تعمیر پکیج تاچی

تعمیر پکیج تاچی

فهرست مطالب

تهران سرویس کار بهترین و معتبرترین نمایندگی تعمیر پکیج تاچی (TACHI) در سراسر تهران و کرج است، ما در تهران سرویسکار با بیش از ده ها تعمیرکار حرفه ای و با سابقه با قیمتی بسیار ارزان تر از سایر نمایندگی های تعمیرات پکیج، پکیج تاچی شما در کوتاهترین زمان تعمیر خواهیم کرد، برای اطلاع از قیمت تعمیرات تخصصی پکیج تاچی و همچنین برقراری ارتباط با تعمیرکار سیار پکیج تاچی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج تاچی در تهران
تعمیر پکیج تاچی در تهران

تعمیر پکیج تاچی در تهران

با وجود اصلاح کیفیت پکیج تاچی و توان رقابت آن با سایر پکیج های باکیفیت موجود در بازار اما همچنان مثل تمام لوازم خانگی دیگر در صورت سرویس نکردن به موقع ممکن است دچار مشکلاتی شود.

برای از بین بردن این مشکلات باید تعمیرات تخصصی پکیج تاچی را اعمال نمود، پکیج TACHI در صورتی که به موقع سرویس شود و تعمیرات آن درست و اصولی صورت گیرد می‌تواند تا سالیان سال عملکردی عالی داشته باشد.

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در تهران با قیمتی بسیار مناسب و استثنایی تعمیرات پکیج شما را در کوتاهترین زمان انجام می دهد.

تعمیرات انواع پکیج تخصص ماست، کلیه تعمیر کاران ما حداقل دارای ۲ سال سابقه در زمینه تعمیر پکیج در برند های مختلف هستند و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

تعمیر کار پکیج تاچی
تعمیر کار پکیج تاچی

تعمیر کار پکیج تاچی

برای تعمیر پکیج دیواری تاچی ابتدا باید مطمئن شوید که کار را به فردی کاربلد می‌سپارید که به تعمیر انواع پکیج تاچی مسلط باشد.

در صورتی که این کار را به افرادی بسپارید که کارشان را به خوبی بلد نیستند و در کار تعمیر پکیج دیواری تاچی ناشی هستند می‌تواند به جای برطرف کردن مشکل ایرادی را نیز به آن بیفزاید.

برای برای بهره بردن از بهترین خدمات، با تهران سرویس کار به عنوان مرکز تعمیرات پکیج تاچی تماس بگیرید.

تعمیرکاران ما با سابقع ترین و ماهر ترین تعمیر کاران در شهر تهران هستند که حداقل ۲ الی ۴ سال سابقه در زمینه تعمیر انواع پکیج دارند.

هزینه تعمیر پکیج تاچی
هزینه تعمیر پکیج تاچی

هزینه تعمیر پکیج تاچی

هزینه تعمیرات پکیج دیواری تاچی بر اساس موارد مختلفی محاسبه می‌گردد و عدد ثابتی تحت عنوان تعرفه تعمیرات پکیج تاچی وجود ندارد.

گاهی اوقات هزینه تعمیرات پکیج تاچی تنها به سرویس کردن آن محدود می‌ شود، چرا که به عنوان مثال در صورتی که پکیج سر و صدای زیادی داشته باشد علت آن هواگیری است که با سرویس کردن به طور کلی مشکلش برطرف خواهد شد.

اما در برخی مواقع نیاز به تعمیر و حتی تعویض قطعات پکیج تاچی وجود دارد که در آن صورت هزینه اضافه تری بایست برای تعمیر پکیج TACHI پرداخت گردد.

برای اطلاع کسب اطلاع از استعلام هزینه تعمیرات و سرویس پکیج دیواری تاچی، شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر پکیج در تهران تعرفه های مختلف تعمیرات قطعات پکیج و رادیاتور را مشاهده نمایید، و در همین صفحه با توجه به مشکل ذکر شده برای پکیج دیواری هزینه تعمیر آن را استعلام نمایید.

سرویس پکیج تاچی

همان طور که گفته شد سرویس کردن منظم پکیج تاچی می‌تواند باعث افزایش عمر پکیج TACHI و عدم نیاز آن به تعمیرات به خاطر به وجود نیامدن مشکلات مختلف شود.

اما سرویس پکیج تاچی و در کل سرویس کردن پکیج ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • تنظیم ارتفاع شعله جهت افزایش عمر مبدل اصلی
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی فن
  • برطرف کردن سر و صدای اضافی پکیج
  • بهبود عملکرد رادیاتور ها از نظر گرمایش
  • بهبود وضعیت آب گرم مصرفی و گرمایش آن
  • بررسی وضعیت شیر اطمینان و شیر پر کن
  • عوض کردن اورینگ های پکیج
  • اسید شویی و رسوب زدایی پکیج تاچی
  • بررسی پرشر آب
  • بررسی نشتی آب از پکیج
  • حصول اطمینان از سالم بودن و عدم وجود مشکل در قطعات مختلف و عمرکزد پکیج تاچی
  • بررسی جرقه زن و یون تشخیص شعله
  • بررسی فلوسوئیچ و فلومتر
  • بررسی فشار آب و تنظیم آن
  • برطرف کردن مشکلات احتمالی که در عملکرد یا قطعات پکیج وجود دارد.
  • از بین بردن گرفتگی لوله ها

جهت اطلاع از قیمت ها و تعرفه های سرویس کامل پکیج تاچی با تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی پکیج تاچی در تهران تماس بگیرید، همچنین با مراجعه به صفحه سرویس کردن پکیج تعرفه های قیمتی مختلف سرویس کامل قطعات پکیج را مشاهده نمایید.

تعمیر برد پکیج تاچی

یکی از تخصصی ترین خدماتی که توسط تعمیرکاران پکیج دیواری تاچی ارائه می شود، تعمیرات و عیب یابی کامل برد پکیج تاچی است، این قطعه نقش محوری و مهمی را در تمامی مدل های پکیج دیواری ایفا می کند، در واقع تمامی دستورات پکیج به کمک برد الکترونیکی هدایت و کنترل می شود، پس در نتیجه خراب شدن و از کار افتادن برد پکیج، برابر است با مختل شدن عملکرد کلی پکیج دیواری.

پیشنهاد می کنیم برای این که به صورت تخصصی به اهمیت نقش برد الکترونیکی در پکیج های دیواری مدل تاچی پی ببرید به صفحه آموزش تعمیر برد پکیج مراجعه نمایید، چرا که در این صفحه تعمیرکاران حرفه ای پکیج دیواری یک ویدئوی آموزشی را درج کرده اند که در آن برد پکیج دیواری تاچی تعمیر و عیب یابی شده است.

مناطق تحت پوشش تعمیرات پکیج تاچی

با توجه به گستردگی استفاده از پکیج تاچی، نمایندگی های شرکت پکیج تاچی در سرتاسر ایران وجود دارند که با مراجعه کردن به آن ها می‌توانید از گارانتی تعمیرات تاچی نیز علاوه بر خدمات مطمئن و با کیفیت بهره مند شوید.

تهران سرویس کار با افتخار به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در غرب تهران ، نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شرق تهران ، نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در شمال تهران و نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در جنوب تهران به صورت شبانه روزی کلیه خدمات تعمیرات پکیج را با گارانتی ۱۲۰ روزه انجام میدهد.

عیب یابی پکیج تاچی

اولین قدم در تعمیر پکیج تاچی TACHI ریشه یابی صحیح مشکلات آن است، با ریشه یابی صحیح و درست می‌توان قطعه ای که دچار مشکل شده است را تعمیر نمود اما اگر عیب یابی پکیج تاچی درست اتفاق نیفتد ممکن است مشکل حل نشود.

در این صورت ممکن است مجبور به تعویض قطعه ای باشید که امکان تعمیر کردن آن با هزینه کمتر وجود داشته باشد.

مشکلات رایج پکیج تاچی

برای استفاده راحت تر از پکیج تاچی لازم است با برخی از مشکلات رایج و دلیل پیش آمدن آن ها آشنا شوید تا قادر به جلوگیری از بروز آن ها باشید. بعضی از این مشکلات با ترفند های بسیار ساده هرگز برای پکیج اتفاق نخواهند افتاد.

هواگیری پکیج تاچی

در صورتی که پکیج های دیواری خانگی به موقع هواگیری نشوند، شما شاهد خروج سر و صدای آزار دهنده و غیر معمول از پکیج خواهید بود.

هواگیری پکیج تاچی بسیار ساده است و می‌توانید خودتان آن را انجام دهید. البته در کل بهتر است با کمک گرفتن از یک تعمیرکار پکیج تاچی، تمام مراحل سرویس کردن پکیج را طی کنید اما در مواقع لزوم می‌توانید با باز کردن شیر پکیج، برای هواگیری پکیج اقدام کنید.

وقتی شیر پکیج را باز می‌کنید تمام آب داخل پکیج به همراه هوایی که داخل آن نفوذ کرده است از پکیج خارج می‌شوند و با بستن مجدد پیچ ها، پکیج به عملکرد عادی خود بدون سر و صدای اضافی ادامه خواهد داد.

رسوب زدایی پکیج تاچی

یکی دیگر از مراحل بسیار مهمی که باید در طی سرویس کردن پکیج انجام شود رسوب زدایی پکیج است.

همان طور که می‌دانید داخل آب مصرفی منازل، املاح معدنی وجود دارد که با قرار گرفتن در دمای زیاد، ته نشین شده و حالت رسوبی به خود می‌گیرند که مثال ملموس آن را می‌توانید در کتری های فلزی مشاهده کنید.

داخل پکیج نیز چنین اتفاقی می‌افتد که منجر به انسداد لوله های داخل پکیج می‌شود که می‌تواند موجب کم شدن فشار آب شود.

در صورتی که عدم رسوب زدایی باعث کم شدن فشار آب پکیج شما شده میتوانید برای رفع این مشکل مقاله افت فشار آب پکیج را مطالعه کنید.

حالت دیگری نیز وجود دارد که در آن رسوبات آب به مبدل اصلی پکیج تاچی نفوذ کرده و باعث استهلاک آن می‌شوند و ممکن است به برد پکیج تاچی نیز صدمه وارد کنند.

با خواندن مطالب بالا قطعا اهمیت سرویس کردن پکیج را متوجه شده اید تا دیگر نیازی به تعمیر آبگرمکن دیواری تاچی نداشته باشید.

سرد و گرم شدن آب گرم پکیج تاچی

سرد و گرم شدن آب پکیج تاچی ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • نوسان فشار آب
  • خراب شدن پمپ
  • ایراد داشتن سنسور های آب گرم
  • رسوب گرفتن مبدل پکیج
  • خراب شدن فلوسوئیچ
  • ارتفاع نامناسب شعله

راه های رفع یان ایراد را یمتوانید در مقاله علت سرد و گرم شدن آب آبگرمکن دیواری بوتان به طور کامل بخوانید و بدون نیاز به تعمیرکار مشکل را برطرف کنید.

بالا رفتن فشار بار پکیج تاچی

عمده ترین دلایل بالارفتن فشار بار پکیج تاچی به شرح زیر است:

  • خراب بودن مبدل پکیج
  • خراب شدنشیر تخلیه یا شیر اطمینان
  • خراب شدن شیر پر کن
  • خراب شدن منبع انبساط
  • خراب شدن پمپ یا برد اصلی پکیج
  • خراب شدن مبدل پکیج

نشتی آب پکیج تاچی

نشتی آب پکیج جزو رایج ترین مشکلات است که در اکثر پکیج ها اتفاق می‌افتد اما باید آن را جدی گرفت.

نشتی آب پکیج معمولا به خاطر سوراخ شدن لوله ها یا خراب شدن اتصالات آن ها رخ می‌دهد که باید بلافاصله تعمیر گردند.

در صورت این مشکل فورا با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید و یا اگر خودتان قصد حل این مشکل را دارید مقاله نشتی آب پکیج را مطالعه کنید.

صدا دادن پکیج تاچی

صدا دادن پکیج دو دلیل می‌تواند داشته باشد. علت اول همانطور که پیش تر ذکر شد هواگیری پکیج و در حالت دوم علت آن استهلاک قطعات داخلی پکیج است که نیاز به تعویض دارند.

در حالت اول، صدا حالت ضربه زدن و تق تق دارد و در حالت دوم صدایی سوت مانند از دستگاه خارج خواهد شد.

سر و صدا کردن پکیج دلایل دیگری نیز دارد که به صورت کامل تر در مقاله علت صدا دادن پکیج به همراه راه های رفع این مشکل بیان شده است.

رفع ارور پکیج تاچی

کدهای خطای پکیج تاچی در مدل های مختلف و تیپ های مختلف معانی متفاوتی دارند که موقع عیب یابی پکیج حتما باید به این نکته توجه داشته باشید.

در ادامه این مقاله، معنی ارور های پکیج تاچی در تیپ های مختلف آن را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است که معنی ارور پکیج تاچی به طور کامل و متناسب با هر مدل و هر تیپ داخل را داخل دفترچه راهنمای پکیج تاچی نیز پیدا خواهید کرد.

رفع خطای ep در پکیج تاچی

در بخش زیر خطاهای EP که در پکیج های دیواری تاجی زیاد مشاهده می شود را ذکر کرده ایم.

ارور E01 پکیج تاچی

خطای وجود مشکل در سیستم تهویه و فن دستگاه پکیج تاجی باعث نمایش ارور E01 در پکیج های دیواری تاچی می شود.

ارور  E02 پکیج تاچی

خطای خرابی سنسور گرمایشی در پکیج دیواری تاجی باعث می شود که شما در صفحه نمایش دستگاه کد خطای E02 را مشاهده نمایید.

ارور E03 پکیج تاچی

خطای وجود مشکل در سنسور آب گرم بهداشتی پکیج تاجی ارور E03 را به شما نمایش خواهد داد، این خطا را تعویض سنسور آب گرم پکیج به راحتی می توان برطرف کرد.

ارور E04 پکیج تاچی

خطای نقص در پکیج به خاطر بالا رفتن بیش از حد دما یکی از دلایل اصلی نمایش کد خطای E04 در پکیج های دیواری تاچی است، با انجام عملیات اسیدشویی پکبج به سادگی می توان این کد خطا را برطرف نمود و اصلا جای نگرانی نیست.

ارور E05 پکیج تاچی

خطای E05 به دلیل مشکل در مدار شیر گاز پکیج نمایش داده می شود، که در این صورت سرویسکار پکیج تاچی باید شیر گاز پکیج را عیب یابی نماید.

ارور E06 پکیج تاچی

خطای E06 به دلیل نقص در سیستم احتراق پکیج است، که در این صورت شما باید در اولین اقدام دودکش پکیج دیواری تاچی را بررسی نمایید، و در صورت گرفتگی دودکش پکیج، مسیر آن را باز نمایید، در غیر اینصورت نمایش کد خطای E06 به دلیل از کار افتادن سنسور دود پکیج است که با تعویض این قطعه کد خطا برطرف خواهد شد.

ارور E07 پکیج تاچی

خطای E07 به دلیل ایجاد مشکل در تشکیل یا عدم تشخیص شعله است، معمولا این مدل از خطاها در مدل های مختلف پکیج دیواری بیشتر به دلیل عدم سرویس به موقع پکیج اتفاق می افتد.

ارور E08 پکیج تاچی

خطای E08 بیشتر به دلیل افت فشار گاز در پکیج های دیواری مخصوصا پکیج دیواری تاچی اتفاق می افتد، که البته این کد خطا چندان جای نگرانی ندارد و بعد از بررسی جریان گاز و برطرف شدن افت فشار آن کد خطای E08 برطرف می شود.

ارور E09 پکیج تاچی پکیج تاچی

نمایش کد خطای E09 به علت یخ زدن لوله ها و اتصالات پکیج اتفاق می افتد، به همین دلیل محل نصب پکیج دیواری از روز اول باید درست انتخاب شود، تا لوله ها و اتصالات پکیج به دلیل سرما دچار یخ زدگی نشوند.

ارور EB پکیج تاچی

بروز خطای EB به علت خاموش نشدن شعله بعد از خاموشی پکیج نمایش داده می شود، این کد خطا نیز بیشتر به دلیل عدم سرویس به موقع پکیج نمایش داده می شود.

ارور EC پکیج تاچی

بروز خطای EC به علت خرابی برد پکیج تاچی است، برد های الکترونیک در صورتی که خراب شوند، عملکرد کلی پکیج دچار مشکل خواهد شد، پس در نتیجه در اسرع وقت تعمیرکار باید برد پکیج دیواری تاچی را تعویض نماید.

ارور EP پکیج تاچی

برخی دیگر از خطاهای رایج پکیج تاچی را با نام ارور های EP می شناسند، در بخش زیر انوع این خطا ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

خطای افت فشار آب در پکیج تاچی

بعد از بررسی کردن موارد مختلفی که در ارور های EP گفته شد در صورت رفع نشدن مشکل پکیج باید منبع انبساط پکیج را تعویض نماید.

اگر نمایش این خطا همچنان ادامه یابد و اقدامی برای از بین بردن آن نکنید، احتمال اسیب رسیدن به سایر قطعات پکیج وجود دارد.

خطا تیپ A در پکیج تاچی در مدل اکو و اسمارت

  • ارور E01 در تیپ A : خطای تشکیل نشدن یا عدم تشخیص شعله.
  • ارور E02 در تیپ A: خطای بالا رفتن دما بیش تر از حد استاندارد.
  • خطای E03 در تیپ A: خرابی فن یا دودکش یا سنسور های تشخیص دهنده دود.
  • خطای E04 در تیپ A: ارور کم شدن آب دستگاه ( نشتی یا سوراخ شدن لوله ها و اتصالات ).
  • خطای E06 در تیپ A: خطای خرابی سنسور آب.
  • خطای E07 در تیپ A: خطای سنسور آب گرم ( احتمالا نیاز به تعویض دارد ).

خطا تیپ B در پکیج تاچی مدل اکو و اسمارت

  • ارور E01 در تیپ B: خطای خرابی و مشکل در سیستم احتراق.
  • ارور E02 در تیپ B: خطای مشکل فن و تهویه دستگاه یا دودکش و پرشر.
  • ارور E03 در تیپ B: خطای سیستم تهویه و فن ( قطع نشدن پرشر فن ).
  • ارور E04 در تیپ B: خطای گرم شدن زیاد از حد مبدل اصلی پکیج تاچی.
  • ارور E05 در تیپ B: خطای حسگر های NTC آب سرد.
  • ارور E06 در تیپ B: خطای سنسور آب گرم مصرفی.
  • ارور E07 در تیپ B: خطای نقص در حسگر های آب گرم مدار گرمایش پکیج.

خطا تیپ C در پکیج تاچی

خطاهای تیپ C در پکیج تاچی دقیقا با خطاهای تیپ D برابر هستند و معانی کاملا یکسانی دارند، به همین دلیل برای آشنایی با خطاهای تیپ C در پکیج تاچی می توانید بخش زیر را مطالعه نمایید.

خطا تیپ D در پکیج تاچی

  • ارور E01 در تیپ C و D: خطای وجود مشکل در روند تهویه سیستم.
  • ارور E02 در تیپ C و D: خطای وجود خرابی در حسگرهای آب مدار گرمایش.
  • ارور E03 در تیپ C و D: خطای خرابی در حسگر های آب گرم مصرفی.
  • ارور E04 در تیپ C و D: خطای بالا رفتن زیاد از حد دمای مبدل اصلی پکیج نسبت به دمای تعریف شده در فیوز حد پکیج تاچی.
  • ارور E05 در تیپ C و D: خطای خرابی در مدار شیر گاز برقی پکیچ.
  • ارور E06 در تیپ C و D: خطای خرابی در سیستم احتراق.
  • ارور E09 در تیپ C و D: خطای به وجود آمدن مشکل در پکیج به خاطر یخ زدن لوله ها.

تنظیمات پکیج تاچی

تنظیم کردن پکیج تاچی عملیات حساسی است که باید با دقت صورت بگیرد و در صورتی که دستگاه خود را هوشمندانه تنظیم نمایید می‌توانید عمر بیشتر و کارایی بهتر آن را تضمین نمایید.

برای اطلاع از تنظیمات مخفی پکیج تاچی مقاله تنظیمات پکیج تاچی را مطالعه کنید.

تبدیل حالت زمستانه به تابستانه و برعکس در پکیج دیواری تاچی

کارایی پکیج تاچی در فصل زمستان با فصل تابستان کاملا متفاوت است از این رو که در فصل زمستان وظیفه گرم کردن رادیاتور ها را نیز علاوه بر گرم کردن آب مصرفی برعهده دارد.

ضمن این که با تغییر فصل باید میانگین دمای آب نیز تغییر کرده و تنظیمات دمای آب را نیز عوض کنید.

برای تبدیل کردن حالت زمستانه پکیج به حالت تابستانه و برعکس ابتدا باید تمام شیرهای رادیاتور ها را باز کنید تا هواگیری کامل انجام شود و سپس بعد از بررسی کردن فشار آب ( که باید روی یک الی یک و نیم میلی بار باشد ) حالت دستگاه را از زمستانه به تابستانه و برعکس تغییر دهید.

سوالات متداول؟

هزینه تعمیر پکیج تاچی چقدر است؟

هزینه تعمیر بر اساس میزان خرابی و قطعه مورد تعمیر تخمین زده میشود. به طور میانگین هزینه تعمیرات پکیج تاچی در تهران سرویس کار از ۵۰/۰۰۰ تومان شروع میشود و تا ۴۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد. قیمت تعمیر پکیج در مجموعه ما مطابق با تعرفه مصوب میباشد.

گارانتی تعمیر پکیج تاچی در تهران سرویس کار؟

ما با اطمینان از تخصص و مهارت تعمیرکاران خود کلیه خدمات تعمیرات را با ۱۲۰ روز گارانتی ارائه میدهیم. تعمیرکاران ما با جدیدترین روش های روز دنیا آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج تاچی به شما عزیزان هستند.

چقدر طول میکشد تعمیرکار پکیج تاچی به محل اعزام شود؟

از زمان اولین تماس شما در کمتر از ۲ ساعت نزدیک ترین تعمیرکار متخصص ما برای ارائه خدمات تعمیرات پکیج تاچی به محل شما اعزام خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ما

مقالات آموزشی پکیج