تعمیر کولر گازی بوش

تعمیر کولر گازی بوش

فهرست مطالب

سرویس و تعمیر کولر گازی بوش در تهران و کرج توسط نمایندگی کولر گازی بوش با گارانتی معتبر و به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، شما می‌ توانید جهت برقراری ارتباط با تعمیرکار کولر گازی بوش از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در وب سایت تهران سرویس کار و یا استفاده از شماره تلفن‌ های 9129529351 و 02122369713 با مرکز تعمیرات کولر و اسپیلت بوش تماس حاصل فرمایید و با تعمیرکار سیار کولر گازی و اسپیلت بوش ارتباط برقرار نمایید، و از آنجا که شرکت تهران سرویس کار دارای شعبات مختلف در اقسا نقاط تهران و کرج می‌ باشد در کمترین زمان ممکن سرویسکار کولر گازی بوش به محل اعزام شده و کار تعمیرات را برای شما انجام می‌ دهد.

در ضمن تمامی خدمات تعمیر کولر گازی بوش، سرویس کامل و تخصصی کولر گازی بوش، شارژ گاز کولر گازی و همچنین نصب و راه‌ اندازی کولر گازی بوش توسط نمایندگی معتبر کولر گازی بوش در تهران و کرج با ضمانتنامه معتبر انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش
نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش

نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش تمامی قطعات کولر گازی را با ضمانت کامل اصل بودن قطعات برای شما تعویض می‌ کند، ضمنا تعمیرکاران ما تمامی دوره‌ های تخصصی مورد نیاز برای تعمیرات حرفه‌ ای کولر گازی مدل بوش را گذرانده‌ اند و با ضمانت کامل برای شما کولر گازی بوش را تعمیر و سرویس می‌ کنند.

برای مشاهده لیست قیمت تعمیرات کولر گازی بوش شما می‌ توانید همین حالا به صفحه تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین با کارشناسان نمایندگی شرکت بوش ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر کولر گازی بوش در تهران

کولر گازی بوش ساخت کشور آلمان یکی از مدل های بسیار با کیفیت کولر گازی می‌ باشد که این مدل از کولر گازی‌ ها نسبت به سایر مدل‌ ها کمتر دچار خرابی و مشکل تعمیر می‌ شوند، به هر حال کیفیت محصولات تولید شده کشور آلمان کاملا شناخته شده است و نیاز به تعریف و تمجید ندارد.

البته به شرطی که شما با شرایط درستی از آنها نگهداری کنید، با توجه به استفاده بسیار بالا از کولر گازی بوش در اقسا نقاط کشور، شرکت تهران سرویس کار نیز به عنوان نمایندگی اصلی کولر گازی بوش در تهران اقدام به ایجاد شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران کرده است تا بعد از ثبت تماس مشتریان تعمیرکار سیار کولر گازی بوش در سریع‌ ترین زمان ممکن خود را به محل برساند.

ضمنا نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در کرج نیز بر عهده شرکت تهران سرویس کار می‌ باشد که تعمیرکاران خود را در کمتر از دو ساعت به مناطق مختلف کرج و استان البرز اعزام می‌ کند.

سرویس کولر گازی بوش

در بخش قبلی گفته شد که کولر گازی مدل بوش نسبت به دیگر مدل‌ های کولر گازی کمتر دچار مشکل خرابی خواهد شد و شما مجبور نیستید دائما هزینه‌ های زیادی را بابت تعمیرات این مدل از کولر گازی صرف نمایید.

البته این مورد به شرط آن است که شما در شرایط درستی از کولر گازی مدل بوش مراقبت و نگهداری کنید، به عنوان مثال یکی از فاکتور های مهمی که در زمان نگهداری از کولر گازی بوش باید به آن توجه داشته باشید سرویس کولر گازی به موقع و سر وقت مشخص است.

انجام سرویس سالیانه کولر گازی بوش حداقل دو یا سه ماه قبل از شروع فصل تابستان به شما کمک می کند تا کاملا آسوده خاطر باشید که هیچگونه مشکل و عیبی برای قطعات کولر گازی و اسپیلت بوش به وجود نمی‌ آید.

نصب کولر گازی بوش

در کنار ارائه خدماتی مانند تعمیرات کولر گازی بوش و سرویس تخصصی کولر گازی و اسپلیت بوش، و راه‌ اندازی کولر گازی بوش در محل نیز یکی دیگر از خدماتی است که توسط شرکت نمایندگی کولر گازی بوش به مشتریان این شرکت ارائه می‌ شود.

در ضمن خدمات نصب کولر گازی نیز همانند تعمیرات و سرویس تخصصی قطعات کولر گازی بوش دارای گارانتی و ضمانت‌ نامه معتبر می‌ باشد که توسط تکنسین شرکت این برگه ضمانتنامه پس از نصب کامل کولر گازی به شما ارائه می‌شود و شما می‌ توانید این برگه ضمانتنامه را نزد خود نگه دارید و در مواقع ضروری از مزایای آن استفاده نمایید.

شارژ گاز کولر گازی بوش

در صورتی که شما سرویس سالیانه و به موقع کولر گازی‌ های بوش توجه نکنید احتمالا با مشکلات عدیده‌ ای مثل خالی شدن شارژ گاز کولر گازی مواجه شوید، خالی شدن گاز کولر و اسپیلت بوش می‌ تواند باعث ایجاد مشکلاتی مثل پرتاب باد گرم از کولر گازی، عدم توانایی خنک کردن محیط، به عنوان مثال شما یک کولر گازی بوش 24000 را خریداری کرده‌ اید، این مدل از کولر گازی باید توانایی خنک کردن یک خانه با مساحت حداقل 80 متر را داشته باشد، اما در صورت خالی شدن گاز کولر مشاهده می‌ کنید که به هیچ عنوان کولر نمی‌ تواند دمای محیط را خنک نماید.

یکی دیگر از مشکلاتی که در اثر خالی شدن گاز کولر گازی و اسپیلت بوش شما احتمالا با آن مواجه خواهید شد خاموش شدن ناگهانی کولر گازی در زمان کار کردن است.

به همین دلیل در صورتی که این موارد را در عملکرد کولر گازی خود مشاهده می‌ کنید می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با نمایندگی کولر گازی و اسپیلت بوش تماس بگیرید تا خدمات شارژ گاز کولر گازی را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه به شما ارائه دهند.

عیب یابی کولر گازی بوش

یکی از متد هایی که به تعمیرکار کمک می‌ کند که تعمیرات تخصصی کولر گازی و اسپیلت بوش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد عیب یابی کامل قطعات کولر گازی بوش می‌ باشد، مراحل عیب یابی و خطایابی کولر گازی و اسپیلت بوش به کمک کد خطا هایی که در صفحه نمایش کولر گازی نمایش داده می‌ شود به سادگی امکان‌پذیر است.

به عنوان مثال شما اگر کد خطای E1 را در صفحه نمایش و یا اسپیلت کولر گازی بوش مشاهده نمایید متوجه می‌ شوید که ارتباط یونیت‌ های داخلی و بیرونی کولر گازی و اسپیلت بوش دچار مشکل شده است، و یا مثلا اگر کد خطای F1 را مشاهده نمایید متوجه می‌ شوید که سنسور دمای هوای محیط T4 مدار باز و یا اتصال آن کوتاه شده است.

در ادامه بخشی از ارور های رایج و متداول کولر گازی بوش را درج کرده‌ ایم که شما با مشاهده این کد خطاها متوجه شوید که دقیقا کدام یک از قطعات اصلی و یا جانبی کولر گازی و اسپیلت بوش دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرات و سرویس دارد.

ارور های راج کولر گازی بوش

  • ارور E0: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که پارامتر EEPROM در یونیت داخلی کولر گازی بوش خطا داده است.
  • ارور E1 این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که ارتباط یونیت های داخلی و بیرونی کولر گازی بوش دچار مشکل شده است.
  • ارور E2: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که تشخیص سیگنال صفر عبوری دچار خطا شده است.
  • ارور های e3، e4، e5: زمانی نمایش داده می شوند که سنسور و برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شود.
  • ارور EC: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که نشتی مبرد در کولر گازی بوش تشخیص داده شده است.
  • ارور F0: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که محافظت جریان بیش از حد جریان با مشکل روبرو شده است.
  • ارور F1: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که سنسور دمای هوای محیط T4 مدار باز یا اتصال کوتاه شده است.
  • ارور F2: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که سنسور دماي کویل کندانسور T3 مدار باز يا اتصال كوتاه شده است. (نکته» کد خطاهای f3 تا f6 نیز مربوط به اشکال در کمپرسور کولر گازی هستند.)
  • ارور P1: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که حفاظت ولتاژ بیش از حد و یا حفاظت ولتاژ پایین کولر گازی بوش دچار مشکل شده است.
  • ارور P2: این کد خطا زمانی نمایش داده می شود که حفاظت دما بالای ماژول IPM یا قسمت بالای کمپرسور در کولر گازی بوش دچار مشکل شده است.

در صورت مشاهده هر کدام از این کد های خطا شما باید با مرکز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت بوش تماس بگیرید.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی