علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان | علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد

فهرست مطالب

معمولا کسانی که از آبگرمکن استفاده میکنند در فصل زمستان از سرد و گرم شدن آب آبگرمکن بسیار شکایت می کنند. یکی دیگر از مشکلاتی که برای مصرف کنندگان آبگرمکن به وجود می آید نرسیدن فشار آب کافی به طبقات بالای ساختمان می باشد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.

اگر پکیج شما دچار ایرادی شده که آب پکیج به صورت مداوم سرد و گرم میشود میتوانید از همکاران ما برای تعمیر پکیج کمک بگیرید.

[wporg title=”تعمیر پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7//”]برای تعمیر پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان
علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

برای پیدا کردن علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد در این قسمت قصد داریم تعدادی از این تعداد دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری را برای شما توضیح دهیم.

مهمترین دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری میتواند این مورد باشد که امکان دارد شعله آبگرمکن بوتان شما کم باشد که در این صورت آب گرم با فشار کم به وجود لوله های ساختمان شما وارد می شوند ولی چون شعله آبگرمکن بوتان کم است باعث سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان می شود.

یکی دیگر از دلایلی که می توان به عنوان علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان در نظر گرفت نیاز آبگرمکن به اسید شویی است. گاهی آبگرمکن بوتان در طی زمان جرم گرفته و کارهای لازم را که در گذشته داشته دیگر ندارد. اگر مدت زیادی است که از آبگرمکن دیواری بوتان استفاده می کنید و هنوز برای سرویس آن اقدام نکرده اید امکان دارد علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان شما جرم گرفتن آن باشد که شما می توانید با جرم گیری به موقع از گرم شدن آب پکیج بوتان جلوگیری کنید.

یکی از راه هایی که می توان برای رها شدن از شر جرم های پکیج بوتان استفاده کرد اسیدشویی است که شما با اسید شویی آبگرمکن بوتان می توانید از سرد و گرم شدن آب آبگرمکن جلوگیری کنید.

همچنین استفاده از جوهر نمک برای تمیز کردن قسمت داخلی آبگرمکن و لوله های آب گرم و سرد می تواند به تمیز شدن آبگرمکن بوتان و خلاص شدن شر رسوب ها و جرم ها بسیار کمک کند.

یکی از علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان کم بودن شعله آبگرمکن می باشد. معمولا به همراه این مشکل فشار آب افت پیدا می‌کند و برای حل این مشکل شما باید شعله آبگرمکن خود را تنظیم کنید و به دنبال راه حل برای افت فشار آب گرم پکیج بگردید که ما به طور کامل آن را در مقاله افت فشار آب پکیج توضیح داده ایم.

برای جرم گیری آبگرمکن دیواری می توانید از اسید شویی استفاده کنید و همچنین جوهرنمک نیز می تواند برای رسوب زدایی پکیج گزینه مناسبی باشد.

[wporg title=”09129529351″ link=”tel:09129529351″]برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.[/wporg]​

دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری

آبگرمکن دیواری به دلایل متعددی میتواند سرد و گرم شود. در ادامه به بررسی برخی علل و دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری اشاره خواهیم کرد:

  1. قطع برق: اگر تغذیه برق به آبگرمکن قطع گردد، دستگاه توانایی لازم جهت گرم کردن آب را نخواهد داشت و به تدریج سرد خواهد شد که این میتواند مهمترین دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری باشد.
  2. مشکل در ترموستات: ترموستات در آبگرمکن مسئول کنترل دما میباشد، در صورتی که این قطعه خراب شود یا تنظیمات آن تغییری داشته باشد، دمای آب ممکن است سرد یا گرم شود.
  3. نشتی پکیج: اگر در سیستم آبگرمکن یا لوله های آب نشتی وجود داشته باشد، ممکن است آب گرم از سیستم خارج شود و باتوجه به نیاز افراد برای داشتن آب گرم دستگاه نتواند آب گرم مورد نیاز را تامین کند و آب مصرفی سرد شود.
  4. ایراد در تنظیمات پکیج: تنظیمات اشتباهی توسط افراد میتواند دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری باشد. مثلاً تنظیم دمای آب بیش از حد بالا یا پایین علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری میباشد.
  5. عدم تعویض فیلتر: در بعضی مدل های آبگرمکن، فیلترهای آبی وجود دارند که باید به طور منظم تعویض گردند. عدم تعویض فیلتر می‌تواند منجر به کاهش عمر آبگرمکن و سرد شدن آب شود و میتوان این مورد را در علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بررسی نمود.

برای حل مشکل سرد یا گرم شدن آب در آبگرمکن دیواری بوتان، ابتدا باید دقیق ترین علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری را متوجه شوید. در بسیاری از موارد، نیاز به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین آبگرمکن دارید تا مشکل را برطرف کند. شما میتوانید برای یافتن علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری و همچنین رفع دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری باهمکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی
علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی

علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که یکی از مهمترین و رایج ترین دلایل جمع شدن رسوب در لوله آب سرد و گرم آبگرمکن بوتان است.

معمولاً رسوبات آبگرمکن در قسمت سردوش حمام جمع می‌شود و مردم از این مشکل بسیار گله می کنند که علت سرد شدن آبگرمکن دیواری نیز میباشد.

گاهی امکان دارد شمعک آبگرمکن مخزنی خاموش شده باشد و این علت گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی شما باشد. در این زمان شما میتوانید از راهکار های مقاله علت خاموش شدن آبگرمکن دیواری و مخزنی علت را جویا شده و برطرف کنید.

در این زمان ابتدا شما باید شمعک آبگرمکن را چک کنید زیرا گاهی امکان دارد به دلیل افت فشار گاز شمعک خاموش شده باشد.

اگر مشکل از شمعک آبگرمکن مخزن این بود در این صورت شما می‌توانید برای تعمیر قطعه واشر دیافراگم یا تعویض دیافراگم آبگرمکن دیواری بوتان اقدام کنید.

یکی از مهمترین مشکلاتی که مشتریان ما با آن مواجه هستند رسوبات جمع شده در لوله آب سرد و گرم آبگرمکن بوتان است که میتوان این مورد را در علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان b3115 نیز بررسی کرد.

ما برای حل این مشکل با یک رسوب زدایی ساده و تخصصی این مشکل را برطرف می‌کنیم و شما می توانید بعد از آن از آب گرم آبگرمکن مخزنی خود استفاده کنید.

در مورد علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری و مخزنی نیز میتوان گفت اگر بخش‌های داخلی آبگرمکن مانند المنت‌ها یا ترموکوپل‌ها خراب شوند یا قطعی داشته باشند، آبگرمکن نمی‌تواند آب را به درستی گرم کند

گاهی علت سرد شدن آبگرمکن دیواری و مخزنی نیز میتواند انسداد در مخزن یا لوله های آبگرمکن میتواند باعث محدود شدن جریان آب و کاهش کارایی گرم کردن آب شود.

دیگر علت سرد گرم شدن آبگرمکن دیواری و مخزنی خرابی ترموستات است. ترموستات در آبگرمکن وظیفه کنترل دمای آب را برعهده دارد. اگر ترموستات خراب شده باشد یا تنظیمات آن اشتباه باشد، آبگرمکن ممکن است به درستی عمل نکند.

[wporg title=”سرویس پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]برای سرویس پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت شعله کم پکیج دیواری بوتان

علت شعله های که پکیج دیواری بوتان می‌توانند به دلیل عملکرد نادرست مشعل آبگرمکن باشد. نحوه کار مشعل آبگرمکن بوتان به این صورت است که گاز وارد یک قسمتی شیپوری مانند در مشعل میشود.در این مرحله یک مکش زیاد در قسمت دهانه شیپور تولید می‌شود که این مکش باعث می شود هوا به داخل قسمت شیپور مانند مشعل آبگرمکن دیواری بوتان کشیده شود. این نیرو باعث می شود که هوا به داخل آبگرمکن کشیده شود . در این زمان هوا و گاز با یکدیگر مخلوط شده و برای احتراق سوخت را تولید می کنند. اگر در زمان احتراق مسیر گاز مسدود شده باشد در این حالت شعله آبگرمکن کم شده و باعث گرم نشدن آب آبگرمکن می‌شود.

[wporg title=”09129529351″ link=”tel:09129529351″]برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.[/wporg]​

علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان
علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان

بسیاری از مشتریان ما علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را از ما می پرسند و این مشکل بسیار برای آنها پیش آمده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.

امروزه یکی از نیازهای اساسی در هر خانه و محله کاری وجود یک آبگرمکن یا پکیج بوتان است.در صورت مشکل در آبگرمکن بوتان ابتدا باید علت مشکل متوجه شوید مثلا علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان چیست؟یا برای مثال چرا آب آبگرمکن بوتان سرد میشود؟

یکی از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان b3118 در نظر گرفت و جمع شدن رسوبات در مسیر لوله آب گرم و سرده آبگرمکن بوتان است. برای حل این مشکل شما می‌توانید آبگرمکن بوتان خود را رسوب زدایی کنید.

برای رسوب زدایی آبگرمکن دیواری بوتان می توانید از خدمات همکاران ما در تهران سرویس کار بهره مند شوید.کافیست با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و کار تعمیر پکیج بوتان شما را انجام دهند.

یکی دیگر از دلایلی که می توان به عنوان علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان b3118 برشمرد اشکال در لوله کشی آبگرمکن باشد. برای اینکه بتوانید این مشکل علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان b3115 را حل کنید شما نیاز به یک لوله کش متخصص و ماهر خواهید داشت.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

از دیگر دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن بوتان نصب غیر استاندارد دودکش و یا استفاده از دودکش غیر استاندارد است.در صورتی که از دودکش های غیر استاندارد برای پکیج بوتان خود استفاده می کنید این مشکل به احتمال زیاد برای شما پیش خواهد آمد پس بهتر است دودکش آبگرمکن بوتان خود را تغییر دهید.

علت گرم نشدن آب آبگرمکن برقی

آبگرمکن های برقی از اجزایی مانند لامپ خبر ، ترمینال چینی ، المنت و خانواده و همچنین سیم های مربوط به ترموستات گازی ساخته شده است.

در ساخت آبگرمکن برقی در قسمت بدنه ورقه هایی از جنس فلز تعبیه شده است و بر روی بدنه قسمت هایی برای لوله های ورود و خروج آب در نظر گرفته شده است که برای تخلیه آب ساخته شدند.

یکی از دلایل گرم شدن آب آبگرمکن برقی وجود جرم بر روی المنت دستگاه می باشد.

برای حل این مشکل باید آبگرمکن خود را جرم گیری کنید که اولین مرحله در انجام این کار قطع برق دستگاه می باشد.

شما باید ابتدا ورودی آب را ببندید و سپس شیر تخلیه را باز کنید تا آبی که داخل مخزن آبگرمکن وجود دارد به طور کامل تخلیه شود.

اگر آبگرمکن شما شیر تخلیه نداشت می‌توانید المنت را باز کرده تا آبی که داخل مخزن وجود دارد تخلیه گردد.

پس از آن که آب مخزن تخلیه شد قطعه المنت را از آبگرمکن خارج کرده و با استفاده از یک سوهان آن را پاک کنید.

اگر رسوب های سختی روی المنت وجود داشته باشد می توانید با استفاده از جوهر نمک برای رسوب زدایی اقدام کنید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان

معمولاً وقتی پکیج دیواری بوتان شما خراب می‌شود و کارایی اول را ندارد اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که علت گرم و سرد شدن آب پکیج دیواری بوتان چیست و چگونه می توانم این مشکل را حل کنم؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم علت سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان را برای شما توضیح دهیم.یکی از دلایلی که باعث سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری بوتان میشود خرابی قطعات آبگرمکن یا پکیج بوتان است.

در این زمان ممکن است اشکال از ترموکوپل و یا قطعات داخلی آبگرمکن باشد. شما برای حل این مشکل نیاز به یک تعمیرکار پکیج با تجربه و متخصص خواهید داشت و علت گرم نشدن آب آبگرمکن بوتان را تشخیص دهد و بتوانند با دانش کافی و مهارت قطعه را تعویض و یا تعمیر کند.

ممکن است علت گرم نشدن اب ابگرمکن بوتان ایراد در قطعات داخلی پکیج‌بوتان مانند شیر پروانه و یا صافی شمعک و مهره ترموکوپل خراب شده باشد که عیب یابی هریک از این قطعات کار یک تعمیرکار با تجربه و متخصص برای یافتن علت گرم نکردن آبگرمکن دیواری است.

نشت آب دلیل سرد و گرم شدن آبگرمکن
نشت آب دلیل سرد و گرم شدن آبگرمکن

نشت آب دلیل سرد و گرم شدن آبگرمکن

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم به آن بی توجهی می کنند نشتی آب آب گرمکن می‌باشد که باعث گرم نشدن آب آبگرمکن می گردد.

در صورتی که آبگرمکن نشتی داشته باشد جلوی گرم شدن آب را می‌گیرد. دلیل این امر آن است که مبدل حرارتی جز قسمت های اصلی آبگرمکن می باشد و به وسیله لوله های سیال حرارتی شروع به کار می کند.

در صورتی که این لوله ها دچار نشتی آب گردند باعث گرم شدن آب آبگرمکن می شوند.

برای رفع این مشکل علت گرم نکردن آبگرمکن دیواری باید واشر ها و مهره هایی که در قسمت اتصالات آبگرمکن قرار دارند را بررسی کرده و مطمئن شوید که آنها خراب نیستند.

در صورتیکه واشرها فرسوده شده باشند شما باید آنها را تعویض کنید و مشکل گرم نشدن آب آبگرمکن را برطرف نمایید.

برای رفع نشتی آب پکیج میتوانید با استفاده از راهکار های مقاله ما برای رفع سریع مشکل اقدام کنید و یا با کارشناسان تهران سرویس کار تماس بگیرید تا به سرعت به محل شما اعزام شده و مشکل پکیج تان را رفع کنند.

وظیفه شمعک در گرمای آب آبگرمکن

یکی از قطعات اصلی در آبگرمکن که وظیفه اصلی گرم نگهداشتن آب را بر عهده دارد شمعک می باشد.

در صورتی که این قطعه خراب شده و خاموش شود دمای خود را از دست داده و باعث سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان می گردد.

برای رفع این مشکل علت گرم نکردن آبگرمکن دیواری شما باید پیچ شمعک را تنظیم کنید و مطمئن شوید که ترموکوپل سالم باشد.

برای بررسی ترموکوپل مطمئن شوید که تمام پیچ ها و اتصالات این قطعه محکم باشند و از سالم بودن شیر مغناطیسی نیز اطمینان حاصل کنید.

یکی از دلایل مهم گرم نشدن آب آبگرمکن گرفتگی شیر پروانه ای و قطعه ساخته شمعک و خراب شدن مجرای نازل شمعک می باشد.

اگر در خراب شدن این قطعات شک دارید دیر روشن شدن شمعک نشانه خرابی در این قطعات می باشد.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

خرابی مشعل در گرم کردن آب

اگر همه راه هایی که در این مقاله برای شما پیامک شده را امتحان کردید و مشکل گرم نشدن آب آبگرمکن برطرف شد باید عملکرد مشعل را بررسی نمایید.

کارکرد صحیح مشعل سبب می شود که دمای آب یکنواخت نگه داشته شود و در صورتی که با مشکل مواجه باشد در گرم شدن آب آبگرمکن اختلال ایجاد می گردد.

اگر مشعل آبگرمکن شما خاموش می شود احتمالاً برد پکیج خراب است و باید برای عیب یابی برد اقدام کنید. (برای تعمیر پرد پکیج و عیب یابی آن میتوانید از مقاله ما در این راستا بسیار کمک بگیرید)

برای آنکه از مشکل مشعل مطمئن شوید می‌توانید درجه ترموستات آبگرمکن را افزایش دهید.

در صورتی که شعله آبگرمکن زیاد شد برای مدت یک ساعت اجازه دهید بر روی همان درجه باقی بماند.

در صورتی که تغییری در دمای آب ایجاد نشد و آب همچنان سرد بود چراغ پیلوت را بررسی نمایید و اطمینان حاصل کنید که پیلوت خاموش نشده است.

درصورتی که چراغ پیلوت خاموش بود با استفاده از راهکار یک تعمیر کار متخصص آن را مجدد روشن نمایید و اگر همچنان چراغ پیلوت روشن شد احتمالاً در قسمت خروجی آن رسوب وجود داشته باشد‌ و علت شعله کم گرفتگی خروجی باشد.

 هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان

گاهی امکان دارد علت سرد و گرم شدن آبگرمکن دیواری بوتان به خاطر وجود هوا در آسمان رادیاتور آبگرمکن باشد و این هوا مانع گرم شدن آب آبگرمکن بوتان شود.

در این زمان شما نیاز به هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان خواهید داشت.برای هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان روش های مختلفی وجود دارد که کارشناسان تهران سرویس کار با جدیدترین روش های روز دنیا اقدام به هواگیری آبگرمکن دیواری بوتان می کند و دیگر لازم نیست برای هواگیری آبگرمکن خود نگران باشید.

همچنین میتوانید برای هواگیری پکیج مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و با استفاده از فیلم های آموزش ما با آگاهی بیشتر خودتان برای این منظور اقدام کنید.

پیچ تنظیم شعله آبگرمکن دیواری بوتان

برای آنکه بتوانید شعله آبگرمکن را تنظیم کنید باید پیچ تنظیم شمعک آبگرمکن را که در قسمت زیر آن قراردارد را پیدا کنید. به این نکته دقت داشته باشید که شمعک آبگرمکن باید به طور مداوم روشن باشد و دقت داشته باشید که شعله آبگرمکن بیش از حد زیاد نشود.

علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده

در قسمت‌های بالا علت گرم نشدن انواع آبگرمکن را برای شما توضیح دادیم و در این قسمت قصد داریم به علت گرم شدن آبگرمکن ایستاده را بیان کنیم.

دلایلی که برای گرم نشدن آب آبگرمکن مخزنی و دیواری و یا شد می‌تواند برای آبگرمکن ایستاده نیز صادق باشد.

مهمترین دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن رسوبی است که در پکیج بوتان و آبگرمکن جمع شده است و باعث شده که حرارت آب به قسمت اصلی نرسد.

رسوب گرفتن مبدل ایا رادیاتور پکیج بوتان باعث مشکل گرد شدن آبگرمکن ایستاده می شود و شما باید قسمت ورودی و خروجی آب قسمت رادیاتور پکیج بوتان را رسوب زدایی کنید.

برای رسوب زدایی پکیج میتوانید از یک تعمیر کار متخصص کمک بگیرید و یا با استفاده از نکات مقاله رسوب زدایی پکیج خودتان رسوب گیری را انجام دهید.

[wporg title=”09129529351″ link=”tel:09129529351″]برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.[/wporg]​

گاهی امکان دارد هوا در قسمت رادیو طرح آبگرمکن ایستاده گازی وجود داشته باشد که در این زمان باید رادیاتور پکیج بوتان خود را هواگیری کنید.

اگر شما نیاز به تعمیر پکیج بوتان دارید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته اقدام به تعمیر پکیج بوتان نمایید.

گاهی امکان دارد علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده گازی به دلیل شعله کم آبگرمکن باشد که شما می توانید با یک بررسی ساده این موضوع را تشخیص دهید.همچنین گاهی تنظیم نبودن شیر ورودی گاز پکیج بوتان می تواند علت گرم نشدن آبگرمکن ایستاده باشد.

در صورتی که ابگرمکن شما خراب شده و یا کارایی اولیه را ندارد می توانید با کارشناسان ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریعترین زمان اقدام به تعمیر پکیج در محل شما نمایند.

خبر خوب اینکه کارشناسان تهران سرویس کار با روش‌های جدید و نوین اقدام به تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج ایساتیس و تعمیر پکیج بوتان می‌کنند.

علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری
علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری

علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری

علت های سرد شدن آب در آبگرمکن دیواری ممکن است متنوع باشد. در ادامه به برخی از عوامل و علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری اشاره خواهیم کرد.

از مهمترین علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری کم بودن شعله آبگرمکن دیواری میباشد. گاهی نیز ممکن است علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری وجود رسوب در مبدل ها باشد. در این حالت براسی رفع علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری میتواند سری دوش و شیر آب را بررسی کنید و اقدام به رفع رسوبات کنید.

با انجام رسوب گیری سری آب میتوانید این انتظار را داشته باشید که گرم نشدن اب ابگرمکن دیواری بوتان رفع گردد و دمای آب در حالت متعادل باقی بماند.

برای تشخیص دقیق علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان، بهتر است یک تکنسین تخصصی آبگرمکن را برای بررسی و تعمیر به محل فراخوانی کنید. آنها می‌توانند مشکل را تشخیص دهند و تعمیرات لازم را انجام دهند.

گاهی نیز سرد و گرم شدن آب آبگرمکن بوتان میتواند دلیل بر ایراد در لوله های آبگرمکن باشد. در این زمان برای رفع سرد و گرم شدن آب آبگرمکن بوتان باید از یک فرد متخصص کمک گرفت.

اگر سوالی در مورد علت سرد شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد

علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد میتواند ایراد در شیر گاز و یا افت میزان گازی که از آبگرکن خارج میشود باشد. گاهی نیز ممکن است آبگرمکن به صورت انفجاری روشن شود و گاز زیادی در اطراف آبگرمکن پخش شود. همچنین گاهی ممکن است علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد جرقه ضعیف در زمان استفاده از شیر برقی باشد.

دیگر علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد را میتوان در مواردی همچون نصب اشتباه، ایراد در اتصالات، وجود هوا در لوله ها و ایراد در سوپاپ و اورینگ ها جستجو کرد.

علت کم و زیاد شدن شعله آبگرمکن دیواری بوتان

همان طور که گفته شد سرد و گرم شدن آب آبگرمکن بوتان میتواند دلایل زیادی داشته باشد که اصلی ترین علت بروز سرد و گرم شدن آب آبگرمکن بوتان و علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد، کم و زیاد کردن آبگرمکن دیواری میباشد.

علت کم و زیاد شدن شعله آبگرمکن دیواری بوتان میتواند کم بودن فشار آبگرمکن، باز بودن شیر پروانه ای، وجود آلودگی در شمعک، ایراد در کارکرد دودکش، خرابی شیر تنظیم فشار آبگرمکن و وجود گرد و غبار و آلودگی در مشعل باشد.

برای رفع علت کم و زیاد شدن شعله آبگرمکن دیواری بوتان میتوانید آبگرمکن را خاموش کنید و اجازه دهید تا دمای آبگرمکن کاهش یابد و به دمای عادی برسد.

همچنین میتوانید برای رفع علت کم و زیاد شدن شعله آبگرمکن دیواری بوتان واشر رگلاتور را چرب کنید و یا در صورت خرابی آن را تعویض نمایید. همچنین میتوانید در صورتی که ایرادی در اتصالات وجود داشت اقدام به تست نشتی اتصالات با صابون کنید.

شما میتوانید با استفاده از این راهکار ها علت گرم نشدن آب آبگرمکن دیواری بوتان b3118 را بیابید و برای رفع این مشکل اقدام کنید.

علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری

گاهی ممکن است آبگرمکن دمای آب را به شدت افزایش دهد که در این زمان باید به دنبال علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری بود.

علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد. شما میتوانید برای یافتن علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری از همکاران ما کمک بگیرید تا با استفاده از ابزارآلات پیشرفته به سرعت برای عیب یابی و رفع نوسان درجه حرارت آبگرمکن دیواری اقدام کنند.

  • فشار آب ورودی علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری
  • رسوب زدگی مبدل آبگرمکن علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری
  • فاصله زیاد آبگرمکن تا حمام علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری
  • خراب بودن سنسور تشخیص دمای آبگرمکن علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری
  • نوسان فشار گاز ورودی علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری
  • مشکل در لوله کشی علت داغ شدن بیش از حد ابگرمکن دیواری

سوالات متداول

علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان چیست؟

دلایل مختلفی را میتوان در دلیل سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری و مخزنی بررسی کرد که در این مقاله تمام دلایل را به تفکیک نوع آبگرمکن توضیح داده ایم.

علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد چیست؟

علت روشن شدن آبگرمکن با آب سرد میتواند ایراد در شیر گاز و کم بودن میزان گاز موجود برای فرآیند گرم کردن آب دستگاه و جرقه ضعیف برای شروع فرایند در نظر گرفت. سایر دلایل در مقاله بررسی شده اند.

[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/repairing-1.jpg”]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج