پکیج لورچ بهتر است یا بوتان

پکیج لورچ بهتر است یا بوتان

فهرست مطالب

بسیاری از مشتریان ما که قصد خرید پکیج را دارند، بین دوراهی خرید پکیج لورچ و بوتان مردد هستند و بیشترین سوالی که از ما می شود این است که پکیج لورچ بهتر است یا بوتان.

به طور کلی هر دو پکیج تولید کشور ایران بوده و قیمت مناسب تری نسبت به سایر پکیج های خارجی دارند، در این مقاله مقایسه پکیج بوتان و لورچ انجام داده ایم با توجه به تجربیات بیست ساله خود شما را برای خرید بهترین پکیج راهنمایی خواهیم کرد.

در این مقاله شما را کمک خواهیم کرد تا بهترین پکیج را خریداری کنید و برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید بدون آنکه خراب شود.

پکیج لورچ بهتره یا بوتان نی نی سایت
پکیج لورچ بهتره یا بوتان نی نی سایت

پکیج لورچ بهتره یا بوتان نی نی سایت

در این بخش از مقاله پکیج لورچ بهتر است یا بوتان، به بررسی مقایسه ویژگی های این برند ها پرداخته ایم، برند بوتان از جمله برند هایی می باشد که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته رتبه بالایی را در پکیج های ایرانی به خود اختصاص دهد.

این برند شناخته شده تر از برند لورچ است و به همین دلیل بسیاری از مردم برند بوتان را جزو گزینه‌ های انتخابی خود قرار می‌دهند.

البته کیفیت پکیج لورچ در بین سایر پکیج های ایرانی چندان بد نیست، اما در بعضی از شهرها امکان دارد که با کمبود قطعات یدکی پکیج لورچ مواجه شوید.

از نظر قیمت محدوده قیمت پکیج دیواری بوتان از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان بوده و تا حدود ۱۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

مدل های پکیج لورچ کمتر از پکیج بوتان می‌باشد و به همین دلیل شما مدل های کمتری در این برند مشاهده خواهید کرد.

به طور کلی محدوده قیمت پکیج لورچ از ۱۰ میلیون تومان شروع شده و تا حدود ۱۴ میلیون تومان متغیر می باشد.

پکیج لورچ در مدلهای آریا ، آدنا ، آرتمن و هرما تولید می شود که دارای ظرفیت های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۶۰۰۰ می باشند.

مصرف انرژی پکیج لورچ کم بوده و می توان آن را به عنوان یک پکیج سازگار با محیط زیست به شمار آورد.

از نظر گارانتی پکیج لورچ دارای ۲ سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد و پکیج بوتان نیز دارای ۲ سال گارانتی می باشد.

البته باید ذکر کنیم که گارانتی خرید پکیج بستگی به این دارد که حتما از نمایندگی معتبر فروش دستگاه مورد نظر خود را خریداری کرده باشید.

جنس بدنه پکیج‌بوتان از پلاستیک بوده و دارای مقاومت زیادی نسبت به بدنه های برنجی می باشد، بدنه های پلاستیکی کمتر جرم می گیرند و به همین دلیل عمر مفید طولانی تری دارند.

تفاوت در شکل ظاهری پکیج لورچ و بوتان بسیار کم می‌باشد و از این نظر با یکدیگر تفاوتی ندارند، ضمنا پمپ آب پکیج بوتان گرانفوس و ویلو می باشد.

بهترین پکیج از نظر کاربران

در این قسمت از مقاله پکیج لورچ بهتر است یا بوتان ما بهترین پکیج از نظر کاربران را‌ به شما معرفی خواهیم کرد.

بر اساس تجربیات چندین ساله ما نظرات مردم درباره پکیج لورچ بهتر است یا بوتان متفاوت می‌باشد و هر کس با توجه به تجربه خود و کارایی مورد نظرش بهترین پکیج ها معرفی کرده است.

در قسمت زیر می توانید تعدادی از نظرات کاربران را مشاهده نمایید.

  • دو سال پیش پکیج‌بوتان را خریداری کردم ولی صدای پکیج در حین کار کردن بسیار منو اذیت می کرد، تعدادی از تعمیرکاران به من پیشنهاد دادند که پکیج ایران رادیاتور را خریداری کنم ولی متاسفانه این پکیج عملکرد خوبی ندارد، اشتباه من این بود که پکیج ایران رادیاتور را از نمایندگی معتبر خریداری نکردم و به همین دلیل احتمال می دهم که قطعات آن اورجینال نباشد، به نظر من پکیج بوتان مدل ریلو بهتر بود و کارایی بهتری داشت اما حتما پکیج خود را از نمایندگی معتبر خریداری کنید.
  • پکیج لورچ کارایی خوبی دارد اما اگر در شهرستان زندگی می کنید امکان دارد نتوانید قطعات یدکی پکیج لورچ را پیدا کنید، توصیه می کنم قبل از خرید پکیج لورچ از موجود بودن قطعات این دستگاه در شهر خود مطمئن شوید.
  • معمولا چون که پکیج دیواری بوتان برند قدیمی تری است، در شهر های مختلف تعمیرکاران پکیج راحت تر می توانند پکیج بوتان را سرویس و عیب یابی نمایند، به عنوان مثال می توانید در مقاله عیب یابی پکیج بوتان مشاهده نمایید که چقدر راحت می شود پکیج دیواری بوتان را با استفاده از شناسایی کد های خطای آن عیب یابی کرد.
  • سلام من نصاب پکیج هستم طبق تجربیات ۱۰ ساله ام به شما می‌گویم که پکیج های خارجی کیفیت بسیار بالایی دارند و هر چند که باید هزینه زیادی برای خرید پکیج های خارجی پرداخت کنید، اما طول عمر آنها طولانی تر می باشد، اگر می خواهید پکیج ایرانی خریداری کنید و هزینه کمتری بپردازید پیشنهاد من به شما پکیج ایرانی بوتان می باشد، این پکیج در مدل های متنوع تولید شده و شما می توانید متناسب با ابعاد آشپزخانه خود بهترین پکیج را خریداری کنید، یکی از مشکلات مشتریان من این است که بعد از دو سال پکیج ایران رادیاتور خراب شده و نیاز به تعمیرات جدیدی پیدا کرده است.
  • من ۵ سال است که پکیج ایران رادیاتور را برای خانه خریداری کردم، این پکیج جز برندهای پکیج ایرانی می باشد و مصرف آب زیادی دارد، آب زیادی هدر می رود تا پکیج بتواند آب داخل مخزن خود را گرم کند و هزینه مصرف آب بسیار زیاد می شود.
  • سلام به نظر من پکیج خارجی بهتر است که ایرانی بوده و من از پکیج بوش بسیار راضی بودند.
  • من در تهران زندگی می کنم و چندین سال است که پکیج لورچ را برای خانه ام خریداری کرده ام، این پکیج برای من بسیار مناسب بوده و نیاز به تعمیر جدی پیدا نکرده است، قطعات پکیج لورچ بسیار راحت پیدا شده و من از این پکیج خیلی راضی هستم.
  • متاسفانه قیمت پکیج روز به روز در حال افزایش می باشد، من پکیج بوتان مدل پرلا را برای شرکت خریداری کردم، این پکیج کیفیت نسبتا خوبی داشت ولی گاهی در هنگام کار کردن صدای تق تق میداد.
  • یک سال از پکیج ایران رادیاتور را خریدم و در طی این مدت مجبور شدم که چندین بار آن را تعمیر کنم، به نظر من برند ایران رادیاتور در این پکیج های ایرانی کیفیت بسیار پایینی دارد.

پکیج چی بخرم

اگر هنوز با توجه به نظرات کاربران و مطالبی درباره خصوصیات هر کدام از پکیج های لورچ و بوتان و مقایسه پکیج بوتان و لورچ که توضیح داده ایم و بررسی پکیج لورچ بهتر است یا بوتان، نتوانستید تصمیم قطعی در مورد اینکه پکیج چی بخرم بگیرید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین پکیجی که می‌توانید برای محل کار و یا خانه خود خریداری کنید پکیجی است که به راحتی نصب شده و مصرف انرژی کمی داشته باشد.

برای خرید پکیج حتما تعداد طبقات ساختمان خود را در نظر داشته باشید.نکته دیگری که باید در هنگام خرید پکیج به آن دقت کنید برند محصول مورد نظر و گارانتی خرید می باشد.

اگر پکیج خود را از نمایندگی معتبر برند مورد نظر خریداری کنید می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن نیز بهره مند شوید.

طبق تحقیقات تیم تهران سرویس کار پکیج بوتان در میان سایر پکیج های ایرانی کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.

پکیج دیواری بوتان

در بررسی مقایسه پکیج بوتان و لورچ میتوان گفت پکیج دیواری بوتان به عنوان یک سیستم گرمایشی در ساختمان ها استفاده می شود که می تواند آب گرم مورد نیاز شما را در زمان کوتاه فراهم کند.

این دستگاه بدون اشغال فضای زیاد میتواند به صورت مستقل برای واحدهای مسکونی آبگرم مورد نیاز را تأمین نماید.

پکیج بوتان متناسب با نیاز ایرانیان ساخته شده است و شما می توانید این پکیج را متناسب با ابعاد مکان مورد نظر خود را تهیه کنید.

برای افزایش طول عمر پکیج دیواری بوتان باید برای سرویس دوره ای آن برنامه ریزی داشته باشید و هر ۶ ماه یکبار برای سرویس پکیج اقدام کنید.

دقت داشته باشید که با شروع فصل زمستان حتماً برای هواگیری پکیج بوتان اقدام کرده و به این ترتیب کارایی آن را بهبود بخشید.

تمامی مدل های پکیج بوتان دارای گواهینامه استاندارد CE اروپا می باشند و در سطح کشور حدود ۲۰۰۰ تعمیرکار پکیج بوتان یافت می شود.

پکیج بوتان دارای ۲ سال گارانتی بوده و از خدمات نمایندگی های معتبر بوتان نصب رایگان این پکیج می باشد، شرکت تهران سرویسکار نیز به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران و کرج خدمات نصب و راه اندازی، و تعمیرات تخصصی پکیج بوتان را با گارانتی معتبر به تمامی مناطق استان تهران و البرز ارائه می دهد.

پکیج بوتان دارای ظرفیت های مختلفی می باشد، مثلا ظرفیت ۲۴۰۰۰ برای ساختمانی به مساحت ۱۲۰ متر مربع مناسب می باشد.

مزایا و معایب پکیج لورچ

زمانی که قصد خرید پکیجی را داشته باشید باید بتوانید مزایا و معایب پکیج لورچ را از جهات مختلف بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

از مزایا و معایب پکیج لورچ می توان این گونه گفت که این پکیج مصرف انرژی کمی دارد و به صرفه می باشد، به این ترتیب شما در صورت استفاده از این پکیج هزینه ای کمتر بابت مصرف انرژی پرداخت می شود و می توان از قابلیت های زیاد آن بهره برد.

از دیگر مزایا پکیج لورچ میتوان ظرفیت حرارتی متنوع مدل های مختلف این پکیج را برشمرد، این پکیج در مدل های مختفل دارای ظرفیت های حرارتی مختلف می باشد و می توان از آن در فضا هایی با ابعاد مختلف استفاده کرد.

از دیگر موارد مزایا و معایب پکیج لورچ میتوان به این مورد اشاره کرد که این پکیج دارای جرقه زن خودکار است و سیستم احتراق آن آهسته میباشد.

اگر شما هم با بررسی این موضوع که پکیج لورچ خوبه نی نی سایت می خواهید با همه ویژگی ها و معایب پکیج لورچ آشنا شوید باید بگوییم این پکیج جز پکیج های نسبتا باکیفیت ایرانی محسوب میشود.

معایب پکیج لورچ

پکیج لورچ در کنار تمام مزایایی که دارد تعدادی نقطه ضعف نیز در آن یافت می شود، این پکیج برای ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند توصیه نمی شود زیرا نمی تواند به خوبی از پس از گرم کردن محیط های بزرگ بر بیاید، کارایی پکیج لورچ برای متراژهای بالا کم میشود.

از دیگر معایب پکیج لورچ میتوان به اشغال زیاد فضای ساختمان اشاره کرد و به این ترتیب ممکن است نمایی زشتی به خانه یا شرکت شما بدهد.

از دیگر معایب پکیج لورچ میتوان به این مورد اشاره کرد که طول عمر پکیج لورچ نسبت به موتورخانه کمتر بوده و شما نسبت به موتورخانه بیشتر به تعمیرکار نیاز پیدا خواهید کرد.

خرابی های پی در پی و کارایی نامناسب این دستگاه از دیگر مواردی است که توسط استفاده کنندگان از این پکیج گزارش شده است، معایب پکیج لورچ در مقایسه با پکیج های خارجی کمی زیاد است اما باید این نکته را در نظر داشت که این پکیج قیمت پایین تری نسبت به پکیج های خارجی دارد.

پکیج لورچ آدنا

قیمت پکیج لورچ آدنا در حدود ۱۴ میلیون تومان می باشد و از ویژگی های آن می توان به ظرفیت ۶ لیتری این دستگاه اشاره کرد.

وزن پکیج لورچ آدنا ۲۷ کیلوگرم می باشد و با استفاده از گاز شهری فضای ساختمان را گرم می کند.

این پکیج دو مبدله بوده و دارای سیستم ایمنی تخلیه می باشد. از مزایای پکیج لورچ آدنا می‌توان به شیر سه طرفه اتوماتیک، سیستم هواگیری اتوماتیک، قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و دارا بودن مبدل ثانویه و غیره اشاره کرد.

معایب پکیج لورچ آدنا

یکی از مهمترین موضوعاتی که کاربران به دنبال آن هستند این است که معایب پکیج لورچ آدنا چیست و آیا خرید این پکیج پیشنهاد می شود یا نه.

به طور کلی پکجی لورچ آدنا کیفیت بالایی ندارد و توانایی گرم کردن فضاهای بزرگ را ندارد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که این پکیج برای فضاهای کوچک تر استفاده شود.

پکیج لورچ آدنا در ابعاد بزرگی در بازار موجود می باشد و استفاده از آن می تواند ظاهر زشتی به فضا دهد، تعداد خرابی های گزارش شده از پکیج لورچ آدنا زیاد می باشد و این نشان از کارایی پایین این دستگاه دارد.

پکیج لورچ هرما

قیمت پکیج لورچ هرما در حدود ۱۲ میلیون تومان می باشد از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به توان ۲۴ هزار کیلووات اشاره کرد.

راندمان پکیج لورچ هرما بالای ۹۰ درصد می باشد و به همین دلیل مصرف انرژی کمی دارد، به طور میانگین حرارت آب مصرفی پکیج هرما ۶۵ درجه سانتیگراد می باشد و می تواند برای متراژ ۱۵۰ متر مربع گزینه مناسبی باشد.

ظرفیت پکیج هرما ۶ لیتر بوده و در ابعاد ۴۵۶*۶۹۰*۲۴۰ تولید می شود. این پکیج ۲۷ کیلوگرم وزن دارد و دو مبدله می‌باشد.

پکیج هرما سیستم عیب یاب الکترونیکی ندارد در صورتی که این پکیج را از نمایندگی معتبر خریداری کنید می‌ توانید از دو سال گارانتی بهره مند شوید.

مصرف انرژی پکیج هرما B بوده و جزو پکیج های کم مصرف به شمار می رود، این پکیج دارای سنسور ایمنی تخلیه محصولات می باشد و با راندمان ۹۳/۵ درصد کارایی قابل توجهی بین پکیج های ایرانی دارد.

بهترین مدل پکیج لورچ

همان طور که گفته شد این پکیج طرفدارانی در میان هموطنان دارد و با وجود معایب پکیج لورچ که ذکر شد مزایایی دارد که آن را از سایر پکیج ها متمایز می کند، در این قسمت می خواهیم بهترین مدل پکیج لورچ را به شما معرفی کنیم تا بر اساس آنچه برای پکیج لورچ بهتر است یا بوتان گفته شد بتوانید مدلی را انتخاب کنید که مناسب ترین کیفیت پکیج لورچ را دارا باشد.

بهترین مدل پکیج لورچ بر اساس میزان کارایی و عملکرد مناسب به ترتیب در قسمت زیر معرفی میشوند.

  • پکیج لورچ ۲۴۰۰۰ آدنا
  • پکیج لورچ ۲۴۰۰۰ هرما
  • پکیج لورچ ۲۸۰۰۰ آدنا
  • پکیج لورچ ۳۲۰۰۰ آدنا
  • پکیج لورچ ۲۴۰۰۰ هیرو
  • پکیج لورچ ۲۴۰۰۰ آریان
  • پکیج لورچ ۳۲۰۰۰ آرتمن

آنچه سبب شده است این پکیج ها در لیست بهترین مدل پکیج لورچ قرار گیرند میزان مصرف کم انرژی در آن ها می باشد.

امروزه مردم به خرید دستگاه هایی تمایل بیشتری نشان می دهند که مصرف انرژی کمی داشته باشند تا هزینه کمتری بابت استفاده از این دستگاه بپردازند.

کیفیت پکیج لورچ

در مقایسه پکیج لورچ و بوتان نکته ای که حائز اهمیت است کیفیت پکیج لورچ در مقایسه با پکیج بوتان است، این پکیج قیمت مناسبی دارد و در مورد کیفیت آن می توان گفت برای محیط هایی با متراژ پایین این پکیج می تواند کارایی خوبی داشته باشد.

کیفیت پکیج لورچ در مقایسه با پکیج های خارجی پایین تر است اما باتوجه به آن که این پکیج قیمت پایین تری نسبت به پکیج های خارجی دارد می توان گفت قیمت آن با کیفیت ارائه شده متناسب می باشد.

هزینه تعمیر پکیج لورچ و بوتان

به طور کلی هزینه تعمیر پکیج لورچ و بوتان با توجه به نوع خرابی متفاوت می باشد، اگر قطعات اصلی پکیج خراب شده باشد هزینه بیشتری برای تعمیر باید بپردازید.

اگر پکیج شما خراب شده و قصد تعمیر آن را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت تعمیر پکیج با کارشناسان تهران سرویسکار تماس بگیرید و از هزینه دقیق تعمیر مطلع شوید، برای این منظور به صفحه تعمیر پکیج شبانه روزی مراجعه نمایید، و در این صفحه می توانید با کارشناسان پکیج دیواری ارتباط برقرار نمایید تا با توجه به مشکلاتی که برای پکیج دیواری شما بوجود آمده است هزینه تعمیرات پکیج را به شما ارائه دهند.

نظرات در مورد پکیج لورچ مدل هیرو

زمانی که مقایسه پکیج بوتان و لورچ انجام می شود افرادی که به دنبال خرید پکیج لورچ هستند یکی از مدل های احتمالی انتخاب آن ها مدل هیرو می باشد.

نظرات در مورد پکیج لورچ مدل هیرو بیان می کند که این مدل هیرو برای فضای کوچک کارایی خوبی دارد و اگر قصد استفاده در همچین فضایی را دارید می توانید از آن استفاده کنید.

از دیگر نظرات در مورد پکیج لورچ مدل هیرو این است که این پکیج ظرفیت حرارتی مناسبی دارد و می تواند به سرعت آب را گرم نماید و در فصل زمستان استفاده از این مدل پکیج دیواری بسیار ایده آل است.

پکیج لورچ ساخت کجاست؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد پکیج لورچ ساخت ایران است، و این پکیج ایرانی توسط کارخانه جات داخلی تولید و در بازار عرضه می شود، البته به دلیل تولیدات کمتر آن نسبت به مدل های مختلف پکیج بوتان، قطعات پکیج لورچ در برخی از شهرستان ها سخت پیدا می شود، اما در شهر های تهران و کرج، شرکت تهران سرویسکار که نمایندگی معتبر پکیج لورچ را در اختیار دارد، تمامی مدل های پکیج لورچ را در مناطق مختلف تهران و کرج تعمیر و عیب یابی می کند.

مقالات مرتبط

9 پاسخ

  1. بدترین و نامتعهد ترین پکیج شرکت لورچ هست..۱ساله خریدیم اولا که همش نیاز به هواگیری داره دوما یه قطعه خراب شد دیگه نیومدن درست کنن و گفتن تحت گارانتی نیست بعدشن دوباره گفتن یه قطعه دیگه هم خرابه تحت گارانتی هست ولی دوماهه رفتن و نیومدن درستش کنن بچه ی کوچیک ۶ماهه دارم با اب سرد شستمش مریض شد.. امیدوارم شرکتشون ورشکست بشه که دیگه مردم‌بدبخت نرن پول بدن و این پکیج‌بی کیفیت رو بخرن..

  2. سلام
    با توجه به گذر زمان کیفیت پکیج های بوتان و ایران خیلی پایین اومده و فعلا تو ایران پکیج لورچ بهترین نوع پکیج هست و از تکنولوزی بالاتر و مصرف گاز کمتر داره و طول عمر بیشتری برخوردار هست و تو پکیج های میان رده پکیج لورچ مدل هرما رقیب نداره . توصیه میکنم تحقیق بیشتار انجام دهید .

  3. سلام بدترین پکیج ، لورچ هست از وقتی خریدیم با اداهای مختلف پدرمان رو درآورده. حتی خواستم رو بنزین ریخته و آتیشش بزنم🧐🧐

  4. من یک ماهه لورچ هرما خریدم از همه چیزش راضیم فقط نمیشه در زمستان موقع ظهر درجه شوفاژ را زیر ۳۵ درجه گذاشت و مرتب روشن خاموش میشه بنابرین باید گذاشت رو حالت تابستانه

  5. خدمات بوتان واقعا افتضاح هست. فقط به هر بهانه از مشتری پول میگیرند و حق سرویس به هر بهانه ای و مشکل را هم حل نمی کنند. الان من چند ۴ ساله که پکیج بوتان دارم و همیشه یه مشکلی داشته. هر کدوم از سرویسکارهای مجاز هم یه نظری میدند و یه پولی میگیرند و همیشه هم پکیج خراب هست وکسی هم پاسخ گو نیست. واقعا که محصول بی کیفیت به مردم می فروشند و هیچ خدماتی هم ارائه نمیدهند و فقط باعث آزار هستند.

  6. اگر من جای شما باشم بهیچ عنوان پکیج لورچ را انتخاب نخواهم کرد
    بنده ۲ سال پیش این پکیج نحس را خریداری کردم و چه اشتباه بزرگی بود چون در طول این ۲ سال ۸ بار مورد انواع تعمیر قرار گرفته و هر بار هم یک مشکل دارد و حتی با بخش شکایات شرکت نیز تماس گرفتم ولی نتیجه‌ای نداشت و در حال حاضر هم در حمام زمانی که دوش باز است ناگهان آب گرم قطع شده و آب معمولی کاملا سرد میشود، درست مثل شیر آب سرد و هر بار هم میآیند یک قطعه را یا عوض میکنند و یا سرویس میکنند ولی فایده ندارد، خدا پدر آبگرمکنهای ایستاده را بیامرزد که بهیچ عنوان مشکلات این پکیج را نداشت !
    اگر میخواهید پول خود را هدر دهید حتماً سراغ آن بروید
    ضمناً مدلش نیز هرما ۲۴۰۰۰ میباشد

  7. پکیج لورچ از نظر خدمات پس از فروش بسیار ضعیف است و با اولین خرابی اسیر میشین پیشنهاد میکنم برای خرید پکیج روی گزینه های دیگه تصمیم بگیرید و اصلا به لورچ فکر نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج