تعمیر کولر گازی پاناسونیک

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

فهرست مطالب

سرویس و تعمیرات کولر گازی پاناسونیک توسط همکاران ما در شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی معتبر کولر گازی پاناسونیک در تهران و کرج به صورت شبانه روزی انجام می‌ شود، شما می‌ توانید جهت برقراری ارتباط با تعمیرکاران کولر گازی پاناسونیک از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت و یا از طریق شماره‌ های 9129529351 و 02122369713 اقدام نمایید، ضمنا تمامی خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی پاناسونیک، سرویس تخصصی و شارژ گاز کولر گازی پاناسونیک و نصب کولر گازی پاناسونیک در محل نیز با گارانتی معتبر انجام می‌شود.

قیمت تعمیر کولر گازی پاناسونیک
قیمت تعمیر کولر گازی پاناسونیک

قیمت تعمیر کولر گازی پاناسونیک

هزینه مربوط به تعمیرات و سرویس کولر گازی پاناسونیک بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات مربوط به کولر پاناسونیک نیاز به تعمیر و عیب یابی داشته باشد، مطمئنا هزینه تعمیر و عیب یابی کمپرسور و یا موتور کولر گازی پاناسونیک با هزینه اسید شویی و رسوب زدایی کولر پاناسونیک متفاوت خواهد بود، و یا مثلا اگر پمپ کولر گازی پاناسونیک نیاز به تعویض داشته باشد نیز هزینه مجزا برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

شما می‌توانید برای استعلام هزینه تعمیرات کولر گازی پاناسونیک از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با همکاران ما تماس بگیرید و یا می‌توانید با مراجعه کردن به صفحه تعمیر کولر گازی با کارشناسان نمایندگی کولر گازی پاناسونیک ارتباط برقرار نمایید تا مشاوره تخصصی در ارتباط با این موضوع به شما ارائه دهند.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک در محل

به کمک بستر های ارتباطی که در وب سایت تهران سرویسکار در نظر گرفته شده است، در تمامی مناطق این شرکت دارای نمایندگی های فعال است، به همین دلیل پس از ثبت اولین تماس مشتری، تعمیرکار کولر گازی پاناسونیک به محل اعزام شده و تعمیرات تخصصی کولر و اسپیلت پاناسونیک را برای شما انجام می دهد.

البته در شرایطی اگر شرایط تعمیرات قطعات کولر و اسپیلت پاناسونیک نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، همکاران ما کولر گازی شما را به شرکت نمایندگی منتقل می کنند و پس از انجام بررسی های بیشتر، پس از تعمیر و عیب یابی دستگاه مجددا کولر را برای شما نصب و راه اندازی خواهند کرد.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

اولین و مهم‌ترین نکته مهمی که نمایندگی کولر گازی پاناسونیک به مشتریان خود توصیه می کنند این است که برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به تعمیر قطعات مختلف کولر گازی پاناسونیک بهتر است که سالی یک بار یک سرویس تخصصی را برای کولر گازی خود انجام دهند.

طبیعتا به این دلیل که پیک کاری و یا بیشترین تایمی که ما از کولر گازی استفاده می‌کنیم در فصل تابستان است، پس در نتیجه سرویس کامل کولر گازی پاناسونیک بهتر است که یک یا دو ماه قبل از شروع گرمای تابستان انجام شود، و از آنجا که هزینه سرویس کولر پاناسونیک بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد در نتیجه از بروز مشکلات جدی‌تر در تایم تابستان جلوگیری خواهد کرد.

شما می‌ توانید با مراجعه به صفحه سرویس کولر گازی هزینه‌ های مربوط به سرویس تخصصی تمامی بخش‌ های کولر گازی پاناسونیک را مانند اسید شویی و غیره مشاهده نمایید.

نصب کولر گازی پاناسونیک

یکی دیگر از خدماتی که توسط نمایندگی معتبر کولر گازی پاناسونیک به مشتریان این شرکت ارائه می‌شود نصب و راه‌اندازی کولرهای پاناسونیک در محل می‌ باشد، خدمات نصب و راه اندازی کولر گازی پاناسونیک نیز مانند خدمات تعمیرات و سرویس کولر با ضمانتنامه معتبر انجام خواهد شد.

می‌ توانید برای آشنایی با مراحل نصب و راه‌اندازی کولر گازی پاناسونیک به صفحه نصب کولر گازی مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت یک آموزش تصویری مراحل نصب کولر های پاناسونیک را مشاهده نمایید.

نمایندگی کولر گازی پاناسونیک

برای دریافت خدماتی مثل تعمیرات سرویس شارژ گاز و نصب و راه‌اندازی کولر های پاناسونیک مطمئن‌ ترین روش این است که شما به نمایندگی‌ های معتبر شرکت پاناسونیک مراجعه نمایید.

با مراجعه کردن به این نمایندگی‌ های معتبر شما هم از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خود استفاده می‌ کنید و هم اینکه تعویض تمامی قطعات با خیالی آسوده برای شما انجام می‌ شود، از این جهت که شما کاملا مطمئن هستید که از قطعات اورجینال و اصل برای کولر و اسپیلت پاناسونیک شما استفاده شده است.

از طریق کانال‌ های ارتباطی درج شده در همین وب سایت شما می‌ توانید به راحتی با تکنسین‌ ها و تعمیرکاران کولر گازی پاناسونیک به صورت شبانه روزی ارتباط برقرار نمایید.

برد کولر اسپیلت پاناسونیک

یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی در کولر های پاناسونیک برد الکترونیک دستگاه است که وظیفه هماهنگ کردن تمامی اجزای کولر گازی پاناسونیک توسط برد الکترونیک انجام می‌شود، زمانی که برد الکترونیکی دستگاه از کار بیفتد مشکلات عدیده‌ای مانند:

  • روشن نشدن کولر گازی پاناسونیک
  • پرتاب باد گرم از کولرگازی پاناسونیک
  • ایجاد صدا های ناملایم از بدنه و پنل کولر

را مشاهده خواهید کرد که این عوامل می‌ تواند به دلیل از کار افتادن برد کولر گازی پاناسونیک باشد، به همین دلیل زمان تعمیرات و سرویس تخصصی کولر های پاناسونیک یکی از قطعاتی که توسط تکنسین به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌ گیرد برد الکترونیک دستگاه است.

باز کردن پنل اسپیلت پاناسونیک

برای باز کردن پنل اسپیلت پاناسونیک شما ابتدا اولین کاری که انجام می‌ دهید قطع کردن جریان برق از فیوز اصلی می‌ باشد، رعایت کردن این موارد ایمنی با خیال آسوده می‌ توانید تمامی قطعات کولر اسپیلت پاناسونیک را بررسی نمایید.

در مرحله بعد شما می‌ بایست قاب کولر گازی پاناسونیک را باز نمایید، در صورتی که قاب کولر را به سمت خود بکشید به راحتی باز می‌ شود، البته در برخی از مدل‌ های کولر گازی پاناسونیک این قسمت‌ ها با استفاده از پیچ باز و بسته خواهد شد، مطالعه دفترچه راهنمای کولر گازی پاناسونیک نیز در این مورد می‌تواند به شما کمک کند.

در مرحله بعد شما می‌ توانید محتویات و قطعات کولر پاناسونیک را به راحتی مشاهده نمایید و سپس باید پیچ‌ های زیر قاب را باز کنید، و بعد به سراغ باز کردن پیچ‌ های قاب کوچک متحرک که وقتی کولر روشن می‌ شود باز شده و وقتی خاموش می‌ شود بسته شده بروید.

در آخر هم زمانی که تمامی پیچ‌ ها را باز کرده و از عدم وجود هرگونه اتصالات فیزیکی کاملاً مطمئن شدید می‌توانید دو طرف قاب را گرفته و به آرامی و با دقت به سمت خود بکشید تا پنل داخلی کولر پاناسونیک کاملا جدا شود.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی