تعمیر پکیج فرولی

تعمیر پکیج فرولی

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس پکیج فرولی به صورت کاملا تخصصی با ضمانت کامل و گارانتی معتبر تعمیر و تعویض تمامی قطعات اصلی و جانبی پکیج های فرولی توسط بهترین تعمیرکاران پکیج و رادیاتور انجام می شود، برای برقراری ارتباط با شرکت تعمیر پکیج فرولی در تهران و کرج به صورت شبانه روزی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکار پکیج فرولی ارتباط برقرار نمایید.

پس از برقرار ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج، در کمتر از یک ساعت به محل اعزام خواهد شد، و با ارائه کارت شناسایی کار خود را انجام می دهد.

تعمیرات پکیج فرولی
تعمیرات پکیج فرولی

تعمیرات پکیج فرولی

اهمیت کاربرد پکیج ها در واحد های مسکونی بر کسی پوشیده نیست، استفاده از آب گرم همراه با رعایت بهداشت در منازل هم برای استحمام و شستن ظروف و هم برای گرم کردن رادیاتور ها امری کاملا ضروری است که با استفاده از پکیج میسر می‌شود.

برخی افراد تصور می‌کنند که پکیج های خانگی نیازی به بررسی نداشته و کارکرد آن ها بی نهایت خواهد بود که تفکری اشتباه است.

مهمترین کاری که باید برای افزایش عمر مفید پکیج ها انجام داد سرویس دوره ای آن ها و کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیرات پکیج در زمان خرابی می باشد.

به همین دلیل است که شما باید تعمیرات و سرویس پکیج فرولی را سالی یک بار به صورت منظم انجام دهید، تا پکیج دیواری شما دچار خرابی و مشکل نشود.

تعمیر پکیج فرولی در تهران
تعمیر پکیج فرولی در تهران

تعمیر پکیج فرولی در تهران

اگر پکیج فرولی شما ایرادی پیدا کرده است مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که از افراد غیر حرفه ای برای تعمیرات پکیج فرولی خود کمک نگیرید.

مهمترین کار در تعمیر انواع پکیج عیب یابی صحیح و تعمیر قطعه خراب می باشد و اگر تشخیص خرابی به درستی انجام نشود هزینه تعمیر و تعویض قطعات بیهوده و بیشتر از حد معمول از شما گرفته خواهد شد.

پس بهتر است برای بهره بردن از خدمات پس از فروش پکیج فرولی شامل خدمات نصب، سرویس و تعمیر شبانه روزی پکیج فرولی به تعمیرگاه مرکزی پکیج فرولی در تهران مراجعه نمایید.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در تهران می باشد که با افتخار به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمنیه تعمیر و سرویس پکیج های دیواری فرولی است.

تعمیر پکیج فرولی کرج

 تعمیر پکیج فرولی کرج در مناطقی مثل عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، فردیس، طالقانی، حافظیه، کیانمهر، قزل حصار، کوی مهر، محمدشهر، ماهشهر، حصارک، آق تپه و دیگر مناطق کرج نیز از این به بعد تحت پوشش نمایندگی های فعال شرکت تهران سرویسکار هستند، که تعمیرکاران سیار پکیج فرولی در کمتر از یک ساعت به تمامی مناطق استان البرز و شهر کرج اعزام خواهند شد.

آموزش تعمیر پکیج فرولی
آموزش تعمیر پکیج فرولی

آموزش تعمیر پکیج فرولی

شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار، در کنار ارائه خدماتی مانند تعمیرات و سرویس انواع لوازم خانگی گرمایشی و سرمایشی، در شعبه آموزشگاهی خود برای جذب نیروی متخصص دوره های آموزشی تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله پکیج های دیواری را برگزار می کند.

در این زمینه دوره آموزش تعمیرات پکیج فرولی هم به صورت تخصصی در این مجموعه برگزار خواهد شد، و افراد علاقه مند به این حوزه کاری بسیار پردرآمد می توانند برای شرکت در کلاس های آموزشی تعمیرات پکیج از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با همکاران ما تماس بگیرند.

هزینه تعمیر پکیج فرولی
هزینه تعمیر پکیج فرولی

هزینه تعمیر پکیج فرولی

هزینه تعمیرات پکیج فرولی با توجه به مشکلی که برای آن پیش آمده است و همچنین قیمت قطعات پکیج فرولی که شاید نیاز به تعویض داشته باشند، می‌تواند متفاوت باشد.

ضمنا، در صورت مراجعه به نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی می‌توانید از گارانتی ها و خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید، البته برخی از مشکلاتی که برای پکیج فرولی پیش می‌آیند به صورت خانگی نیز قابل حل کردن هستند.

تعمیرات و عیب یابی قطعات مختلف پکیج فرولی

تعمیر برد پکیج فرولی

تمامی قطعات موجود در پکیج های دیواری هر کدام نقش مهمی در بهبود عملکرد پکیج دارند، و هر کدام از این قطعات دچار نقص فنی شود طبیعتا پکیج دیواری دچار مشکل خواهد شد، یکی از قطعات مهم پکیج دیواری برد پکیج است، که ایجاد نقص در این قطعه عملکرد کل قطعات اصلی و جانبی پکیج را تحت تاثیر خواهد داد.

برای این که به اهمیت برد پکیج پی ببرید می توانید به صفحه آموزش تعمیر برد پکیج مراجعه نمایید، که در این صفحه نحوه عملکرد برد پیکج و نحوه تعمیر آن توضیح داده شده است.

تعمیر مبدل پکیج فرولی

در پکیج های مدل فرولی وظیفه اصلی مبدل پکیج، گرم کردن آب سیستم گرمایشی و آب گرم مصرفی به شکل همزمان می باشد.

این عملیات باید به گونه ای انجام شود که هم رادیاتور های پکیج گرم بماند و هم آب گرم مصرفی مورد نیاز برای شست و شو، استحمام و غیره در دسترس شما قرار داشته باشد، پس هر زمانی که مشاهده کردید آب پکیج فرولی گرم نمی شود، قطعا مبدل پکیج از کار افتاده است و باید تعمیر شود، البته برای این موضوع اصلا جای نگرانی نیست، چراکه شرکت تعمیر پکیج در تهران تمامی این قطعات را برای شما به صورت رایگان تعمیر و در صورت لزوم تعویض خواهد کرد.

معرفی سایر نمایندگی های تعمیرات و سرویس پکیج فرولی در سایر استان های ایران

تعمیر پکیج فرولی در اصفهان

نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در اصفهان همانند نمایندگی های تهران و کرج، تمامی قطعات اصلی و جانبی پکیج های دیواری مدل فرولی را با ضمانت 100 درصد تعمیر خواهند کرد، ضمنا قیمت تعمیرات پکیج فرولی اصفهان نیز با توجه به نرخ اتحادیه تعمیرکاران پکیج محاسبه می شود، و نمایندگی تعمیر پکیج اصفهان فرولی تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد تمامی قطعات پکیج مدل فرولی از جمله تعمیر برد پکیج فرولی اصفهان و دیگر قطعات این پکیج دیواری با ضمانت کامل تعمیر و سرویس خواهد شد.

تعمیر کار پکیج فرولی در تبریز

تعمیر پکیج فرولی در تبریز هم با توجه به تقاضای بسیار بالا برای اعزام تعمیرکار پیکج فرولی بویژه در فصل زمستان توسط مجموعه تهران سرویسکار انجام می شود، از آن جا که شرکت تعمیرات لوازم خانگی تهران سرویسکار دارای یک آموزشگاه تخصصی تحت نظر سازمان فنی حرفه ای است، اکثر هنرجویانی که دوره های آموزشی تعمیرات پکیج و رادیاتور را در این مجموعه سپری می کنند در شهر های مختلف کشور هم به عنوان تعمیرکار حرفه ای مشغول فعالیت هستند.

سرویس پکیج فرولی

سرویس و تعمیرات پکیج فرولی به دلایل مختلف انجام می‌شود، بروز مشکلاتی که در زیر لیستی از آن ها را آورده ایم، به علت سرویس نکردن به موقع پکیج است که در صورت مشاهده آن ها نیز بهتر است بلافاصله از یک تکنسین کمک بگیرید.

کاهش یافتن فشار آب گرم پکیج فرولی

در صورتی که فشار آب سرد منزل شما خوب است اما وقتی می‌خواهید از آب گرم استفاده کنید فشار آن به طرز محسوسی کاهش می‌یابد به معنی بروز مشکل در سیستم پکیج شما می‌باشد، پس در صورت مشاهده کاهش فشار آب پکیج فرولی باید در اسرع وقت سرویس دوره ای پکیج خود را انجام دهید.

کاهش گرمایش آب پکیج فرولی

اگر وقتی شیر آب گرم را باز می‌کنید، دمای آب به میزان دلخواه شما و به حد معقول نمی‌رسد، ممکن است پکیج ایراد پیدا کرده باشد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که صرفا تنظیمات آن به هم ریخته باشد که می‌توانید با چک کردن تنظیمات پکیج از این موضوع اطمینان حاصل کرده و در صورت لزوم تنظیمات را تصحیح نمایید.

یکی از دلایلی که آب پکیج سرد می شود خرابی قطعه ژیگلور می باشد، که در سرویس دوره ای پکیج فرولی می توان این قطعه را تعویض کرد.

سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیچ فرولی

سرد و گرم شدن ناگهانی آب مصرفی در منازل می‌تواند موضوعی بسیار آزاردهنده باشد که دلیل آن نیز سرویس نکردن به موقع پکیج فرولی است.

گرم نشدن رادیاتور ها در پکیج فرولی

وظیفه پکیج در تابستان تنها به گرم کردن آب مصرفی داخل خانه محدود می‌شود اما در زمستان ها باید آب گرم داخل رادیاتور ها را نیز فراهم کند.

با سرویس منظم پکیج خود می‌توانید از گرم بودن منزل خود در طول زمستان اطمینان حاصل نمایید.

از کار افتادن پکیج و یا نمایش ارور پکیج فرولی

روی صفحه نمایشگر پکیج نشانه های خطا ظاهر می‌شود که ممکن است به علل مختلف باشد، لزوما تمام نشانه های خطا ربطی به سرویس نکردن به موقع پکیج ندارد اما با انجام منظم این کار از بروز بسیاری از مشکلات می‌توان جلوگیری نمود.

نشتی آب پکیج فرولی

آبریزش از پکیج به علاوه خروج صداهای نامتعارف از پکیج یکی دیگر از مشکلاتی است که در صورت سرویس نکردن منظم می‌تواند رخ دهد.

سرویس پکیج فرولی شامل چیست؟

خدمات سرویس و تعمیر پکیج ferroli در تهران، کرج و دیگر مناطق که توسط سرویس کار انجام می شود شامل موارد زیر می باشد، لازم به ذکر است که قیمت تعمیرات پکیج فرولی در تهران سرویس کار مطابق با تعرفه مصوب بوده و با اولین تماس شما در کمتر از ۲ ساعت کارشناسان ما برای رفع ایراد پکیج شما اعزام خواهند شد.

  • تنظیم دودکش پکیج و رساندن اکسیژن به محفظه احتراق
  • سنجیدن مقاومت و عملکرد صحیح حسگرهای آب گرم
  • اسیدشویی
  • تنظیم کردن ارتفاع و دجع شعله پکیج و کاهش صدای فن در صورت لزوم
  • شست و شوی مدارها و لوله های پکیج و رادیاتورها
  • عوض کردن اورینگ ها
  • بررسی عملکرد صحیح ترموستات و سرویس جرقه زن و شیر اطمینان

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج فرولی چقدر است ؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج فرولی در تهران سرویس کار

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا برای ارائه خدمات تعمیر پکیج فرولی آماده هستند.

مشکلات رایج پکیج فرولی

از رایج ترین مشکلات پکیج فرولی نشتی آب پکیج،افت فشار آب، سرد و گرم شدن دمای آب و گرم نشدن آب میباشد. در این مقاله علاوه بر راهکار های رفع این ایرادات درباره عیب یابی و رفع ارور های پکیج فرولی اطلاعات جامعی ارائه داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج