عیب یابی و رفع ارور پکیج ایران رادیاتور | خطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی و رفع ارور پکیج ایران رادیاتور | رفع ارور e91 پکیج ایران رادیاتور | رفع ارور e51،e81 پکیج ایران رادیاتور

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور را برای شما توضیح دهیم. عیب یابی پکیج ایران رادیاتور کار افراد معمولی نیست و باید زمانی انجام شود که پکیج ایران رادیاتور مشکل جدی داشته باشد و عملکرد آن مختل شده باشد.در صورتی که پکیج ایران رادیاتور شما مانند گذشته کار نمی کند و کارایی لازم را ندارد ابتدا باید مشکل پکیج را بیابید و سپس باید تعمیر پکیج ایران رادیاتور را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم خطا های کد دار پکیج ایران رادیاتور را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی کار عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور را انجام دهید.همکاران ما در تهران سرویس کار با جدیدترین تجهیزات و ارزان ترین قیمت آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران به شما عزیزان میباشند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

زمانی که پکیج شما دچار مشکل می شود اولین کاری که باید انجام دهید عیب یابی پکیج ایران رادیاتور است زیرا با این کار می توانید دلیل اشکال آن را متوجه شوید. همچنین اگر قصد عیب یابی پکیج ایساتیس را دارید میتوانید با مطالعه مقاله ما به راحتی مشکل پکیج ایساتیس خود را حل کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تمام ارور ها را به صورت کامل برای شما توضیح دهید تا بتوانید با دید بهتری کار عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را انجام دهید. پس از آن که عیب یابی پکیج را انجام دادید نوبت به تعمیر پکیج میرسد.در صورتی که خودتان نتوانستید را برطرف کنید می‌توانید با تعمیر کار پکیج ایران رادیاتور در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما در کوتاهترین زمان محل شما اعزام شوند و کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام دهند.

[wporg title=”تعمیر پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7//”]برای تعمیر پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور m24ff

برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور m24ff شما ابتدا باید به دنبال کد خطا و اروری که در این مدل پکیج رخ داده است بگردید. در صورتی که با ارور ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff موج شدید یعنی شعله پکیج تشکیل نشده و یا در هنگام تشکیل شعله اختلالی ایجاد شده است. خطاهایی که در این مدل از پکیج ایران رادیاتور ایجاد میشود همان ارور های رایج پکیج ایران رادیاتور است که در قسمت پایین برای رفع ارور های مختلف پکجی ایران رایاتور توضیحاتی برای شما آماده کرده ایم.

ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور m24ff به معنای آن است که پرشر سوییچ پکیج باز است و اگر با ارور ۷۰ مواجه شدید یعنی مبدل اولیه پکیج بیش از حد گرم شده است. در این حالت دمای مبدل اولیه پکیج ایران رادیاتور m24ff به بیش از ۹۰ درجه سانتی گراد رسیده است.

برای اطلاعات و راهکار های بیشتر برای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور m24ff میتوانید به راه های رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در ادامه مقاله مراجعه کنید. اگر در هر یک از مراحل رفع ارور پکیج ایران رادیاتور M24FF با مشکل مواجه بوید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور m24ff

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M, E, MB, Eco

در این نوع پکیج ها ارور ها معمولا ازچراغ های ۱۰ تا ۸۰ روشن میشوند که در این قسمت معنای هرکدام را برای تشخیص و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M, E, MB, Eco برای شما توضیح میدهیم.

ارور ۷۰ ۶۰ ۴۰ نشان دهنده این است که فن کار نمی‌کند و پرشر سوئیچ روشن است و به درستی کار می‌کند که در این صورت باید بفهمید که مشکل از فن است و باید تعمیر یا تعویض شود.

زمانی که چراغ‌های ۸۰ و ۶۰ و ۴۰  همزمان با هم روشن می‌شوند به این معنا است که فن روشن بوده و میتوان گفت که پرشر خراب شده و کار نمی‌کند.

در صورتی که چراغ ۳۰ روشن شود احتمال قطع بودن سیم‌ها و یا اینکه ارتباط با برد اصلی پکیج قطع شده باشد اتفاق افتاده که باید آن را چک کرده و در صورت نیاز آن را تعویض یا تعمیر کنید.

ارور ۴۰ و ۸۰ زمانی اتفاق می‌افتد که دود کش پکیج ایران رادیاتور مشکل داشته باشد در این صورت باید دودکش پکیج را بررسی کنید و در صورت مسدود بودن، آن را باز کنید تا از خطرات احتمالی گاز گرفتگی در امان باشید.

در صورتی که با ارور ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ رو به رو شدید باید بدانید که سنسور ان تی سی با مشکل رو به رو شده است و باید تعویض شود.

مشاهده ارور ۴۰ و ۷۰ نشان دهنده کم بودن فشار آب و یا خرابی پرشر سوئیچ می‌باشد.

نمایش ارور ۷۰ و ۸۰ برای نمایش خرابی جرقه پکیج، تشکیل نشدن شعله پکیج، قطعی گاز و … می‌باشد که با تعمیر رفع خواهد شد.

ارور ۸۰ برای نشان دادن این است که پمپ خراب شده و یا شعله خراب است و دمای پکیج به ۱۰۵ درجه سانتیگراد رسیده است و قابل تشخیص برای پرشر سوئیچ نیست.

نمایش ارور ۷۰ برای این است که دمای مدار گرمایش افزایش زیادی داشت که از ۱۰۵ درجه سانتیگراد کمتر و از ۸۹ درجه سانتیگراد بیشتر است.

بسیار خوب است که بتوانید با روش های ساده عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل M, E, MB, Eco را انجام داده و خطا ها را رفع کنید ولی در صورتی که نتوانستید ارور های را رفع کنید میتواید برای عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیر پکیج شما را انجام دهند.

[wporg title=”تعمیر پکیج بوتان” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86/”]برای تعمیر پکیج بوتان خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مدل E,K

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل k24ff

نحوه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور در بیشتر مدل ها تقریباً یکسان می باشد و در مقاله تعمیر پکیج ایران رادیاتور و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به طور کامل درباره انواع ارور ها و روشهای عیب یابی برای شما توضیح داده ایم. به طور کلی پکیج ایران رادیاتور مدل k24ff دو ایراد اساسی دارد :

ارور هایی در این پکیج ظاهر می‌شود که باعث مختل شدن کاربرد کنترل پکیج میشود و از طریق کد خطا در صفحه نمایشگر نشان داده می شود.

ارورهای به صورت کد خطا به شما نشان داده نمی شود اما عملکرد پکیج کاهش می یابد.

ارور ها در پکیج ایران رادیاتور در مدل های آنالوگ به وسیله یک چراغ چشمک زن نشان داده می‌شود که به رنگ سبز می باشد و در صورتی که پکیج شما از نوع دیجیتالی باشد ارور ها با حرف انگلیسی E نمایش داده می‌شوند.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور es28ff

پکیج ایران رادیاتور مدل es28ff نیز معایبی دارد که تعدادی از ارور ها که باعث مختل شدن کارایی پکیج می گردد بدون ظاهر شدن کد خطا رخ می دهد.

یکی از این معایب این است که پکیج بدون ظاهر شدن ارور آب مصرفی را گرم نمیکند.

در این مشکل معمولاً پایین رادیاتور دمای کمی دارد و سرد می باشد و از شیر پکیج آب نشتی میکند.

برای رفع این مشکل شما باید هواگیری هر که را در زمان مناسب انجام دهید.اگر برای هواگیری پکیج با مشکل روبرو شدید میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و بدون نیاز به تعمیر کار خودتان هواگیری پکیج را به راحتی انجام دهید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث کاهش کارایی پکیج ایران رادیاتور es28ff می‌شود عدم رسوب زدایی می باشد.

آب شهری دارای درصدی سختی و جرم می باشد که در طی زمان این رسوبات به قسمت شیر رادیاتور چسبیده و جلوی چرخیدن جریان آب را میگیرد.

در صورتی که پکیج شما به درستی گر نمی شود تعدادی از رادیاتور های ساختمان همیشه سرد هستند نشان می‌دهد که رسوب زدایی به درستی انجام نگرفته و شما باید این کار را در اسرع وقت انجام دهید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل eco22ff

برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور مدل eco22ff می توانید از طریق راهنمایی که در قسمت پایین برای شما قرار داده ایم اقدام کنید. همچنین در صورتیکه مشکل پکیج شما برطرف نشد می توانید برای سرویس و تعمیر پکیج با کارشناسان تهران سرویسکار تماس بگیرید. تمامی خدمات تعمیر پکیج در تهران سرویس کار با ۱۰ درصد تخفیف انجام می شود.

ارور ۷۰ ۸۰

ارور نشان می دهد که گاز کافی برای تشکیل شعله در پکیج وارد نشده است و به همین دلیل تشکیل شعله با اشکال روبرو شده.

ارور ۸۰ ۵۰

این ارور را میدهد که سنسورهای مخصوص آب گرم پکیج باز شده است.

ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰

این ارور نشان میدهد سنسور مخصوص شوفاژ قطع شده و پکیج کارهای درستی ندارد.

ارور ۵۰ ۶۰

این ارور نشان می‌دهد که تور مخصوص شوفاژ به صورت اتصال کوتاه در آمده است برای رفع این ارور شما باید ترموستات پکیج را چک کنید و در صورتی که روشن نشود باید آن را تعویض نمایید.

ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰

این ارور نشان می‌دهد که قطعه ترموستات قطع شده است. برای رفع ارور شما باید اسید شویی پکیج را به طور کامل انجام دهید.

برای رسوب زدایی مبدل ثانویه و اولیه می توانید مقاله مرا در این راستا مطالعه کنید و در صورتیکه ترموستات از کار افتاده باشد باید آن را تعویض نمایید.

در مواردی این ارور با تنظیم درست شعله پکیج برطرف می‌شود.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

ارورهای پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff معمولا به خاطر کاهش آب در پکیج اتفاق می افتد.

در صورتی که پکیج ایران رادیاتور شما با این مشکل مواجه شده باشد می‌توانید برای رفع این ارور شیر پرکن پکیج در قسمت پایین دستگاه قرار دارد به سمت چپ بچرخانید.

در هنگام پیدا کردن شیر پر کن سوئیچ دقت داشته باشید که آن را با شیر های دیگر اشتباه نگیرید زیرا سه شیر دیگر در قسمت پایین پکیج قرار دارد که شیر پرکن به رنگ آبی و گرد خواهد بود.

در صورتی که شیر پرکن سفت بود می توانید از یک آچار برای چرخاندن به سمت چپ استفاده کنید و در صورتی که عقربه شیر پرکن بر روی عدد ۱/۵ قرار گرفت شیر را مجدداً ببندید.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff

دانلود راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

در این قسمت از مقاله تعدادی از رایج ترین روش های عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را برای شما قرار داده ایم. دعا می توانید با دانلود این فایل به راحتی برای عیب یابی انواع پکیج ایران رادیاتور در مدل های E,K,M,MB,Eco را مشاهده کنید و به صورت حرفه ای برای رفع مشکل پکیج ایران رادیاتور اقدام نمایید.

در ادامه مقاله می توانید انواع روش های عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را برای سایر مدل ها مشاهده نمایید. برای دانلود راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

نحوه رفع ارور پکیج ایران رادیاتور

برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف باید بدانید که هر ارور در چه زمانی رخ میدهد. برای بعضی از مدل های پکیج ایران رادیاتور روشن شدن چراغ های روی نمایشگر نشان دهنده ارور در پکیج است. در ادامه برای مدل های مختلف ایران رادیاتور ارور های مختلف رابررسی کرده ایم. شما میتوانید برای رفع ارور پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف از طریق راهکار های زیر اقدام کنید. اگر مشکل برطرف نشدن همکاران ما آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیرات پکیج در سراسر تهران به شما عزیزان هستند.

رفع ارور e91 پکیج ایران رادیاتور

ارور e91 پکیج ایران رادیاتور نیز یکی از رایج ترین ارور هایی است که مشتریان ما بسیار با آن مواجه میشوند و برای حل آن از ما کمک میگیرند. علت ارور e91 پکیج ایران رادیاتور میتواند کمبود فشار آب در مدار گرمایش باشد که این مشکل به راحتی حل میشود.

برای رفع ارور e91 پکیج ایران رادیاتور ابتدا شیر پرکن دستگاه که معمولا آبی رنگ است و مورب از زیر دستگاه بیرون آمده و اگر سرتان را ببرید زیر دستگاه آن را  پیدا میکنید. در بعضی مدل های دیگر ایران رادیاتور سیاه رنگ و دقیقا در پشت شیلنگ گاز قرار دارد.

عقربه مانومتر را نگاه کنید تا در ناحیه یک تا دو قرار بگیرد سپس شیر پرکن را ببندید. در ۹۸ درصد موارد با همین کار مشکل حل میشه در بقیه موارد برای  تعمیر  و مراجعه حضوری با تهران پکیج تماس بگیرید. اون دو درصد هم احتمالا پرشر سوئیچ آب مشکل دارد و باید تعویض گردد.

رفع ارور e91 پکیج ایران رادیاتور

رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مدل E,K

زمانی که ارور پکیج ایران رادیاتور E1 باشد باد بفهمید که علت آن خرابی پرشر سوئیچ (ابزار دقیق کنترل فشار) می‌باشد و یا اینکه فشار آب کم است که باید تعمیر و یا تعویض شود.

ارور E2 برای نمایش عدم شعله در پکیج ایران رادیاتور می‌باشد.

ارورهای E12, E39 , E99 نشانه از کار افتادن برد پکیج می‌باشد. در صورت خرابی برد پکیج میتوانید مقاله تعمیر برد پکیج ما را مطالعه کرده و برای رفع سریع مشکل با ما تماس بگیرید تا با ارزان ترین قیمت برد پکیج شما را تعمیر کنیم.

ارور E88 که در صورت مشاهده آن باید بدانید که پکیج بیشتر از حد مجاز گرم شده است.

ارور E10  نشانه نشت دود از دودکش است که در صورت مشاهده آن باید دود کش را بررسی کرد و مشکل آن را برطرف کنید.

ارور E50 نشان دهنده این است که در حالی که پرشر در حال کار کردن است فن از کار افتاده است و در این صورت باید فن را تعمیر یا تعویض کنید.

ارور E51 عکس ارور E50 است به منظور این است که فن کار می‌کند و پرشر از کار افتاده است.

در صورت مشاهده ارور E42 باید بفهمید که مدار پکیج ایران رادیاتور باز شده است و باید آن را تعویض کنید.

ارور E81 برای نمایش این است که پمپ خراب شده و یا شعله خراب است و دمای پکیج به ۱۰۵ درجه سانتیگراد رسیده است.
در این صورت باید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور انجام شود.

اگر با این مشکل مواجه شدید میتوانید مقاله رسوب زدایی پکیج را در این سایت مطالعه کنید و یا با همکاران ما برای رسوب زدایی پکیج با مناسب ترین قیمت تماس بگیرید.

شما در عکس زیر میتوانید یک پکیج ایران رادیاتور L24 فن دار را مشاهده کنید.

[wporg title=”سرویس پکیج” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86//”]برای سرویس پکیج خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع خطای پکیج ایران رادیاتور مدل E,K

کد خطای پکیج ایران رادیاتور سری B

پکیج ایران رادیاتور سری B به صورت تک مبدله گرمایشی بوده و هزینه مصرف انرژی را بسیار کاهش میدهد.این پکیج جز پیکج های بدون فن بوده و در هنگام کار کردن صدای کمی تولید میکند.

این پکیج های ایران رادیاتور دارای محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر ، سیستم ضد یخ زدگی، راندمان بالاف تنظیم خودکار جریان گاز و هواگیری خودکار هستند که این خود به عنوان مزیت پکیچ ایران رادیاتور سری B میباشد.

در قسمت زیر یک جدول برای شما آورده ایم تا حدودی با عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور وخطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور آشنا شوید.

شرح عیب پکیج B، M و E۸۰۷۰۶۰۵۰۴۰۳۰
خرابی برد کنترل    **
فعال شدن ترموستات ایمنی ۱۰۵*     
افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از ۸۹ درجه *    
عملکرد ضد یخ‌زدگی با پمپ روشن* *   
عملکرد ضد یخ‌زدگی با مشعل روشن **   
باز شدن سنسور آب گرم*  *  
اتصال کوتاه سنسور آبگرم * *  
سنسورشوفاژ مدار قطع شده** *  
سنسور شوفاژ اتصال کوتاه  **  
با وجود قطعی ترموستات ایمنی، ولی دمای آب شوفاژ معمولی است**  * 
باز شدن پرشر سوئیچ آب *  * 
سنسور دود باز شده*   * 
با وجود باز بودن پرشر هوا اما فن کار نمی‌کند* * * 
پرشر هوا بسته است اما فن کار نمی‌کند ** * 
خطای پکیج ایران رادیاتور سری B

رفع خطای e2 یا ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

برای رفع خطای e2 پکیج ایران رادیاتور  معمولا در زمان راه اندازی و بهره برداری اولیه از پکیج اتفاق میفتد که دلیل اصلی آن میتواند نرسیدن گاز یا هوا به محفظه احتراق پکیج باشد. در این زمان شما باید چندین بار کلید Reset را فشار دهید تا هوای داخل لوله گاز در چکیج به طور کلی خارج شود.

کار دیگری که میتوانید برای رفع خطای رفع خطای e2 یا ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور و اطمینان از کیفیت گاز ورودی به پکیج ایران رادیاتور انجام دهید این است که شلنگ گاز زیر دستگاه را باز کرده و اقدام به هواگیری کنید تا رسیدن گاز با فشار و کیفیت مناسب جهت مصرف دستگاه کنید. سپس دوباره شلنگ را به دستگاه متصل کرده و کلید Reset را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. اگر با هواگیری پکیج آشنایی ندارید میتوانید از طریق راهکار های مقاله هواگیری پکیج خودتان بدون نیاز به تعمیرکار این کار را انجام دهید.

در صورتی که خطا مربوط به عیب یابی شعله و تشکیل نشدن شعله در پکیج باشد در این صورت باید عوامل احتمالی زیر را بررسی کنید.

تشکیل جرقه مناسب از طریق الکترود جرقه پکیج ایران رادیاتور

میزان حجم گاز شعله استارت در محفظه احتراق

فرمان تایید تشکیل شعله در الکترود و بررسی درست بودن صحت عملکرد برد الکترونیک دستگاه

رفع خطای e2 یا ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

فیلم رفع ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

رفع خطای e51 یا ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

برای رفع خطای e51 یا ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور که جز خطاهای بسیار رایج است و دلیل اصلی آن عدم خروج صحیح محصولات احتراق از پکیج است. برای رفع ارور e51 یا ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید مسیر دودکش و احتراق پکیج را بررسی کنید و مطمئن شوید که این مسیر مسدود نباشد.

یکی از دلایل بروز خطای e51 یا ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور تغییر فصل سرد به گرم است که در این زمان انقباض و انبساط پرده دیافراگمی سنسور کنترل فشار فن (سنسور پرشر سوئیچ هوا) رخ میدهد. در این زمان تعمیرکار پکیج باید پرشر سوئیچ  هوا را دوشلنگ کند  تا تحریک سنسور افزایش یابد.

عوامل احتمالی زیر میتواند موارد زیر باشد:

خرابی برد الکترونیک دستگاه

قطعی جریان الکتریسیته فن

سوختگی سیم پیچ فن

خرابی پرشر سوئیچ هوا

بسته شدن یا ذوب شدن ونتوری فن

از مشکلات رایجی که در پکیج رخ میدهد صدا دادن میباشد. برای رفع این مشکل میتوانید به مقاله صدا دادن پکیج مراجعه کرده و با استفاده از نکات این مقاله مشکل پکیج را برطرف کنید.

رفع خطای e51 یا ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

فیلم رفع ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰

رفع خطای e81 یا ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

برای رفع خطای e81 یا ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور که معمولا در هنگام جرم گرفتگی در مدار هیدرولیکی پکیج و مبدل های پکیج رخ میدهد.  معمولا ارور e81 یا ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به علت کیفیت پایین آب رخ میدهد و در این زمان باید با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید تا کار اسید شویی و رسوب زدایی پکیج شما را انجام دهند. هرگز این کار را به افراد نابلد نسپارید چون میتوانند باعث اسیب بزرگتر به پکیج ایران رادیاتور شما شوند. برای اسید شویی و جرمگیری پکیج ایران رادیاتور و  همچنین عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید و با اطمینان کامل این کار را به افراد حرفه ای بسپاریدتا کار عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور را با بالاترین کیفیت برای شما انجام دهند.

رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور

معمولا ارور E81 درپکیج های l24ff و k24ff رخ میدهد که علت ارور e81 پکیج ایران رادیاتور داغ شدن بیش از حد پکیج است و برای رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور ابتدا باید شرایط زیر را بررسی کنید :

بسته بودن شیرهای رفت و برگشت شوفاژ

بسته بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها

گرفتگی صافی برنجی برگشت

رسوب داشتن مبدل ثانویه

رسوب داشتن مبدل اصلی

معیوب بودن پمپ سیرکولاسیون

خرابی بای پاس

سوختن شیر موتوری

رسوب داشتن فنر بای پاس و نیمه باز بودن مسیر

بسته بودن ایرونت هواگیری روی پمپ

بلند بودن شعله پکیج ایران رادیاتور

خرابی ترمیستور گرمایشی

برای رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور باید شیر رفت و برگشت پکیج را بررسی کرده و مطمئن شوید که باز است. همچنین باید پمپ سیرکولاسیون را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.پکیج ایران رادیاتور را در زمان تابستان تنظیم کنید و اب گرم پکیج را باز کنید. در این زمان باید به لوله رفت پکیج دست بزنید و میزان داغ بودن آن را چک کنید. در صورتی که لوله رفت در پکیج داغ تر از حالت عادی باشد دستگاه شما آب قاطی میکند و مشکل از قسمت مسجل پکیج است.

در صورتی که پکیج شما چند دقیقه پس از شروع کار این ارور را میدهد دلیل ارور آن درپوش ایرونت هواگیری بسته است.

یکی دیگر از دلایل ارور e81 پکیج ایران رادیاتور میتواند شعله بلند پکیج باشد.

رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور

رفع ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

در این قسمت از مقاله قصد داریم درباره رفع ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور توضیحاتی به شما ارائه دهیم. معمولا دلیل عمده بروز ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور وجود رسوب و جرم در مبدل حرارتی پکیج است. برای حل این ارور باید مبدل حرارتی پکیج را رسوب زدایی کنید. میتوانید برای انجام این کار از کارشناسان ما در تهران سرویس کار کمک بگیرید. ما تمام کارشناسان خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور و همچنین رفع خطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور آموزش داده ایم و همواره تلاش میکنیم با ارائه خدمات شایسته مشتریان خود را راضی نگه داریم.

فیلم رفع ارور ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور

رفع ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور

خطای ۴۰ ۷۰ جز رایج ترین خطاها در پکیج ایران رادیاتور است که میتواند به کلی کار پکیج را مختل کند. دلیل ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور کمبود فشار بار در پکیج است که در این زمان باید اقدام به شارژ آب سیستم کنید.

دلیل ارور ۴۰ ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور به زبان ساده تر این است که عقربه ای که روی پیج قرار دارد روی کمتر از عدد ۱ است. برای حل این مشکل شما باید شیر آبی را که در قسمت زیرین پکیج قرار گرفته در خلاف جهت عقربه های ساعت یعنی به سمت چپ بچرخانید و زمانی که عقربه روی عدد ۱/۵ قرار گرفت شیر را به طور کامل ببندید.

اگر مشکل حل نشد دکمه Reset را بزنید و سیستم خود را ریست کنید. در این صورت حتما مشکل حل خواهد شد. در صورتی که خطای ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور یا به اصطلاح ارور ۴۰-۷۰ در پکیج ایران رادیاتر حل نشد میتوانید با کارشناسان تهران سرویس کار تماس گرفته و با کمترین هزینه این ارور را حل کنید.

رفع ارور ۴۰ ۳۰ در پکیج ایران رادیاتور

برای رفع ارور ۴۰ ۳۰ در پکیج ایران رادیاتور  ابتدا باید دلیل این ارور را متوجه شوید. همان طور که میدانید برد پکیج جز قطعات اساسی این دستگاه است و در صورتی که آسیب ببیند چراغ های ۳۰ و ۴۰ به طور همزمان روشن میشوند. ارور ۳۰ ۴۰ ایران رادیاتور در مدل های BM، E و ECO که  آنالوگ هستند بدین شکل نمایش داده می شود.

رفع ارور ۴۰ ۳۰ در پکیج ایران رادیاتور

علت خراب شدن برد پکیج میتواند نفوذ رطوبت به بدنه پکیج باشد. گاهی ممکن است نشتی در پکیج ایران رادیاتور شما رخ داده باد و برد پکیج آسیب دیده باشد. برای اطلاع بیشتر درباره نشتی آب از پکیج ایران رادیاتور میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

تعویض برد پکیج یا تعمیر آن قطعا نیاز به یک تعمیرکار خبره دارد و بهتر است که این کا را به افراد حرفه ای بسپارید. ما با افتخار در زمینه عیب یابی و رفع خطای پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر انواع پکیج، تعمیر پکیج ایساتیس ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج بوتان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

[wporg title=”تعمیر پکیج ایساتیس” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B3/”]برای تعمیر پکیج ایساتیس خود با قیمت مناسب وارد لینک زیر شوید.[/wporg]​

رفع ارور e7 پکیج ایران رادیاتور

ارور e7 پکیج ایران رادیاتور مربوط به سنسور تشخیص دمای آب در پکیج میباشد. اگر سنسور تشخیص دمای آب مشکل خاصی پیدا کند کار تشخیص دما به درستی انجام نمیشود و آب به خوبی گرم و با سرد نمیشود. برای رفع ارور e7 پکیج ایران رادیاتور باید اتصالاتی که در سنسور وجود دارد را بررسی کنید. گاهی امکان دارد مشکل از قسمت آی سی پکیج باشد. اگر پکیج شما با مشکل سرد و گرم شدن مداوم آب مواجه است میتوانید با استفاده از نکات مقاله سرد و گرم شدن آبگرمکن به راحتی در کمتر از ۱۰ دقیقه مشکل تغییر دمای آب پکیج را برطرف کنید.

به طور کلی برای رفع ارور e7 پکیج ایران رادیاتور باید برق دستگاه را قطع و وصل کنید و اگر مشل حل نشد شما برای رفع این ارور نیاز به تعمیر پکیج خواهید داشت.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور به اختصار

کدخطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ
کد:(۳۰٫۴۰)=مشکل داخلی برد
کد:(۴۰٫۶۰٫۸۰)یا(۴۰٫۶۰٫۷۰)=مشکل فن یا سویئج ایمنی دودکش
کد:(۴۰٫۷۰)=کم بودن آب داخل دستگاه
کد:(۴۰٫۷۰٫۸۰)=دما بالای ۱۰۵درجه سنسور حد عمل کرده است.
کد:(۵۰٫۶۰)یا(۵۰٫۷۰٫۸۰)=NTC مدارشوفاژ معیوب است.
کد:(۵۰٫۷۰)یا(۵۰٫۸۰)=NTC آبگرم مصرفی معیوب است.
کد:(۷۰٫۸۰)=نبود گازیاعدم تشخیص شعله

کدخطاهای پکیج ایران رادیاتورمدل دیجیتال
کد:(E1)=کم بودن آب داخل دستگاه
کد:(E2)=نبودن گاز یاعدم تشخیص شعله
کد:(E8)=دما بالای ۱۰۵درجه سنسور حد عمل کرده است.
کد:(E12.E30.E99)=مشکل داخلی برد
کد:(E31)یا(E32)= ترمیستور مدارشوفاژ معیوب است.
کد:(E42)یا(E41)=ترمیستور آبگرم مصرفی معیوب است.
کد:(E50)یا(E51)=مشکل فن یا سویئج ایمنی دودکش

برای رفع کد خطا پکیج بوتان میتوانید از طریق راهکار های گفته شده در مقاله رفع ارور پکیج بوتان بدون نیاز به تعمیرکار به راحتی کدهای خطای پکیج بوتان را برطرف کنید.

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور مدل k24ff

ارور AF

این ارور مربوط به سیستم سرمایشی پکیج می باشد و نشان می دهد که قسمت ضد یخ زدگی دچار اشکال شده است.

ارور E1

این امر نشان‌دهنده قطع شدن پرشر سوئیچ آب است.

ارور ‌ E2

تشکیل شعله پکیج با اشکال روبرو شده است.

ارور E8

ترموستات پکیج ایران رادیاتور قطع شده است.

ارور E10

این ارور نشان می‌دهد که دودکش پکیج خراب شده و دود حاصل از تشکیل شعله در محیط نشت کرده است.

ارور E30, E29, E12

این ارور نشان می‌دهد که قطعه برد پکیج خراب شده است.

ارور E31

قطعه ترمیستور خراب شده است.

ارور E41

این امر نشان می دهد که ترمیستور برای تشکیل آب گرم پکیج خراب شده است.

ارور E50

این را نشان می دهد که فن پکیج خاموش شده است و قطعه پرشر سوئیچ وصل است.

رفع ارور پکیج ایران رادیاتور es28ff

تعدادی از ارور های پکیج ایران رادیاتور es28ff را در قسمت زیر برای شما آورده ایم.

ارور ۳۰ ۴۰

این ارور نشان می‌دهد که برد پکیج دچار اشکال شده است و شما باید برد پکیج آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.برای تعمیر برد پکیج می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و با محدوده قیمت انواع برد پکیج آشنا شوید.

ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰

این ارور نشان می‌دهد که قطعه سوئیچ دودکش دچار اشکال شده و نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

ارور ۴۰ ۷۰

این ارور نشان‌دهنده آن است که پرشر سوئیچ آب باز شده و باعث اختلال در روند کار کرد پکیج شده است.

ارور ۶۰ ۵۰

این ارور نشان می دهد که قطعه قسمت مدار پکیج قطع شده است.


[popup_1 link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/” img=”https://www.tehran-servicekar.com/wp-content/uploads/2020/11/repairing-1.jpg”]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج