رفع خطای پکیج لورچ |راهکار برطرف کردن خطای پکیج لورچ

رفع خطای پکیج لورچ |راهکار برطرف کردن خطای پکیج لورچ | رفع ارور پکیج لورچ

فهرست مطالب

پکیج لورچ از جمله برندهای ایرانی می‌باشد که در چندین سال اخیر در بازار ایران توانسته جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. شرکت صنعتی لورچ در زمینه تولید محصولاتی مانند پکیج لورچ و آبگرمکن های دیواری توانسته بسیار قوی عمل کند و محصولات با کیفیت لورچ در بازارهای سراسر ایران توانسته جایگاه خوبی داشته باشد.خطاهای پکیچ لورچ متنوع بوده که هر کدام از آنها با حروف و شماره های منحصر به فرد مشخص می شوند. برای رفع ارور پکیج لورچ شما باید معنی این علائم و حروف را بدانید تا به راحتی بتوانید برای عیب یابی و برطرف کردن خطای پکیج لورچ اقدام کنید.در این مقاله تعدادی از مهمترین ارور های رایج پکیج لورچ را برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید مشکل پکیج تان را حل کنید. اگر با راهکارهای این مقاله موفق به رفع مشکل پکیج نشدید می توانید برای تعمیر پکیج با ارزانترین قیمت با کارشناسان تهران سرویسکار تماس بگیرید.

[wporg title=”09129529351″ link=”tel:09129529351″]برای دریافت خدمات تعمیر و نصب و سرویس پکیج تماس بگیرید.[/wporg]​

رفع خطای پکیج لورچ -راهکار برطرف کردن خطای پکیج لورچرفع خطای پکیج لورچ

برای رفع خطای پکیج لورچ شما باید با علائمی که به عنوان خطا در صفحه نمایشگر نشان داده می شود آشنایی پیدا کنید تا به راحتی بتوانید برای رفع این خطا ها اقدام کنید.بعضی از ارورهای پکیج لورچ جدی بوده و باید نسبت به برطرف کردن خطاها بسیار سریع اقدام کنید زیرا هرگونه بی توجهی و سهل انگاری می‌تواند خطرات جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد.

در این قسمت ما فیلم رفع خطای پکیج لورچ را برای شما قرار داده ایم و پاره ای از ارور های پکیج لورچ را برای شما توضیح داده ایم. در صورتی که ارور پکیج لورچ شما جز ان خطاها نبود میتوانید در ادامه مقاله برای رفع ارور های پکیج لورچ اقدام کنید.

کد خطا E0

زمانی که با کد خطای E0 پکیج لورچ مواجه شدید باید بدانید که اشکالی در ترموستات پکیج رخ داده است. متاسفانه رفع مشکل ترموستات پکیج ها باید توسط افراد حرفه‌ای و تعمیرکار پکیج انجام شود و خودتان نمی توانید برای این کار اقدام کنید.

کد خطا E1

زمانی که با کد خطای E1 پکیج لورچ مواجه شدید باید بدانید که در فرایند جرقه زدن به اشتعال پنکه خللی ایجاد شده که در این لحظه باید دکمه c را فشار دهید. با فشار دادن این دکمه باید کد خطای شما برطرف شود اما اگر همچنان با این کد خطا مواجه شدید می توانید از کارشناسان تهران سرویس کار کمک بگیرید.

رفع ارور E2 پکیج لورچ

در زمان مواجهه با این ارور باید بدانید که در قسمت سوئیچ فشار هوای پکیج اختلالی رخ داده است و رفع این ارور باید توسط یک تعمیر کار انجام شود.

برای رفع کد خطا پکیج شاپه میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

رفع ارور E3 پکیج لورچ

زمانی که با خطای E3 مواجه شدید باید بدانید که اختلالی در سنسور پکیج شما رخ داده است. برای رفع ارور باید دکمه c در پکیج را فشار دهید . با فشردن این کلید ارور برطرف می‌شود.

بسیاری از ارور های پکیج لورچ شبیه به پکیج آلزان است. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله رفع کد خطای پکیج آلزان را مطالعه بفرمایید.

رفع خطای پکیج لورچرفع ارور E4 پکیج لورچ

در زمان بروز ارور E4 مشکلی در ترمیستور رخدادها و باعث کاهش قدرت پکیج شده و به همین دلیل آب مصرفی به خوبی گرم می شود.

رفع ارورE5 پکیج لورچ

زمان این خطا رخ می‌دهد که مدلاتور شیر گاز پکیج خراب شده باشد و اختلالی در شعله پکیج رخ داده باشد. در زمان بروز این ارور شعله پکیج کم میشود و شما باید برای رفع اشکالات مدلاتور شیر گاز اقدام کنید.

رفع ارور E6 پکیج لورچ

این ارور زمانی رخ می دهد که سنسور موجود در پکیج دمای بیش از ۹۰ درجه را نمایش دهد.در زمان بروز این ارور پکیج به صورت موقتی خاموش شده ولی آبگرم در دسترس قرار دارد. با خاموش شدن پکیج باید مدتی صبر کرده تا دمای آب مجدداً به ۶۰ درجه برسد.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایران رادیاتور” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/”]برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]

رفع ارور E7 پکیج لورچ

این ارور در زمان اختلال در کارکرد سوئیچ فشار هوای پکیج میدهد و در زمان بروز این ارار پکیج به صورت خودکار قفل خواهد شد.

رفع ارور E8 پکیج لورچ

این ارور در زمان کاهش فشار آب پکیج رخ می دهد که در زمان بروز این ارور پکیج قفل خواهد شد. در زمان بروز ارور E8 لوله ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که نشتی در آنها وجود ندارد.در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله افت فشار آب گرم پکیج را مطالعه کنید تا مشکل را به سرعت برطرف کنید.

اقدام بعدی شما باید بررسی فشار آب پکیج باشد و مطمئن شوید که فشار آب کمتر از حد مجاز نباشد. پس از اطمینان اگر مشکلی در این دو مورد نبود می توانید برای هواگیری پکیج پکیج اقدام کنید تا ارور شما به طور کامل برطرف شود.

رفع ارور E8 پکیج لورچرفع ارور E9 پکیج لورچ

این ارور در زمان افزایش بیش از حد فشار پکیج رخ می دهد. زمانی که دمای پکیج به بیش از ۱۰۰ در جه سانتی گراد می رسد این ارور ظاهر میشود. با مواجه شدن با این ارور پکیج قفل خواهد شد. برای رفع این ارور باید کلید C را فشار دهید. از دیگر راه های رفع ارور E9 پکیج لورچ تعویض سنسور دما در پکیج و سنسور حد می باشد.

رفع ارور E10 پکیج لورچ

زمانی که فشار پکیج به بیش از حد مجاز میرسد این ارور ظاهر میشود و پکیج قفل میشود.برای رفع ارور E10 پکیج لورچ مطمئن شوید که شیرپرکن پکیج بسته باشد. هواگیری پکیج به رفع ارور کمک زیادی میکند. در صورت رفع نشدن ارور سیم کشی های مربوط به پکیج را برررسی کنید.

ارور های پکیج لورچ با تعدادی از ارور های پکیج بوتتان مشترک است. پیشنهاد میکنیم اگر ارور مورد نظر تان را در این صفحه پیدا نکردید به مقاله رفع ارور پکیج بوتان ما یک سر بزنید.

رفع ارور E12 پکیج لورچ

پکیج عملکرد صحیحی نخواهد داشت. برای رفع این ارور پکیج لورچ باید پکیج را خاموش کنید و یا ریست کردن پکیج میتواند به رفع ارور کمک کند. در صورت ادامه داشتن این ارور برای رفع ارور از یک متخصص کمک بگیرید.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع ارور E13 پکیج لورچ

این ارور برای مشکلات نرم افزاری پکیج رخ میدهد. با این ارور پکیج قفل خواهد شد که برای رفع این ارور باید دکمه c پکیج را فشار دهید. در صورت برطرف نشدن برد پکیج باید تعویض گردد.

اگر در این صفحه اروری از قلم افتاده است میتوانید در مقاله رفع خطای پکیج ایران رادیاتور تمام ارور های پکیج ایران رادیاتور را مشاهده و بدون نیاز به تعمیرکار خودتان مشکل پکیج را برطرف کنید.

رفع ارور E15 پکیج لورچ

در صورتی که دودکش پکیج مسدود شده باشد این ارور به صورت موقتی برای شما نمایش داده میشود. همچنین اگر پرشرسوییچ در زمان کمتر از صد و بیست ثانیه پر شود با این ارور رو به رو خواهید شد. برای رفع ارور مسیر دود کش پکیج را بررسی کرده و یا با تعمیر کار پکیج تماس بگیرید.

رفع ارور E16 پکیج لورچ

در صورتی که در برد اکترونیکی پکیج خطایی رخ دهد با این ارور مواجه خواهید شد.برای رفع ارور E16 نیاز به تعویض برد پکیج خواهید داشت. در این راستا میتوانید قیمت برد پکیج را در مقاله ما بخوانید و با آگاهی کامل برای خرید برد اقدام کنید.

رفع ارور E23 پکیج لورچ

در زمانی که در ترموستات بیرونی پکیج مشکلی پیش بیاید ارور E23 ظاهر میشود. برای حل مشکل باید سنسور بیرونی پکیج را چک کنید و مطمئن شوید به درستی کار میکند.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع ارور E25 پکیج لورچ

وقتی دمای آب پکیج کاهش چشمگیری خواهد داشت و به کمتر از ۱٫۵ درجه خواهد رسید. اگر دمای پکیج به ۳ درجه برسد این ارور برطرف خواهد شد.

رفع ارور E26 پکیج لورچ

با این خطا متوجه خواهید شد که خطای الکترونیکی در شیر برق پکیج رخ داده است که پکیج قفل خواهد شد. برای رفع ارور E26 پکیج لورچ باید دکمه C را فشار دهید و با ادامه داشتن شیر برق گاز پکیج را خاموش کنید.

رفع ارور E28 پکیج لورچ

این ارور نشان دهنده این است که در سنسور گرماسنج پکیج اشکالی رخ داده است. در صورت تکرار ارور E28 سنسور های آب بهداشتی را بررسی کنید و مطئن شوید به درستی کار میکند. اگر مشکل از این سنسور باشد شما نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

اگر با وجود خرابی های پکیج لورچ به فکر خرید یک پکیج جدید هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله پکیج لورچ بهتر است یا بوتان را مطالعه کنید.

رفع ارور E31 پکیج لورچ

اگر در ترموستات و تنظیمات مربوط به آن اشکالی پیش بیاید این ارور ظاهر خواهد شد و پکیج لاک یا قفل میشود. برای رفع ارور E31 پکیج لورچ باید ترموستات توسط یک تعمیرکار پکیج مورد بررسی قرار گیرد.

رفع ارور E40 پکیج لورچ

این ارور نشان دهنده خرابی و اشکال در قسمت مدار سیستم گرمایش پکیج است.

رفع ارور E77 پکیج لورچ

در زمان مواجه با این ارور شعله پکیج کم میشود و این نشان دهنده اشکال در تنظیمات مربوط به پارامتر های ترموستات مخزن میباشد.

رفع ارور E99 پکیج لورچ

این ارور نشان دهنده اشکال در نظیمات مربوط به پارامتر های پکیج میباشد که باعث لاک شدن یا قفل شدن پکیج میشود.

برای رفع کد خطای پکیج مرکوری با راهکار های ما در عرض ۵ دقیقه مشکل پکیج تان را رفع کنید.

کد خطا پکیج لورج هرما

در زمانی که با کد خطا پکیج لورچ مدل هرما مواجه شدید نیاز است که پکیج را ریست کنید تا کد خطا در صفحه نمایشگر نشان داده نشود. با ریست کردن پکیج لورچ کد خطا نمایش داده نمیشود و مجددا بعد از برطرف شدن عیب ، پکیج بازیابی خواهد شد.

کد خطا پکیج لورج هرمارفع کد خطا E01 پکیج لورچ هرما

این ارور نشان میدهد که شعله در پکیج تشکیل نشده است.برای رفع ارور E01 باد دکمه ریست پکیج لورچ را فشار دهید. در صورت ادامه داشتن ارور نیاز است که پرشرسوییچ هوا و همچنین پرشرسوییچ دود تعویض گردد.

رفع کد خطا E02 پکیج لورچ هرما

این ارور نشان دهنده خرابی در قطعه سوییچ فشار هوا میباشد. برای رفع ارور باید این قطعه تعویض شود.

رفع کد خطا E03 پکیج لورچ هرما

در این ارور سنسور دمای پکیج خراب شده است و نیاز است این سنسور توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

رفع کد خطا E06 پکیج لورچ هرما

این ارور نشان میدهد که دمای پکیج بالا تر از ۹۰ درجه سانتی گراد است. در زمان بروز این ارور پکیج به صورت اتومات خاموش خواهد شد ولی اگر خاموش نشد باید سنسور دمای گرمایش پکیج لورچ مورد بررسی قرار گیرد.

رفع کد خطا E08 پکیج لورچ هرما

اگر فشار هوا پکیج لورچ بیش از حد کم شود این ارور ظاهر میگردد. برای رفع کد خطا E08 پکیج لورچ هرما باید نشتی پکیج مورد بررسی قرار گیرد. اگر مشکل برطرف نشد شیر پر کن پکیج را ببندید و در صورت برطرف نشدن نسبت به هواگیری پکیج اقدام کنید.

شما میتوانید در مقاله رفع ارور پکیج ایساتیس سایر ارور های مشترک پکیج لورچ و ایساتیس را که ممکن است در این صفحه از قلم افتاده شده باشد را مطالعه فرمایید.

رفع کد خطا E31پکیج لورچ هرما

این خطا نشان میدهد که توان الکترونیکی پکیج لوچ کاهش داشته است. باید ولناژ ورودی پکیج بررسی شود ولی اگر مشکل در شبکه برق باشد این ارور به صورت اتومات برطرف خواهد شد.

ریست پکیج لورچ

یکی از سوالات مشتریان از ما این است که طرز ریست کرن پکیج لورچ چگونه است ؟  یا دکمه ریست پکیج لورچ کجاست ؟ برای پاسخ باید به شما بگوییم در قسمت بالای درجه حرارت شما دکمه ریست را مشاهده خواهید کرد.

شما با فشار دادن این دکمه در بسیاری از موارد میتوانید از شر خطا ها و ارور های پکیج لورچ راحت شوید. ما فیلمی برای ریست کردن پکیج لورچ برای شما قرار داده ایم تا به راحتی با ریست کردن پکیج لورچ آشنا شوید.

دکمه C در پکیج لورچ

یکی از سوالاتی که بیشتر مشتریان ما میپرسند این است که دکمه C پکیج لورچ کجاست؟ این دکمه در مدل های مختلف پکیج لورچ جایگاه های متفاوتی دارد.

به طور کلی میتوان گفت در کنار درجه پکیج و قسمت تنظیم دما شما میتوانید دکمه C پکیج لورچ را که وظیفه کنترل برد الکترونیکی پکیج را برعهده دارد مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. با سلام
    پکیج من لورچ مدل هرما هستش که ارور E02 میزنه که کلمه ریست کنارش علامت میزنه من وقتی دکمه ریست میزنم موقتا ررست میشه ولی دوباره همون ارور ظاهر میشه.
    ممنون میشم مشاوره بدید چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج