تعمیر آبسردکن گوسونیک

تعمیر آبسردکن گوسونیک

فهرست مطالب

تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک توسط تکنسین های فنی شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی تعمیرات و سرویس انواع مدل های آبسردکن انجام می شود، برای ارتباط با تعمیرکار سیار آبسردکن گوسونیک شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با تعمیرکاران ما تماس حاصل فرمایید، ضمنا تعمیر آبسردکن گوسونیک با گارانتی معتبر 2 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش برای تعویض هر کدام از قطعات آبسردکن انجام می شود.

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک
قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

قیمت تعمیر آبسردکن گوسونیک

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن گوسونیک بستگی به این دارد که کدام یک از قطعات این مدل آبسردکن دچار خرابی شده باشد، به عنوان مثال شاید شیر سه طرفه آبسردکن گوسونیک نیاز به تعویض داشته باشد، و یا آبسردکن گوسونیک فقط به دلیل عدم سرد نشدن آب به یک سرویس جزیی نیاز داشته باشد.

به همین دلیل برای استعلام هزینه تعمیرات آبسردکن گوسونیک شما می توانید از طریق شماره های 09129529351 و 02122369713 با نمایندگی اصلی تعمیرات آبسردکن گوسونیک تماس حاصل فرمایید و هزینه تعمیرات را از کارشناسان مربوطه استعلام نمایید، ضمنا می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر آبسردکن با سایر خدمات بهترین شرکت تعمیرات انواع آبسردکن های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی آبسردکن گوسونیک در تهران
نمایندگی آبسردکن گوسونیک در تهران

نمایندگی آبسردکن گوسونیک در تهران

شرکت تهران سرویسکار تنها نمایندگی رسمی آبسردکن های گوسونیک در تهران می باشد، و تمامی خدماتی مانند نصب و راه اندازی آبسردکن گوسونیک، تعمیرات و سرویس کامل آبسردکن گوسونیک در این مجموعه با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش انجام می شود.

در ضمن شرکت تهران سرویسکار با راه اندازی شعبات متعدد در اقسا نقاط تهران، تعمیرکار سیار آبسردکن گوسونیک را در کمتر از 2 ساعت به محل اعزام خواهد کرد.

نمایندگی آبسردکن گاسونیک در اصفهان

به دلیل کیفیت بسیار بالای آبسردکن های مدل گوسونیک و تقاضای بسیار بالا برای سرویس این مدل از آبسردکن، شرکت تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی اصلی آبسردکن های گوسونیک در استان اصفهان نیز شعبات خود را راه اندازی کرده است، که از این پس تعمیرات تخصصی آبسردکن های مدل گوسونیک در اقسا نقاط اصفهان به صورت شبانه روزی توسط تکنسین های این مجموعه انجام می شود.

نمایندگی آبسردکن گاسونیک در مشهد

جدیدترین شعبه تهران سرویسکار به عنوان نمایندگی معتبر آبسردکن گوسونیک در شهر مشهد و استان خراسان رضوی افتتاح شده است، که همانند شعبه تهران و اصفهان تمامی خدمات مربوط به آبسردکن های گوسونیک را ارائه می دهد، ضمنا برای برقراری ارتباط با تمامی شعبات و نمایندگی های آبسردکن گوسونیک شما می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت اقدام نمایید.

نمایندگی فروش آبسردکن گوسونیک

فروش آبسردکن های مدل گوسونیک هم در مجموعه تهران سرویسکار به صورت نقد و اقساط انجام می شود، شما می توانید برای خرید این مدل از آبسردکن از مشاوره تخصصی همکاران ما نیز استفاده نمایید تا با مزایا و قابلیت های آبسردکن های گوسونیک بیشتر آشنا شوید.

دفترچه راهنمای آبسردکن گوسونیک

در زمان کار کردن با هر وسیله‌ای شما باید اطلاعات دقیق نسبت به قطعات مختلف آن داشته باشید، در مورد آبسردکن‌ های مدل گوسونیک هم ابتدا قصد داریم شما را با بخش‌ های مختلف این آبسردکن آشنا نماییم و سپس راهنمای کامل استفاده از آبسردکن گوسونیک را به شما ارائه دهیم، بخش‌های مختلف آبسردکن گوسونیک عبارتند از:

  • نشانگر آبگرم
  • نشانگر آب سرد
  • شیرهای آب گرم و آب سرد
  • شیر تخلیه آب گرم
  • شیر آبسردکن
  • مجرای ورودی آب
  • سیم برق
  • کلید گرم
  • کلید سرد

برخی از مدل‌های آبسردکن گوسونیک شیر خروجی آن یا به صورت پدالی است و یا به صورت دکمه‌ای، که اگر قرار است آبسردکن گوسونیک در مکان‌ های عمومی مورد استفاده قرار گیرد، از نظر بهداشتی بهتر است که شیر خروجی آن به صورت پدالی باشد.

پس از شناسایی قطعات و بخش‌های مختلف آبسردکن گوسونیک حال نوبت به نصب آن رسیده است که شما باید آن را یا با استفاده از آب شهری و یا با استفاده از آبسردکن مخزن‌ دار نصب نمایید.

نصب آبسردکن گوسونیک متصل به آب شهری

در صورتی که آبسردکن گوسونیک به آب شهری متصل است برای نصب کردن آن شما ابتدا باید جعبه آبسردکن را باز نمایید و آبسردکن را در محلی که برای نصب آن در نظر گرفته‌ اید قرار دهید، پس قطعات مورد نیاز خود مانند نوار تفلون لوله مخروطی و غیره را از جعبه خارج نمایید و در کابین را باز کرده و اقدام به بستن شیر آب سرد نمایید.

در ادامه مشاهده می‌کنید که شیر سه راهی، شیارهایی دارد که باید ابتدا آن را تمیز نمایید و سپس باید آن را در جهت عقربه‌های ساعت کاملا با استفاده از نوار تفلون بپیچید.

سپس اتصالات آبسردکن را محکم نمایید و اگر باز هم متوجه نشتی آب شدید باید برای اتصالات از واشر پلاستیکی استفاده نمایید.

در مرحله بعد هم لوله‌ های پلی اتیلن را برداشته و یک سر آن را به شیر سه‌راهی و سر دیگر آن را به آب متصل نمایید.
در نهایت هم فیلترها را مورد شستشو قرار دهید و می‌توانید آبسردکن خود را راه اندازی کنید.

نصب آبسردکن گوسونیک مخزن‌دار

همانطور که می‌دانید برخی دیگر از مدل‌های آبسردکن گوسونیک به صورت مخزن‌دار هستند، در صورتی که قصد دارید از آبسردکن‌های گوسونیک مخزن‌دار در محل کار و یا در منزل خود استفاده کنید می‌توانید از مخزن‌های ۲۰ لیتری استفاده نمایید.

سپس پس از قرار دادن آبسردکن در محل مورد نظر مخزن آن را با استفاده از آب تصفیه شده پر کنید، برخی از مدل‌های آبسردکن گوسونیک مخزن‌دار خودشان دارای تصفیه آب هستند ولی شما سعی کنید که همیشه ابتدا آب تصفیه شده درون مخزن بریزید چرا که رسوبات آب شهری می‌ تواند به مخزن آبسردکن شما آسیب بزند.

مزایای استفاده از آبسردکن گوسونیک

آبسردکن‌ های گوسونیک معمولا دارای فیلتر کربنی جهت تصفیه آب و از بین بردن آلودگی‌ها هستند، و همانطور که می‌دانید امروزه آب شهری ما به ویژه در شهرهایی مثل تهران دارای رسوبات بسیار زیادی است، به همین دلیل وجود دستگاه تصفیه آب در آبسردکن‌ های گوسونیک باعث شده است که این مدل از آبسردکن‌ها بسیار مورد توجه قرار بگیرند، همچنین داشتن دستگاه دو منظوره مجهز به خروجی آبگرم و آب سرد و مصرف انرژی بسیار کم سبب شده است که آبسردکن‌ های مدل گوسونیک یکی از مدل های پرطرفدار در بین آبسردکن ها باشند.

در بخش زیر می توانید به مقالات مرتبط دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

09129529351

آخرین مقالات

مقالات تصادفی