تعمیر کولر گازی زیمنس

تعمیر کولر گازی زیمنس

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس کولر گازی زیمنس توسط نمایندگی معتبر کولر گازی و اسپیلت زیمنس در تهران و کرج با گارانتی معتبر و به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد، تعمیر کولر گازی زیمنس توسط تعمیرکاران و تکنسین‌ های حرفه‌ ای و کار بلد در سریع‌ ترین زمان و با ضمانتنامه معتبر برای شما مشتریان انجام می‌شود.

ضمنا در کنار تعمیرات تخصصی تمامی قطعات اصلی و جانبی کولر گازی زیمنس، سرویس کامل کولر و اسپیلت زیمنس، شارژ گاز، نصب و راه اندازی کولر گازی و اسپیلت زیمنس در محل نیز توسط نمایندگی شرکت زیمنس ارائه می‌ شود، شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های 9129529351 و 02122369713 به صورت شبانه روزی با مرکز تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت زیمنس تماس حاصل فرمایید.

قیمت تعمیر کولر گازی زیمنس
قیمت تعمیر کولر گازی زیمنس

قیمت تعمیر کولر گازی زیمنس

جهت استعلام هزینه تعمیرات کولر گازی زیمنس شما می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با کارشناسان نمایندگی کولر گازی زیمنس ارتباط برقرار نمایید، پس از برقراری ارتباط کارشناسان فنی شرکت کولر گازی زیمنس در زمان کمتر از دو ساعت به محل اعزام خواهند شد و پس از انجام بررسی‌ های اولیه کار تعمیرات و سرویس کولر گازی را برای شما انجام می‌ دهند.

ضمنا شما می‌ توانید با مراجعه به صفحه تعمیر کولر گازی نیز به صورت آنلاین با تکنسین‌ های شرکت زیمنس ارتباط برقرار نمایید و سوالات تخصصی خود را در مورد تعمیرات و عیب یابی کولر گازی زیمنس بپرسید.

سرویس کولر گازی زیمنس

هر کدام از مدل‌ های مختلف کولر های گازی و اسپیلت توسط شرکت‌ های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌ شود، بهتر است که تعمیرات و سرویس تخصصی آنها نیز توسط نمایندگی‌ های مربوطه انجام شود، چرا که تکنسین‌ ها و تعمیرکاران نمایندگی‌ های هر شرکت آشنایی و تسلط کامل را بر روی قطعات کامل هر کدام از برند های کولر گازی دارند‌.

کولر گازی و اسپیلت زیمنس نیز جز مدل‌ هایی است که به دلیل بحث تحریم بسیاری از قطعات آن در حال حاضر به سختی در بازار پیدا می‌ شود، پس بهتر است که کار تعمیرات و سرویس آن به دست تعمیرکاران نمایندگی معتبر شرکت زیمنس انجام شود، خدماتی که توسط سرویس کار کولر گازی زیمنس انجام می‌ شود عبارت است از:

  • سرویس کامل تمامی قطعات کولر گازی و اسپیلت زیمنس
  • شارژ گاز کولر
  • برطرف کردن ایرادات برقی کولر گازی زیمنس
  • برطرف کردن ایراد نشت آب از کولر گازی زیمنس
  • تعمیر تخصصی کمپرسور کولر گازی زیمنس
  • تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض خازن کولر گازی
  • تعمیر حرفه‌ ای و تخصصی برد کولر گازی زیمنس و در صورت نیاز تعویض برد الکترونیک کولر گازی
  • تعمیر و تعویض ترموستات کولر گازی زیمنس
  • تعمیر و تعویض موتور فن کولر گازی زیمنس
  • تعمیر کویل آبگرم کولرگازی زیمنس
  • راه اندازی و تست کردن بخش سرمایش و گرمایش کولر گازی و اسپیلت زیمنس

در ضمن شما می‌ توانید با مراجعه به صفحه سرویس کولر گازی هزینه‌ های سرویس کامل کولر گازی و اسپیلت زیمنس را مشاهده نمایید.

نصب کولر گازی زیمنس

زمانی که مشتریان کولر گازی و اسپیلت زیمنس را از نمایندگی‌ های معتبر آن در سراسر کشور خریداری می‌ کنند، پروسه نصب و راه‌ اندازی کولر گازی زیمنس حتما باید توسط نمایندگی انجام شود تا در صورت بروز هر گونه ایراد در کولر گازی این ایرادات به صورت رایگان توسط شرکت برطرف شود.

نصب کولر گازی زیمنس در محل و راه‌ اندازی آن همانند خدمات تعمیرات و سرویس تخصصی کولر گازی و اسپیلت زیمنس با ضمانتنامه معتبر انجام خواهد شد، اگر تمایل دارید که با شیوه مراحل نصب کولر گازی و اسپیلت زیمنس به صورت تخصصی و حرفه‌ ای آشنا شوید پیشنهاد می‌ کنیم که به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید، در این صفحه مرحله به مرحله نحوه نصب کردن کولر گازی و اسپیلت زیمنس توسط تکنسین‌ های شرکت توضیح داده شده است.

شارژ گاز کولر گازی و اسپیلت زیمنس

در زمان انجام سرویس‌ های اولیه کولر گازی و اسپیلت زیمنس یکی از فاکتور هایی که عملکرد بهتر کولر گازی کمک می‌ کند انجام شارژ گاز کولر می‌ باشد، مخصوصا اگر از گازهای استانداردی مانند گاز R22 استفاده شود که نمایندگی معتبر شرکت زیمنس حتما از این نوع گاز های استاندارد برای شارژ گاز کولر و اسپیلت زیمنس استفاده خواهد کرد.

انجام این کار باعث می‌ شود که دیگر شما در فصل تابستان که استفاده بسیار زیادی از کولر گازی خود می‌ کنید با مشکلاتی مثل پرتاب باد گرم از کولر گازی مواجه نشوید، در واقع شارژ گاز کولر گازی عملکرد بهینه و اسپیلت شما را تثبیت خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی زیمنس در تهران

تنها نمایندگی معتبر تعمیرات کولر گازی زیمنس که خدمات دیگری مثل سرویس و نصب کولر گازی و اسپیلت زیمنس را نیز با گارانتی معتبر انجام می دهد شرکت تهران سرویسکار می باشد.

شرکت تهران سرویسکار با ضمانت 100 درصد تعمیرات و عیب یابی کولر گازی زیمنس را برای شما انجام می دهد، و این نمایندگی معتبر این اطمینان را به مشتریان خود خواهد داد که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعویض استفاده نماید.

ضمنا نمایندگی کولر گازی زیمنس در کرج و استان البرز نیز بر عهده شرکت تهران سرویسکار می باشد، تمامی تکنسین های این شرکت دوره های حرفه ای و تخصصی تعمیرات و عیب یابی کولر گازی را گذرانده و کار خود را به نحو احسن برای مشتریان انجام خواهند داد.

مشکلات متداول کولر گازی و اسپیلت زیمنس

کولر گازی و اسپیلت زیمنس یکی از مدل ‌های بسیار با کیفیت در بین کولرهای گازی می‌باشد که در چند سال اخیر آمار فروش بسیار قابل توجهی را در بازار ایران داشته است، اما به هر حال هر نوع وسیله‌ای زمانی که مراحل مراقبت و نگهداری از آن به خوبی رعایت نشود کاملا طبیعی است که برخی از قطعات آن دچار خرابی و مشکل شود.

از جمله مشکلات رایجی که کولر گازی زیمنس می تواند با آن ها در صورت عدم مراقبت و نگهداری درست و اصولی مواجه شود، موارد زیر است:

  • عدم روشن شدن کولر گازی زیمنس
  • پرتاب باد گرم از کولر گازی
  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی و اسپیلت زیمنس در حین کار کردن
  • به هم خوردن تنظیمات ریموت کنترل کولر گازی و کار کردن یکسره کولر و اسپیلت زیمنس
  • شنیده شدن سر و صدای زیاد در تایم کار کردن کولر گازی

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی