تعمیر کولر گازی مدیا

تعمیر کولر گازی مدیا

فهرست مطالب

خدمات تخصصی تعمیرات و سرویس کولر گازی مدیا، سرویس کامل، اسید شویی، شارژ گاز و لوله کشی کولر گازی مدیا، نصب و راه اندازی کولر گازی مدیا در محل از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی معتبر تعمیر کولر گازی مدیا در تهران و کرج با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ارائه می‌شود.

شما می‌ توانید از طریق کانال‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت به راحتی با نمایندگی کولر گازی مدیا ارتباط برقرار نمایید، ضمنا شماره های 9129529351 و 02122369713 به صورت شبانه روزی در اختیار شماست تا مشاوره رایگان را از کارشناسان کولر گازی مدیا دریافت نمایید.

قیمت تعمیر کولر گازی مدیا
قیمت تعمیر کولر گازی مدیا

قیمت تعمیر کولر گازی مدیا

کولر گازی مدیا دارای یک سری قطعات اصلی و قطعات جانبی می‌ باشد که تعمیرات تخصصی هر یک از این قطعات هزینه‌ های متفاوتی را برای مشتریان در بر خواهد داشت، نکته مهمی که در اینجا حائز اهمیت است این است که نمایندگی اصلی تعمیرات کولر گازی مدیا با هزینه مناسب و مقرون به صرف خدمات تعمیرات کولر و اسپلیت مدیا را به شما ارائه خواهد داد، به عنوان مثال قیمت‌ های در نظر گرفته شده برای تعمیرات و عیب یابی قطعات مختلف کولر مدیا عبارت است از:

  • تعمیر موتور فن: از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
  • تعویض خازن: از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
  • تعمیر کمپرسور کولر گازی مدیا: از ۲ تا ۴ میلیون تومان
  • شارژ گاز کولر مدیا: از ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
  • نصب کولر گازی مدیا: ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان
  • تعویض کنتاکتور: ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان
  • اسید شویی کامل کولر گازی مدیا: ۵۰۰ هزار تومان
  • تعویض ریموت کنترل کولر گازی مدیا: ۱۸۰ هزار تومان

در صورتی که باز هم برای استعلام هزینه تعمیرات کولر گازی مدیا نیاز به مشاوره تخصصی دارید می‌ توانید به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه با کارشناسان نمایندگی کولر گازی مدیا به صورت آنلاین ارتباط برقرار نمایید.

سرویس کولر گازی مدیا

در بخش قبلی شما لیست قیمت برخی از خدمات مربوط به تعمیرات قطعات کولر گازی مدیا را مشاهده کردید، و همانطور که ملاحظه نمودید هزینه‌ های مربوط به تعمیر برخی از قطعات کولر گازی و اسپیلت مدیا مانند تعمیرات کمپرسور مدیا بسیار هزینه بالایی را برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه برای اینکه شما مجبور نشوید هزینه‌ های هنگفتی را برای تعمیرات قطعاتی مثل کمپرسور کولر گازی مدیا صرف نمایید بهترین راه حل برای پیشگیری از این موضوع این است که سرویس کامل کولر گازی مدیا را به موقع و سر وقت انجام دهید.

کارشناسان نمایندگی شرکت کولر گازی مدیا به شما پیشنهاد می‌ دهند که دو ماه قبل از شروع فصل تابستان که اوج کار کولر های گازی می‌ باشد حتما سرویس تخصصی را برای کولر گازی انجام دهید، و با انجام یک سرویس ساده و با هزینه بسیار ارزان از بروز مشکلاتی مثل خرابی کمپرسور جلوگیری نمایید، می‌ توانید در صفحه سرویس کولر گازی لیست قیمت کامل سرویس تمامی قطعات کولر و اسپیلت مدیا را مشاهده نمایید.

شارژ گاز کولر گازی مدیا

یکی از کار هایی که در زمان سرویس کامل کولر گازی مدیا انجام می‌ شود شارژ گاز کولر است، شارژ گاز کولر گازی باعث می‌ شود که دیگر در فصل تابستان شما شاهد این موضوع نباشید که کولر گازی باد گرم را پرتاب می‌ کند و نمایندگی اصلی کولر گازی مدیا از بهترین نوع گاز یعنی گاز R22 و R410 برای شارژ کردن گاز کولر و اسپیلت مدیا استفاده می‌کند.

نصب کولر گازی مدیا

علاوه بر تعمیرات کامل قطعات کولر های مدیا و عیب یابی کولر گازی مدیا به همراه سرویس تخصصی و شارژ گاز، نصب کولر گازی مدیا و لوله کشی کولر گازی مدیا یکی دیگر از خدماتی است که توسط نمایندگی معتبر کولر گازی و اسپیلت مدیا ارائه می‌شود.

خدمات نصب کولر و اسپیلت مدیا همانند تعمیرات و سرویس کولر دارای گارانتی معتبر می‌ باشد که شما می‌ توانید با مراجعه به صفحه نصب کولر گازی به صورت آموزش تصویری با مراحل نصب کولر و اسپلیت مدیا به صورت تخصصی آشنا شوید.

نمایندگی کولر گازی مدیا در تهران

نمایندگی معتبر کولر گازی مدیا در تهران از طریق وب سایت تهران سرویس کار بستری را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به راحتی بتوانند با تکنسین‌های کولر گازی مدیا و به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایند و سوالات خود را از آنها بپرسند.

ضمنا این نمایندگی معتبر برای پاسخگویی هرچه سریعتر به نیاز های مشتریان خود اقدام به تاسیس شعبات مختلف در مناطق مختلف استان تهران کرده است، به طوری که بعد از ثبت اولین تماس شما در هر ساعت از شبانه روز در کمتر از دو ساعت تعمیرکار کولر گازی مدیا به محل اعزام شده و تمامی خدمات ذکر شده را با ضمانتنامه معتبر برای شما انجام می‌ دهد.

نمایندگی کولر گازی مدیا در کرج

در صورتی که شما ساکن کرج هستید و از کولر گازی و اسپیلت مدیا استفاده می‌ کنید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین صفحه می‌ توانید با سرویس کار کولر گازی مدیا ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی کولر گازی مدیا در اصفهان

هموطنان محترم ساکن استان اصفهان نیز می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با نمایندگی اصلی کولر گازی مدیا ارتباط برقرار نمایند، ضمنا تمامی خدمات مربوط به تعمیرات کولر گازی مدیا، نصب و سرویس تخصصی کولر و اسپیلت مدیا همانند شعبات استان تهران و البرز با گارانتی معتبر برای شما مشتریان انجام خواهد شد.

مشکلات رایج کولر گازی و اسپیلت مدیا

مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی و اسپیلت مدیا بوجود آید و شما را مجبور نماید که برای تعمیرات کولر گازی مدیا اقدام نمایید عبارت است از:

  • روشن نشدن کولر گازی مدیا
  • پرتاب باد گرم از کولر گازی
  • ایجاد صداهای ناملایم و آزار دهنده از کولر گازی
  • خاموش شدن ناگهانی کولر مدیا
  • خنک نکردن محیط
  • به هم خوردن تنظیمات اسپیلت

در صورت مشاهده هر گونه از این مشکلات برای کولر و اسپیلت مدیا شما باید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات و سرویس کولر گازی مدیا تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های حرفه ای کولر گازی مدیا با بررسی دقیق جزییات مشکلات کولر را برطرف نمایند، ضمنا خیلی از این مشکلات را شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان خودتان با دقت برطرف نمایید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی