کد خطای پکیج آلزان

کد خطای پکیج آلزان

فهرست مطالب

در این مقاله آموزشی قصد داریم که انواع کد خطای پکیج آلزان و ارور پکیج آلزان را به شما معرفی نماییم، همانطور که می دانید در صفحه نمایش پکیج دیواری آلزان انواع کد های خطا نمایش داده می شود، که هر کدام از این کد های خطا مربوط به درست کار نکردن قطعات مختلف پکیج دیواری است، که در ادامه شما با نحوه برطرف کردن تمامی این ارورها و تعمیر پکیج آلزان آشنا خواهید شد.

فیلم توضیح مختصر انواع کد خطای پکیج آلزان

عیب یابی پکیج آلزان

اگر پکیج آلزان شما مانند گذشته کارایی خوبی ندارد و دچار اشکال شده است شما ابتدا باید آن را عیب یابی نمایید، با عیب یابی پکیج آلزان متوجه می شوید که مشکل از کدام قسمت پکیج شماست.

در ادامه مشکلات رایجی که پکیج آلزان ممکن است با آن مواجه شود را ذکر کرده ایم، با مطالعه مطالب ارائه شده در بخش زیر شما می توانید پکیج دیواری آلزان را تعمیر و عیب یابی نمایید.

نشت آب از پکیج آلزان

در صورتی که مشکل پکیج آلزان نشتی آب باشد باید به سرعت برای رفع این مشکل اقدام نمایید زیرا میتواند خسارت زیادی برای شما به بار آورد.

یکی از مشکلاتی که با نشتی آب پکیج رخ می دهد این است که امکان دارد آب بر روی شعله پکیج ریخته و باعث خاموش شدن شعله شود.

به این ترتیب گاز را پس می دهد و امکان گاز گرفتگی بالا میرود، گاهی امکان دارد نشتی آب پکیج باعث آسیب برد پکیج شود و در این صورت شما علاوه بر حل مشکل نشتی آب باید برد پکیج را به طور کامل تعویض نمایید.

سر و صدا کردن پکیج آلزان

اگر پکیج شما در هنگام کار کردن صدای تق تق می دهد و باعث برهم زدن آرامش شما می شود می توانید ابتدا مقاله صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن را مطالعه کرده و خودتان برای رفع مشکل اقدام کنید.

مشکلات زیادی می‌تواند باعث صدا دادن پکیج شود مانند هوا گرفتن پمپ پکیج. برای هواگیری پکیج می توانید شیر هواگیری را که بر روی پمپ قرار دارد باز کرده و مدتی صبر کنید تا به طور کامل هواگیری پکیج انجام شود.

علت دیگر ایجاد سر و صدا در پکیج می تواند فرسوده شدن قطعات داخلی باشد که برای رفع این مشکل باید برای تعویض قطعات پکیج اقدام کنید.

با سرویس پکیج به صورت دوره ای می توانید از بروز مشکلات جدی در پکیج خود پیشگیری کنید و به جای پرداخت هزینه های هنگفت تعویض قطعات مشکلات جزئی قطعات داخلی پکیج را توسط یک تعمیرکار پکیج حرفه ای تعمیر نمایید.

روشن نشدن پکیج آلزان

یکی از دلایلی که باعث روشن شدن پکیج آلزان می‌شود این است که گاز به درستی به پکیج نمی رسد، این مشکل گاهی برای پکیج شاپه نیز اتفاق میفتد، برای رفع ارور پکیج شاپه می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

گاهی امکان دارد علت این مشکل اتصالات سیم برق باشد، پس اولین کاری که باید برای رفع مشکل روشن نشدن پکیج آلزان انجام دهید بررسی سیم برق و گاز پکیج می باشد.

داغ کردن زیاد پکیج آلزان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان ما از آن گله می کند داغ شدن زیاد پکیج آلزان می باشد، اگر شما هم به این مشکل دچار شده اید می توانید ابتدا ترموستات پکیج را چک کنید زیرا به احتمال زیاد ایراد از ترموستات میباشد.

اگر در بستن شیر رادیاتور پکیج با مشکل مواجه هستید میتوانید مقاله ما را مطالعه کرده و با استفاده از راهکار های گفته شده در عرض ۵ دقیقه شیر رایاتور پکیج را بدون مشکل ببندید.

در این موارد ترموستات نمی‌ تواند دمای آب پکیج را به درستی تشخیص دهد و به همین دلیل دمای آب داخل پکیج بیش از حد داغ می شود، اگر با این مشکل مواجه شده اید به احتمال زیاد مجبور هستید که ترموستات خود را تعویض نمایید.

خاموش شدن خود به خود پکیج آلزان

گاهی امکان دارد به محض روشن شدن پکیج، خود به خود خاموش شود، برای عیب یابی پکیج آلزان در این باره باید موارد مختلف چک شود زیرا دلایل این مشکل متعدد می باشد.

از دلایل مشکل خاموش شدن خود به خود پکیج آلزان می‌توان به معیوب بودن ترموستات و کم شدن فشار گاز پکیج اشاره کرد، گاهی امکان دارد که اتصالات الکتریکی پکیج قطع شده باشد.

در این قسمت از مقاله تمام کد خطای پکیج آلزان را برای شما در قالب یک جدول آورده‌ایم. کد خطاهای E01,E02 , E03 , E04 , E 72 نیاز به ریست پکیج آلزان دارند.

کد خطاشرح خطااقدامات
E01ایرادی در تشکیل شعله پکیج آلزان رخ داده است. علت آن میتواند نبود گاز ، خراب بودن  الکترود پکیج ، خرابی شیر گاز و یا  برعکس بودن فاز و نول  پکیج باشد.بررسی گاز ورودی به پکیج –تماس با تعمیر کار برق برای بررسی اتصالات برقی –
E02خراب شدن قطعه سنسور حد پکیجباید برای تعویض سنسور حد اقدام نمایید.
E03اشکال در پرشر فن پکیج آلزان که علت آن میتواند کار نکردن پرشر فن باشد  یا سیم و یا فیش پرشر فن قطع شده باشد.بررسی و چک کردن مسیر خروجی دود پکیج ، اصلاح کردن سیم کشی پکیج
 E04کم شدن فشار آب پکیج ، رسوب و جرم گرفتن پرشر آب.

در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله ما را مطالعه کنید تا مشکل افت فشار آب گرم پکیج را برطرف کنید.

برای رسوب زدایی پکیج و پرشر آب اقدام نمایید.
E05خرابی سنسور NTCتعویض سنسور گرمایش
E06خرابی سنسور NTCتعویض سنسور گرمایش
E07ایراد در برد پکیجاگر این ارور چند بار اتفاق افتاد پکیج آلزان را ریست کنید. با ادامه داشتن روند خرابی باید برد دستگاه توسط تعمیرکار تعمیر و یا تعویض گردد.
E08شعله پکیج زیاد است ،  احتمال گرفتگی مبدل ثانویه وجود دارد.برای رسوب زدایی مبدل ثانویه اقدام کنید.
E09نصب اشتباه پرشرفن ، ایراد در سیم های پرشر فناتصال کوتاه سیم پرشر فن
E10کم شدن فشار پکیج آلزان کمتر از ۰٫۵رسوب زدایی و تنظیم فشار پکیج
E11کاهش دما پکیج ، یخ زدگی پکیج 
E12ولتاژ پکیج ۱۷۵ ولت شده است. 
E13میله یونیزه به بدنه پکیج متصل شده.میله یونیزه را چک نمایید.
E14سیگنال شعله در حالتی که شیر گز پکیج بسته است تشخیص داده شده است. 
E17اشکال در شیر برق گاز پکیج 
E22ایرادی در حافظه پکیج رخ داده است. دستگاه را خاموش نمایید.
E40برق پکیج نوسان پیدا کرده است.اتصالات برق پکیج را بررسی نمایید.
E72ایرادی در محفظه احتراق پکیج رخ داده است. 
E76قطعه ی به نام بوبین ماژولاتور در پکیج خراب می باشد.تعویض این قطعه
E77ایراد در ولتاژ ورودی پکیج رخ داده استبرسی اتصالات برقی
E78خرابی سنسور NTC 

کد خطای پکیج آلزان بدون فن

تعدادی از کد خطای پکیج آلزان بدون فن با موارد قبلی تفاوت دارد، در این قسمت ما این کد های خطا پکیج آلزان بدون فن را برای شما آورده ایم.

  • E2 : ممکن است یک اتصالی در سنسور آب مصرفی پکیج رخ داده باشد.
  • E4 : یک اتصالی در قسمت آب شوفاژ رخ داده است.
  • E7 : احتمال کم آب در پکیج است. آب پکیج را چک کنید. پرشر سوییچ را بررسی نمایید.
  • E8 : دمای پکیج بیش حد افزایش یافته است. ترموستات پکیج آلزان را چک کنید.

پس از اینکه عیب یابی پکیج آلزان را انجام دادید و مطمئن شدید که ایراد از کدام قطعه پکیج است باید برای تعمیر پکیج آلزان اقدام کنید.

در صورتی که نتوانستید با نکاتی که در این مقاله برای شما توضیح دادیم برای عیب یابی و تعمیر پکیج اقدام کنید می توانید با کارشناسان تهران سرویس کار تماس بگیرید.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج آلزان در تهران شناخته شده است و روز به روز کارشناسان خود را با جدیدترین روش های نوین دنیا برای تعمیرپکیج آلزان آموزش می دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج