تعمیر کولر گازی هایسنس

تعمیر کولر گازی هایسنس

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر کولر گازی هایسنس در مرکز معتبر کولر گازی هایسنس با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش انجام می‌شود، نمایندگی اصلی کولر گازی هایسنس در تهران و کرج خدمات تعمیر کولر گازی هایسنس، سرویس کامل تمامی قطعات جانبی و اصلی کولر گازی هایسنس، شارژ گاز کولر گازی، نصب و راه‌اندازی کولر گازی را با گارانتی معتبر برای شما انجام می‌ دهد.

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی کولر گازی هایسنس شما می‌ توانید با شماره‌ های 9129529351 و 02122369713 تماس حاصل فرمایید، همچنین سایر کانال‌ های ارتباطی درج شده در این وب سایت نیز به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

قیمت تعمیر کولر گازی هایسنس
قیمت تعمیر کولر گازی هایسنس

قیمت تعمیر کولر گازی هایسنس

در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت اکثر قطعات مهم کولر گازی مانند کمپرسور، برد الکترونیک و پمپ کولر گازی هایسنس، هزینه تعمیرات کولر گازی مدل هایسنس در حال افزایش می‌ باشد.

اما نمایندگی معتبر کولر گازی هایسنس با هزینه مناسب و مقرون به صرف خدمات تعمیرات تخصصی قطعات کولر گازی را برای شما انجام خواهد داد.

شما می‌ توانید جهت استعلام هزینه تعمیرات کولر گازی هایسنس با مراجعه به صفحه تعمیر کولر گازی به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت هایسنس ارتباط برقرار نمایید و هزینه تعمیرات و تعویض هر یک از قطعات کولر گازی را استعلام نمایید.

سرویس کولر گازی هایسنس

سرویس کامل کولر گازی هایسنس و اسید شویی کولر گازی هایسنس یکی از خدماتی است که توسط شرکت نمایندگی کولر گازی هایسنس به مشتریان ارائه می‌شود، این خدمت با هدف ارتقای راندمان و عملکرد کولر گازی و جلوگیری از خراب شدن قطعات اصلی و جانبی کولر گازی انجام می‌ شود.

سرویس کولر گازی باعث می‌ شود که قطعات کولر گازی در پیک کاری تابستان که اوج کار کولر های گازی هایسنس است کمتر دچار خرابی شده و مشتریان مجبور نشوند که هزینه بالایی را بابت تعمیرات قطعات کم یاب کولر گازی هایسنس پرداخت نمایند.

سرویس تخصصی کولر گازی و اسپیلت هایسنس شامل موارد زیر می‌ شود:

  • تعویض فیلتر درایر
  • اسید شویی کولر گازی هایسنس
  • شستشوی کامل مدار
  • تعویض خازن کولر گازی
  • نصب پایه زمینی
  • سرویس کامل کولر گازی
  • تعویض قطعات داخلی یونیت داخلی
  • تعویض ترانس برد
  • لوله کشی مسی
  • کابل کشی کولر گازی
  • تخلیه آب درین و غیره

نصب کولر گازی هایسنس

بعد از تعمیرات تخصصی و سرویس کولر گازی و اسپیلت هایسنس، نصب و راه‌ اندازی کولر گازی در محل سومین خدمتی است که توسط نمایندگی شرکت هایسنس به شما مشتریان ارائه می‌ شود.

ضمنا خدمات مربوط به نصب و راه‌ اندازی کولر گازی و اسپیلت هایسنس در محل همانند دیگر خدمات شرکت نمایندگی کولر گازی هایسنس همراه با گارانتی معتبر خواهد بود.

ضمنا شما می‌ توانید با مراجعه به صفحه نصب کولر گازی با مراحل نصب و راه‌ اندازی کردن کولر گازی و اسپیلت هایسنس به صورت حرفه‌ ای و تخصصی آشنا شوید.

شارژ گاز کولر گازی هایسنس

یکی از مشکلات عدیده‌ ای که معمولا کولر گازی و اسپیلت هایسنس به ویژه در فصل تابستان با آن مواجه است پرتاب باد گرم از دریچه کولر می‌ باشد، و یا اینکه گاها توسط تکنسین‌ های شرکت نمایندگی کولر گازی هایسنس مشاهده شده است که یک کولر گازی هایسنس مدل 24000 توانایی خنک کردن یک خانه با مساحت 80 متر را ندارد، علت اصلی این موضوع خالی شدن گاز کولر گازی می‌ باشد که با شارژ گاز کولر گازی به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد.

البته معمولا تکنسین‌ های شرکت نمایندگی کولر گازی هایسنس در زمان سرویس کامل کولر گازی عملیات شارژ گاز را نیز انجام خواهند داد تا دیگر این مشکلات به وجود نیاید.

عیب یابی کولر گازی هایسنس

در زمان تعمیرات و سرویس کولر های گازی هایسنس یکی از کار های تخصصی که توسط تعمیرکاران حرفه‌ ای شرکت نمایندگی کولر گازی و اسپلیت هایسنس انجام می‌ شود، عیب یابی تمامی قطعات اصلی و جانبی کولر گازی هایسنس می‌ باشد.

در ابتدا برای عیب یابی کولر گازی کد خطای نمایش داده شده در صفحه نمایش کولر گازی هایسنس توسط تکنسین مربوطه بررسی می شود، به عنوان مثال اگر کد خطای EA در صفحه نمایش اسپیلت هایسنس نشان داده شد تکنسین متوجه می‌ شود که برد الکترونیک دستگاه دچار مشکل شده است که باید به سرعت تعمیر شود، و یا در صورتی که کد خطای FE در صفحه نمایش ظاهر شد تکنسین متوجه می‌ شود که ریموت کنترل دستگاه نمی‌ تواند سیگنال‌ های برد کنترل واحد داخلی را دریافت نماید.

و در نهایت به کمک این کدهای خطا تکنسین و تعمیرکار کولر گازی هایسنس به راحتی می‌ تواند عملیات عیب یابی دستگاه را انجام دهد.

یکی دیگر از مواردی که در زمان عیب یابی اسپیلت هایسنس مورد بررسی قرار می گیرد، بررسی روشن نشدن دستگاه است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

علت روشن نشدن کولر گازی هایسنس

یکی دیگر از مشکلات عدیده ای که در کولر گازی مدل هایسنس زیاد مشاهده می‌ شود مربوط به روشن نشدن کولر گازی می‌ باشد، که بروز این مشکل می‌ تواند به خاطر موارد زیر باشد:

  • وجود اشکال در سیستم برق کولر گازی
  • یخ زدن لوله‌ های کولر گازی هایسنس
  • خرابی موتور کولر گازی هایسنس
  • اختلال در کمپرسور کولر گازی هایسنس
  • کثیف شدن اوا پراتور، فیلتر ها و کندانسور دستگاه
  • کمبود گاز در کولر گازی هایسنس
  • خرابی ترموستات
  • خرابی برد دستگاه

با انجام یک سرویس سالیانه شما می‌ توانید به سادگی از بروز چنین مشکلاتی در عملکرد کولر گازی خود جلوگیری نمایید.

نمایندگی کولر گازی هایسنس در تهران

تنها نمایندگی معتبر تعمیرات کولر گازی هایسنس که خدمات دیگری مثل سرویس و نصب کولر گازی و اسپیلت هایسنس را نیز با گارانتی معتبر انجام می دهد شرکت تهران سرویسکار می باشد.

شرکت تهران سرویسکار با ضمانت 100 درصد تعمیرات و عیب یابی کولر گازی هایسنس را برای شما انجام می دهد، و این نمایندگی معتبر این اطمینان را به مشتریان خود خواهد داد که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعویض قطعات استفاده نماید.

ضمنا نمایندگی کولر گازی هایسنس در کرج و استان البرز نیز بر عهده شرکت تهران سرویسکار می باشد، تمامی تکنسین های این شرکت دوره های حرفه ای و تخصصی تعمیرات و عیب یابی کولر گازی را گذرانده و کار خود را به نحو احسن برای مشتریان انجام خواهند داد.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی هایسنس

شماره تلفن های 9129529351 و 02122369713 راه های ارتباطی هستند که شما می توانید با نمایندگی معتبر کولر گازی و اسگیلت هایسنس ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی فروش کولر گازی هایسنس در تهران

برای خرید انواع کولر گازی های هایسنس شما می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان نمایندگی کولر گازی هایسنس از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس

تمامی خدمات ارائه شده نظیر تعمیرات کولر گازی و اسپیلت هایسنس، شارژ گاز، سرویس، نصب کولر گازی هایسنس دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی