تعمیر کندانسور کولر گازی | سرویس کندانسور کولر گازی

تعمیر کندانسور کولر گازی | سرویس کندانسور کولر گازی | عیب یابی کندانسور کولرگازی

فهرست مطالب

کندانسور کولر گازی قسمت های اساسی کولر گازی می باشد که کار اصلی آن گرفتن هوای گرم از محیط داخلی و خارج کردن آن از محیط می باشد. شناخت قطعات مختلفی در کولر گازی وجود دارد به استفاده درست از آن و همچنین عیب یابی و تعمیر کولر گازی بسیار کمک می کند. تعمیر کمپرسور کولر گازی نیاز به مهارت خاصی دارد و عموم مردم نمی‌توانند کار تعمیر کندانسور کولر گازی را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با تعمیر کندانسور کولر گازی و خرابی کندانسور کولر گازی آشنا کنیم.

نمایندگی تعمیر کندانسور کولر گازی

تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی تعمیر کندانسور کولر گازی در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی به شما عزیزان می باشد.

تعمیر کندانسور کولر گازی از کارهایی است که نیاز به مقررات خاصی دارد با استفاده از ابزار های مدرن و به روز انجام می شود. بهترین کاری که باید برای تعمیر کندانسور کولر گازی انجام داد عیب یابی و تشخیص مشکل در کولر گازی می باشد.

مهمترین مشکلی که در کندانسور کولر گازی وجود داردگرم شدن باد کولر توسط کمپرسور کولر گازی می باشد. وجود صدای غیر طبیعی در هنگام کار کردن کولر گازی از دیگر مشکلاتی می باشد که مربوط به کندانسور می باشد.

در این حالت کندانسور وظیفه خود را که انتقال هوای گرم به خارج از کولر گازی می باشد را به درستی انجام نمی دهند و این باعث تولید صدای غیر طبیعی میشود.

[wporg title=”تعمیر کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

خرابی کندانسور کولر گازی

خرابی کندکندانسور کولر گازی به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. در این قسمت از مقاله قصد داریم دلایل خرابی کندانسور کولر گازی را برای شما توضیح دهیم.

خرابی ترموستات کنترل دما در کولر گازی

خرابی ترموستات کنترل دما در کولر گازی رایج ترین دلیل خرابی کندانسور میباشد. ترموستات شما دچار خرابی شده باشد بهترین راه برای چک کردن آن این است که وقتی کولر را روشن می کنید موتور فن روشن شود ولی کمپرسور روشن نشود در این حال متوجه خواهیم شد که ترموستات شما دچار خرابی شده است.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

خرابی خازن

کاری که خازن در کولر گازی انجام می دهد کمک کردن به کمپرسور در لحظه روشن شدن و راه اندازی آن می باشند. اگر ر خرابی خازن کندانسور اتفاق افتاده باشد دیگر کمپرسور نمی تواند کار کند.

خرابی برد فرمان کولر گازی

علت خرابی برد فرمان کولر گازی می تواند این نکته باشد که ولتاژ مورد نیاز به قسمت کمپرسور کولر گازی نرسیده باشد در این حالات برد فرمان کولر گازی خراب میشود.

وظیفه این قسمت تامین ولتاژ موتور فن و کمپرسور می‌باشد.اگر برد فرمان کولر گازی شما خراب شده باشد نیاز به تعویض داشته باشد حتماً قبل از تعویض چک کنید که حتماً قسمت‌هایی مانند خازن و اورلود و همچنین کمپرسور دچار خرابی نشده باشند زیرا گاهی امکان دارد این قسمت خراب شده باشد و شما به اشتباه برد فرمان را تعویض کنید.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

تعویض کندانسور کولر گازی

اگر کندانسور کولر گازی شما سوراخ شده باشد و یا دچار پوسیدگی شده باشد در این زمان امکان دارد که دیگر تعمیرکار تازه باشد و شما نیاز به تعویض کندانسور کولر گازی خواهید داشت. تهران سرویس کار با آموزش تکنسین های ماهر خود توانسته در تعویض  کندانسور کولر گازی رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شما عزیزان میتوانید با تماس با تهران سرویس کار از خدمات تعویض گلدان در کولر گازی با بالاترین کیفیت قهرمان شوید. مهمترین نکته که در تعویض قطعات کولر گازی مورد اهمیت قرار دارد این است که جنس اورجینال در کولر گازی قرار داده شود و با توجه به وجود اجناس فیک و قلابی پیدا کردن تکنسین ای که بتواند کندانسور اورجینال و اصل را در کولر گازی شما قرار دهد کار دشواری است.

سرویس کار با اطمینان این نکته را به شما یادآوری می‌کند که برای تعویض کندانسور کولر گازیاز قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند که شما می توانید از گارانتی و پشتیبانی خدمات ما بهره مند شوید.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

تعویض کندانسور کولر گازی

مشکلات کندانسور کولر گازی

کندانسور در کولر گازی دارای قسمت های مختلفی می باشند و از لوله های مسی و صفحه های آلومینیومی ساخته شده است. یک بندر کولر گازی قرار گرفته که در فصل گرما ی گرم از محیط گرفته و به بیرون منتقل می‌کند و در فصل سرما هوای سرد و محیط گرفته و به بیرون منتقل می‌کند و به این ترتیب باعث متعادل شدن هوای محیط می شود.

جنسی که برای ساخت کندانسور مورد استفاده قرار می گیرد مثلا فولاد می باشد تا بتواند فشار زیاد و ضربه های مکانیکی که امکان دارد و آن وارد شود را را تحمل کند.

وظیفه خنک کردن داخل کولر را در فصل تابستان دارد مشکلاتی مانند پوسیده شدن، تولید صدای غیر طبیعی، درست کار نکردن و از سوراخ شدن شود.در این حالت شما نیاز به یک تکنسین ماهر برای تعمیر کندانسور کولر گازی خواهید داشت که روش‌های جدید تعمیر آشنا باشد.

کار اصلی که برای تعمیر کندانسور کولر گازی انجام می شود عیب یابی آن است و این کار با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می شود. شرط اصلی یک تکنیسین ماهر برای تعمیر کندانسور کولر گازی آشنا بودن با روش های نوین و دارا بودن ابزارهای مدرن عیب یابی کندانسور کولر گازی می باشد.

[wporg title=”سرویس کولر گازی” link=”https://www.tehran-servicekar.com/”]تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل با قیمت مناسب و گارانتی تعمیر در لینک زیر[/wporg]​

عیب یابی کندانسور کولر گازی

نکته مهم برای تعمیر کندانسور عیب یابی کندانسور کولر گازی می باشد و شما با عیب یابی می توانید دلیل خرابی منظور کولر گازی را پیدا کنید.کار عیب یابی به وسیله ابزارهای مدرن و به روز انجام می‌شود.

تکنسین ماهر را برای تعمیر کندانسور کولر گازی خود انتخاب کرده اید حتماً باید دقت کنید که دارای ابزار پیشرفته برای عیب یابی کندانسور کولر گازی باشد. شما می توانید برای سرویس کولر گازی خود از خدمات تکنسین های ماهر تهران سرویس کار بهره ببرید. تکنسین ها از فیلترهای فنی و تخصصی زیادی عبور کردند و توانایی کار با ابزارهای مدرن و روش های نوین را دارا می باشند.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی