تعمیر پکیج آریستون

تعمیر پکیج آریستون

فهرست مطالب

تعمیرات پکیج آریستون توسط نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع پکیج های دیواری در تهران و کرج به صورت شبانه روزی انجام می شود، شما می توانید جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار پکیج آریستون از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با تعمیرکار سیار پکیج ارتباط برقرار نمایید و با توجه به این که بهترین شرکت تعمیرات و سرویس پکیج های دیواری در نقاط مختلف تهران و استان البرز دارای نمایندگی های فعال است، تعمیرکار سیار پکیج در کمتر از 2 ساعت در محل حضور پیدا خواهد کرد.

تعمیرات پکیج آریستون
تعمیرات پکیج آریستون

تعمیرات پکیج آریستون

شرکت آریستون یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی بود که در سال 1911 تاسیس و یک رقیب برای شرکت ادیسون الکتریک و جنرال الکتریک محسوب می‌ شد.

حدود پنجاه سال بعد از تاسیس، شرکت شروع به عرضه آبگرمکن ها و پکیج های برقی به بازار نمود که تا امروز توانسته با کیفیت بالایی که دارد محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کند، در حال حاضر هم انواع مدل های آبگرمکن آریستون و پکیج های دیواری آریستون در بازار ایران به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و در فصل زمستان درخواست بسیار بالایی برای تعمیر پکیج آریستون و سرویس پکیج دیواری آریستون وجود دارد.

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران
نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران با حضور بهترین و مجرب ترین تکنسین ها در زمینه نصب، سرویس، هواگیری و تعمیرات تخصصی تمامی قطعات پکیج آریستون آماده ارائه خدمات بی نظیر خود با بالاترین کیفیت به شما می‌باشد.

اگر می خواهید برای تعمیرات و عیب یابی پکیج آریستون خود نگرانی از بابت تشخیص نادرست نداشته باشید و مطمئن باشید که تعمیرکار هزینه اضافی از شما دریافت نمی کند بهتر است تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیرات و سرویس پکیج آریستون بسپارید.

تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع پکیج های دیواری از جمله پکیج دیواری آریستون به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد، و همانطور که گفته شده کافیست با نمایندگی تعمیر پکیج آریستون تهران تماس بگیرید و تعمیرکاران ما در کمتر از ۲ ساعت در محل شما حاضر خواهند شد.

آموزش تعمیر پکیج آریستون

شغل تعمیرات لوازم خانگی امروزه به عنوان یکی از مشاغل بسیار پر درآمد در کشور ما به حساب می آید، و دلیل این امر هم بالا رفتن قیمت اکثر لوازم خانگی به دلیل تورم بسیار زیاد در کشور می باشد و به همین دلیل مردم رجیح می دهند که وسایل خود را تعمیر کنند تا این که بخواهند یک وسیله جدید را بخرند.

شرکت تهران سرویسکار هم به منظور آموزش و تربیت نیروی متخصص در مجموعه خود اقدام به تاسیس آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی کرده است که در این آموزشگاه دوره های آموزشی تعمیرات و سرویس انواع پکیج و رادیاتور، از جمله پکیج های دیواری آریستون هم ارائه می شود.

در صورتی که شما هم قصد شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج آریستون را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه درخواست خود را مبنی بر شرکت در این کلاس های آموزشی ثبت نمایید.

تعمیرات تخصصی قطعات مختلف پکیج دیواری آریستون

تعمیر برد پکیج آریستون

از آن جا که پکیج های دیواری آریستون ساخت کشور ایتالیا هستند، بسیاری از قطعات آن ها امروزه با توجه به بحث تحریم به سختی در بازار پیدا می شوند.

یکی از این قطعات مهم و ضروری برد پکیج دیواری آریستون است که در صورت خرابی شما به سختی می توانید آن را خریداری کرده و تعویض نمایید، پس در نتیجه نیاز به تعمیر و عیب یابی برد پکیج آریستون به صورت تخصصی دارید که در این زمینه بهترین تعمیرکاران پکیج آریستون در شرکت تهران سرویسکار با ضمانت 100 درصد برد پکیج آریستون را برای شما تعمیر خواهند کرد.

البته اگر شما خودتان علاقه مند هستید که با نحوه تعمیرات برد پکیج های دیواری آریستون بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه آموزش تعمیر برد پکیج مراجعه نمایید، در این صفحه نحوه تعمیرات و عیب یابی تخصصی برد پکیج به صورت کامل در قالب یک ویدئوی آموزشی توضیح داده شده است.

تعمیر پمپ پکیج آریستون

در پکیج های دیواری مدل آریستون پمپ های یک سرعته و سه سرعته وجود دارد که وظیفه انتقال آب گرم و آب سرد را در پکیج آریستون را بر عهده دارد، در صورتی که در فصل زمستان مشاهده کردید انتقال آب گرم به خوبی صورت نمی گیرد و یا این که آب پکیج گرم نمی شود، این موضوع می تواند به دلیل خراب شدن پمپ پکیج آریستون باشد.

البته در صورتی که شما سرویس های دوره ای پکیج دیواری آریستون را به صورت منظم انجام دهید، قطعاتی مثل پمپ سالیان سال بدون هیچ مشکلی برای شما کار خواهند کرد، در غیر این صورت مجبور به تعویض و یا تعمیر پمپ پکیج هستید.

البته در صورت خرابی پمپ پیکج دیواری آریستون به هیچ عنوان نگران نباشید، چرا که در تکنسین های حرفه ای و با تجربه تعمیر پکیج در تهران این قطعه را با گارانتی معتبر برای شما تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات و سرویس پکیج های دیواری آریستون در سایر استان های ایران

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در کرج

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون کرج در مناطقی مثل عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق کرج نیز از این به بعد تحت پوشش نمایندگی های فعال شرکت تعمیر پکیج آریستون کرج هستند، که تعمیرکاران سیار پکیج آریستون در کمتر از یک ساعت به تمامی مناطق استان البرز و شهر کرج اعزام خواهند شد.

تعمیر پکیج آریستون در اصفهان

به دلیل درخواست بالای اعزام تعمیرکار پکیج های دیواری آریستون بویژه در فصل زمستان تعمیر پکیج آریستون اصفهان نیز توسط جدیدترین شعبه ما در استان اصفهان انجام می شود، پس از این به بعد هموطنان عزیزی که ساکن اصفهان هستند نیز می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت tehran-servicekar.com درخواست خود را مبنی بر اعزام تعمیرکار پکیج آریستون به مناطق مختلف استان اصفهان ثبت نمایند.

در بخش زیر هم سایر نمایندگی های تعمیرات و سرویس پکیج آریستون را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تبریز
  • تعمیر پکیج آریستون قم
  • تعمیر پکیج آریستون در یزد
  • تعمیر پکیج آریستون مشهد

انواع پکیج آریستون

پکیج های آریستون در چهار مدل مختلف ارائه می‌شوند که وجه تمایز این چهار مدل استفاده آن ها در متراژ های متفاوت است، هر چهار نوع از پکیج آریستون مبدل حرارتی مسی دارند.

همچنین همه انواع این پکیج دارای یک صفحه نمایشگر هستند که تنظیمات پکیج را کنترل می‌کنند، دما، فشار آب و غیره روی این نمایشگر ها نشان داده می‌ شود.

کارایی دیگر این صفحه نمایش ها این است که در صورتی که پکیج آریستون دچار هرگونه خطا یا مشکلی شد با نمایش ارور مربوط به آن مشکل به ما در ریشه یابی کمک نماید تا تعمیر پکیج آریستون (Ariston) در سریع ترین و ساده ترین حالت ممکن اتفاق بیفتد.

این چهار مدل اصلی پکیج های آریستون عبارتند از:

  1. Class EVO
  2. EGIS PLUS
  3. MATIS 24 FF
  4. GENUS EVO

مشکلات پکیج آریستون

با مشاهده مشکلاتی که برای پکیج آریستون پیش می‌آید می‌توانید دلیل آن ها را ریشه یابی و سپس به رفع آن ها اقدام نمایید.

در ادامه، لیستی از رایج ترین مشکلات پکیج آریستون به همراه ریشه و علت آن ها برای شما آورده شده است که می‌توانید در مواقع لزوم برای تعمیر پکیج آریستون از آن استفاده نمایید.

مشکلاتی مثل سرد و گرم شدن آب یا کم و زیاد شدن فشار آن کاملا طبیعی بوده و نیازی به نگرانی بابت آن ها ندارید.

علت خاموش شدن پکیج آریستون

خاموش شدن پکیج آریستون می‌تواند به علت وجود دلایل زیر باشد:

کم شدن فشار آب در پکیج آریستون

وقتی فشار آب پکیج کم باشد دستگاه توان روشن شدن را پیدا نخواهد کرد، برای این که مطمئن باشید خاموش شدن پکیج به این دلیل اتفاق می‌افتد می‌توانید فشارسنج دستگاه را بررسی نمایید، فشار پایین تر از یک بار به معنی مشکل است.

مشکل در به وجود آوردن شعله پکیج آریستون

خود این مورد به خاطر موارد زیر اتفاق می‌افتد:

  • خراب شدن جرقه زن
  • ایراد داشتن و خراب شدن سنسور های تشخیص دهنده شعله
  • قطع شدن یا کم شدن فشار گاز دستگاه
  • انسداد مسیر ورود هوا به سیستم
  • وجود ایراد در ژیگلاتور گاز
  • انسداد حفره های خروجی هوا از دستگاه
  • خرابی قطعه ژیگلور پکیج آریستون
روشن نشدن چراغ پیلوت پکیج آریستون

این چراغ باعث روشن شدن  و همچنین خاموش نشدن دستگاه می‌شود که نتیجتا وقتی غیر فعال شود پکیج توانایی روشن شدن نخواهد داشت.

خراب شدن فن پکیج آریستون

اگر فن دستگاه خراب باشد ممکن است گازهای خطرناک برای سلامتی انسان، وارد خانه ها و ساختمان گردد.

پس خاموش شدن و روشن نشدن پکیج هنگام خرابی فن یک اقدام امنیتی بسیار مهم است که باید صورت گیرد و دستگاه به طور خودکار آن را اعمال می کند.

به این صورت که در صورتی که هرگونه مشکلی برای فن پکیج پیش بیاید دستگاه قفل کرده و امکان روشن شدن نخواهد داشت.

برای ازبین بردن این مشکل اول از همه باد موتور فن را بررسی کنید و سپس در صورتی که ایراد دارد آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

خراب شدن برد اصلی پکیج آریستون

در نهایت در صورتی که مشکل از هیچ یک از موارد گفته شده نبود باید برد اصلی دستگاه را بررسی نمایید. در صورت وجود هر گونه ایراد در برد اصلی باید به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید تا بتوانید دوباره از دستگاه خود استفاده نمایید.

سر و صدای پکیج آریستون

در صورتی که متوجه خروج صداهای ناهنجار و نامتعارف از پکیج خود شده اید احتمالا به معنی این است که هوا داخل پکیج وجود دارد.

می‌توانید با هواگیری منظم از این اشکال جلوگیری نمایید، هواگیری نکردن پکیج علاوه بر آن که پس از مدتی باعث خروج سر و صدای آزار دهنده از پکیج می‌گردد می‌تواند مشکلات دیگری مانند سرد و گرم شدن آب خروجی از پکیج، روشن نشدن پکیج یا گرم نشدن شوفاژ ها را نیز باعث شود.  

کم شدن فشار آب پکیج آریستون

پیش از آن که دنبال تعمیرات پکیج آریستون خود به خاطر کم شدن فشار آب باشید بهتر است آب ساختمان را چک کنید. در بسیاری از موارد کم شدن فشار آب کل ساختمان علت کم شدن فشار آب واحد شما است و به هیچ وجه ربطی به وجود مشکل در پکیج آریستون شما ندارد.

انفجاری روشن شدن آبگرمکن آریستون

دلایل انفجاری روشن شدن آبگرمکن آریستون می‌توانند متعدد باشند، یکی از این علت ها می‌تواند این باشد که بین عملیات جرقه زدن و ایجاد شعله فاصله بیفتد یا جرقه زن پکیج شما ضعیف شده باشد.

مواردی نیز وجود داشته است که انسداد سوراخ های محفظه احتراق موجب انفجاری روشن شدن پکیج آریستون شده باشد.

رفع کردن این مشکل یکی از مواردی است که بهتر است توسط شخص شما انجام نشود. بهتر است برای از بین بردن این ایراد در پکیج آریستون به مرکز تعمیر پکیج آریستون در تهران مراجعه کرده و از تکنسین های مجرب حاضر در نمایندگی پکیج آریستون کمک بگیرید.

گرم نشدن آب پکیج آریستون

کم بودن شعله رایج ترین علت گرم نشدن آب پکیج آریستون است.

در صورتی که فشار گاز کم باشد و یا این که جرقه از شعله دور باشد شعله کم و در نتیجه آب پکیج به خوبی گرم نمی‌شود.

دلیل دیگر گرم نکردن آب توسط پکیج نیز می‌تواند وجود اشکال در خرابی پمپ باشد که در این صورت ابتدا باید به تعمیر پمپ بپردازید.

هواگیری پکیج آریستون

هواگیری پکیج آریستون نیز به این صورت انجام می‌شود که راه خروجی آب را کاملا باز می‌گذاریم تا آب از آن خارج گردد.

پس از آن که اطمینان حاصل کردیم که داخل لوله ها هوا وجود ندارد، می‌توانیم خروجی پکیج را مجددا ببندیم.

این کار بهتر است در آغاز فصول سرد سال انجام گیرد. کاربرد پکیج در فصل های گرم تنها محدود به گرم کردن آب مصرفی خانوار است اما در روز های سرد سال علاوه بر گرم کردن آب مخصوص استحمام یا شستن ظروف، باید آبی که در رادیاتور ها جریان دارد را نیز گرم کند.

به این ترتیب کارکرد آن بیش تر خواهد بود. به همین دلیل و برای بهبود بازدهی بهتراست هواگیری پیش از فصل زمستان انجام گیرد.

البته این را در نظر داشته باشید که با وجود آن که سرویس منظم پکیج و هواگیری به سلامت آن و عمر زیاد آن کمک می‌کند.

هزینه تعمیر پکیج آریستون

تعرفه تعمیر پکیج آریستون با توجه به ایرادی که قصد برطرف کردن آن را دارید متفاوت خواهد بود، مشکل می‌تواند بسیار کوچک و در حد تعمیر شیر پر کن آریستون باشد یا می‌تواند خیلی عمده و در حد تعویض مبدل حرارتی اصلی اریستون باشد که می‌تواند از پنجاه هزار تومان تا حدود دو میلیون تومان متغیر باشد.

مهمترین نکته ای که در هزینه تعمیر پکیج آریستون تاثیر میگذارد تجربه و تبحر تعمیرکار پکیج است.

اگر از شرکتی برای این کار کمک بگیرید که تعمیرکاران با سابقه و با تجربه داشته باشد هم کار شما بهتر انجام میشود و هم هزینه اضافی برای تعمیر سایر قطعات و تعویض ان ها پرداخت نخواهید کرد.

به طور کلی تعمیرات پکیج آریستون تدر تهران سرویسکار مطابق با تعرفه مصوب انجام می شود.

سوالات متداول؟

هزینه تعمیر پکیج آریستون چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج آریستون در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا برای ارائه خدمات تعمیر پکیج آریستون آماده هستند.

مشکلات رایج پکیج آریستون؟

از رایج ترین مشکلات پکیج آریستون ایجاد سر و صدا حین کار کردن، انفجاری روشن شدن، خراب شدن فن، خراب شدن برد اصلی و … میباشد. در این مقاله علاوه بر راهکار های رفع این ایرادات درباره عیب یابی و رفع ارور های پکیج آریستون اطلاعات جامعی ارائه داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج