رفع ارور پکیج شاپه

رفع ارور پکیج شاپه

فهرست مطالب

پکیج شاپه از دیگر انواع پکیج می باشد که در چند سال اخیر زیاد مورد استفاده قرار گرفته و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

اگر قطعات داخلی پکیج شاپه با ایراد مواجه شود این ایراد به صورت یک کد خطا روی صفحه نمایشگر پکیج ظاهر می شود، در این مقاله ما جامع ترین راه حل های رفع کد خطا پکیج شاپه و رفع ارور پکیج شاپه را بیان کرده ایم، برای دریافت دفترچه راهنمای پکیج شاپه فرانسه، آموزش تعمیر پکیج شاپه و رفع ارور پکیج شاپه در ۵ ذقیقه با ما همراه باشید.

عیب یابی پکیج شاپه

عیب یابی پکیج شاپه

بروز برخی از خطاها در انواع پکیج بعد از مدتی استفاده کردن بسیار طبیعی است، پکیج های دیواری شاپه برای سهولت هر چه بیش تر رفع ایرادات آن دارای کد های خطایی است که در صورت خرابی پکیج شاپه به کاربر نشان داده می‌شود تا اقدام به تعمیر آن و یا حل مشکل نماید.

البته نمایش کد های خطای پکیج شاپه در نمونه های آنالوگ و دیجیتال با یک دیگر متفاوت است، شما می‌توانید این خطاها را در ادامه مقاله مطالعه و اقدام به رفع آن ها نمایید.

نحوه نمایش ارور پکیج شاپه

یکی از سوالاتی که کاربران از ما می پرسند این است که نحوه نمایش ارور پکیج شاپه چگونه است، در واقع هر پکیج شاپه دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی می باشد که در آن کد خطا پکیج شاپه فرانسه نمایش داده می شود.

البته باید دقت داشته باشید که پکیج شاپه فرانسه دارای سیستم عیب یابی خودکار می باشد به این معنا که در صورت بروز مشکل در پکیج chappee ارور مورد نظر نمایش داده می شود، شما می توانید با استفاده از ارور پکیج شاپه در صدد رفع ایرادات پکیج شاپه اقدام کنید.

رفع ارور پکیج شاپه آنالوگ

پکیج شاپه آنالوگ برای آن که عیب یابی این پکیج را برای کاربران آن ساده تر کند، چند کد خطای خاص روی آن برنامه ریزی کرده است که برای رفع خرابی پکیج شاپه باید با توجه به این کد های خطا اقدام به تعمیر آن نمایید.

ارور چشمک زدن LED 30 پکیج شاپه

علت بروز خطا چشمک زدن چراغ LED 30 روی پکیج آنالوگ شاپه تشکیل نشدن شعله یا جرقه نزدن است که دلیل آن می‌تواند قطع شدن گاز و یا خراب بورن سنسور ها، خود شیر گاز و در حالت بد تر برد دستگاه باشد. یکی دیگر از احتمالاتی که باعث ایجاد این خطا روی دستگاه می‌شود، برعکس بودن دو شاخه برق است. برای ارور چشمک زدن LED 30 پکیج شاپه نیاز است که برد اصلی و سنسورهای پکیج شاپه چک گردد تا اگر ایرادی در این بخش وجود داشت برای رفع ارور اقدام کرد.

در مقاله رفع خطای پکیج لورچ میتوانید اطلاعات بیشتری درباره انواع ارور های پکیج لورچ بدست آورید.

ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۴۰ پکیج شاپه

ال ای دی های ۳۰ و ۴۰ در صورتی شروع به چشمک زدن می‌کند که مشکلی در سیستم گردش آب وجود داشته باشد. گردش نا درست آب در سیستم پکیج می‌تواند به خاطر بسته بودن شیر ها یا وجود مشکلی در پمپ آب باشد که ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۴۰ پکیج شاپه ظاهر میشود. در صورتی که مبدل نیز دچار رسوب گرفتگی شده باشد این ارور به وجود خواهد آمد. البته خرابی برد نیز ممکن است مسبب ایجاد این خطا چشمک زدن چراغ‌های 30 و 40 باشد.

برای رفع این ارور باید رسوب زدایی پکیج  را به شکل صحیح که در مقاله مربوطه شرح داده ایم انجام دهید.

ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۵۰ پکیج شاپه

این خطا چشمک زدن چراغ‌های 30 و 50 اصولا به خاطر مشکلی در فشار هوای داخل لوله ها بروز می‌دهد. این فشار نامناسب می‌تواند به دلیل خرابی فن و عدم تهویه مناسب، گرفتگی دودکش و تخلیه نشدن هوا، وجود اشکال در فن پرشر یا خرابی برد اصلی باشد. برای رفع ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۵۰ پکیج شاپه میتوانید از تخصص همکاران ما کمک بگیرید.

ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۶۰ پکیج شاپه

علت به وجود آمدن این خطا چشمک زدن چراغ‌های 30 و 60 وجود مشکلی در NTC پکیج، عمل نکردن درست سیستم گرمایشی یا گردش نکردن آب در سیستم است. برای رفع ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۶۰ پکیج شاپه بهتر است خودتان اقدام نکنید و از افراد فنی در این حوزه کمک بگیرید.

از آن جا که خطاهای 30 و 60 پکیج شاپه در پکیج های دیواری بوتان هم نمایش داده می شود، شما برای اطلاعات بیشتر برای رفع این خطا می توانید مقاله عیب یابی پکیج بوتان را مطالعه نمایید، در این مقاله راه کارهای مناسب برای رفع کده 30 60 ارائه شده است.

ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۷۰ پکیج شاپه

اگر ایرادی در فلومتر دستگاه به وجود آمده باشد شاهد بروز خطا چشمک زدن چراغ‌های ۳۰ و ۷۰ در پکیج شاپه آنالوگ خواهید بود. همچنین ممکن است وجود مشکل در سیستم آب گرم مصرفی دلیل بروز این خطا باشد.

شما میتوانید برای رفع ارور چشمک زدن LED های ۳۰ و ۷۰ پکیج شاپه با همکاران ما تماس بگیرید و برای رفع ارور پکیج شاپه فرانسه اقدام کنید.

خرابی برد یا رسوب گرفتن NTC  و خرابی آن از احتمالات دیگر نمایش این خطا می‌باشند.

کد خطای چشمک زدن LED های ۳۰ و ۸۰ پکیج شاپه

وجود مشکل در NTC پکیج دیواری یا عمل نکردن درست سیستم گرمایشی موجب به وجود آمدن کد خطای چشمک زدن LED های ۳۰ و ۸۰ پکیج شاپه می‌شود. رفع ارور چمشک زدن چراغ‌های 30 و 80 پکیج chappee نیاز به تخصص فنی دارد و بهتر است خودتان برای این کار اقدام نکنید.

ارور چشمک زدن LED 60 پکیج شاپه

افت پرشر مدار گرمایش و در کل ایجاد مشکل در فشار آب باعث نمایش این خطا خواهد بود. خرابی برد نیز ممکن است باعث بروز ارور چشمک زدن LED 60 پکیج شاپه شود.

* در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج و رفع ارور روشن شدن چراغ 60 پکیج chappee میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله ما را مطالعه کنید تا مشکل افت فشار آب گرم پکیج را برطرف کنید.

رفع ارور پکیج شاپه دیجیتال

در پکیج های دیجیتال شاپه صفحه های نمایشگری وجود دارد که با نمایش یک کد، به شما خطای وارده را اعلام کرده و در عیب یابی پکیج یاریتان می‌کنند. در دفترچه راهنمای پکیج شاپه نیز علت تمام این کد ها نوشته شده است ولی همچنان می‌توانید در این قسمت از مقاله دلایل بروز کد ها پکیج شاپه را مطالعه فرمایید.

ارور E01 پکیج شاپه

ارور e01 پکیج شاپه که مشابه ارور چشمک زدن چراغ ۳۰ در پکیج آنالوگ است، در صورتی به وجود می‌آید که در قسمت جرقه زن پکیج مشکلی پیش بیاید. این خطا می‌تواند به علت خرابی شیر گاز یا الکترود هایی که باعث جرقه زدن می‌شوند باشد.

خرابی برد نیز می‌تواند سبب نمایش این خطا روی صفحه نمایشگر باشد.

برای رفع ارور e01 پکیج شاپه میتوانید شیر گاز را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که این قطعه سالم است. همچنین تکنسین فنی باید برای رفع ارور E01 پکیج شاپه برد و سیستم جرقه زن را بررسی نماید.

برای اطلاعات بیشتر برای رفع خطای پکیج ایران رادیاتور میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید.

ارور E02 پکیج شاپه

در صورت بروز مشکل در سیستم گرمایش، بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج و در نتیجه فعال شدن ترموستات یا دماپای پکیج، ارور E02 پکیج شاپه روی صفحه نمایشگر پدیدار خواهد شد. برای رفع ارور E02 پکیج شاپه باید پکیج را خاموش کنید و برای رفع مشل افزایش ناگهانی دمای پکیج از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

ارور E03 پکیج شاپه

مانند ارور چشمک زدن چراغ های ۳۰ و ۵۰ در پکیج آنالوگ، این ارور E03 پکیج شاپه در صورتی نمایش داده می‌شود که مشکلی در فشار سیستم به وجود بیاید.

تخلیه نشدن درست دود از پکیج به علت مسدود بودن راه دودکش یا فن فشار هوا، یا اشکال در حسگر های تشخیص دهنده دود و همچنین خرابی برد می‌توانند دلیل مشکل ارور E03 پکیج شاپه باشند.

ارور E05 پکیج شاپه

این ارور E05 پکیج شاپه نیز معادل خطای چشمک زدن ال ای دی های ۳۰ و ۸۰ و یا ۳۰ و ۶۰ در پکیج های آنالوگ است. در صورت نمایش دادن این خطا روی صفحه نمایشگر پکیج دیجیتال شاپه باید سیستم گردش آب در پکیج، NCT پکیج و عملکرد صحیح آن یا رسوب گرفتنش مورد بررسی قرار گیرند.

ممکن است مشکل ارور E05 پکیج شاپه کاملا جزئی و تنها مربوط به سیم های NCT باشد و به راحتی قابل تعمیر و تعویض باشد و البته ممکن است مشکل کمی حاد تر و مربوط به خراب شدن برد اصلی باشد که باید تشخیص آن را به عهده یک متخصص واگذار کنید.

برای مشاهده رفع ارور پکیج مرکوری می توانید مقاله ما را در این رابطه مطالعه کنید.

ارور E06 پکیج شاپه

کد خطای E06 پکیج شاپه که تقریبا به دلایل یکسانی با ارور چشمک زدن چراغ های ۷۰ و ۳۰ در پکیج آنالوگ شاپه روی صفحه نمایش پکیج دیجیتال ظاهر می‌شود، نشان دهنده وجود مشکلی در سیستم آب گرم است.

علت نمایش داده شدن این خطا در واقع ممکن است کاهش پرشر آب واحد یا کل ساختمان، بسته شدن مسیر آب یا وجود مشکلی در فلومتر دستگاه باشد.

برای رفع ارور E06 پکیج شاپه باید مسیر جریان آب پکیج و همچنین فلومتر چک گردد تا اگر ایرادی در این دو بخش وجود داشت تعمیرکار پکیج باید بتواند با استفاده از تجهیزات ایراد را رفع کند.

ارور E10 پکیج شاپه

علت بروز خطای E10 در پکیج دیجیتال شاپه، کاهش فشار در مدار گرمایشی سیستم است که ممکن است دلیل بروز آن ایجاد مشکلی در برد اصلی نیز باشد. برای رفع ارور E10 پکیج شاپه باید اقدام به تعمیر برد پکیج و یا مدار گرمایشی دستگاه نمود.

این خطا مشابه خطای چشمک زدن چراغ ۶۰ در پکیج آنالوگ است.

ارور E25 پکیج شاپه

این ارور E25 پکیج شاپه با ارور چشمک زدن چراغ های ۳۰ و ۴۰ در دستگاه آنالوگ معادل است. علت بروز دادن این خطا بسته شدن شیر ها و یا رسوب داشتن مبدل ها و وجود مانع و مسدودی در مبدل هاست. خرابی پمپ یا برد نیز می‌تواند دلیل بروز این خطا باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره کد خطای پکیج آلزان میتوانید مقاله ما را مطالعه کنید.

ارور E35 پکیج شاپه

در صورت وجود هر گونه مشکل موقع روشن شدن پکیج این خطا روی نمایشگر ظاهر می‌شود. قطع شدن گاز، نبودن فشار کافی، وجود مشکل در سنسور های شعله و عدم امکان تنظیم شعله کوتاه یا اشکال در جرقه زدن می‌تواند دلیل بروز این خطا باشد. برای رفع ارور E35 پکیج شاپه بید ابتدا از وصل بودن جریان گاز در دستگاه اطمینان حاصل کرد. اگر مشکل ارور E35 پکیج شاپه رفع نشد باید سیستم جرقه زن و سنسور های شعله دستگاه باید مورد بررسی قرار گیرند.

دفترچه راهنمای پکیج شاپه فرانسه

یکی از راه هایی که میتوانید از تمام کد های خطا و ارور های پکیج شاپه اطلاع پیدا کنید. در این قسمت تلاش کردیم تا دفترچه راهنمای پکیج شاپه فرانسه را برای شما عزیزان درج کنیم تا بتوانید با استفاده از اطلاعات جامع و اضافه ای که ارائه داده ایم برای رفع ایراد های پکیج شاپه فرانسه اقدام کنید.

اگر سوالی در هر بخش از دفترچه راهنمای پکیج شاپه فرانسه داشتید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما بهترین راهکار ها و اطلاعات را در مورد ارور پکیج شاپه به شما ارائه دهند.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج شاپه فرانسه

پیشگیری از ارور پکیج شاپه

همان طور که میدانید انواع کد خطا پکیج شاپه آنالوگ و دیجیتال نشان دهنده ایراد و نقصی در کارکرد پکیج میباشد. شما میتوانید با انجام یک سری از راهکار ها اقدام به پیشگیری از بروز ارور پکیج شاپه آنالوگ و دیجیتال و جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج شاپه کنید.

  • قرار دادن پکیج در ارتفاع حداقل 1/2 متری از سطح زمین.
  • نصب کردن پکیج در محیط بسته
  • کمک گرفتن از افراد متخصص در نصب پکیج شاپه.
  • استفاده از پکیج های فن دار در محل هایی که فاصله دودکش تا بالا پشت بام حداکثر 4 متر باشد و یا قطر دودکش کمتر از 15 سانتی متر باشد.
  • فاصله داشتن پکیج از دیگر وسایل به میزان حداقل نیم متر یا 50 سانتی متر.
  • عدم نصب پکیج در نزدیکی وسایل گرمازا مانند اجاق گاز.

آموزش تعمیر پکیج شاپه

شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در این صفحه در اخیتار شما قرار داده شده است برای آموزش تعمیر پکیج شاپه استفاده کنید و ایرادات پکیج شاپه را در سریع ترین زمان و به صورت تخصصی رفع نمایید.

همچنین در صورتی که به تعمیرات پکیج علاقه داشته باشید و بخواهید در این حوزه فعالیت داشته باشید میتوانید برای آموزش تعمیر پکیج شاپه به مرکز تهران سرویسکار مراجعه کنید تا به صورت حضوری تحت آموزش قرار گیرید و به یک تعمیرکار پکیج تبدیل شوید.

هزینه رفع ارور پکیج شاپه

یکی از خدماتی که در تهران سرویسکار ارائه میشود رفع ارورهای پکیج شاپه میباشد. شما میتوانید در صورتی که یکی از ارور های ذکر شده در این مقاله برای پکیج شاپه شما ایجاد شد میتوانید برای رفع ارور با ما تماس بگیرید. هزینه رفع ارور پکیج شاپه باتوجه به نوع خرابی میتواند متغیر باشد. این هزینه رفع ارور پکیج شاپه از حدود 200 هزار تومان به بالا میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه رفع ارور پکیج شاپه میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

تنظیمات پکیج شاپه

در این قسمت برای آن که بتوانید راحت تر با پکیج شاپه کار کنید تنظیمات پکیج شاپه را قرار داده ایم. در تنظیمات پکیج شاپه ذکر شده است که شما میتوانید فشار پکیج را روی 1/5 قرار دهید. برای پایین آرودن فشار پکیج شاپپه میتوانید یک شیر آب گرم را باز کنید و سپس شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشار افت پیدا کند. برای هواگیری پکیج نیز میتوانید از راهکار هایی که در سایت مان توضیح داده ایم برای این کار اقدام کنید.

علت خاموش شدن پکیج شاپه

یکی از مشکلاتی که برای صاحبان پکیج شاپه ایجاد میشود خاموش شدن ناگهانی پکیج شاپه میباشد. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد علت خاموش شدن پکیج شاپه چیست. در پاسخ به این سوال میتوان گفت علت خاموش شدن پکیج شاپه عدم وجود آب کافی در پکیج میباشد.

در واقع نبود آب کافی میتواند به خاطر نشتی پکیج و وجود ایراد در بخش های خارجی پکیج میباشد. همچنین در صورتی که در پاز پکیج ایراداتی وجود داشته باشد فشار آب پکیج شاپه کاهش پیدا میکند و همین امر سبب روشن و خاموش شدن پکیج شاپه میشود.

از دیگر موارد علت خاموش شدن پکیج شاپه انسداد لوله ها، ایراد در برد پکیج، اختلال در عملکرد پمپ پکیج، خرابی الکترود و پرشرسوییچ، مسدود شدن مسیر خروجی می باشد.

نمایندگی تعمیرات پکیج شاپه

پس از مطالعه دقیق این مقاله، اگر موفق به تعمیرات پکیج دیواری شاپه نشدید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با نمایندگی اصلی تعمیرات پکیج شاپه در تهران و کرج تماس بگیرید، تا تعمیرکاران حرفه ای پکیج شاپه مشاوره تخصصی در این زمینه را به شما ارائه دهند.

جمع بندی:

در این مقاله لیست ارورهای دیجیتال پکیج شاپه و روش های رفع ارور پکیج شاپه آنالوگ و رفع ارورهای پکیج شاپه در منزل به شما آموزش داده شد. همچنین تلاش کردیم راهکار هایی برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج شاپه به شما به همراه آموزش تعمیر پکیج شاپه ارائه دهیم. شما میتوانید برای برطرف کردن ارورهای پکیج شاپه در جنوب تهران، برطرف کردن ارورهای پکیج شاپه در مرکز تهران، برطرف کردن ارورهای پکیج شاپه در شرق تهران، برطرف کردن ارور های پکیج شاپه در غرب تهران و برطرف کردن ارورهای پکیج شاپه در شمال تهران با همکاران ما در تهران سرویسکار تماس بگیرید و خدمات تخصصی دریافت کنید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    پکیج ماهر۲۴ساعت افت فشارداره وخاموش میشه رادیاتور وخودپکیج هیچ گونه نشتی نداره
    وفشارش هم روی ۱خاموش میشه حتمابایدبالای ۲قراربگیره تا۱۲ساعت روشن بمونه
    ممنون از راهنمایی شما درضمن مارک شاپه تک مبدل کلایک سال کارکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج