تعمیر پکیج باکسی BAXI

تعمیر پکیج باکسی BAXI

فهرست مطالب

از مهمترین خدمات تهران سرویس کار تعمیر انواع پکیج در سراسر تهران می باشد، اگر شما هم صاحب برند های نه چندان معروف ایرانی و خارجی پکیج هستید و برای تعمیر آن نگران هزینه و کیفیت خدمات تعمیر هستید در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید تا معتبر ترین مرکز تعمیر پکیج باکسی را به شما معرفی نماییم، ضمنا در ادامه شما با قیمت تعمیر پکیج باکسی و ایرادات و خطاهای رایج این پکیج آشنا خواهید شد.

تعمیر پکیچ باکسی
تعمیر پکیچ باکسی

تعمیر پکیچ باکسی

پکیج های دیواری باکسی ساخت کشور ایتالیا هستند که در بازار ایران هم به دلیل کیفیت فنی بسیار بالای این مدل از پکیج های دیواری آمار فروش قابل توجهی را دارند.

به جرات می توان گفت که پکیج های مدل باکسی اگر به صورت منظم سالی یک بار سرویس تخصصی روی آن ها انجام شود، سالیان سال بدون هیچ عیب و نقصی برای شما کار خواهند کرد، برای همین منظور شما می توانید سرویس تمامی قطعات اصلی و جانبی پکیج های باکسی را به نمایندگی اصلی تعمیرات این پکیج دیواری واگذار نمایید.

تعمیر پکیج باکسی در تهران
تعمیر پکیج باکسی در تهران

تعمیر پکیج باکسی در تهران

نمایندگی اصلی تعمیر و سرویس پکیج باکسی (BAXI) به منظور سرعت بخشیدن به ارائه خدمات خود، در تمامی مناطق استان تهران دارای نمایندگی فعال می باشد، بنابراین شما در هر یک از مناطق استان تهران سکونت دارید، فقط کافیست که از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت درخواست خود را ثبت نمایید، و مطمئن باشید که تعمیرکار پکیج باکسی در کمتر از یک ساعت در محل حاضر خواهد شد.

تعمیر پکیج باکسی در کرج
تعمیر پکیج باکسی در کرج

تعمیر پکیج باکسی در کرج

 تعمیرات پکیج باکسی در کرج در مناطقی مثل عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق کرج نیز از این به بعد تحت پوشش نمایندگی های فعال شرکت تهران سرویسکار هستند، که تعمیرکاران سیار پکیج باکسی در کمتر از یک ساعت به تمامی مناطق استان البرز و شهر کرج اعزام خواهند شد.

هزینه تعمیر پکیج باکسی

برای استعلام هزینه تعمیرات و سرویس پکیج باکسی می توانید با شماره های 09129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید، همکاران ما لیست قیمت تعمیرات تمامی قطعات اصلی و جانبی مدل های مختلف پکیج باکسی را در اختیار شما قرار می دهند.

تعمیرات قطعات مختلف پکیج باکسی با گارانتی معتبر

تعمیر برد پکیج باکسی

معمولا رایج ترین مشکلاتی که برای پکیج دیواری مدل باکسی بوجود می آید از جمله خطاهای رایج این پکیج دیواری مربوط به برد پکیج است، درواقع با خراب شدن برد پکیج مدیریت تمامی دستورات پکیج دیواری دچار اخلال می شود و مشکلاتی نظیر گرم نشدن آب پکیج، شنیده شدن صدای انفجار و یا صدای تق تق از پکیج دیواری را شما مشاهده خواهید کرد.

برای این که به اهمیت کارایی برد پکیج پی ببرید می توانید مقاله آموزش تعمیر برد پکیج را مطالعه نمایید، که در این مقاله آموزشی به کمک یک ویدئوی کاربردی نحوه تعمیر و کارایی برد پکیج توضیح داده شده است.

سرویس پکیج باکسی

حتما می‌دانید که انواع مدل های پکیج از برند های مختلف نیاز به سرویس منظم دارند تا در صورتی که کوچکترین مشکلی در آن ها وجود دارد شناسایی و برطرف شوند تا از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری شود.

سرویس پکیج باکسی به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • تنظیم دودکش پکیج و رساندن اکسیژن به محفظه احتراق
  • سنجیدن مقاومت و عملکرد صحیح حسگرهای آب گرم
  • اسیدشویی
  • تنظیم کردن ارتفاع و دجع شعله پکیج و کاهش صدای فن در صورت لزوم
  • شست و شوی مدارها و لوله های پکیج و رادیاتورها
  • عوض کردن اورینگ ها

سرویس پکیج باکسی هر چند وقت باید انجام شود؟

پکیج هم مانند سایر وسایل منزل نیاز به سرویس دوره ای دارد، اگر سرویس دوره ای پکیج جدی گرفته شود تا حد زیادی از خرابی قطعات حساس این وسیله پیشگیری می شود.

بهترین دوره برای سرویس و تعمیر پکیج در تهران و کرج هر شش ماه یک بار، قبل و بعد از فصول سرما است.

البته برای پکیج هایی که بیش از یک سال از خرید آن ها می‌گذرد می‌توانید هر یک سال نیز به سرویس کردن آن اقدام نمایید.

سرویس پکیج باعث می‌شود که اگر مشکل یا ایرادی هر چند کوچک در دستگاه وجود دارد شناخته و رفع گردد تا از بروز مشکلات بزرگ تر که هزینه بیش تری نیز در پی دارند جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیر پکیج باکسی

با توجه به حساسیت امر تعمیر و عیب یابی پکیج BAXI، این کار به هیچ عنوان نباید به نیروی غیر متخصص سپرده شود، در این صورت ایرادات نه تنها از بین نمی‌روند بلکه بیشتر نیز می‌شوند و ممکن است حتی مجبور به تعویض دستگاه شوید.

به همین دلیل بهتر است از ابتدا به یک تعمیرکار پکیج باکسی که در این کار تجربه و تخصص دارد مراجعه کنید.

تکنسین های مجرب حاضر در مرکز تعمیرات پکیج باکسی در تهران و کرج آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر شبانه روزی پکیج باکسی در منزل شما هستند.

در بخش زیر سایر شعبات تهران سرویسکار برای تعمیرات پکیج باکسی در دیگر استان ها ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • تعمیر پکیج باکسی در مشهد
  • تعمیر پکیج باکسی در اصفهان

رفع عیب پکیج باکسی

اولین قدمی که در راستای تعمیرات انواع پکیج باکسی باید بردارید عیب یابی است، رفع ایرادات به وجود آمده در پکیج باکسی بدون ریشه یابی مشکل تقریبا غیر ممکن است و در صورت اشتباه کردن در ریشه یابی نیز ممکن است به سایر قطعات آسیب بزنید و خسارت های بیشتری به دستگاه خود وارد کنید.

عیب یابی پکیج باکسی می‌تواند با استفاده از کدهای خطایی باشد که روی صفحه نمایش به شما نشان می‌دهد، در ادامه کد های خطا که ممکن است روی صفحه نمایشگر پکیج باکسی ظاهر شوند بررسی شده است.

کد خطای E 01 پکیج باکسی

در صورتی که این کد خطا را روی صفحه نمایشگر پکیج باکسی ببینید دلیل آن احتمالا افت فشار گاز است، برای ریشه یابی این خطا ابتدا گاز ورودی را چک کنید. ایراد ممکن است به خاطر درست نرسیدن گاز به جرقه زن نیز باشد.

کد خطای  E 02 پکیج باکسی

در حالتی که این ارور را روی اسکرین پکیج مشاهده می‌کنید علت را در عملکرد کلید حرارتی جست و جو نمایید. برای رفع این ایراد باید سنسور حد را بررسی کنید، در صورت لزوم باید این سنسور ها را تعویض یا تعمیر کنید اما ممکن است مشکل دستگاه با اسیدشویی نیز برطرف شود.

کد خطای  E 03 پکیج باکسی

بروز این ارور به معنی خطای پرشر دود است، برای از بین بردن این ارور باید سیم هایی که برد و پرشر دود را به یک دیگر متصل می‌کنند جدا کنید.

دستگاه را ریست کنید و در لحظه روشن شدن فن دیگاه با سیم دو سوکت حسگر را اتصال کوتاه کنید. در صورتی که این ارور دیگر نمایش داده نشد باید پرشر را عوض کنید.

کد خطای  E 05 پکیج باکسی

برای بررسی این خطا باید عملکرد NTC مدار بسته را زیر نظر بگیرید، باز ماندن شیر های مدار گرمایش پکیج، خراب شدن NTC ها یا خراب شدن پمپ دستگاه می‌توانند از علل نمایش این خطا روی نمایشگر باشند.

کد خطای E06 پکیج باکسی

این کد خطا به دلیل نارسايی لوله انتقال هوای تازه به شير برقی يا انسداد مسير دودکش پکیج رخ می دهد.

کد خطای E10 پکیج باکسی

این کد خطا به دلیل افت فشار آب مدار گرمايش پکیج رخ می دهد.

کد خطای E25 پکیج باکسی

افزايش بيش از حد دما به علت عدم گردش آب پکیج علا اصلی نمایش کد E25 در پکیج های باکسی است.

کد خطای E35 پکیج باکسی

کمبود شعله اوليه و نرسيدن آن به سنسور شعله پکیج باکسی باعث نمایش کد E35 می شود.

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج باکسی چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا برای ارائه خدمات تعمیر پکیج باکسی آماده هستند.

مشکلات رایج پکیج باکسی؟

از رایج ترین مشکلات پکیج باکسی نشتی آب پکیج،افت فشار آب، سرد و گرم شدن دمای آب و گرم نشدن آب میباشد. در این مقاله علاوه بر راهکار های رفع این ایرادات درباره عیب یابی و رفع ارور های پکیج باکسی اطلاعات جامعی ارائه داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج