ارور پکیج آماتیس

ارور پکیج آماتیس

فهرست مطالب

در این مقاله آموزشی قصد داریم که ارورهای رایج پکیج آماتیس را به شما توضیح دهیم، همانطورذ که می دانید پکیج آماتیس یکی از مدل های پکیج بسیار پر استفاده است و به دلیل کیفیت بالای این مدل از پکیج دیواری آمار فروش بسیار بالایی را در مقایسه با دیگر مدل های پکیج دارد.

اما در صورتی که سرویس سالیانه این پکیج دیواری به موقع انجام نشود، طبیعتا در فصل زمستان در صفحه نمایش پکیج آماتیس شما با ارور پکیج آماتیس مواجه خواهید شد که در ادامه این مطلب رایج ترین خطاهایی که در صفحه نمایش پکیج دیواری آماتیس ظاهر می شود را به همراه روش های برطرف کردن این خطاها مورد بررسی قرار می دهیم.

ارور های رایج پکیج آماتیس
ارور های رایج پکیج آماتیس

ارور های رایج پکیج آماتیس

رایج ترین کدهای خطایی که در پکیج های دیواری مدل آماتیس مشاهده می کنید عبارتند از:

  • کد خطای E01
  • کد خطای E02
  • کد خطای E03
  • کد خطای E04
  • کد خطای E05
  • کد خطای E06
  • کد خطای E07
  • کد خطای E08
  • کد خطای E09
  • کد خطای E46
  • کد خطای E51
  • کد خطای E52
  • کد خطای E53
  • کد خطای E72
  • کد خطای E76
  • کد خطای E99

کد خطای E01 در پکیج آماتیس

کد خطای E01 بیشتر در مواقعی در صفحه نمایش پکیج آماتیس ظاهر می شود که فن پکیج و یا گاز ورودی پکیج دیواری آماتیس دچار خرابی شده است، به طور کلی مفهوم اصلی ارور E01 در پکیج های آماتیس ایجاد اشکال در احتراق دستگاه می باشد.

کد خطای E02 پکیج آماتیس

زمانی که در مبدل اصلی دستگاه آماتیس آب به نقطه جوش می رسد و یا کلید های حرارتی پکیج آماتیس دچار اشکال می شود، شما ارور E02 را در صفحه نمایش پکیج دیواری آماتیس مشاهده می کنید، البته گاهی اوقات هم به دلیل ایجاد نقص فنی در سنسور حد نیز ممکن است که کد خطای E02 در پیکج آماتیس ظاهر شود که در این صورت شما باید یا برد اصلی و یا سنسور حد را تعویض نمایید.

کد خطای E03 در پکیج آماتیس

هر گاه که ترموستات دود پکیج دیواری آماتیس خراب شود، و یا سویئچ فشار هوا از کار بیافتد، در این صورت شما با ارور E03 در پکیج آماتیس مواجه می شوید که باید در اسرع وقت این قطعات را تعویض نمایید، البته محض اطمینان نیاز است که بعد از مشاهده کد خطای E03 در پکیج های مدل آماتیس حتما دودکش دستگاه را هم بررسی نمایید که مبادا دچار گرفتگی شده باشد.

کد خطای E04 در پکیج آماتیس

ارور E04 در پکیج های دیواری مدل آماتیس بیشتر مواقعی رخ می دهد که فشار آب ساختمان کم باشد، که در اینصورت پیشنهاد می کنیم که در این مواقع در ساختمان محل سکونت خود حتما از پمپ های فشار قوی استفاده نمایید، بویژه برای افرادی که در طبقات بالای ساختمان زندگی می کنند.

البته در مواقعی اشکال در آب ورودی و خرابی سوئیچ فشار آب پکیج آماتیس هم مزید بر علت می شود که شما کد خطای E04 را مشاهده نمایید.

کد خطای E05 در پکیج آماتیس

زمانی که قطعه الکترود جرقه زن پکیج آماتیس خراب شد، ارور E05 در صفحه نمایش پکیج آماتیس ظاهر خواهد شد.

به جز این مورد اشکال اتصال سیم الکترود به برد الکترونیکی و یا ایجاد نشتی در مدار پکیج دیواری آماتیس هم می تواند موجب بروز کد خطای E05 شود.

کد خطای E06 در پکیج آماتیس

یکی دیگر از ارور های رایجی که شما در صفحه نمایش پکیج دیواری آماتیس ممکن است که مشاهده نمایید، ارور E06 می باشد که این کد خطا مربوط به اشکال در مدار مصرفی آب دستگاه است.

البته به گفته تکنسین های پکیج آماتیس ایجاد اشکال در حسگر مدار مصرفی یا اتصال آن هم می تواند موجب بروز خطای E06 شود.

کد خطای E09 در پکیج آماتیس

در صورتی که قطعه شیر پر کن پکیج آماتیس باز بماند و حجم زیادی از آب وارد پکیج شود، دستگاه شما ارور E09 را نشان خواهد داد، که در این شرایط شما باید از ورود آب به دستگاه جلوگیری نمایید که این خطا برطرف شود.

ارور پکیج آماتیس مدل لائورا پلاس
ارور پکیج آماتیس مدل لائورا پلاس

ارور پکیج آماتیس مدل لائورا پلاس

شرکت پکیج آماتیس برای آن که کار عیب یابی پکیج هر چه راحت تر صورت گیرد، توضیحات کاملی را در این خصوص در راهنمای تعمیر پکیج آماتیس ذکر کرده است.

در ادامه نیز برخی کدهای خطای رایج به همراه تفسیر آن ها آمده است.

کدمعنیعلت
E01    وجود مشکل در سیستم احتراقوجود مشکل در سیستم احتراق و یا قسمت ورودی گاز مشکل می‌تواند از فن دستگاه نیز باشد.
E02وجود مشکل در سنسور حداگر ایرادی در کلید حرارتی پکیج وجود داشته باشد و آب در مدبل حرارتی به نقطه جوش برسد این خطا نمایش داده می‌شود.
E03وجود مشکل در تخلیه کردن دوداحتمالا مشکل در ترموستات دود و یا سوئیچ فشار هواست.
E04کاهش فشار هواایرادی در ورودی آب و یا فشار هوای پکیج وجود دارد.
E05وجود مشکل در سنسور رادیاتور هادر سنسورهای رادیاتور ها مشکلی وجود دارد. ممکن است ایراد از اتصالات این سنسورها نیز باشد.
E06وجود مشکل در سنسور مدار آب گرمایرادر در سنسور های مدار آب گرم مصرفی پکیج و یا اتصالات آن وجود دارد که باید برطرف شود.
E09وارد شدن زیاد از حد آب به داخل پکیج آماتیسدر صورتی که شیر پر کن گاز، باز باشد این خطا روی صفحه اسکرین پکیج آماتیس مدل لائورا پلاس نمایش داده می‌شود. 
E46وجود مشکل در دلیور جریان فلوسوئیچنمایش این ارور روی صفحه نمایشگر پکیج آماتیس به معنی خراب شدن سنسور های فلوسوئیچ است.
E51وجود مشکل در قطعات پکیجبسته نشدن رله فن دلیل نشان داده شدن این ارور می‌باشد.
E52وجود مشکل در قطعات پکیجاحتمالا رله فن گیر کرده باشد.
E53وجود مشکل در قطعات پکیجاین ارور نشان دهنده ایرادی در شیر گاز پکیج است. 
E72تشخیص ندادن محفظه احتراقایرادی در برخی از قطعات پکیج مانند ونتوری فن و یا دودکش را نشان می‌دهد.
E76تشخیص ندادن اتصال ماژول شیرگازاین ارور به اتصالات سوکت های ماژول شیرگاز مربوط است.
E99عدم قابلیت ریست کردنوجود مشکلی در قابلیت ریست کردن از ترموستات بیرونی و ریموت کنترل
ارور پکیج آماتیس مدل ویکتوریا
ارور پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

ارور پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

توضیح تمام کد های خطای این مدل از پکیج در دفترچه راهنمای پکیج آماتیس مدل ویکتوریا آمده است که با مراجعه به آن می‌توانید ایراد پکیج آماتیس مدل ویکتوریای خود را ریشه یابی کنید.

کدهای خطای پکیج آماتیس در مدل ویکتوریا معانی برابر با کدهای خطای پکیج آماتیس در مدل لائورا پلاس دارند که پیش تر ذکر شد.

رایج ترین کد های خطایی که شما در پکیج های آماتیس مدل ویکتوریا مشاهده می کنید موارد زیر هستند:

  • ارور E0
  • ارور E1
  • ارور E2
  • ارور E3
  • ارور E4
  • ارور E5
  • ارور E6
  • ارور E7
  • ارور E8
  • ارور E9

ارور E0 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

هر زمان شما کد خطای E0 را در دستگاه خود مشاهده کردید، این کد به این معناست که سنسور دما، دمای کمتر از 5 درجه سانتی گراد را مشاهده می کند.

و در صورتی که دمای سیستم به حالت عادی خود باز گردد، این کد از صفحه نمایش پکیج حذف خواهد شد.

ارور E1 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

مواقعی که کد خطای E1 را بر روی صفحه نمایش پکیج خود مشاهده کردید، ابتدا اتصالات و شیر گاز پکیج را چک نمایید، و در صورتی که مشکلی در این اتصالات وجود نداشت دکمخ RESET را بزنید تا دستگاه مجددا راه اندازی شود.

ارور E2 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

در صورت مشاهده کد خطای E2 شما باید ابتدا پکیج را خاموش نمایید، سپس مسیر دودکش پکیج را بررسی کرده که احیانا گرفتگی در آن وجود نداشته باشد.

پس از رفع گرفتگی گکسج خود را راه اندازی نمایید، و مشاهده می کنید که این ارور برطرف شده است.

ارور E3 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

کد خطای E3 در پیج های آماتیس مدل ویکتوریا زمانی ظاهر خواهد شد که دمای مبدل آب دستگاه با بالای 100 درجه سانتی گراد رسیده باشد.

زمانی که دمای آب به کمتر از 70 درجه رسید، دکمه ریست پکیج را بزنید تا این کد خطا برطرف شود.

ارور E4 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

کد خطای E4 و کد خطای E5 در پکیج دیواری آماتیس مدل ویکتوریا به دلایل متعددی می تواند ظاهر شود، که در صورت مشاهده این کد خطا شما باید دستگاه پکیج خود را یک بار ریست نمایید، و در صورتی که این کد خطا برطرف نشد می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر پکیج در تهران با تکنسین های فنی پکیج ارتباط برقرار نمایید و مشاوره فنی را از همکاران ما دریافت کنید.

ارور E6 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

در صورت مشاهده این کد خطا ابتدا شیر گاز ورودی را چک نمایید، سپس حسگر شعله و احتراق را بررسی نمایید و در صورتی که این قطعات هیچ مشکلی نداشت دستگاه پکیج را یکبار ریست نمایید تا این خطا برطرف شود.

ارور E7 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

کد خطای E7 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا در صورت خرابی سوییچ فشار آب مدار گرایشی در صفحه نمایش این مدل از پکیج دیواری ظاهر می شود، که در صورت مشاهده این کد خطا شما باید این قطعه را تعویض نمایید.

ارور E8 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

کد خطای E8 به این دلیل ظاهر می شود که سنسور مدار گرمایشی از کار افتاده باشد و شما باید سنسور را تعویض نمایید، در صورتی که شما سرویس پکیج خود را به صورت سالیانه و منظم انجام دهید، سنسور های پکیج دیواری سالیان سال بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد.

ارور E9 پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

مشاهده کد خطای E9 در صفحه نمایش پکیج آماتیس مدل ویکتوریا به دلیل از کار افتادن حافظه EEPROM است که شما باید در زمان سرویس سالیانه پکیج آماتیس آن را تعویض نمایید.

نحوه تنظیم پکیج آماتیس

پکیج آماتیس هفت دکمه دارد که با کمک آن ها می‌توان پکیج را تنظیم نمود:

(نحوه تنظیم پکیج تاچی را می توانید در مقاله ذکر شده مطالعه کنید و با تنظیمات مخفی این پکیج بیشتر آشنا شوید)

  • کلید های عمودی سمت چپ پکیج:

ابا استفاده از این دکمه ها می‌توانید دمای آب گرم مصرفی خانه را بین سی تا شصت درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

  • کلید های عمودی سمت راست

این دکمه ها برای تنظیم آب گرمی است که در رادیاتور ها جریان دارد و می‌توانید بین سی تا هشتاد و پنج درجه تنظیم نمایید.

  • کلید های افقی وسط

کلید سمت چپی برای اطلاعات دستگاه است و نباید به آن دست بزنید.

کار کردن با این کلید نیازمند اطلاعات زیاد درباره پکیج است و بهتر است فقط تعمیرکار با آن کار کند.

کلید وسطی برای خاموش و روشن کردن و تغییر حالت پکیج از زمستانه به تابستانه و برعکس است و کلید سمت راستی برای ریست کردن تنظیمات به کار برده می‌شود.

تعمیر پکیج آماتیس

تعمیرات پکیج AMATIS می‌تواند باعث نو شدن کامل دستگاه شما شود، به طوری که از بهبود عملکرد آن شگفت زده شوید.

اما این موضوع به شرطی میسر است که تعمیر پکیج آماتیس با مهارت و تخصص کامل صورت گیرد که لازمه آن کمک گرفتن از افراد متخصص است.

در صورتی که تعمیر پکیج آماتیس خود را به دست افراد حرفه ای و کار بلد بسپارید علاوه بر آن که در سریع ترین زمان تعمیرات را انجام میدهند با استفاده از تجهیزات عیب یابی صحیحی انجام خواهند داد.

به این تریتیب به سرعت متوجه علت خرابی و قطعه معیوب شده و با بهترین روش های روز دنیا برای تعمیر قطعات پکیج آماتیس شما اقدام خواهد کرد.

برای تعمیر پکیج باکسی و انواع مختلف پکیج می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید و یا از طریق نکات ذکر شده در مقاله مرتبط برای رفع ارور اقدام کنید.

تعمیر کار پکیج آماتیس

در صورتی که تعمیرکار پکیج آماتیس مهارت لازم برای عیب یابی مشکلات پکیج آماتیس را نداشته باشد ممکن است موجبات خرابی بیشتر پکیج AMATIS را نیز فراهم کند.

تعمیرات تخصصی پکیج آماتیس، در حیطه کار تکنسین های نمایندگی پکیج آماتیس است که می‌توانید به راحتی با آن ها تماس گرفته و ضمن بهره مندی از گارانتی تعمیرات اماتیس برای رفع مشکل از آن ها کمک بگیرید.

کلیه تعمیر کاران تهران سرویس کار برای تعمیر انواع پکیج با روش های نوین آموزش دیده اند و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیرات به شما عزیزان هستند.

سرویس پکیج آماتیس

همانطور که پیش تر خواندید یکی از روش های افزایش عمر لوازم خانگی مثل پکیج دیواری AMATIS، سرویس منظم آن است.

سرویس پکیج آماتیس مانند خدمات تعمیر پکیج فرولی شامل بررسی نصب پکیج، بررسی قطعات مختلف پکیج جهت اطمینان از عملکرد صحیح آن ها، چک کردن فشار آب و به طور کلی حصول اطمینان از عملکرد درست و صحیح پکیج است.

کارهایی که در حین سرویس پکیج، در صورت عدم وجود ایراد در قطعات انجام می‌گیرد به شرح زیر است:

  • رسوب زدایی
  • تنظیم فشار پکیج
  • اسیدشویی پکیج

در صورتی که مشکلی در عملکرد پکیج شناسایی شود نیز در حین سرویس پکیج رفع خواهد گردید.

هزینه سرویس پکیج آماتیس با توجه به حجم کاری که انجام می‌گیرد محاسبه می‌شود.

ممکن است سرویس پکیج آماتیس همراه با تعمیر آن باشد و ممکن است صرفا شامل رسوب زدایی باشد که در این صورت نیز با در نظر گرفتن میزان جرم ها و رسوبات پکیج و سختی ان ها متغیر خواهد بود.

هزینه تعمیر پکیج آماتیس

حتما می‌دانید که در هیچ کجا تعرفه ثابتی به عنوان تعرفه تعمیر پکیج دیواری آماتیس تعریف نشده است.

بلکه هزینه تعمیرات پکیج آماتیس که هر بار باید برای آن بپردازید نیز درست مانند هزینه سرویس پکیج با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود.

اولین قدم در تعمیر پکیج آماتیس، عیب یابی کردن پکیج و ریشه یابی مشکلی است که موجب درست کار نکردن پکیج شما شده است.

به یاد داشته باشید که این عملیات باید توسط فردی صورت گیرد که به تعمیر انواع پکیج آماتیس تسلط کامل داشته باشد.

به طور میانگین هرینه تعمیر پکیج آماتیس در مجموعه ما از ۵۰/۰۰۰ تومان تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان وابسته به میزان خرابی متغیر می باشد.

مناطق تحت پوشش تعمیرات پکیج آماتیس

با مراجعه کردن به نمایندگی فروش قطعات پکیج آماتیس در تهران می‌توانید تمام قطعات مورد نیاز خود برای تعمیر پکیج آماتیس را خریداری کنید.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی پکیج آماتیس در تهران و نمایندگی تعمیر پکیج آریستون آماده ارائه خدمات بیست و چهار ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

ما به عنوان قوی ترین مجموعه و نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در شرق تهران ، نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در غرب تهران، نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در شمال تهران و نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در جنوب تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

عیب یابی پکیج آماتیس

عیب یابی اولین قدم در راستای تعمیرات پکیج آماتیس است، در واقع در صورتی که عیب یابی پکیج آماتیس درست انجام گیرد، باقی مسیر تعمیر آبگرمکن دیواری آماتیس هموار می‌گردد.

این کار می‌تواند بسیار راحت یا بسیار سخت باشد اما در صورتی که از متخصصین نمایندگی پکیج آماتیس در تهران کمک بگیرید مشکلی در این امر نخواهید داشت.

بهتر است عیب یابی پکیج آماتیس با استفاده از تجهیزات مدر ن و جدید انجام شود و توسط فردی این کار انجام گردد که حداقل ۱ الی ۲ سال در این زمینه تجربه و سابقه کاری داشته باشد.

همکاران ما حداقل دارای ۲ سال سابقه کاری در زمینه عب یابی و تعمیرات پکیج آماتیس هستند و کوچکترین خطایی در عیب یابی پکیج آماتیس شما نخواهند داشت.

در ادامه تعدادی از مشکلات رایجی که ممکن است برای پکیج آماتیس شما رخ دهد را بررسی کرده ایم و به صورت مختصر درباره راهکار های رفع این ایرادات توضیحاتی داده ایم.

مشکلات رایج پکیج آماتیس

در برخی موارد، می‌توانید بدون مراجعه به نمایندگی تعمیر پکیج آماتیس در تهران و به کمک دفترچه راهنمای پکیج آماتیس، مشکل پکیج خود را رفع نمایید اما لازمه این امر، داشتن اطلاعات کافی راجع به پکیج آماتیس است.

در ادامه برخی مشکلات رایج پکیج آماتیس نام برده و توضیح داده شده اند که شاید به شما در ریشه یابی پکیج خود کمک کند.

در صوتی که با استفاده از راهکار های این مقاله نتوانستید مشکل را برطرف کنید میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

همچنین با اولین تماس در کمتر از ۱ ساعت همکاران ما برای تعمیرات پکیج شما در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد.

خاموش شدن مشعل آماتیس

علل خاموش شدن مشعل آماتیس می‌تواند بسیار متعدد باشد که در ادامه لیستی از این دلایل را مشاهده خواهید کرد:

  • مشکلی در جریان آب پکیج وجود دارد که احتمالا با هواگیری پکیج رفع خواهد شد.
  • در مسیر تاسیسات و لوله های گرمایشی گرفتگی وجود دارد.
  • پمپ سیرکولاتور پکیج خراب است.
  • مشکلی در الکترود یون پکیج وجود دارد.
  • دودکش ایراد دارد و نمی‌تواند به درستی دود را تخلیه کند.
  • حجم هوایی که به دستگاه وارد می‌شود نامناسب است.
  • مشکلی در پرشر سوئیچ دود وجود دارد.
  • فن پکیج ایراد پیدا کرده است.
  • جوش آوردن پکیج دلیل دیگری برای خاموش شدن مکرر مشعل آماتیس است.
  • کلید NTC مشکل پیدا کرده است.
  • برد پکیج آماتیس مشکل پیدا کرده است.
  • ایرادی در یکی از قطعات پکیج آماتیس وجود دارد‌( پمپ، الکترود ها، دودکش، فلوسوئیچ و … )‌
  • ممکن است سوراخ های خروجی گاز مشکلی داشته باشد یا مسدود شده باشند.
  • فاصله جرقه زن ایراد دارد.

غیرفعال شدن پمپ پکیج آماتیس

اصلی ترین دلیل خراب شدن پمپ در تمام پکیج ها استفاده کردن مداوم از آن است. در صورتی که آب در مدار پمپ وجود داشته باشد نیز موجب غیر فعال شدن آن در پکیج اماتیس می‌گردد.

انفجاری روشن شدن مشعل پکیج آماتیس

در برخی موارد، افراد با مشکل انفجاری روشن شدن مشعل پکیج آماتیس هستند که البته یک مشکل بسیار شایع در تمام انواع پکیج هاست.

وقتی چنین حالتی در پکیج پیش می‌آید باید فشار گاز را چک کنید.

علت روشن شدن انفجاری مشعل پکیج آماتیس می‌تواند انسداد حفره های مشعل، خراب شدن دودکش، ضعیف شدن جرقه ها یا تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل باشد.

یک علت شایع دیگر که موجب بروز این ایراد در پکیج می‌شود استفاده کردن از قطعات گاز شهری به جای گاز مایع است.

گرم نبودن آب مصرفی پکیج آماتیس

این مشکل می‌تواند به دلیل موارد زیر اتفاق بیفتد:‌

  • خراب شدن پمپ در صورتی که از نوع تک مبدله باشد.
  • خراب شدن و یا گیر کردن فلوسوئیچ
  • باز ماندن سوپاپ بایپس در صورتی که از نوع تک مبدله باشد.
  • خراب شدن شیر سه راهه در نوع دو مبدله

سرد و گرم شدن آب پکیج آماتیس

در برخی موارد سرد و گرم شدن آب پکیج آماتیس ربطی به خود پکیج ندارد و مشکل در اصل مربوط به فشار آب ساختمان است.

بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی فشار آب ساختمان مسکونی خود را چک کرده و از درست بودن آن مطمئن شوید.

تنظیم نادرست پمپ نیز می‌تواند دلیل دیگر سرد و گرم شدن آب پکیج اماتیس باشد.

اما در مواردی که مبدل جرم گرفته باشد، مشکل مربوط به خود پکیج است و باید به مرکز تعمیرات پکیج آماتیس مراجعه نمایید.

رفع کد خطا پکیج آماتیس

پکیج آماتیس برای کمک به ریشه یابی مشکلاتی که در پکیج بروز پیدا می‌کنند یک صفحه نمایشگر روی آن تعبیه کرده است که ارور هایی را نمایش می‌دهند.

برای آن که بتوانید از ایرادات پیش امده در پکیج خود مطلع شوید باید بتوانید این ارور ها را متوجه شوید.

در دفترچه راهنمای پکیج آماتیس نورا پلاس توضیحات کاملی درباره نحوه عیب یابی پکیج آماتیس با کمک گرفتن از ارور های نمایش داده شده روی صفحه اسکرین آمده است.

دفترچه های راهنمای پکیج ها، عامل بسیار موثری در سهولت تعمیر پکیج ها هستند که می‌توانید از آن ها استفاده نمایید.

برای راحت تر شدن کار شما عزیزان، برخی ارور های پکیج آماتیس به همراه علت آن ها آورده شده اند.

سوالات متداول؟

هزینه تعمیر پکیج آماتیس چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج آماتیس در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد.قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج آماتیس در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا برای ارائه خدمات تعمیر پکیج آماتیس آماده هستند.

مشکلات رایج پکیج آماتیس؟

از رایج ترین مشکلات پکیج آماتیس خاموش شدن مشعل، غیر فعال شدن پمپ، گرم نبودن آب مصرفی، سرد و گرم شدن آب و غیره می باشد، در این مقاله علاوه بر راهکار های رفع این ایرادات درباره عیب یابی و رفع ارور های پکیج آماتیس اطلاعات جامعی ارائه داده ایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج