تعمیر پکیج آلتای

تعمیر پکیج آلتای

فهرست مطالب

تعمیر پکیج دیواری آلتای (Altay) می‌ تواند کاری بسیار ساده یا بسیار سخت باشد، اگر عیب یابی و ریشه یابی مشکل به درستی صورت گیرد، کار تعمیرات پکیج آلتای نیز خوب پیش رفته و مشکلی برای عملکرد پکیج شما در آینده به وجود نخواهد آورد.

لازم به ذکر است در صورتی که مراقبت های لازم از پکیج آلتای از جمله سرویس کردن به موقع آن را انجام دهید، احتمال بروز مشکل و خرابی پکیج تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

با افتخار تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج آلتای در تهران به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان با قیمتی منصفانه است.

کلیه خدمات تعمیرات و سرویس پکیج در مجموعه ما شامل گارانتی ۱۲۰ روزه بوده و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات پکیج آلتای خود را به متخصصین زبده و ماهر ما بسپارید.

تعمیر کار پکیج آلتای
تعمیر کار پکیج آلتای

تعمیر کار پکیج آلتای

در واقع تنها کاری که شما برای تعمیر انواع پکیج آلتای باید انجام دهید پیدا کردن یک فرد ماهر به عنوان تعمیر کار پکیج آلتای است.

شما به راحتی و با مراجعه به نمایندگی پکیج آلتای در تهران می‌توانید این کار را انجام دهید.

کسی که به تعمیرات تخصصی پکیج آلتای مسلط باشد می‌تواند تمام مشکلات پکیج شما را برطرف نموده و عمر دوباره ای به آن ببخشد تا به هیچ عنوان نیازی به تعویض کل پکیج نداشته باشید.

پیدا کردن افراد متخصص در این زمینه در مجموعه تهران سرویس کار، کار چندان سختی نیست، کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با ما تماس بگیرید و از تجربه و سابقه متخصصین ما بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش تعمیرات پکیج آلتای

شرکت پکیج آلتای دارای نمایندگی های مختلف در سرتاسر کشور ایران است که می‌توانید برای تعمیر پکیج Altay به آن ها مراجعه کنید.

همچنین به وسیله حاصل کردن یک تماس با تهارن سرویس کار به عنوان مرکز تعمیرات پکیج آلتای در تهران می‌توانید از خدمات نصب، تعمیر و سرویس کردن پکیج در منزل بهره مند شوید.

مراجعه به نمایندگی پکیج آلتای در تهران به شما امکان بهره مندی از گارانتی تعمیرات آلتای را نیز علاوه بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده می‌دهد.

ما به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج آلتای در غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس پکیج در سراسر تهران هستیم.

سرویس پکیج آلتای

سرویس کردن پکیج آلتای شامل مراحل متعددی است که در طی این مراحل اقدامات زیر انجام می‌گیرد:

  • تنظیم ارتفاع شعله جهت افزایش عمر مبدل اصلی
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی فن
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی پکیج
  • بهبود عملکرد رادیاتور ها از نظر گرمایش
  • بهبود وضعیت آب گرم مصرفی و گرمایش آن
  • بررسی وضعیت شیر اطمینان و شیر پر کن
  • عوض کردن اورینگ های پکیج
  • اسید شویی و رسوب زدایی
  • بررسی پرشر آب
  • بررسی نشتی آب از پکیج
  • حصول اطمینان از سالم بودن و عدم وجود مشکل در قطعات مختلف و عمرکزد پکیج آلتای
  • بررسی جرقه زن و یون تشخیص شعله
  • بررسی فلوسوئیچ و فلومتر
  • بررسی فشار آب و تنظیم آن
  • برطرف کردن مشکلات احتمالی که در عملکرد یا قطعات پکیج وجود دارد.
  • از بین بردن گرفتگی لوله ها

تمامی این خدمات توسط سرویسکار پکیج آلتای انجام می شود، برای محاسبه دقیق قیمت سرویس کامل پکیج آلتای نیز شما می توانید با مراجعه به صفحه سرویس پکیج هزینه خدمات ارائه شده را استعلام نمایید.

هزینه تعمیر پکیج آلتای

همان طور که گفته شد در صورتی که اقدامات مربوط به سرویس کردن پکیج به طور منظم انجام گیرد به احتمال قوی شما تا مدت های زیادی نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری آلتای نخواهید داشت و در نتیجه هیچ گونه نگرانی هم از بابت هزینه تعمیرات پکیج دیواری آلتای ندارید.

اما در بسیاری از اوقات تعرفه تعمیر پکیج آلتای تنها محدود به همان هزینه سرویس کردن پکیج می‌شود چرا که مشکل تنها در اثر سرویس نکردن به موقع پیش امده است.

به طور مثال در صورتی که حفره های محفظه احتراق مسدود شده باشد با اسید شویی پکیج که یکی از مراحل سرویس کردن پکیج است می‌توان این مشکل را برطرف نمود.

اما همیشه هم روال به این صورت نیست و گاهی اوقات نیز ممکن است تعمیرات ویژه ای برای پکیج Altay نیاز باشد که اکثرا هزینه آن ها نسبت به تعویض کامل پکیج، حتی در صورتی که برد پکیج آلتای نیز صدمه دیده باشد، کم تر است و بهتر است حتی الامکان به جای تعویض، کار تعمیر آبگرمکن آلتای را انجام دهید.

تعمیر برد پکیج آلتای

تعمیر برد پکیج آلتای نسبت به تعمیر کردن سایر قطعات آن از پیچیدگی بیشتری برخوردار است و علت این پیچیدگی حساسیت این قطعه است.

برد پکیج آلتای در واقع کنترل کننده تمام عملیاتی است که پکیج انجام می‌دهد و ممکن است با کوچکترین ناشی گری در تعمیر، به سایر قطعات نیز آسیب های سختی وارد شود، به همین دلیل تکنسین های شرکت تهران سرویسکار در صفحه آموزش تعمیر برد پکیج یک ویدئوی آموزشی را در مورد نحوه تعمیرات و عیب یابی برد الکترونیکی پکیج درج کرده اند، تا شما با نحوه و اصول تعمیر برد الکترونیکی پکیج آشنا شوید.

عیب یابی پکیج آلتای

مهم ترین عاملی که یک تعمیرکار حرفه ای را از یک تعمیرکار آماتور متمایز می‌کند توانایی تشخیص علت بروز مشکلات است.

این عامل که هفتاد درصد مسیر تعمیر پکیج آلتای است، باید به صورت کاملا اصولی و با داشتن اطلاعات و دانش تخصصی درباره تعمیرات پکیج صورت گیرد.

همان طور که گفته شد روی پکیج آلتای صفحه نمایشگری تعبیه شده است که به تعمیرکاران در ریشه یابی و یافتن علت بروز مشکل در پکیج کمک کند.

در ادامه به بررسی ارور های پکیج آلتای پرداخته ایم.

مشکلات رایج پکیج آلتای

حال که از نحوه خواندن ارور های پکیج آلتای آگاه شدید، بد نیست با برخی از مشکلاتی که ممکن است برای پکیج پیش بیاید نیز آشنا شوید.

این مشکلات که اکثرا به سادگی قابل حل هستند در اثر سرویس نکردن به موقع پکیج آلتای رخ می‌دهند، د ربخش زیر رایج ترین خطاهایی که برای پکیج دیواری آلتای بوجود می آید را ذکر کرده ایم، و پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با این پکیج دیواری این بخش را مطالعه نمایید، ضمنا در صورتی که شما نیز با هر کدام از این خطاهای رایج روبه رو هستید، در صفحه تعمیر پکیج در تهران راه های ارتباطی با تعمیرکار سیار پکیج آلتای درج شده است.

سرد وگرم شدن آب پکیج آلتای

سرد و گرم شدن آب پکیج آلتای می‌تواند به معنی کم و زیاد شدن فشار آب و یا خراب شدن سنسور های حرارتی پکیج باشد.

در فصل های زمستان اگر پکیج روی حالت تابستانه تنظیم شده باشد نیز ممکن است این اتفاق بیفتد که باید سریعا هم برای تنظیم دمای آب گرم مصرفی و هم برای گرم کردن رادیاتور ها، آن را روی حالت زمستانه تنظیم نمایید.

علت این مشکل و راه های رفع این ایراد را میتوانید در مقاله علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان مطالعه کنید.

نشتی آب پکیج آلتای

نشتی آب پکیج آلتای می‌تواند مربوط به دلایل زیر باشد:

  • نشتی و خراب شدن پمپ
  • خراب شدن یا جدا شدن اتصالات
  • سوراخ شدن لوله های آب

لازم به ذکر است که در صورتی که شاهد نشتی یا چکه کردن آب از پکیج بودید بهتر است بلافاصله اقدام به تعمیر کردن آن نمایید.

البته نشتی آب در ابتدای کار معمولا نشانه مشکل بزرگی نیست ولی در صورت سهل انگاری و تعمیر نکردن به موقع ممکن است خسارات زیادی را به دستگاه شما وارد نماید.

برای رفع این مشکل همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما هستند. همچنین میتوانید از طریق راهکار های مقاله نشتی آب پکیج مطالعه کنید.

هواگیری پکیج آلتای

هواگیری پکیج آلتای که یکی از خدماتی است که در حین سرویس کردن پکیج ارائه می‌شود، مانع خروج سر و صدای اضافی از پکیج می‌شود.

اگر پکیج به موقع هواگیری نشود صداهای ناهنجاری مثل صدای ترقه و انفجار از پکیج خارج می‌شود.

صدا دادن پکیج آلتای

همان طور که در قسمت هواگیری پکیج آلتای خواندید، سر و صدای پکیج آلتای به دلیل نفوذ هوا در پکیج می‌باشد.

البته اگر صدایی که از پکیج خارج می‌شد بیشتر حالت جیغ کشیدن داشت، ایراد از استهلاک قطعات داخلی پکیج است که به موقع رسوب زدایی نشده اند.

دلایل دیگری برای این موضوع وجود دارد که به صورت کامل در مقاله علت صدا دادن پکیج بیان شده است.

رفع ارور پکیج آلتای Altay 

کدهای خطای پکیج آلتای که همه به طور کامل دردفترچه راهنمای پکیج آلتای توضیح داده شده اند، به شما در عیب یابی پکیج کمک می‌کنند.

در صورتی که مشکلی در ریشه یابی و یافتن علت بروز مشکل در پکیج آلتای خود دارید بلافاصله با نمایندگی پکیج آلتای در تهران تماس حاصل فرمایید.

ارور های رایج پکیج آلتای:

در این قسمت از مقاله علت نمایش دادن ارور های پکیج آلتایAltay  روی صفحه نمایش آن نوشته شده است:

رفع کد خطای E1 پکیج آلتای

وقتی بعد از سه بار تلاش کردن شعله در محفظه احتراق تشکیل نشود شاهد نمایش این خطا خواهیم بود.

رفع کد خطای E2 پکیج آلتای

وقتی مشکلی در عملکرد ترموستات حد وجود داشته باشد این خطا نمایش داده می‌شود. این خطا همچنین به معنی افزایش بیش از حد دما و رسیدن آن به مثبت صد درجه سانتی گراد می‌باشد.

رفع کد خطای E3 پکیج آلتای

این کد خطا نشان دهنده وجود ایراد در فن یا دودکش است. البته ممکن است مربوط به خطای پرشر سوئیچ هوا نیز باشد.

رفع ارور E4 پکیج آلتای

وقتی دمای پکیج بیش تر از حد استاندارد بالا برود و به مثبت نود درجه سانتی گراد برسد این خطا روی صفحه نمایش پکیج آلتای نشان داده می‌شود.

رفع ارور E5 پکیج آلتای

این ارور نشان دهنده خرابی و وجود مشکل در حسگر های NTC مصرفی  و وجود مشکل در سنسور های دمای آب است.

رفع ارور E6 پکیج آلتای

وقتی در مسیر NTC مدار مصرفی پکیج اتصال کوتاه ایجاد شود این کد روی صفحه نمایش پکیج آلتای نشان داده می‌شود.

از دیگر خدمات تهران سرویس کار علاوه بر تعمیر انواع پکیج آلتای، دیگر مدل های پکیج مانند پکیج آماتیس را نیز سرویس و تعمیر می کند، پس در صورتی که شما از پکیج های دیواری مدل آماتیس استفاده می کنید می توانید با مراجعه به صفحه ارور پکیج آماتیس با خطاهای این پکیج دیواری و نحوه برطرف کردن خطاهای آن آشنا شوید.

رفع کد خطای E7 پکیج آلتای

وقتی در مسیر NTC مدار گرمایشی اتصال کوتاه ایجاد شود این کد روی صفحه نمایش پکیج آلتای نمایش داده می‌شود.

رفع ارور E8 پکیج آلتای

کد خطای E8 به خاطر عدم تشخیص صحیح شعله اتفاق می‌افتد. در واقع به آن خطای شعله کاذب گفته می‌شود که با وجود آن که شعله تشکیل نشده سنسور ها آن را تشخیص می‌دهند.

رفع کد خطای E9 پکیج آلتای

این کد خطا به علت وجود مشکل در فشار آبی که در مدار پکیج جریان دارد نمایش داده می‌شود.

مشخصات پکیج آلتای

پکیج آلتای را به عنوان یک پکیج با کاربری بسیار ساده و آسان می‌شناسند که با بهره گرفتن از قطعات استاندارد اروپایی و قابلیت نصب بسیار ساده و راحت، باعث شده است که استفاده کردن از آن باب میل عده زیادی از افراد باشد.

این پکیج ها صدای بسیار کمی دارند و دارای صفحه نمایشگر بزرگی هستند که خود کار عیب یابی پکیج را انجام داده و با نمایش کد های خطا به شما ایراد پکیجتان را نشان می‌دهد که راحت تر بتوانید آن را رفع نمایید.

پکیج آلتای ساخت کجاست؟

شرکت پکیج آلتای کار خود را سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. ابتدای کار به صورت مونتاژ قطعات بود ولی به مرور زمان و با بالاتر رفتن سطح شرکت و با باکیفیت تر شدن تولیدات داخل، موفق شد تمام قطعات پکیج آلتای را نیز تولید کند.

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج آلتای چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج آلتای در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج آلتای در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج آلتای به شما عزیزان هستند.

چقدر طول میکشد تعمیرکار پکیج آلتای به محل اعزام شود؟

از زمان اولین تماس شما در کمتر از ۲ ساعت نزدیک ترین تعمیرکار متخصص ما برای ارائه خدمات تعمیرات پکیج آلتای به محل شما اعزام خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج