجربیات چندین ساله ما در زمینه تعمیرات داکت اسپلیت در این قسمت تعدادی از مشکلات رایج دادرس پرید را که مشتریانمان مطرح کرده‌اند به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد.

علت خنک نکردن داکت اسپلیت چیست؟

دلایل متعددی برای خنک کردن داکت اسپلیت وجود دارد که این دلایل عبارتند از:

  • ایجاد جرم و رسوب در فیلترهای داکت اسپلیت
  • تمام شدن گاز داکت اسپلیت
  • خراب شدن فن داکت اسپلیت
  • آسیب دیدن قطعه کمپرسور
  • تابیدن نور خورشید به یونیت خارجی داکت اسپلیت
  • خراب شدن ترموستات داکت اسپلیت
  • تعویض ترموستات داکت اسپلیت

نکته‌ای که باید برای افزایش طول عمر داکت اسپلیت انجام دهید سرویس آن در زمان های مشخص و حداقل ۶ ماه یکبار می باشد.با سرویس دوره ای دکتر بدهید می توانید از بسیاری از مشکلات بزرگ پیشگیری کرده و هزینه های هنگفتی را بابت تعویض قطعات نپردازید.

دلیل سر و صدای داکت اسپلیت چیست؟

یکی از دلایل عمده سروصدای داکت اسپلیت زدن اتصالات و قطعات روی فن دستگاه می باشد. همچنین شل شدن پیچ و مهره ها می تواند دلیل دیگری برای ایجاد صدای داکت اسپلیت باشد. سرویس دوره ای دستگاه میتوانید از بروز این مشکل پیشگیری کنید.

علت یخ زدن خروجی باد داکت اسپلیت چیست؟

یکی دیگر از مشکلات رایج مشتریان ما یخ زدن قسمت خروجی باد داکت اسپلیت می باشد. زمانی که فن دستگاه خراب شده باشد انتقال با دست به قسمت بیرون دستگاه اتفاق نمی افتد و به همین دلیل باد سرد در قسمتی از داکت اسپلیت باقی مانده و یخ میزند. برای رفع این مشکل شما باید فن دستگاه را تعمیر و باتوجه به نظر تعمیرکار حتی آن را باید تعویض کنید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی